Προς το περιεχόμενο

Μαμά θέλω πολύ βαρύ distortion!!!


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Και βεβαια μπορει να μην ακουγονται ολοϊδια' date='αυτο ομως δεν οφειλεται στο ΕΙΔΟΣ τους ξυλου αλλα στο ΒΑΡΟΣ του σωματος & τη ΜΑΖΑ του ΜΠΡΑΤΣΟΥ

[/quote']

 

το βαρος του σωματος και του μπρατσου δλδ δεν ειναι εξαρτημενα απο το ειδος του ξυλου???

απλα δεν μου φαινεται λογικο...

 

αυτο ακριβως λεω και εγω οτι καθε κομματι ξυλου ειναι ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ και ουσιαστικα λεμε μπουρδες χαρακτηριζοντας το ash π.χ ΒΑΡΥ μια & υπαρχουν κομματια ash που ειναι βαρια & αλλα κομματια ash που ειναι ελαφρια,απο τη στιγμη που τιποτα δεν επαναλαμβανεται ακριβως στη φυση ολη η κουβεντα περι ιδιοτητων των ξυλων ειναι ακυρη....

 

εδω θα διαφωνισω μαζι σου...

σιγουρα η πυκνοτητα του ξυλου δεν εχει καποια απολυτη τιμη ανα ειδος, αλλα καθε ειδος μπορει να χαρακτηριστει απο μια μεση πυκνοτητα

ετσι πχ με μια γρηγορη εξερευνηση στο διαδικτυο....

για dry wood εχουμε διαφορετικες πυκνοτητες...

Alder 528.6

Ash, American 640.7

Ash, European 688.8

Ebony 1169.3

Mahogany, East Indian 688.8

Maple, Hard 672.8

Maple, Soft 608.7

Rosewood 881.0

ολες οι τιμες αφορουν πυκνοτητα και ειναι σε kg/m^3

 

ετσι συμφωνα με τα λεγομενα σου η ταστιερα απο maple θα πρεπει να ειναι 1,3 φορες ''μεγαλυτερη'' (σε ογκο) απο οτι του rosewood για να εχουν το ιδιο βαρος (που συμφωνα με τα λεγομενα σου μετραει στη μεταφορα των δονησεων)

-=Dream Within A Dream=-

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 212
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Τα τελευταία 2 χρόνια παρακολουθώ στωικά το noiz χωρίς να περνώ μέρος στις συζητήσεις αλλά ως εδώ και μι παρέκει . όταν ακούω ότι τα ξυλά δεν έχουν διαφορετικό ήχο και ότι όλα τα κάνουν οι μαγνήτες τόσο καιρό την ίδια καραμέλα από μερικούς ( ειδικούς) πρέπει να πάρω θέση με επιχειρήματα . 1) για πες μας ρε γερόλυκε superfunk ένα ξύλο με ένα άλλο τη διαφορά έχει ? η πυκνότητα δεν είναι διαφορά ? η πυκνότητα δεν έχει άλλη τονικότητα ? 2) μια κιθάρα με ρόζους έχει η δεν έχει άλλη πυκνότητα από μια που δεν έχει ?3) αν κάποιος πάρει μια κιθάρα που έχει 300 ευρο και δαπανήσει άλλα 400 για αλλαγή γεφυρών μαγνητών κλπ + 150 ευρο για θήκη – φπα + 10 ώρες εργασία ' date=' πληρώνει η δε πληρώνει μια squire για fender ναι η όχι ( και έχει χάσει και από τη μεταπώληση ) ?.4 γιατί εσείς οι οι ειδικοί τελικά παίρνετε fender και όχι squire ? 5)είναι τόσο ηλίθιοι στο marketing της fender ώστε να βγάζουν μέσα στην ίδια τους την εταιρία ένα προϊόν που να ανταγωνίζεται ένα άλλο τους προϊόν? Και τέλος όποιος πιστεύει ότι δεν έχουν ακουστική διαφορά τα ξύλα τον προκαλώ δημόσια με στοίχημα όλο τον εξοπλισμό του , να πάρουμε μια κιθάρα με μπράτσο μειπλ να την ηχογραφήσουμε σε καθαρό κανάλι στη συνέχεια να της βάλουμε ένα μπράτσο ροζγουντ να την ηχογραφήσουμε ξανά και τέλος να βάλουμε τα wav αρχεία στο ιντερνετ και αν δεν έχουν διαφορά θα χάσω τον εξοπλισμό μου και το αντίθετο . ευχαριστώ[/quote']

 

Φίλε μου, καταρχάς συγχαρητήρια για την υπομονή σου :D αλλά μην εξεγείρεσαι, ειδικά αν δεν έχεις διαβάσει προσεκτικά. Θα απαντήσω για λογαριασμό μου βέβαια, γιατί νομίζω ότι έχουμε χάσει λίγο το μπαλόνι εδώ.

 

1) Ναι, τα διάφορα ξύλα έχουν διαφορετική πυκνότητα. Και λοιπόν; Που είναι το επιχείρημά σου; Μπορείς να καταλάβεις ότι, αν πάρεις ένα κομμάτι alder από ένα δέντρο, θα έχει διαφορετική πυκνότητα από το διπλανό του κομμάτι;

 

2) Ξύλο που έχει ρόζους και ελαττώματα δεν χρησιμοποιείται στην οργανοποιία, ούτε καν στα πιο φτηνά όργανα.

 

3) Από οικονομοτεχνικά δεν τα πάμε και πολύ καλά ε; 400 ευρώ για μαγνήτες και hardware??? 150 για θήκη???? Τι είναι αυτά που λες καλό μου παληκάρι???? Επειδή η Φέντερ πουλάει μια θήκη 150 ευρώ λιανική, πρέπει να πάω να πάρω αυτή? Ή έχεις την εντύπωση ότι στη Φέντερ κοστίζει 150 ευρώ αυτή η θήκη? :lol: :lol:

 

Και ο ανταγωνισμός δεν είναι Squier vs Fender. Είναι 'μια δικιά μου ιδιοκατασκευή' vs τίποτα άλλο, αν θέλεις Φέντερ πάρε Φέντερ.

 

4) Προσωπικά δεν έχω Φέντερ. Είχα 2 στο παρελθόν, αλλά (και λόγω κακής εποχής) έπεσα σε απερίγραπτα κουπιά. Μερικοί έχουν όντως μπερδέψει την μπλε Strat μου για CS αλλά ευτυχώς είναι πολύ καλύτερη. :lol:

 

Προσωπικά δεν είναι εναντίον των επώνυμων κιθαρών, έχω 3 τέτοιες, και δεν νομίζω πως αναπτύχθηκε μια τέτοια θέση.

 

5) Είδες λοιπόν που η γνώμη σου βασίζεται σε φήμες και εικασίες; ¶κου λοιπόν λίγο inside information από ανθρώπους στη Fender (και όχι ράδιο αρβύλα):

 

α) Οι Κορεάτικες Φέντερ θεωρούνται τόσο καλές (συγκριτικά πάντα)

στη σειρά της Φέντερ, που πρόκειται να καταργηθούν για να μην ανταγωνίζονται τις αμερικάνικες αντίστοιχες. Βλέπεις, ακόμα και ένας μπαμπουίνος μπορεί να αλλάξει 2 pots και 6 κλειδιά σε μια κιθάρα και να την κάνει καλύτερη από μία που αξίζει τα διπλά. :roll:

 

Κάτι αντίστοιχο είχε γίνει παλιότερα με τις Squier Protone.

 

β) Οι νέες μεξικάνικες Players είναι το πρώτο βήμα, για την οριστική μεταφορά της γραμμής παραγωγής στο Μεξικό. American Standard κλπ, πάπαλα. Στην Αμερική θα μείνουν οι Signature και οι Custom Shop.

 

Εκεί να δω τους θιασώτες των 'αμερικάνικων κιθαρών'. :lol: :lol: :lol:

 

Όσο για την πρόκλησή σου, δεν τα λες καλά. Εγώ λέω να γράψεις την κιθάρα και μετά να αλλάξεις το μπράτσο με ένα ακριβώς ίδιο. Και αν ακούσουμε διαφορές (που θα ακούσουμε) χάνεις τον εξοπλισμό σου. 8)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δε σχολίασες όμως ότι ΠΑΛΙ σου βρήκα αυτό που έψαχνες!!! :lol: :lol:

 

Από δω και πέρα, εγώ θα σε φωνάζω fido (για όσους παλιούς UNIXάδες) 8) 8)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν....

 

 

Αυτό που επηρεάζει το timbre του ήχου είναι η ταχύτητα του ήχου στο εκάστοστε μέσο.

Ο τύπος είναι ο εξής:

 

u=(Y/ρ)^(1/2)

 

,όπου Υ το μέτρο του Young για το υπό εξέταση στερεό και ρ η πυκνότητά του.

 

Πρακτικά η ταχύτητα του ήχου εξαρτάται από τη θερμοκρασία του μέσου και την πυκνότητα.Ενδεικτικά,αύξηση της θερμοκρασίας κατά 1 βαθμό Celsius,αυξάνει την ταχύτητα κατά 0,6 m/sec.Αν τόσο πολύ πιστεύετε στα ξύλα,τότε πρέπει να πιστέψετε οτι αν ΖΕΣΤΑΝΕΤΕ ΑΠΛΑ τα χέρια σας και θα έχετε άλλο ήχο. :lol:

 

Ακόμη,αύξηση της u σημαίνει πριμάρισμα.Εξ ου και το Donald Duck effect στις φωνές μας όταν εισπνέουμε Ήλιο :wink:

 

(u He στους 0 βαθμούς : 972 m/s --- u αέρα στους 0 βαθμούς = 331,5 m/s)

 

Όλα αυτά ισχύουν ωραία και καλά για όταν χτυπάμε το χέρι μας στο ξύλινο γραφείο αλλά ΟΧΙ για τις ηλεκτρικές κιθάρες.Όποιος καίγεται τόσο ωστε να μαλώνει για τέτοια θέματα μπορεί να καταστρέψει 2 καλές κιθάρες και να κάνει το πείραμα που έχω περιγράψει σε ένα παλιότερο thread (Ηλία αν δεν σου είναι κόπος...) για να ηρεμήσει :idea:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ετσι συμφωνα με τα λεγομενα σου η ταστιερα απο maple θα πρεπει να ειναι 1' date='3 φορες ''μεγαλυτερη'' (σε ογκο) απο οτι του rosewood για να εχουν το ιδιο βαρος (που συμφωνα με τα λεγομενα σου μετραει στη μεταφορα των δονησεων)[/quote']

 

α) Για τι rosewood μιλάμε? 8)

 

β) Η ταστιέρα είναι το 1/5 του μπράτσου.

 

Παιδιά συγκεντρωθείτε και μην προσπαθείτε να ακούσετε τις μπαταρίες. Παίξτε μουσική. :wink:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν....

 

 

Αυτό που επηρεάζει το timbre του ήχου είναι η ταχύτητα του ήχου στο εκάστοστε μέσο.

Ο τύπος είναι ο εξής:

 

u=(Y/ρ)^(1/2)

 

' date='όπου Υ το μέτρο του Young για το υπό εξέταση στερεό και ρ η πυκνότητά του.

 

Πρακτικά η ταχύτητα του ήχου εξαρτάται από τη θερμοκρασία του μέσου και την πυκνότητα.Ενδεικτικά,αύξηση της θερμοκρασίας κατά 1 βαθμό Celsius,αυξάνει την ταχύτητα κατά 0,6 m/sec.Αν τόσο πολύ πιστεύετε στα ξύλα,τότε πρέπει να πιστέψετε οτι αν ΖΕΣΤΑΝΕΤΕ ΑΠΛΑ τα χέρια σας και θα έχετε άλλο ήχο. :lol:

 

Ακόμη,αύξηση της u σημαίνει πριμάρισμα.Εξ ου και το Donald Duck effect στις φωνές μας όταν εισπνέουμε Ήλιο :wink:

 

(u He στους 0 βαθμούς : 972 m/s --- u αέρα στους 0 βαθμούς = 331,5 m/s)

 

Όλα αυτά ισχύουν ωραία και καλά για όταν χτυπάμε το χέρι μας στο ξύλινο γραφείο αλλά ΟΧΙ για τις ηλεκτρικές κιθάρες.Όποιος καίγεται τόσο ωστε να μαλώνει για τέτοια θέματα μπορεί να καταστρέψει 2 καλές κιθάρες και να κάνει το πείραμα που έχω περιγράψει σε ένα παλιότερο thread (Ηλία αν δεν σου είναι κόπος...) για να ηρεμήσει :idea:[/quote']

 

:lol: :lol:

 

Ο Fido να βρει το thread παρακαλώ. 8)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η ταστιέρα είναι το 1/5 του μπράτσου.

 

Oυτε καν το 1/10! :lol:

 

Βεβαια παιζει ΤΕΡΑΣΤΙΟ ρολο ο τυπος της ΚΟΛΛΑΣ με την οποια ειναι κολλημενη πανω στο μπρατσο (να ακουσεις κατι αρμονικες που βγαζει η UHU σε σχεση με τη LOGO να σου φυγει η μαγκια.... :D )

 

Εν πασει περιπτωση η συμβουλη μου ειναι η εξης για οσους θελουν να την ακουσουν βεβαια :?

 

Χρησιμοποιειστε το μυαλο σας,σεβαστειτε το πορτοφολι σας,"ζυγειστε" τους ισχυρισμους των "ειδικων" πριν τους παρετε τοις μετρητοις,ακουστε με τα ΑΥΤΙΑ & οχι με τα ματια σας & χρησιμοποιειστε τη ΛΟΓΙΚΗ πριν βγαλετε οποιοδηποτε συμπερασμα :wink: για καποια κιθαρα....

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο Fido να βρει το thread παρακαλώ. 8)

 

Θα το έβρισκα αλλά δεν κατάλαβα περί τίνος μιλάμε... :roll:

 

 

(Επιτέλους ας αλλάξει κάποιος το όνομα του thread)

www.facebook.com/YourPaintedSmile

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Eίναι στο ίδιο θέμα που ξέθαψες στην προηγούμενη σελίδα (Rosewood to Maple).

To βρήκα στην αναζήτηση βάζοντας να ψάξει blue και taq....Τότε ανακάλυψα οτι μαζί κανουμε blue tack :lol: :lol:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου