georgym Δημοσιευμένο 3 Δεκεμβρίου 2006 Share Δημοσιευμένο 3 Δεκεμβρίου 2006 Ρε παιδιά για πείτε μου...Αν βάλω περιμετρικά στο δωμάτιο βαριά κουρτίνα με πολλές πτυχές και δίπλες τι αποτέλεσμα θα έχει; Πέρα από την ηχοαπορόφηση που φαντάζομαι ότι θα δώσει, θα κοπεί καθόλου η μετάδοση του ήχου προς το υπόλοιπο σπίτι ή έξω από αυτό; Μιλάμε για μπάντα με ντράμς και όλα τα σχετικά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ex-freemindgr Δημοσιευμένο 3 Δεκεμβρίου 2006 Share Δημοσιευμένο 3 Δεκεμβρίου 2006 Καταρχας, να επιλεξεις οσο μπορεις πιο "αγριο" υλικο για την κουρτινα. Μην πας να βαλεις καμια βελουδινη, που σαν επιφανεια ειναι πιο "λεια", με αποτελεσμα ο ηχος να διαδιδεται με σχεδον τελεια αντηχηση ( αντι για τυχαια διαχυση ). :wink: Γενικα η κουρτινα θα κοβει τις υψηλες συχνοτητες, ομως οι πιο χαμηλες, λογω μεγαλυτερης ενεργειας, θα περνανε και θα ακουγονται σαν βομβος ( ιδιαιτερα οταν μπασο και drums τα δινουν ολα ) στους υπολοιπους χωρους. :? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Granule Δημοσιευμένο 5 Δεκεμβρίου 2006 Share Δημοσιευμένο 5 Δεκεμβρίου 2006 Καταρχας' date=' να επιλεξεις οσο μπορεις πιο "αγριο" υλικο για την κουρτινα. Μην πας να βαλεις καμια βελουδινη, που σαν επιφανεια ειναι πιο "λεια", με αποτελεσμα ο ηχος να διαδιδεται με σχεδον τελεια αντηχηση ( αντι για τυχαια διαχυση ).[/quote'] Συγγνώμη για την άγνοιά μου.... Αλλά αυτή η ΤΕΛΕΙΑ ΑΝΤΗΧΗΣΗ που είναι γραμμένη.....;;;;;;;;;;; Πώς ορίζεται η ΤΕΛΕΙΑ αντήχηση.......;;;;; υπάρχει και ατελής; και κάτι ακόμα αυτό το αντί για τυχαία διάχηση σημαίνει πώς είτε το ένα είτα το άλλο θα έχει κανείς....;;;;;;;;;; Και πώς ορίζεις την διάχυση.....;;;;; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
IxNiLaTiS Δημοσιευμένο 5 Δεκεμβρίου 2006 Share Δημοσιευμένο 5 Δεκεμβρίου 2006 Freemindgr νομίζω πως εδώ έχεις κάνει λάθος. Η βελούδινη κουρτίνα είναι η καλύτερη για απορρόφηση. Είναι χνουδωτή και παχιά. Προφανώς ήθελες να πεις η σατέν. Ρε παιδιά για πείτε μου...Αν βάλω περιμετρικά στο δωμάτιο βαριά κουρτίνα με πολλές πτυχές και δίπλες τι αποτέλεσμα θα έχει; Όχι τόσο καλή όσο τα πάνελ με τον πετροβάμβακα. ΤΟ ΓΑΡ ΑΥΤΟ ΝΟΕΙΝ, ΕΣΤΙΝ ΤΕ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Paris1983 Δημοσιευμένο 5 Δεκεμβρίου 2006 Share Δημοσιευμένο 5 Δεκεμβρίου 2006 Σε αυτο που εχει επισιμανει ο φιλος granule ισως να εχει δικαιο δλδ ο freemind βασικα οπως φανταζομαι θα εννοει οτι αν μπει μια κουρτινα με λια επιφανεια ο ηχος θα ανακλατε περισσοτερο αντι να απορροφατε.Αν ειναι κατι διαφορετικο θα ηθελα να μας το επεξηγησει λιγο για να το καταλαβουμε και μεις ισως ειναι κατι που δεν γνωριζουμε. Τορα στις ερωτησεις που εθεσε ο granule εχω να πω οτι εχουμε δεδομενα το αντιχητικο πεδιο(τις ανακλασεις του χωρου δλδ) και το διαχυτο πεδιο(το τελειο αντιχητικο πεδιο). Η διαφορα αυτων των δυο ειναι οτι στο διαχυτο πεδιο δεν μπορουμε να καταλαβουμε απο που μας ερχετε ο ηχος δεν υπαρχει ο παραγοντας κατευθυντικοτιτα δλδ και αυτο ειναι διμιουργιμα του γεγονοτος οτι οπου και αν κινιθεις στο χωρο η ενταση παραμενει η ιδια αλλα και το συχνοτηκο φασμα.Δηλαδη πεζεις μια νοτα απο μια κιθαρα,οπου κε αν παρεις μετρησεις μεσα στο δοματιο που εισαι θα εχεις την ιδια ενταση και συχνοτικο φασμα. Ατελης αντιχηση υπαρχει και οριζεται σαν οτιδιποτε αλλο εκτος του πιο πανω αλλα δεν ειναι παντοτε κακο αυτο λογο του οτι προσδιδει ενα χαρακτιρα π.χ. ζεστος ηχος,λαμπρος,μουντος,κτλ. Αυτα ολα μπορεις να τα βρεις σε βιβλια ακουστικης στο ιντερνετ αλλα και αν θες ενα ονομα εγω εχω αυτο του Σκαρλατου που μας εχουνε δωσει στη σχολη βασικα για να μην νομιζετε οτι κανω διαφιμηση. Ζητω συγνωμη για τα ορθογραφικα λαθη. Ελπιζω να βοηθησα. :) ireCube� Copyright© 1983-2007 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ex-freemindgr Δημοσιευμένο 6 Δεκεμβρίου 2006 Share Δημοσιευμένο 6 Δεκεμβρίου 2006 Ιχνηλατη, δεν τα πηγαινω καλα με τα υλικα :lol: Παντως το νοημα ειναι πως μια τελεια επιφανεια θα προκαλεσει μια αντηχηση που δεν θα ειναι και επιθυμητη :) Granule, οι λεξεις διαχυση και αντηχηση ειναι ορισμοι που χρησιμοποιουνται. Εκτος απο το βιβλιο που προτεινει ο φιλος Paris, υπαρχει και το βιβλιο του Ιωαννου ( Ακουστικη , Εκδοσεις Ιων ) που θα ηταν καλο να το διαβασεις πριν κρινεις καποιες εννοιες. Οι λεξεις "τυχαια" και "τελεια" της χρησιμοποιησα κατα αυθαιρεσια ωστε να γινει κατανοητο τι εννοω. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Granule Δημοσιευμένο 10 Δεκεμβρίου 2006 Share Δημοσιευμένο 10 Δεκεμβρίου 2006 Ιχνηλατη' date=' δεν τα πηγαινω καλα με τα υλικα :lol: Παντως το νοημα ειναι πως μια τελεια επιφανεια θα προκαλεσει μια αντηχηση που δεν θα ειναι και επιθυμητη :) Granule, οι λεξεις διαχυση και αντηχηση ειναι ορισμοι που χρησιμοποιουνται. Εκτος απο το βιβλιο που προτεινει ο φιλος Paris, υπαρχει και το βιβλιο του Ιωαννου ( Ακουστικη , Εκδοσεις Ιων ) που θα ηταν καλο να το διαβασεις πριν κρινεις καποιες εννοιες. Οι λεξεις "τυχαια" και "τελεια" της χρησιμοποιησα κατα αυθαιρεσια ωστε να γινει κατανοητο τι εννοω.[/quote'] Freemindgr αυτό που λες για το "θα ήταν καλό να το διαβάσεις πριν κρίνεις..."...... χωρίς να θέλω να θίξω κάποιον.... δεν έχει σχέση η αντήχηση με την ηχομώνοση. Εννοώ... άλλο φαινόμενο η αντήχηση και άλλο η ηχοαπορρόφηση και άλλο η ηχομόνωση. Κάπου μπερδεύονται αυτά... παραμένουν όμως διαφορετικά. Έτσι δεν βρίσκω το λόγο να μπω σε λεπτομέριες πάνω στο θέμα..... Όσο για αυτο που λέει ο χρήστης Πάρις... ναι θα συμφωνήσω.... όμως.... πώς γίνεται αυτό: "δεν υπαρχει ο παραγοντας κατευθυντικοτιτα " και να μιλάμε για ένταση....;;;;;;;;; Μάλλον κάπως αλλιώς ορίζεται το διαχυτό πεδίο..... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ex-freemindgr Δημοσιευμένο 10 Δεκεμβρίου 2006 Share Δημοσιευμένο 10 Δεκεμβρίου 2006 Ο georgym εθιξε και το παραγοντα της ηχομονωσης αλλα και της ηχοαπορροφησης, επομενως καλο θα ηταν να ειχες διαβασει εσυ τι λεει στο πρωτο post και τι αναζητα. Η απαντηση μου ηταν επι ολου του θεματος. Η αντηχηση και η διαχυση, αφορουσε την ηχοαπορροφηση του υλικου ( και ευτυχως που με διορθωσε ο Ιχνηλατης ως προς το υλικο της κουρτινας ), ενω στο δευτερο μερος της απαντησης μου, του εξηγησα πως λογω ενεργειας οι μπασες συχνοτητες θα "ξεπερνανε" το εμποδιο της κουρτινας. Νομιζω πως λιγες σπουδες πανω στη Κυματικη Φυσικη ( εστω και αν ειμαι ρεμαλι φοιτητης ), αξιζουν κατι παρπανω απο απλες εννοιες, ετσι δεν ειναι? :roll: Προφανως, μπερδεψες την απαντηση μου, σαν απαντηση για την ηχομονωση. Οταν καποιος κανει μια ακουστικη μελετη ενος χωρου, κοιταει κυριως το πως διαχεεται ο ηχος ( σαν κυμα ), πως θα τον κατευθυνει στα σημεια που πρεπει και στο τελος πως θα ηχομονωσει το εσωτερικο απο το εξωτερικο. Ο γενικος κανονας των ερασιτεχνικων χωρων λεει, πως ενας ηχος μιας αλφα εντασης ( και ενεργειας προφανως ), πρεπει να διαχεεται στο χωρο ( φαντασου το σαν μια ατελη..ανακλαση ) οσο το δυνατον περισσοτερο, ωστε να μην υπαρχουν σημεια με εντονη συγκεντρωσης ενεργειας. Τωρα αν επιμενεις, παλι σου λεω πως το βιβλιο "Ακουστικη" του Ιωαννου, θα σου λυσει τα χερια. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Granule Δημοσιευμένο 10 Δεκεμβρίου 2006 Share Δημοσιευμένο 10 Δεκεμβρίου 2006 Ο georgym εθιξε και το παραγοντα της ηχομονωσης αλλα και της ηχοαπορροφησης' date=' επομενως καλο θα ηταν να ειχες διαβασει εσυ τι λεει στο πρωτο post και τι αναζητα. Η απαντηση μου ηταν επι ολου του θεματος. Η αντηχηση και η διαχυση, αφορουσε την ηχοαπορροφηση του υλικου ( και ευτυχως που με διορθωσε ο Ιχνηλατης ως προς το υλικο της κουρτινας ), ενω στο δευτερο μερος της απαντησης μου, του εξηγησα πως λογω ενεργειας οι μπασες συχνοτητες θα "ξεπερνανε" το εμποδιο της κουρτινας.Νομιζω πως λιγες σπουδες πανω στη Κυματικη Φυσικη ( εστω και αν ειμαι ρεμαλι φοιτητης ), αξιζουν κατι παρπανω απο απλες εννοιες, ετσι δεν ειναι? :roll: Προφανως, μπερδεψες την απαντηση μου, σαν απαντηση για την ηχομονωση. Οταν καποιος κανει μια ακουστικη μελετη ενος χωρου, κοιταει κυριως το πως διαχεεται ο ηχος ( σαν κυμα ), πως θα τον κατευθυνει στα σημεια που πρεπει και στο τελος πως θα ηχομονωσει το εσωτερικο απο το εξωτερικο. Ο γενικος κανονας των ερασιτεχνικων χωρων λεει, πως ενας ηχος μιας αλφα εντασης ( και ενεργειας προφανως ), πρεπει να διαχεεται στο χωρο ( φαντασου το σαν μια ατελη..ανακλαση ) οσο το δυνατον περισσοτερο, ωστε να μην υπαρχουν σημεια με εντονη συγκεντρωσης ενεργειας. Τωρα αν επιμενεις, παλι σου λεω πως το βιβλιο "Ακουστικη" του Ιωαννου, θα σου λυσει τα χερια.[/quote'] Ωραία... :D Όμως.... Δεν καταλαβαίνω... από που συμπαίρανες πως το συγκεκριμένο βιβλίο θα μου λύσει τα χέρια...;;;; Και από την άλλη.... όσο αφορά τι κάνει κάποιος σε μία ακουστική μελέτη....... χμ.... έχω ενστάσεις.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Paris1983 Δημοσιευμένο 10 Δεκεμβρίου 2006 Share Δημοσιευμένο 10 Δεκεμβρίου 2006 Φιλε μου Granule Ο ορισμος που σου εδωσα για το διαχυτο πεδιο δεν ειναι απο το νου μου βγαλμενος ακριβος για να μην υπαρχουν παρεξηγησεις ειναι απο βιβλιο ακουστικης. Οταν λεω κατευθηντικοτητα δεν εννοω κατευθυντικοτητα πηγης αλλα το οτι εισαι στη γωνια του δωματιου και ακους κατι και καταλαβενεις οτι ερχεται απο μπροστα σου π.χ. Αυτο το φαινομενο δεν υπαρχει στο διαχυτο πεδιο δεν μπορεις να καταλαβεις απο που ερχετε ο ηχος και αυτο εχει να κανει και με την ενταση δλδ οταν ενας ηχος ειναι πιο δυνατα σε καποια κατευθηνση τοτε ο νους καταλαβει οτι ερχετε απο κει.Αν τορα ειναι παντου η ιδια ενταση τοτε δεν μπορεις να προσδιορισεις απο που ερχετε. ireCube� Copyright© 1983-2007 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση