Προς το περιεχόμενο

Σάκης... σκέτο


atreu73

Προτεινόμενες αναρτήσεις

μονο μια φραση για τον σακη και το βραβειο :

 

πουτσ my dick.

 

προσοχη μην το προφερετε συχνα, ειναι ξορκι και θα σας καταστρεψει

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 125
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

Μα φυσικά. Κι όλο κάπου τρυπώνει και το μεταφυσικό αόρατο χέρι της αγοράς που διευθετεί τα πάντα πάντα με λίγη προσπάθεια κι απ’ τους Σάκηδες του κόσμου. Στην πραγματικότητα όμως ξέρεις και συ ότι οι Σάκηδες είναι ατάλαντοι κι όλο το πλασάρισμα και τα team τους δεν πρόκειται να το αλλάξουν αυτό.

 

Δεν συμφωνώ : ο Ρουβάς δεν είναι ατάλαντος, κανείς που εργάζεται τόσο πολύ δεν είναι ατάλαντος. Είναι περισσότερο ταλαντούχος από την κα. Διαβάτη, η οποία δεν έχει κάνει τίποτε διαφορετικό σε όλη της την καλλιτεχνική ζωή (όπως άλλωστε και κανένας έλληνας ηθοποιός της γενιάς της). Να πας να διαβάσεις την παραβολή που είπε ο Ιησούς για τα τάλαντα, το εξηγεί καλύτερα από 'μένα.

 

Επίσης, αν δεν το έχεις αντιληφθεί, ο μόνος εδώ μέσα που φέρεται ως μπερδεμένος είσαι εσύ : βάζεις λέξεις όπως Πάολα και Κάλλας στην ίδια πρόταση, κάτι που δεν θα έκανε ποτέ ούτε κάποιος που ακούει τη μία, ούτε κάποιος που ακούει την άλλη. Για ποιο λόγο; Χρειάζεται πραγματικά κάποια υπενθύμιση για το ότι ο Ρουβάς δεν είναι Bates ή ότι η Πάολα δεν είναι Κάλλας;

 

Τα σχετίζεις (ούτως ειπείν) για να διαμορφωθεί ένα επιχείρημα, το αντιλαμβάνομαι, αλλά υπερβάλεις καθ' οδόν.

 

μονο μια φραση για τον σακη και το βραβειο :

πουτσ my dick.

προσοχη μην το προφερετε συχνα, ειναι ξορκι και θα σας καταστρεψει

 

Έχω άποψη για όσους παριστάνουν τους πολύ άντρες. Δες την ταινία American Beauty και εξακρίβωσε ότι το ντικ σου κάνει πουτς στις σωστές σκηνές.

 

 

Mea Culpa

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν συμφωνώ : ο Ρουβάς δεν είναι ατάλαντος, κανείς που εργάζεται τόσο πολύ δεν είναι ατάλαντος. Είναι περισσότερο ταλαντούχος από την κα. Διαβάτη, η οποία δεν έχει κάνει τίποτε διαφορετικό σε όλη της την καλλιτεχνική ζωή (όπως άλλωστε και κανένας έλληνας ηθοποιός της γενιάς της). Να πας να διαβάσεις την παραβολή που είπε ο Ιησούς για τα τάλαντα, το εξηγεί καλύτερα από 'μένα.

 

Επίσης, αν δεν το έχεις αντιληφθεί, ο μόνος εδώ μέσα που φέρεται ως μπερδεμένος είσαι εσύ : βάζεις λέξεις όπως Πάολα και Κάλλας στην ίδια πρόταση, κάτι που δεν θα έκανε ποτέ ούτε κάποιος που ακούει τη μία, ούτε κάποιος που ακούει την άλλη. Για ποιο λόγο; Χρειάζεται πραγματικά κάποια υπενθύμιση για το ότι ο Ρουβάς δεν είναι Bates ή ότι η Πάολα δεν είναι Κάλλας;

 

 

Eγώ μπορεί να είμαι μπερδεμένος σε πολλά πράγματα ωστόσο ακόμα δεν έχω μπερδέψει το τάλαντο με το ταλέντο.

 

Αλλά τρόλλευ μου σε νιώθω. Ήλπιζες πάντα αυτή η επικυριαρχία που είχαν οι δήθεν ευαίσθητοι αριστεροί σε θέματα της τέχνης να εκλείψει και τώρα που το όνειρό σου γίνεται πραγματικότητα αισθάνεσαι, με φρίκη, ότι οι αντικαταστάτες τους είναι πολύ χειρότεροι.

 

 

 

 

ο χρόνος αρκετός 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Eγώ μπορεί να είμαι μπερδεμένος σε πολλά πράγματα ωστόσο ακόμα δεν έχω μπερδέψει το τάλαντο με το ταλέντο.

 

Αλλά τρόλλευ μου σε νιώθω. Ήλπιζες πάντα αυτή η επικυριαρχία που είχαν οι δήθεν ευαίσθητοι αριστεροί σε θέματα της τέχνης να εκλείψει και τώρα που το όνειρό σου γίνεται πραγματικότητα αισθάνεσαι, με φρίκη, ότι οι αντικαταστάτες τους είναι πολύ χειρότεροι.

 

Πολύ εύστοχα και τα δύο, όσον αφορά το σκεπτικό μου.

 

Ανακριβή όμως, ιστορικώς μιλώντας. Καθώς όλα αυτά δεν έγιναν πρόσφατα. Είναι διαδικασίες που ολοκληρώθηκαν πριν δεκαετίες. Ο Ρουβάς το χειρίζεται αυτό, η Διαβάτη όχι. Θυμάσαι π.χ. τις μηνύσεις που έκανε η Netscape στην Microsoft επειδή της στερούσε την πρωτοκαθεδρία στους internet browsers;

 

Ένας καλλιτέχνης δεν απαντά, ούτε διαμαρτύρεται με καταγγελίες (στη γυναίκα του Ευαγγελάτου...) αλλά με έργο. Εμένα, έτσι μου τα μάθανε, το φταίξιμο στους δασκάλους μου (και στην αγγλικού μου, με τα φανελάκια της). :) :)

 

 

Mea Culpa

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ο Ρουβάς δεν είναι ατάλαντος

 

Φυσικα και δεν ειναι,οπως και φυσικα ειναι και αξιοπρεπεστατος ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΗΣ (δεν ειναι ο Ottis Redding αλλα ΑΥΤΑ που τραγουδαει τα τραγουδαει ΠΟΛΥ καλα).

 

Επισης κατι που διεφυγε απο ΟΛΟΥΣ μας,ο Ρουβας ειναι ΣΤΑΡ,ισως ο μοναδικος Ελλην ΣΤΑΡ απο την εποχη της Βουγιουκλακη (η οποια επισης θεωρειται "αταλαντη" ) και δεν γινεσαι ΤΥΧΑΙΑ ΣΤΑΡ... ;D

 

 

Η προσωπικη μου αποψη ειναι οτι ασχολειστε ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ με αηδιες (γιατι η τρεχουσα (απο το 1965 και μετα δηλαδη  ;D) "πολιτιστικη" κατασταση της Ελλαδας ,με καποιες εξαιρεσεις βεβαια και σιγουρα η Χ.Διαβατη δεν ειναι απο αυτες,ΕΙΝΑΙ μια αηδια απο οποιαδηποτε πλευρα και να τη δει κανεις είτε "ποιοτικη" ,είτε "εμπορικη" )

 

Ειδικα το ΘΕΑΤΡΟ στην Ελλαδα ειναι τοσο ΠΑΡΩΧΗΜΕΝΟ και ΑΠΑΡΧΑΙΩΜΕΝΟ που ειναι να ΓΕΛΑΕΙ κανεις με τη σημασια που του δινει ο κοσμος....(σιγα τη σημασια αλλα λεμε τωρα...) μια κλικα 30 ατομων  ειναι που βλογαει τα γενια της και αυτοϊκανοποιειται,αυτοβαυκαλιζεται για την "υψηλη τεχνη" που και καλα παραγει.

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά όλ' αυτά SF αλλά μετά μην παραπονιέστε αν ο κόσμος θεωρεί απολύτως φυσιολογικό να κατεβάζει δίσκους απ' τα torrentάδικα. Απ' την στιγμή που το "έλα μωρέ, σιγά το δύσκολο" έχει γίνει ο κανόνας όλους τους παίρνει η μπάλα.

Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σφ θα σου αποδείξω ότι το αρχαίο θέατρο όχι μόνο δεν είναι παρωχημένο αλλά και ότι οι θεοί έχουν αστείρευτο χιούμορ.

 

Δυο λόγια για το έργο. Ο Ευριπίδης που στο μεγαλύτερο μέρος της ζωής του συντάσσεται με την λογική και την ορθή σκέψη, αμφισβητεί την θρησκεία και έχει καθοδηγητή τον Σωκράτη αποφασίζει προς την δύση της ζωής του να γράψει τις Βάκχες. Εκεί γινόμαστε μάρτυρες στον ερχομό ενός νέου θεού που αγαπά το κρασί, την συνουσία και την αχαλίνωτη ζωική κατάφαση της ζωής. Ένας νέος θεός λοιπόν γεννιέται που έρχεται σε σύγκρουση με το παλιό αρτηριοσκληρωτικό κατεστημένο. Η επιλογή του Σάκη δεν είναι τυχαία καθώς στο μυαλό των συντελεστών και αυτός έρχεται να ανατρέψει την παλιά φρουρά για να την αντικαταστήσει με μια νέα.

  Αυτό που διαφεύγει σε πολλούς όμως, είναι ότι από τη νέα αυτή τάξη λείπει το διονυσιακό, ενώ όλοι ξέρουμε ή θα έπρεπε να ξέρουμε ότι χωρίς αυτό δεν υφίσταται όχι μόνο θέατρο αλλά και τέχνη γενικότερα.

  Η ειρωνεία είναι ότι κακέκτυπα του μεγάλου αυτού έργου μετά την παρέμβαση της Διαβάτη (που μάλλον αντιπροσωπεύει την παλιά τάξη πραγμάτων) συνεχίζουν να παίζουν στα κανάλια, στα ιντερνέτ ακόμη-ακόμη και στο αγαπητό μας φόρουμ.

 

 

 

ο χρόνος αρκετός 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σφ θα σου αποδείξω ότι το αρχαίο θέατρο όχι μόνο δεν είναι παρωχημένο αλλά και ότι οι θεοί έχουν αστείρευτο χιούμορ.

 

Εγω μιλησα για ΟΛΟΚΛΗΡΟ το θεατρο,οχι μονο το αρχαιο (το οποιο παιζεται,στη συντριπτικη του πλειοψηφια,με τον ιδιο ΣΤΟΜΦΟ και ακαμψια που παιζονταν και απο τον Βεακη το 1854.... ;D)

 

Τουλαχιστον ο Λιγναδης (που ειναι και φιλος και συμμαθητης  μου) εβαλε μεσα ενα ωραιο ΒΡΑΚΙ... ;D

 

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φυσικα και δεν ειναι,οπως και φυσικα ειναι και αξιοπρεπεστατος ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΗΣ (δεν ειναι ο Ottis Redding αλλα ΑΥΤΑ που τραγουδαει τα τραγουδαει ΠΟΛΥ καλα).

 

 

 

Ειδικα το ΘΕΑΤΡΟ στην Ελλαδα ειναι τοσο ΠΑΡΩΧΗΜΕΝΟ και ΑΠΑΡΧΑΙΩΜΕΝΟ που ειναι να ΓΕΛΑΕΙ κανεις με τη σημασια που του δινει ο κοσμος....(σιγα τη σημασια αλλα λεμε τωρα...) μια κλικα 30 ατομων  ειναι που βλογαει τα γενια της και αυτοϊκανοποιειται,αυτοβαυκαλιζεται για την "υψηλη τεχνη" που και καλα παραγει.

Τρίζουν τα κόκκαλα του Fredie Mercury με τη στεντόρια φωνή του Sakis των 6 οκτάβων και το ατελείωτο vibrato του.....

 

Aυτό ισχύει ΠΑΝΤΟΥ και ΠΑΝΤΑ σε όσους έχουν τα μέσα και τα έξω τους...

Εδώ στο Heavy metal μιλάμε μονίμως για το μεγαλύτερο συγκρότημα της Ελλάδας 30χρ τώρα με 1μιση δίσκο...τι να λέμε τώρα....Έχεις μέσον πας μπροστά, αν έχεις βάλει και την όπισθεν πας ακόμα πιο γρήγορα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου