Προς το περιεχόμενο

Σάκης... σκέτο


atreu73

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Τα άκυρα και ασύμμετρα παραδείγματα χάριν εντυπωσιασμού σε συνδυασμό με λαικίστικες ατάκες που συνοδεύονται με το χαμόγελο παγωμένο στο περιστρεφόμενο κεφάλι που ελλείψει ουσιαστικών επιχειρημάτων και διαλόγου, απεγνωσμένα ψάχνει την επιδοκιμασία από τον όχλο, είναι τα τελευταία χρόνια μία πάγια τακτική (και πολλών άλλων αλλά πρωτίστως) των θλιβερά χαμηλής ποιότητας πολιτικών προσώπων που επέλεξε ο σοφός μας λαός.

 

Από την άλλη, ίσως και οι επιτροπές των ειδικών επιζητούν αυτό ακριβώς το παλαμάκι (αλλά και τις προσκλήσεις στα event του Λοιπόν) από ένα κοινό διαφορετικό, πιο glamour και σαφώς πολυπληθέστερο από αυτό της αραχνιασμένης και μίζερης κουλτουρας (μπλιαχ, τι λέξη κι αυτή σε καλό μου).

Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες.

Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 125
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

  • Moderator

Είπαμε,2 μέτρα και 2 σταθμά,για όλα.Και εδώ μέσα και γενικότερα στην Ελλαδάρα μας.

 

Η τέχνη κύριοι δεν φαίνεται στα πτυχία.Ο Hetfield ούτε νότες δεν ήξερε να διαβάζει και έκανε μια μικρή μπαντούλα,τους Metallica.

 

Μπάντες που έχουν επηρεάσει όλο το δυτικό κόσμο και δεν ήξεραν ούτε σε πεντάγραμμο να γράψουν.

 

Όλα τα ισοπεδώσατε,όπως κάνετε με όλα σε αυτό το forum που δε συμφωνούν με την αφ υψηλού γνώμη σας.

 

Πάρα πολλοί ηθοποιοί τεράστιου επιπέδου δεν είχαν περάσει ούτε καν έξω από Δραματική σχολή,είδατε να τους σταματάει αυτό;

 

Το πρόβλημα είναι ο Ρουβάς.Είχατε συνηθίσει να τον χλευάζετε για τα χαζοτράγουδά του και τώρα σας κακοφάνηκε που προσπαθεί να κάνει κάτι σοβαρό με το όποιο ταλέντο έχει και την πολλή δουλειά που ρίχνει.

 

Δεν πειράζει,πάλι καλά που υπάρχουν και μερικοί άνθρωποι που χαλάνε τα ξεπερασμένα και άκρως συντηρητικά στερεότυπα που με τόσο ζήλο υπερασπίζετε.  

More is more. Yngwie Malmsteen

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδή βλέπω ότι επανερχόμαστε σε μία παρεξήγηση που παίζει πολύ εδώ, ξαναγράφω κάτι που έχω γράψει πολλές φορές:

 

Η τέχνη απαιτεί εκπαίδευση αν η στόχευση είναι ψηλά (διεθνής καριέρα δηλαδή). Δε γίνεται δουλειά αλλιώς. Στις εξαιρέσεις των καλλιτεχνών που έγινε αλλιώς, έγινε γιατί ήταν/είναι μεγάλα ταλέντα. Naturals με άλλα λόγια.

 

Οπότε το ότι ο Χέντριξ δεν πήγε ωδείο και ο Τζιμ Κάρεϋ δεν πήγε σε σχολή ηθοποιίας, δε σημαίνει ότι οποιοσδήποτε μπορεί να ακολουθήσει μια τέτοια πορεία.

 

 

Ενωμοτάρχης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@BillTrantos

Η εκπαίδευση δεν είναι απαραίτητη για να γίνεις καλλιτέχνης, σίγουρα. Όπως έχω πεί χρειάζονται ένα τουλάχιστον απ' τα εξής 1) σπουδές, 2) επαγγελματική εμπειρία, 3) μια μίνιμουμ διάρκειας παρουσία στον χώρο. Όμως το ότι υπάρχουν πολλοί καλλιτέχνες που τα έχουν καταφέρει θαυμάσια χωρίς εκπαίδευση δεν σημαίνει ότι αυτή είναι ανούσια. Άλλωστε όπως λέει ο Jazzjoker για κάθε ένα "ανεκπαίδευτο" καλλιτέχνη υπάρχουν άλλοι 100 με εκπαίδευση.

Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Σαφέστατα και η εκπαίδευση είναι απαραίτητη για έναν καλλιτέχνη.Η πιστοποίηση όμως δεν είναι.Ξέρει κανείς από εσάς αν ο Ρουβάς παρακολούθησε μαθήματα;Αν ξέρει ας πει και σε μένα που δε γνωρίζω.

 

Είδες κανείς από εσάς την παράσταση;Εγώ δεν είμαι κριτικός θεάτρου,δεν έχω παρακολουθήσει μαθήματα υποκριτικής,αλλά πηγαίνω συχνά σε παραστάσεις και ειδικά Αρχαίου Δράματος,διότι είναι το αγαπημένο μου είδος.

 

Ο Ρουβάς μου φάνηκε πολύ καλός.Όχι καλός για πρώτη φορά,ή καλός χωρίς εκπαίδευση.Πολύ καλός,τέλεια.

 

Ο ντόρος γίνεται για το παρελθόν του,κάτι το οποίο βρίσκω πολύ άδικο.

More is more. Yngwie Malmsteen

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το πρόβλημα είναι ο Ρουβάς.

Αν διάβαζες αυτά που γράφω, θα καταλάβαινες, οτι για μένα τουλάχιστον, μόνο ο Ρουβάς δεν είναι.

 

Γεγονός είναι ότι για τις λαϊκές μορφές τέχνης, το ταλέντο, η μοναδικότητα αλλά και η σκληρή δουλειά υπερτερούν των θεωρητικών σπουδών.

Για να χορέψεις όμως μπαλέτο, να συνθέσεις ή να παίξεις σε ορχήστρα ή σε απαιτητικές θεατρικές παραστάσεις κ.α., πρέπει να βρέξεις πολύ τον κώλο σου (εν παραλλήλω -ως επί των πλείστον- με τις θεωρητικές σπουδές και το όποιο ταλέντο) πριν ψαρέψεις από τους (σοβαρούς) κριτικούς τα εύσημα για το έργο σου.

 

Όχι ότι δεν θα βοηθήσουν οι γνωριμίες, αλλά σίγουρα δεν φτάνουν μόνο αυτές.

 

Όσοι έχουν παρακολουθήσει πρόβες (που έπονται πολλές ώρες προσωπικής δουλειάς) σε κάποια έκφραση των παραπάνω, είμαι σίγουρος ότι θα καταλάβουν τι λέω.

 

Και για να μην βιαστείτε να αρχίστε τα "ναι, γιατί εσύ ρε .......", προτιμώ τον Χέντριξ και δεν μπορώ πάντα να παρακολουθήσω μπαλέτο γιατί εξάλλου δεν ξέρω να αναγνώσω (το κατά κόσμον "δεν τα γουστάρω αυτά") τους κώδικες που ακολουθούν οι μουσικοί / χορευτές.

 

Και είμαι ευτυχής γιατί, παρόλο μέλος του noiz εδώ και πολλά χρόνια, ποτέ δεν έβαλα στο μυαλό μου την κόντρα ποιά μορφή τέχνης την έχει πιο μεγάλη.

Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες.

Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου