georgym Δημοσιευμένο 5 Δεκεμβρίου 2006 Share Δημοσιευμένο 5 Δεκεμβρίου 2006 Μήπως γνωρίζει κανείς πού μπορώ να βρω πληροφορίες για κατασκευή room in room; Και μια άλλη ερώτηση...ένα στούντιο πρέπει να είναι τετράγωνο ή αυτό δεν είναι κανόνας; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
takis Δημοσιευμένο 5 Δεκεμβρίου 2006 Share Δημοσιευμένο 5 Δεκεμβρίου 2006 δεν θελω να γινομαι κακος και αγενης αλλα ρε georgym εχεις ανοιξει 5 Threads και θα μπορουσες μεσα σε ενα να λυσεις τις αποριες σου..στο ειπε ηδη και ο yameth αυτο αλλα δεν καταλαβαινεις τιποτα... http://www.noiz.gr/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&p=78271&highlight=#78271 http://www.noiz.gr/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&p=78386&highlight=#78386 http://www.noiz.gr/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&p=78389&highlight=#78389 http://www.noiz.gr/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&p=78793&highlight=#78793 :roll: Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
vandergraaf Δημοσιευμένο 6 Δεκεμβρίου 2006 Share Δημοσιευμένο 6 Δεκεμβρίου 2006 Νομίζω ότι έχει δίκιο ο Τάκης και ο yameth, georgym... Φιλικά πάντα έτσι? :wink: Είναι πρακτικό το θέμα απλά για να μην γεμίζει άδικα post το forum. :wink: Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
IxNiLaTiS Δημοσιευμένο 6 Δεκεμβρίου 2006 Share Δημοσιευμένο 6 Δεκεμβρίου 2006 http://www.johnlsayers.com/ ΤΟ ΓΑΡ ΑΥΤΟ ΝΟΕΙΝ, ΕΣΤΙΝ ΤΕ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
PJ Δημοσιευμένο 13 Δεκεμβρίου 2006 Share Δημοσιευμένο 13 Δεκεμβρίου 2006 Για πες μας τι ακριβώς θέλεις να κάνεις και θα σου πω πως αν φυσικά γίνεται. Ενα δωμάτιο δεν μπορεί ποτέ να είναι τετράγωνο γιατί έχει τρεις διαστάσεις, αν θες να πεις κύβος η απάντηση είναι όχι είναι το απολύτως ακατάλληλο σχήμα. Κάθε δωμάτιο λειτουργεί σαν ένα equalizer. Τα στάσιμα κύματα δηλαδή και οι αρμονικές τους μέχρι την συχνότητα αποκοπής του δωματίου τονίζουν κάποιες συχνότητες και αγνούν κάποιες άλλες. Αυτά λοιπόν τα στάσιμα που καθορίζονται κυρίως από τα τρία ζευγάρια απέναντι τοίχων δεν θα ήθελες να τονίζουν την ίδια συχνότητα και αγνοούν τις ίδιες άλλες συχνότητες λόγω των ίδιων αποστάσεων μεταξύ τους. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
georgym Δημοσιευμένο 18 Δεκεμβρίου 2006 OP Share Δημοσιευμένο 18 Δεκεμβρίου 2006 Με ενδιαφέρουν οι πληροφορίες που μου δίνεις γι αυτό και θα προχωρήσω και σε περισσότερες λεπτομέρειες. Έχω μία σοφίτα μακρόστενη 15Χ4.5 μέτρα και σκέφτηκα να την τετραγωνίσω όσον αφορά τις δύο διαστάσεις μήκος πλάτος στο 4.5Χ4.5 μετά από κάποιες πληροφορίες που πήρα. Τώρα το ύψος είναι λίγο πιο πολύπλοκο. Η οροφή έχει το σχήμα Λ και αν θέλω να την ταβανώσω κατεβαίνει στα 2.20. Κάποιος μου πρότεινε να την αφήσω όπως είναι και πως θα έχω έτσι καλύτερα αποτελέσματα. Αντιλαμβάνομαι ότι να ηχομονώσω μια σοφίτα είναι δύσκολο πράγμα. Εγώ θέλω απλά να καλυτερέψω την κατάσταση χωρίς να δώσω και μια περιουσία και έτσι κατέληξα (μέχρι νεωτέρας...) να επενδύσω ερμητικά με πετροβάμβακα όλο το χώρο, στο δε πάτωμα να βάλω πάνω από τον πετροβάμβακα καρφωτό ξύλινο πάτωμα με 2 πόντους αέρα και από πάνω μοκέτες και τέλος γύρω γύρω στους επενδυμένους με πετροβάμβακα τοίχους, βαριά κουρτίνα με πολλές πτυχές. Ποιά είναι η γνώμη σου; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
PJ Δημοσιευμένο 20 Δεκεμβρίου 2006 Share Δημοσιευμένο 20 Δεκεμβρίου 2006 O διπλασιασμός διαστάσεων είναι κακό πράγμα γιατί ευνοούνται τα ίδια στάσιμα. Ο πετροβάμβακας δεν κάνει ηχομόνωση αλλά ηχοαπορρόφηση. Τα δυο αυτά αν και σχετίζονται δεν ταυτίζονται, οπότε το ερμητικά που λες και μάλλον το σχετίζεις με την ηχομόνωση δεν έχει νόημα. Το αποτέλεσμα που έχεις όπως θα ξέρεις καλύτερα από εμένα είναι εξαιρετικά "νεκρό" ακουστικά. Δεν θα το πρότεινα εκτός εάν παίζεις τύμπανα ή ηχογραφείς ενισχυτές κιθάρες όπου με αυτό τον τρόπο μπορείς να παίξεις ασκώντας μια σωστή δύναμη στην μια περίπτωση και κάνοντας τον ενισχυτή να αποδώσει καλύτερα στην άλλη και η ένταση να παραμένει σε λογικά επίπεδα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
PJ Δημοσιευμένο 20 Δεκεμβρίου 2006 Share Δημοσιευμένο 20 Δεκεμβρίου 2006 στείλε μου κάποιο σχέδιο ή φωτό για να σε καθοδηγήσω για κατασκευές. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
georgym Δημοσιευμένο 20 Δεκεμβρίου 2006 OP Share Δημοσιευμένο 20 Δεκεμβρίου 2006 Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον φίλε μου. Θα ετοιμάσω μια φωτογραφία και θα τη στείλω το συντομώτερο. Μόνο μια ερώτηση....είναι σίγουρο ότι ο πετροβάμβακας δεν είναι ηχομονωτικός; Γιατί μέχρι τώρα μόνο το αντίθετο έχω ακούσει. Το ρωτώ γιατί είμαι έτοιμος να προχωρήσω σε πρώτη φάση σε ηχομόνωση δαπέδου για να μην ακούγεται στον κάτω όροφο, με 4 πόντους πετροβάμβακα πυκνότητας 175 κιλών. Σου κάνω γνωστό έπίσης ότι ο χώρος θα χρησιμοποιείται από συγκρότημα με ενισχυτές, ντράμς κλπ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
PJ Δημοσιευμένο 21 Δεκεμβρίου 2006 Share Δημοσιευμένο 21 Δεκεμβρίου 2006 Λοιπόν κοίταξε. Η μοναδική μεταβλητή παράμετρος στον τύπο της ηχομόνωσης είναι η μάζα και ο πετροβάμβακας δεν έχει αρκετή. Τώρα θα μου πεις από που έχει προκύψει αυτή η παρανόηση. Ένας τρόπος να έχεις καλύτερα αποτελέσματα από τον "νόμο της μάζας" είναι να φτιάξεις μια κατασκευή "mass spring mass". Αν δηλαδή με δυο γυψοσανίδες κολλητά έχεις 28dB ηχομόνωση αν τις απομακρύνεις μπορείς να φτάσεις στα 31dB. Αν τώρα προσθέσεις πετροβάμβακα μπορεί να κερδίσεις άλλα 3dB. Εδώ mass=γυψοσανίδα, spring=αέρας και ο πετροβάβαμακας που κάνει το damping. Aπο μόνος του ο πετροβάμβακας δεν λειτουργεί παρά μόνο σε μια τέτοια κατασκευή. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση