Προς το περιεχόμενο

Μαμά θέλω πολύ βαρύ distortion!!!


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Λοιπόν παιδιά δεν ήθελα να φτάσω σε αυτό το σημείο αλλά δυστυχώς θα γίνω λίγο κακός :wink:

 

Έκατσα να γράψω κάποια πραματάκια για να να βοηθήσω αρχάριους και γιατί όχι προχωρημένους με κάποιες απόψεις δικές μου και μέσα απο τη συζήτηση να βγούμε όλοι κερδισμένοι

 

Δεν ήθελα ούτε τα εύσημα(Thanks παρόλα αυτά για όσους ασχολήθηκαν και σχολίασαν :wink: )ούτε τίποτα.

 

Δεν ήθελα ούτε όμως να καταλήξει το thread έτσι.Και αν δε σέβεστε εμένα επειδή είμαι παλιός και "εντάξει μωρέ ξέρει o janick τι γίνεται στο noiz είναι καλό παιδί δεν παρεξηγεί" :lol: :lol: :lol: σεβαστείτε τουλάχιστον αυτούς που θα δουν το τίτλο και αντι να λύσουν τις απορίες τους θα τους δημιουργηθούν άλλες τόσες :D :D

 

Και δεν το λέω επειδή έγραψα το τρελό σύγγραμα την αποκάλυψη της heavy κιθάρας και περιμένω αναγνώριση :lol: :lol: :lol: με πείραζει όμως γιατί στην τελική και εγώ ήθελα να μάθω πέντε πραματάκια παραπάνω μέσα απο την όλη φάση :wink: :D

 

Έχεις απόλυτο δίκιο.

Θα πω λίγα πράγματα κι εγώ που νομίζω είναι Ontopic και αν καταλήξουμε να συμφωνήσουμε,μπορείς να τα ενσωματώσεις στο δικό σου άρθρο. :wink:

Πέρα από τα όσα γράφεις αρχικά και τα οποία είναι πολύ σωστά,μπορεί κανείς να δώσει βάση και στην καλή "προετοιμασία" του σήματος.

 

Δηλ.να υπάρχει μια ωραία σειρά στα πεταλάκια.Εδώ τα πράγματα ΕΙΝΑΙ υποκειμενικά και επιδέχονται διαφορετικών απόψεων αφού ο "εκάστοτε καλός ήχος" μπορει να επιτευχθεί με διάφορους τρόπους.

 

Η θέση μου είναι πως αυτό το σήμα που θα δώσoυμε στο distorion πρέπει να είναι εξαρχής "στρογγυλό".Η γενική ιδέα της αλυσίδας είναι compressor->EQ*->distortion->....

 

Το ΕQ θα χρησιμοποιηθεί ως φίλτρο γι αυτό του έβαλα αστεράκι.Σκοπός του φίλτρου είναι να τονίσει ή να κόψει τις συχνότητες που θα φτάσουν στο distortion,ώστε το τελευταίο να boostάρει ΚΥΡΙΩΣ τις συχνότητες που μας ενδιαφέρουν.Aυτό σημαίνει οτι για να πάρεις παραμόρφωση από την κόλαση δεν είναι απαραίτητο οτι θα χρησιμοποιήσεις έναν καθαρό ήχο που σου αρέσει και αυτόν τον ήχο θα παραμορφώσεις.Φυσικά αυτά ισχύουν για πραγματικά ΒΑΡΥ distortion.Aν προσέξετε σε πολλά live η μετάβαση από τέρμα όγκο με παραμόρφωση σε καθαρό είναι συχνά περίεργη και δημιουργεί απορία η φτωχή thin χροιά του καθαρού.Ο λόγος είναι αυτός ακριβώς.

 

Στη θέση του EQ μπορεί κάλλιστα να χρησιμοποιηθεί και οποιoδήποτε άλλο φίλτρο.Πολλόι στο παρελθόν χρησιμοποιούσαν ένα wah μονίμως ανοιχτό και ακίνητο σε κάποια θέση που τους άρεσε,ώστε να λειτουργεί ως Band Pass Filter :wink:

 

Τέλος αντί για ανοιχτό wah μπορούμε να έχουμε και ένα envelope filter με χρήση όμοια με αυτή του wah.Η διαφορά είναι οτι το autowah/envelope filter ακούει και την ένταση του εισερχόμενου σήματος ,κοινώς ακούει καλύτερα την πένα :wink: Με μια σωστή ρύθμιση δίνει στο distortion μια ήδη boosted μπάντα συχνοτήτων ώστε αυτό να την boostάρει ακόμα περισσότερο σε συνάρτηση μάλιστα με την κακία που έχουμε χτυπήσει τις χορδές

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 212
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εγώ πρότιμώ να βάζω το EQ στο τέλος όλων.Ώστε να κάνω τις απαραίτητες ρυθμίσεις (πχ σε πιθανή απώλεια σήματος) και ένα τελικό φοράρισμα του ήχου ώστε και το καθαρό μου και η παραμόρφωση να είναι ικανοποιητικά.¶σε που στο τέλος τα sliders είναι πιο ευαίσθητα και ανταποκρινονται καλύτερα.

 

Όταν το έβαλα εμπρός ανέβαζα μπάσσα και δεν καταλάβα τόση διαφορά όσο ανεβοκατέβαζα το slider :wink:

You are wrong f**ked and overatted...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

χεχε! εγώ πάλι με τον marshall mg50 τα βάζω όλα στο 10 λαι το contour στο 9 και χαμογελάω όταν ριφάρω...δεν καταλαβαινω γιατι τετοιος σαλος... 8)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καi μια που την ποιασαμε την κουβεντα...με epiphone LP goth & marshall mg50 ξερει κανεις καμια φοιτητικη λυση για να εχω ηχο and justice for all(metallica)? :roll:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καi μια που την ποιασαμε την κουβεντα...με epiphone LP goth & marshall mg50 ξερει κανεις καμια φοιτητικη λυση για να εχω ηχο and justice for all(metallica)? :roll:

Ο συγκεκριμενος ηχος ειναι αποτελεσμα του παιξιματος της μπαντας, της μεθοδου ηχογραφησης του ηχοληπτη και της παραγωγης. Επισης του χωρου που εγραφαν αλλα και των οργανων και μηχανηματων που χρησιμοποιησαν.

 

Ειναι ακατορθωτο να τον πετυχεις, για να το πω απλα. Επισης, μη νομιζεις οτι επειδη γραφει Marshall εχει σχεση με ενισχυτες θρυλους των 60's & 70's. Δε νομιζω οτι οι Metallica εχουν ηχογραφησει κιθαρες (μερη με γκαζια) με τρανζιστορ ενισχυτη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χάζευα σήμερα το site της digitech και πέτυχα κάτι πεταλάκια που πιστεύω θα ήταν ιδανικά για τους κάφρους.

1ον το Scott Ian Black 13.

2ον Μetal Master

3oν Death Metal

 

Κατά τη γνώμη μου μία καλή επιλογή θα ήταν το Metal Master και το Death Metal

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πριν 1-2 χρόνια, όταν με ενδιέφερε το είδος, είχα ακούσει το metal master. Παρ' όλες τις καλές προδιαγραφές του, ο ήχος του ήταν μια μεγάλη απογοήτευση. Τζιτζίκι!

one colour: black - and shades of grey

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου