Προς το περιεχόμενο

hollywood strings και κλιπ


gregg

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Φιλοι μου, ειμαι πολυ χαρουμενος μιας και απεκτησα πριν καποιες μερες τη light εκδοση αυτης της εξαιρετικης βιβλιοθηκης. Την οποια και χρησιμοποιω μαζι με τη symphonic orchestra στο παρακατω κλιπ.

 

Γενικα το κομματι δεν ειναι κατι ιδιαιτερο και ειναι περισσοτερο ενα παιχνιδι με μια μελωδια την οποια προσπαθησα να αναπτυξω. Νομιζω πως δεν ακουγεται ασχημα.

 

Θα χαρω να ακουσω τα σχολια σας παρακαλω!

 

https://app.box.com/s/jxcz9yehv3tk5pmm9a7y

 

:) :)

just changed avatar :p

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στα των τεχνικων  και των ηχων καλυτερα να μιλησουν οι γνωριζοντες,στα του μουσικου μου αρεσε,"ελαφρυ" και με ομορφη μελωδια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιωργο Σ'ευχαριστω φιλε μου!

 

Επανερχομαι με μια βελτιωμενη σε ορισμενα σημεια version και λιγο διαφορετικο τελειωμα.

 

hope you enjoy!

 

https://soundcloud.com/gregory-giarelis/dancing-snowflakes-gregg-giarelis

just changed avatar :p

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια επήρεια από Μπετ-οβεν την έχεις λαίμαι ε?  ;D

 

Δεν ξέρω τι μπορεί να πει ο Νικόλας που ο άνθρωπας έχει εντρυφήσει στο είδος και το πως δημιουργεί κάποιος και τι ακούγεται παραέξω.

  Η πρώτη εκτέλεση που άκουσα, είχε κάποια ηχητικά θεματάκια,αλλά στη δεύτερη διορθώθηκαν. Απ την άλλη ο Μπετόβες γράφει μουσική για ορχήστρα κι εσύ γράφεις μουσική με ορχήστρα τσέπης....................κλπ κλπ κλπ...θα μου πεις δλδ όταν γράφω σε ένα DAW με vst ροκιές του τρίλεπτου είναι διαφορετικά?

    Απλά εσύ έγραψες μια συμφωνία τσέπης, με ορχήστρα τσέπης, βασισμένος σε ακούσματα, ή και γνώση μουσικής, που πατάει όμως σε προεπιλεγμένες φόρμες της πλατφόρμας που χρησιμοποιείς.

Αυτό, δεν είναι κακό,απλά μου φαίνεται λίγο ρηχό-ειδικά, επειδή είναι 3 κάτι λεπτά, που μου θυμίζουν κιόλας κάτι άλλο.

                        Φιλολογικά μιλώντας πάντα, χωρίς να θέλω να σε θίξω, μια και σε θαυμάζω σα μουσικό, άσχετα αν τα είδη που παίζεις- μπλουζ-μέταλλ- δεν μου αρέσουν και στη κλασσική οι γνώσεις μου παρότι περιορισμένες, με λένε πως απλά κοπιάρεις ετοιματζίδικα μοτίβα.

                  Πάντως με άρεσε και το πως μπορείς να χρησιμοποιήσεις δημιουργικά αυτή τη σουίτα ήχων, μένει να φανεί στη πορεία  ;)

No one wants an alien

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σαμυ σ'ευχαριστω για το σχολιο σου!

 

Σκεφτομουν διαφορα πανω σε αυτα που εγραψες και το feedback σου μου ειναι χρησιμο.

 

Παρολαυτα, δε συμφωνω με τον ορο "ορχηστρα τσεπης" μιιας και οι συγκεκριμενες βιβλιοθηκες (οι πιο πληρης εκδοσεις τους) χρησιμοποιουνται σε μια εκτεταμενη σειρα απο πραγματα, συμπεριλαμβανομενων και γνωστων ταινιων, παιχνιδιων κλπ.

 

Σε σχεση με τα μοτιβα στα οποια αναφερθηκες.

 

Ναι, υπαρχει επιρροη σε αυτα που ανεβαζω. Η οποια προερχεται απο το ενδιαφερον μου για τη ρομαντικη και την κλασικη περιοδο της δυτικης μουσικης.

 

Παντως, το γεγονος οτι το τρακ που ανεβασα σε οδηγει να μιλησεις για κοπιαρισμα με βαζει σε εναν προσωπικο προβληματισμο για το αν οντως και σε ποιο βαθμο συμβαινει.

 

Μην ανησυχεις, δεν τιθεται κανενα θεμα θιξηματος και σ'ευχαριστω για ακομη μια φορα για το σχολιο σου :)

just changed avatar :p

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Γρηγόρη,

 

Πολλές φορές έχω δει τα διάφορα θρεντς σου με τις προσπάθειες σου και δεν έχω προλλάβει να σχολιάσω ποτέ! Τώρα το έβαλα σκοπό να ποστάρω no matter what! Θα είμαι όμως αυστηρός (έτσι για να κρατάω και μούρη ρε αδερφέ).

 

Λοιπόν, πράγματι υπάρχει μία Ludwigνική επιρροή στο έργο αυτό, που φαίνεται και από την εναρμόνιση αλλά και από την ενορχήστρωση.

 

Τώρα τα σχόλια,

 

Δε ξέρω πως γράφεις ένα τέτοιο έργο (που είναι αρκετά πολύπλοκο), αλλά μου ακούγεται ότι δεν υπάρχει πολύ έντονη αντίστιξη, κίνηση στις άλλες φωνές και ερώτηση-απάντηση μεταξύ των εγχόρδων και ξύλινων πνευστών.

 

Τα ξύλινά σου, ειδικά, παραμένουν σε πολύ δεύτερη μοίρα (εκτός αν επειδή πήρες τα Hollywood strings έχεις παθιαστεί με αυτά), αλλά είναι κρίμα.

 

Αυτό, νομίζω, είναι το αδύναμο σημείο σου, γιατί αρμονικά και μορφολογικά την έχεις βρει την ιδέα.

 

_______________________

 

Η πραγματοποίηση του έργου στην ηχογράφηση είναι, νομίζω, πολύ καλή. Έχω μια αίσθηση, πάλι, ότι θα ήθελα αρκετά πιο χαμηλά τα 1α βιολία, όσον αφορά το velocity στο 1ο σου θέμα. Πας να κάνεις detache ή spiccato και βέβαια είναι τόσο δυνατά (θες forte) που δεν ακόυγεται, αλλά το μουσικό σου φωνάζει για κάτι πιο απαλό σαν articulation.

 

Αλλιώς, το μόνο που ίσως θα έλεγα είναι ότι οι δύο βιβλιοθήκες που χρησιμοποίησες και που είναι "dry" (με reverb δηλαδή), δεν ταιριάζουν απόλυτα στην τοποθέτησή τους στο χώρο.

 

_______________________

 

Πέραν από τα παραπάνω, όμως, να πω ότι το πνεύμα του κομματιού είναι πολύ μέσα στο στυλ και έχεις πετύχει κάτι πολύ μεγάλο, στο να με κάνεις να νιώσω νοσταλγία για τότε που ανακάλυπτα την κλασσική μουσική πρώτα, οπότε ΜΠΡΑΒΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟοοοοοοοοοοοοο!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νικολα, σ'ευχαριστω πολυ για το σχολιο σου!

 

Εχω παρα πολλα να μαθω ακομα και μουσικα (πχ. στον τομεα της ενορχηστρωσης και της αντιστηκτικης κινησης των φωνων μεσα σε ενα πιο πολυπλοκο εργο) αλλα και του χειρισμου και των δυνατοτητων μιας ορχηστρικης βιβλιοθηκης.

 

Προς το παρον πραγματοποιω τη διαθεση μου για καταγραφη ορισμενων μελωδιων και μια βασικη τους εναρμονιση - ενορχηστρωση.

 

Χαιρομαι που βρηκες καλη την ηχογραφηση και κραταω τις παρατηρησεις σου βεβαιως.

 

Σ'ευχαριστω και παλι!

just changed avatar :p

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου