RayDTutto Δημοσιευμένο 16 Ιανουαρίου 2015 Share Δημοσιευμένο 16 Ιανουαρίου 2015 Είναι ένα θέμα που με απασχολούσε για χρόνια και τώρα άρχισε να με ενδιαφέρει και πάλι, αφού ανακάλυψα τα διάφορα "isolated" youtube videoz. Είναι πραγματικά αξιοπερίεργο πόσο "αστείοι" ακούγονται ορισμένοι ιστορικοί ήχοι κιθάρας σε διάσημα κομμάτια, απομονωμένοι, εκτός μίξης. Ήχοι οι οποίοι ακούγονται εντελώς διαφορετικά μέσα στη μίξη του κομματιού, οδηγώντας μας πολλές φορές να προσπαθούμε να τους μιμηθούμε στο δωμάτιό μας, τελικά όμως σε εντελώς λάθος βάση. Ερώτημα λοιπόν: όταν φτιάχνετε τον ήχο σας, τον φτιάχνετε σε συνθήκες μπάντας που παίζει ή στο δωμάτιό σας και μεταφέρετε αυτόν τον ήχο στην πρόβα / λάιβ; When you will get good you will know. There is no guitar. There never was. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
funkysoul Δημοσιευμένο 16 Ιανουαρίου 2015 Share Δημοσιευμένο 16 Ιανουαρίου 2015 στην προβα.μιας που στα στουντιο που παμε εχει αλλα μηχανιματα στο καθενα papa don't take no mess!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
gregg Δημοσιευμένο 16 Ιανουαρίου 2015 Share Δημοσιευμένο 16 Ιανουαρίου 2015 Νομιζω υπαρχουν 2 θεματα εδω. Το πρωτο ειναι ο ηχος του οργανου στο μουσικο συνολο (αυτος που θα φτιαξει ο μπασιστας για το μπασο του, ο κιθαριστας για την κιθαρα του κοκ). Το 2ο ειναι ο ηχος του οργανου στο πλαισιο μιας μιξης τραγουδιου (η κιθαρα ας πουμε με το καταλληλο eq που θα επιτρεψει στη φωνη να υπαρχει ελευθερα σε ενα συχνοτικο πεδιο). Καθαρα ηχοληπτικα δηλαδη. Σε ποιο απο τα 2 αναφερεσαι περισσοτερο, μιας και ειναι τουλαχιστον διακριτοι τομεις αν οχι τελειως διαφορετικοι. Τα μεμονομενα τρακς απο τραγουδια στο youtube απεικονιζουν το 2ο παντως περισσοτερο. just changed avatar :p Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Jazzjoker Δημοσιευμένο 16 Ιανουαρίου 2015 Share Δημοσιευμένο 16 Ιανουαρίου 2015 Μπράβο ρε Ray, άλλο ένα ωραίο θέμα και συμπτωματικά σκεφτόμουν σχετικά τον τελευταίο καιρό και όλως τυχαίως, ενώ διάβαζα το θέμα, άκουγα και μια πρόσφατη ηχογράφηση από πρόβα. Ερώτημα λοιπόν: όταν φτιάχνετε τον ήχο σας, τον φτιάχνετε σε συνθήκες μπάντας που παίζει ή στο δωμάτιό σας και μεταφέρετε αυτόν τον ήχο στην πρόβα / λάιβ; Νομίζω ότι η απάντηση στο ερώτημα, όσον με αφορά τουλάχιστον, είναι η εξής: Κάθε κιθαρίστας (οφείλει να) ξέρει πάνω-κάτω τι ήχο θέλει να βγάλει σε μια πρόβα ή/και live. Αυτή είναι η αρχή. Ο ήχος φτιάχνεται επί τόπου και όχι στο δωμάτιο. Δηλαδή μακάρι να μπορούσα να φέρω τον ήχο του δωματίου μου σε live/πρόβα αλλά αυτό είναι αδύνατον γιατί θα είχε ως προϋπόθεση να μην υπάρχει δεύτερη κιθάρα και ο ντράμερ να παίζει σε εντάσεις ψιθύρου. Μιλώντας πάντα από προσωπική σκοπιά, αυτοί οι δύο (με έμφαση στον δεύτερο) είναι τα μέλη της μπάντας που ανταγωνίζομαι όσον αφορά τις συχνότητες και την ένταση. Οπότε ο ήχος φτιάχνεται στο στούντιο ή στο soundcheck με κριτήριο να πλησιάσω όσο μπορώ αυτό που έχω στο μυαλό μου (δωμάτιο) αλλά προσαρμοσμένο στις συνθήκες. Η (όχι live) ηχογράφηση τώρα, μια που το ανέφερες, είναι τελείως άλλη ιστορία. Εκεί έχεις απόλυτο έλεγχο των εντάσεων των άλλων και φυσικά μπορείς να μην τους ακούς και καθόλου. Μετά είναι δουλειά του ηχολήπτη να σε φέρει εκεί που πρέπει να είσαι σε σχέση με τους άλλους. Επίσης είναι αλήθεια ότι ένας συγκεκριμένος ήχος μπορεί να λειτουργεί εξαιρετικά μέσα στη μίξη αλλά σκέτος να μη λέει κάτι. Ενωμοτάρχης Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Spyros Delta Δημοσιευμένο 16 Ιανουαρίου 2015 Share Δημοσιευμένο 16 Ιανουαρίου 2015 Σωστη και χρησιμη τροφη για σκεψη το θεμα που ανοιξες για ολους τους bedroom players που καποια στιγμη εχουν σκοπο να βγουν να παιξουν κι εξω. Εχω ακουσει κιθαριστες να πηγαινουν στο στουντιο τα "φανταστικο ηχο" που εφτιαξαν σπιτι, και μολις αρχιζει να παιζει και η υπολοιπη μπαντα, να μην ακουγεται τιποτα οσο και να .... δυναμωνουν (η πρωτη κινηση που κανουν συνηθως) Μια παρατηρηση μονο. Στα isolated tracks δεν ακουμε ουτε εκει μαλλον, τον πραγματικο ηχο της κιθαρας. Ειναi post τυχων eq και effects στη μιξη. (ξεπερναμε βεβαια την οποια "παραποιηση" του πραγματικου ηχου, μεσω του/των μικροφωνων) Spyros Delta - YouTube - https://www.facebook.com/spyros.delta Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
RayDTutto Δημοσιευμένο 16 Ιανουαρίου 2015 OP Share Δημοσιευμένο 16 Ιανουαρίου 2015 Αυτό ουσιαστικά που εννοώ είναι σε ποιο βαθμό θα δεχόμασταν να έχουμε έναν "κακό" ήχο - όταν τον ακούς μόνο του, στο σπίτι σου ή όταν στήνεις τον ήχο στο studio και/ή πάλκο (ο εν λόγω ήχος για τη διευκόλυνση της συζήτησης δεν επηρεάζει θέματα παικτικά όπως sustain, attack) - ο οποίος όμως θα καθότανε ιδανικά στη μίξη του λάιβ, της πρόβας ή ακομα και της ηχογράφησης. Για να μιλήσω προσωπικά πολύ δύσκολα μπορώ να δεχτώ έναν ήχο που δεν με ικανοποιεί stand-alone. Αλλά ξέρω ότι μάλλον έχω άδικο. When you will get good you will know. There is no guitar. There never was. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Spyros Delta Δημοσιευμένο 16 Ιανουαρίου 2015 Share Δημοσιευμένο 16 Ιανουαρίου 2015 Ολα ειναι μια συνηθεια. Ετσι κι αλλιως πρεπει να μαθαινουν τα χερια να παιζουν με τον κωλοηχο και στο σπιτι. Αλλιως δεν βγαινουν τα θεματα, ουτε απο τα χερια, ουτε απο το οργανο. Αν "ενοχλει" ο ηχος, ας μελετανε πανω σε μουσικη, backingtrack, οτι ναναι. Να γεμιζουν τα "κενα". Spyros Delta - YouTube - https://www.facebook.com/spyros.delta Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
panosprog Δημοσιευμένο 16 Ιανουαρίου 2015 Share Δημοσιευμένο 16 Ιανουαρίου 2015 Ωραιο θεμα ;) Εγω οσες φορες προσπαθησα να χρησιμοποιησω τον φοβερο και καλα ηχο που ειχα φτιαξει μονος μου ποτε δεν λειτουργησε σε συνθηκες μπαντας. Επισης εχω καταληξει οτι οι παλιοτερες μπαντες που επαιζαν και ηχογραφουσαν περισσοτερο σαν συνολο και λιγοτερο σαν μοναδες δεν ειχαν αυτο το προβλημα.Παντα εβρισκε ο καθενας τις συχνοτητες που επρεπε ηχητικα να κινηθει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator BillTrantos Δημοσιευμένο 16 Ιανουαρίου 2015 Moderator Share Δημοσιευμένο 16 Ιανουαρίου 2015 Επειδή κι εγώ όταν έπαιζα με τη μπάντα μου είχα αυτό το πρόβλημα έκανα το εξής: Έφτιαχνα τους ήχους που χρησιμοποιούσα με τη μπάντα κατά τη διάρκεια της πρόβας και για το σπίτι είχα διαφορετικά presets. Είναι πραγματικά πολύ ενδιαφέρον το θέμα,θα διαβάσω τις απόψεις των μεγαλύτερων και εμπειρότερων. More is more. Yngwie Malmsteen Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Spyros Delta Δημοσιευμένο 16 Ιανουαρίου 2015 Share Δημοσιευμένο 16 Ιανουαρίου 2015 Επισης εχω καταληξει οτι οι παλιοτερες μπαντες που επαιζαν και ηχογραφουσαν περισσοτερο σαν συνολο και λιγοτερο σαν μοναδες δεν ειχαν αυτο το προβλημα.Παντα εβρισκε ο καθενας τις συχνοτητες που επρεπε ηχητικα να κινηθει. Οι παλιοι κιθαριστες (αν επαιζαν και εκτος μπαντας, στο σπιτι τους ;D) δεν ειχαν και πολλες εναλακτικες για "φτιαξιμο" ηχου. Ενας ηχος (ενοοω tone) εβγαινε ολος κι ολος απο τη κιθαρα, τον ενισχυτη και τα χερια τους. Αν προσπαθουσαν να τον "πειραξουν", απλα θα τον χαλαγανε. Αντε να παιζανε με κανενα πεταλακι για κανα εφφεδακι και με το vol pot για να κοβουν Gain. Aν ηθελαν αλλον τονο, επαιρναν αλλο ενισχυτη και αλλη κιθαρα. Spyros Delta - YouTube - https://www.facebook.com/spyros.delta Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση