RayDTutto Δημοσιευμένο 23 Δεκεμβρίου 2014 OP Share Δημοσιευμένο 23 Δεκεμβρίου 2014 Να καταθέσω κι εγώ τη θέση μου για τα εναλλακτικά σενάρια, επαναλαμβάνοντας ότι οι οικογένειες αυτές έφυγαν με το πέσιμο της αυλαίας, χωρίς να χάσουν σκηνή από το έργο. Α. Έφυγαν έτσι επειδή δεν τους άρεσε η παράσταση Αν δεν τους άρεσε η παράσταση - η οποία ήταν σε τρεις πράξεις και τέλος πάντων θα μπορούσαν να το είχαν καταλάβει νωρίτερα - φαίνεται ότι ήταν αρκούντως μαζόχες για να κάτσουν μέχρι ακριβώς το τέλος της τελευταίας σκηνής. Έχω φύγει κι εγώ από παράσταση. Έφυγα όμως στο διάλειμμα. Αλλά και πάλι, εντάξει δεν σου άρεσε η παράσταση, είσαι και μαζόχας, είναι ανάγκη να φυγεις μέσα στη σκοτεινιά; Β. ''Φύγαμε νωρίτερα γιατί δε θέλαμε να αποφύγουμε το συνοστισμό, έχουμε και μικρά παιδιά...'' Να διευκρινίσω ότι δεν μιλάω για ανθρώπους που έφυγαν νωρίτερα. Έστω και δέκα λεπτά. Αυτό μπορώ να το καταλάβω πιο εύκολα. Θέλω να φύγω για κάποιο λόγο και τέλος πάντων θυσιάζω το φινάλε. Αλλά δεν μιλάω για τέτοιες περιπτώσεις. Επίσης, όποιος έχει πάει στο Μέγαρο του οποίου οι χώροι / φουαγιέ / σκάλες είναι τεράστιοι, γνωρίζει καλά ότι ο συνωστισμός είναι μια έννοια που δεν υφίσταται. Αν πάντως έχεις μικρά παιδιά, και τέλος πάντων δεν θες να βγει άνθρωπος μαζί σου, όπως είπε και ο Sfaku παραπάνω, περιμένεις πέντε λεπτά. Δεν είναι κακό. Γ. Χειροκροτουμε παντα ενα θεαμα; Όχι. Δεν θες να χειροκροτήσεις; Δεν χειροκροτάς. Δεν σε αναγκάζει κανείς. Γιουχάρεις κιόλας άμα λάχει. Γιατί όμως να φύγεις σαν κυνηγημένος; Ε αφού δεν ήξερε και δεν έμαθε; Τότε γιατί έβγαλε συμπέρασμα; ;) Έβγαλα συμπέρασμα σύμφωνα με την εις άτοπον απαγωγή όπως φαίνεται παραπάνω. Βέβαια, ούτε αυτό φτάνει αν θες να δικαιολογήσεις μια λάθος συμπεριφορά, ιδίως στην Ελλάδα του "έτσι γουστάρω να παρκάρω πάνω στη διάβαση και τι σε νοιάζει εσένα". Εδώ υπάρχουν άνθρωποι που δικαιολογούν άλλα και άλλα, εκεί θα κολλήσουμε; Τέλος πάντων, θεωρώ τα παραπάνω σενάρια ως ασκήσεις συζήτησης γιατί δεν θέλω να υποθέσω ότι σε ένα φόρουμ μουσικών προσπαθούμε να δικαιολογήσουμε ανθρώπους που αρνούνται το χειροκρότημα σε καλλιτέχνες. When you will get good you will know. There is no guitar. There never was. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
audiokostas Δημοσιευμένο 23 Δεκεμβρίου 2014 Share Δημοσιευμένο 23 Δεκεμβρίου 2014 Υπάρχει και η άλλη άποψη. Κάθεσαι 5 λεπτά στο κάθισμά σου, φεύγουν οι Ούννοι και μετά την κάνεις με χαλαρά πηδηματάκια και χωρίς στριμωξίδι. Τα 5 λεπτά περνούν ευχάριστα συζητώντας με το παιδί σου για την παράσταση. Πάγια οικογενειακή τακτική. Για πολλούς λόγους. Όσο για το χειροκρότημα, δεν εκπλήσσομαι πλέον. Οι άνθρωποι πήγαν και κουβάλησαν τα παιδιά τους γιατί έπρεπε να κάνουν ένα τικ στην to-do-list τους. Δεν ήξεραν και δεν ασχολήθηκαν με αυτό, ούτε πριν πάνε (ναι, χρειάζεται κατά την άποψή μου), ούτε κατά τη διάρκειά του. Σε μία διαφορετική ερμηνεία, ίσως τελικά η αντίδραση της φυγής άνευ χειροκροτήματος είναι, από την πλευρά τους, μία ειλικρινής και τίμια αντίδραση. Δεν κατάλαβαν τίποτα, δεν εκτίμησαν τίποτα, πάμε για το επόμενο τικ στη λίστα. Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες. Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Miltos23 Δημοσιευμένο 23 Δεκεμβρίου 2014 Share Δημοσιευμένο 23 Δεκεμβρίου 2014 Γιατι κρινουμε την πραξη καποιου χωρις να ξερουμε τι εγινε πραγματικα; Δεν ειναι αδικο να τον κακοχαρακτηριζουμε χωρις να ξερουμε τους λογους της πραξης του; Μηπως και αυτο δεν ειναι ενα χαρακτηριστικο του νεοελληνα και σημάδι έλλεψης παιδείας; Θα θέλατε να σς κρινουν εσάς ή τις πράξεις σας ενώ δεν γνωρίζουν τι σας οδήγησε σε αυτές; Ξερω οτι ειμαι εριστικος - επίτηδες για να θυμήσει "παρασκευιάτικο" θεμα το παρόν θεμα! :P All the money of the world can't buy me Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
RayDTutto Δημοσιευμένο 23 Δεκεμβρίου 2014 OP Share Δημοσιευμένο 23 Δεκεμβρίου 2014 Όχι φίλε μου σόρρυ. Δεν θα δικαιολογήσω εγώ τον αιώνιο Έλληνα καραγκιόζη. Εσύ συνέχισε να τον δικαιολογείς αλλά όταν ο ίδιος δεν σταματήσει στη διάβαση στην οποία βρίσκεσαι και τα δεις όλα, μην ξεχάσεις να σκεφτείς ότι μπορεί να είχε τους λόγους του που βιαζόταν (το αντίθετο θα έδειχνε την έλλειψη παιδείας σου). When you will get good you will know. There is no guitar. There never was. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
theoctapus Δημοσιευμένο 23 Δεκεμβρίου 2014 Share Δημοσιευμένο 23 Δεκεμβρίου 2014 Γιατι κρινουμε την πραξη καποιου χωρις να ξερουμε τι εγινε πραγματικα; Κοίτα, φυσικά μπορεί και να υπάρχει δικαιολογία και οι "κατηγορίες" να είναι άδικες. Δεν είναι όμως αυτό το θέμα. Όπως φαντάζομαι θα συμφωνήσεις και εσύ πως όντως υπάρχουν τέτοιοι κάφροι και σ' αυτούς είναι αφιερωμένη η συζήτηση. Αν οι συγκεκριμένοι που είδε ο Ray ανήκουν σ' αυτή την κατηγορία είναι αδιάφορο. Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Miltos23 Δημοσιευμένο 23 Δεκεμβρίου 2014 Share Δημοσιευμένο 23 Δεκεμβρίου 2014 Όχι φίλε μου σόρρυ. Δεν θα δικαιολογήσω εγώ τον αιώνιο Έλληνα καραγκιόζη. Εσύ συνέχισε να τον δικαιολογείς αλλά όταν ο ίδιος δεν σταματήσει στη διάβαση στην οποία βρίσκεσαι και τα δεις όλα, μην ξεχάσεις να σκεφτείς ότι μπορεί να είχε τους λόγους του που βιαζόταν (το αντίθετο θα έδειχνε την έλλειψη παιδείας σου). Εδω υπαρχει μια διαφορα, ο νόμος ορίζει να σταματησει στην διαβαση και ολοι ειμαστε ισοι απεναντι στον νόμο. Ενταξει υπάρχουν κάποιοι που ειναι "πιο ίσοι" απο τους αλλους, αλλα αυτο δεν είναι το θέμα μας. Το μη χειροκρότημα ή η αναχώρηση πριν το τελος ειναι επιλογή. Κοίτα, φυσικά μπορεί και να υπάρχει δικαιολογία και οι "κατηγορίες" να είναι άδικες. Δεν είναι όμως αυτό το θέμα. Όπως φαντάζομαι θα συμφωνήσεις και εσύ πως όντως υπάρχουν τέτοιοι κάφροι και σ' αυτούς είναι αφιερωμένη η συζήτηση. Αν οι συγκεκριμένοι που είδε ο Ray ανήκουν σ' αυτή την κατηγορία είναι αδιάφορο. Προφανως υπάρχουν τετοιοι κάφροι, δεν αντιλεγω. Απλα προσφέρω μια άλλη οπτική στο θέμα.. Υπαρχει και μια ακόμα οπτική, δεν σας εκνευρίζει να χειροκροτούν μια παρασταση/λαηβ/εκδηλωση που δεν αξιζει; Εννοω αντικειμενικα να μην αξιζει, να εχουν γινει λάθη, να εχουν ξεχασει λόγια, στιχους, η υποκριτική να ειναι χαλια και να τους χειροκροτούν ενώ δεν το αξίζουν; Εκει γιατι να μην τους κραξουμε; All the money of the world can't buy me Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
gdevelek Δημοσιευμένο 23 Δεκεμβρίου 2014 Share Δημοσιευμένο 23 Δεκεμβρίου 2014 Όχι φίλε μου σόρρυ. Δεν θα δικαιολογήσω εγώ τον αιώνιο Έλληνα καραγκιόζη. Εσύ συνέχισε να τον δικαιολογείς αλλά όταν ο ίδιος δεν σταματήσει στη διάβαση στην οποία βρίσκεσαι και τα δεις όλα, μην ξεχάσεις να σκεφτείς ότι μπορεί να είχε τους λόγους του που βιαζόταν (το αντίθετο θα έδειχνε την έλλειψη παιδείας σου). Τώρα το ξεχείλωσες. Βιάζεσαι ΠΑΡΑ πολύ να βγάλεις συμπεράσματα, και για το τι ώθησε τον τύπο αυτόν να φύγει αμέσως αλλά και - ακόμη περισσότερο - για το πώς οδηγεί. Δεν μπορείς να ξέρεις, και ΔΕΝ ξέρεις. Τόσο απλά. Και όχι, το "φεύγω αμέσως από μια παράσταση" και το "παραβιάζω διάβαση πεζών και σκοτώνω" απέχουν πάρα πολύ, σε βαθμό που να μη χωρούν καν στην ίδια συζήτηση. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
RayDTutto Δημοσιευμένο 23 Δεκεμβρίου 2014 OP Share Δημοσιευμένο 23 Δεκεμβρίου 2014 Τώρα το ξεχείλωσες. Βιάζεσαι ΠΑΡΑ πολύ να βγάλεις συμπεράσματα, και για το τι ώθησε τον τύπο αυτόν να φύγει αμέσως αλλά και - ακόμη περισσότερο - για το πώς οδηγεί. Δεν μπορείς να ξέρεις, και ΔΕΝ ξέρεις. Τόσο απλά. Και όχι, το "φεύγω αμέσως από μια παράσταση" και το "παραβιάζω διάβαση πεζών και σκοτώνω" απέχουν πάρα πολύ, σε βαθμό που να μη χωρούν καν στην ίδια συζήτηση. Δεν συγκρίνω τα δύο. Αλλού είναι η έμφαση. Αλλά αν ο φίλος μας θέλει να κρίνει πριν βγάλει συμπέρασμα, αναρωτιέμαι αν θα το κάνει πάντα, ή όπου τον βολεύει. When you will get good you will know. There is no guitar. There never was. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
RayDTutto Δημοσιευμένο 23 Δεκεμβρίου 2014 OP Share Δημοσιευμένο 23 Δεκεμβρίου 2014 Το μη χειροκρότημα ή η αναχώρηση πριν το τελος ειναι επιλογή. Όπως ίσως θα διάβασες παραπάνω δεν μιλάμε για κανένα από τα δύο. Οι εν λόγω οικογένειες δεν έφυγαν πριν το τέλος ούτε αρνήθηκαν να χειροκροτήσουν (το οποίο θα σεβόμουν ως στάση, αν και θα διαφωνούσα για την εν λόγω παράσταση ). Απλώς γλίστρησαν στο λυκόφως μεταξύ του τέλους της παράστασης και της έναρξης των χειροκροτημάτων. Γιατί αν θες να ΜΗΝ χειροκροτήσεις ως στάση δυσαρέσκειας, την κάνεις στα σκοτεινά; Υπαρχει και μια ακόμα οπτική, δεν σας εκνευρίζει να χειροκροτούν μια παρασταση/λαηβ/εκδηλωση που δεν αξιζει; Εννοω αντικειμενικα να μην αξιζει, να εχουν γινει λάθη, να εχουν ξεχασει λόγια, στιχους, η υποκριτική να ειναι χαλια και να τους χειροκροτούν ενώ δεν το αξίζουν; Εκει γιατι να μην τους κραξουμε; Όταν σου τύχει κάνε ένα θρεντ και το συζητάμε. Αλλά δεν συζητάμε αυτό τώρα. When you will get good you will know. There is no guitar. There never was. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
gdevelek Δημοσιευμένο 23 Δεκεμβρίου 2014 Share Δημοσιευμένο 23 Δεκεμβρίου 2014 Δεν συγκρίνω τα δύο. Αλλού είναι η έμφαση. Αλλά αν ο φίλος μας θέλει να κρίνει πριν βγάλει συμπέρασμα, αναρωτιέμαι αν θα το κάνει πάντα, ή όπου τον βολεύει. Ο Miltos23 σου είπε "γιατί κρίνεις χωρίς να ξέρεις;". Εσύ αντίθετα, από τους Ν λόγους που μπορεί να οδήγησαν στον τύπο να φύγει νωρίς, ΕΠΙΛΕΓΕΙΣ ΑΥΘΑΙΡΕΤΑ αυτόν που τον ρεζιλεύει περισσότερο, και προχωράς σε κράξιμο και συμπεράσματα. Μήπως να το δεις πιο ψύχραιμα; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση