3D Δημοσιευμένο 12 Ιανουαρίου 2015 Share Δημοσιευμένο 12 Ιανουαρίου 2015 Καλησπέρα σε όλους. Μετά απο πολύυυ καιρό, ξαναπιάνω τα μουσικά μου προτζεκτ και αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα. Θέλω να ηχογραφήσω τα φωνητικά για ένα τραγούδια, τα οποία όμως από τα κουπλε στο ρεφρέν έχουν μεγάλη διαφορά στις δυναμικές (αρκετα χαμηλά κουπλε, πολύ δυνατό ρεφραιν - σε 2,3 συλλαβές μάλιστα ΠΟΛΥ δυνατό!). Πώς χειριζόμαστε αυτή την περίπτωση; α) Ηχογραφώ με διαφορετικά settings στον προενισχυτή, κουπλε και ρεφρεν; Και τι κάνω αν τα 2 ενώνονται με ενιαία μελωδική γραμμή; β) Είναι "αποδεκτό", "συνηθισμένο" ο τραγουδιστής να απομακρύνεται λίγο ή να αποστρέφει το στόμα του ελαφρά από την κάψα του μικροφώνου στα πιο δυνατά σημεία; Δεν γίνεται αισθητή η διαφορά; Αλλάζουν συχνότητες, αρμονικές, πιάνει περισσότερο reverb απο το χώρο κτλ... Έχω ένα Neumann TLM 103, σε εναν προενισχυτή TL Audio 5051, σε μια κάρτα ήχου M audio profire 610 Όποια βοήθεια, καλοδεχούμενη! Ευχαριστώ Δημήτρης He,that he knows the much and his mind downloads.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
belzrebuth Δημοσιευμένο 12 Ιανουαρίου 2015 Share Δημοσιευμένο 12 Ιανουαρίου 2015 Θα δοκιμαζα overdubs (ξεκινα με τα χαμηλα) στα φωνητικα με διαφορετικα settings στον compressor οχι απαραιτητα στην προενισχυση.Και μετα ενα group compression τα φωνητικα ολα μαζι να δεσουν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
digisilence Δημοσιευμένο 16 Ιανουαρίου 2015 Share Δημοσιευμένο 16 Ιανουαρίου 2015 Καλησπέρα σε όλους. Μετά απο πολύυυ καιρό, ξαναπιάνω τα μουσικά μου προτζεκτ και αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα. Θέλω να ηχογραφήσω τα φωνητικά για ένα τραγούδια, τα οποία όμως από τα κουπλε στο ρεφρέν έχουν μεγάλη διαφορά στις δυναμικές (αρκετα χαμηλά κουπλε, πολύ δυνατό ρεφραιν - σε 2,3 συλλαβές μάλιστα ΠΟΛΥ δυνατό!). Πώς χειριζόμαστε αυτή την περίπτωση; H διαδικασια λεγεται leveling. Δακτυλο πανω στο fader και ανεβοκατεβαζεις αντιστροφως αναλογα της εντασεως. Εαν το συστημα σου διαθετει automation θα ειναι πιο ευκολα τα πραγματα. α) Ηχογραφώ με διαφορετικά settings στον προενισχυτή, κουπλε και ρεφρεν; Συνηθως οχι. Αλλα, αν νομιζεις οτι μπορεις να βοηθησεις, χωρις υπερβολες, την σταθμη να ερθει στα επιθυμητα ορια, κατα την διαρκεια της ηχογραφησεως, μπορεις να το κανεις. Προσωπικα το αφηνω για μετα. β) Είναι "αποδεκτό", "συνηθισμένο" ο τραγουδιστής να απομακρύνεται λίγο ή να αποστρέφει το στόμα του ελαφρά από την κάψα του μικροφώνου στα πιο δυνατά σημεία; Δεν γίνεται αισθητή η διαφορά; Αλλάζουν συχνότητες, αρμονικές, πιάνει περισσότερο reverb απο το χώρο κτλ... Ειναι συνηθισμενο... Καταλοιπο απο ζωντανες εμφανισεις τις περισσοτερες φορες. Φυσικα ειναι αισθητη η διαφορα. Πιανει περισσοτερο "χωρο". Μαλιστα οσο λιγοτερο αδρανης ειναι ο χωρος τοσο πιο εντονο το φαινομενο. Kαι το μικροφωνο της Barbie μια χαρα ηχογραφει! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση