Προς το περιεχόμενο

Σάκης... σκέτο


atreu73

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επειδίς δεν γνωρίζω την ιστορία ακριβώς.

 

Πρώτα υπήρξε η δήλωση της κυρίας ; και μετά βραβεύθηκε και δήλωσε την ψυχή του ο κύριος ;

Πρώτα βραβεύθηκε ο κύριος ; μετά βραβεύθηκε η κυρία και σε δεύτερο χρόνο ανταπάντησε ο κύριος ;

Οι προς βράβευση καλλιτέχνες γνωρίζουν από πριν ότι θα είναι οι βραβευθέντες;

 

 

 

Και για να είμαστε ειλικρινείς , διότι σε ένα χώρο μουσικής τεχνολογίας κατά βάσει συχνάζουν μουσικοί και καλλιτέχνες. Εάν αποφασίσω να βγω στη σόου μπίζνα , όσο και ταλαντούχος να είμαι, έτσι και παίζει θέση σε θίασο που τη ζηλεύει και ο βραβευθείς κύριος , υπάρχει περίπτωση να με αφήσουν να δω το σενάριο ;

 

Εάν αποφασίσει να βγει στη σόου μπίζνα , η μάνα μου, όσο ταλαντούχα να είναι, έτσι και παίζει θέση σε θίασο που την επιθυμεί και η βραβευμένη κυρία , υπάρχει περίπτωση να την αφήσουν να δει το σενάριο ;

 

Ώρες ώρες πιστεύω ότι : Σε αυτόν τον τόπο είμαστε όλοι τόσο καλοί ηθοποιοί που υποκρινόμαστε την ελαφρότητα ή την βαρύτητα κατά το που θα κάτσει ο πωπώς μας.

 

 

 

 

Τα ορθογραφικά σ'χωρέστε τα, ένεκα το ξενύχτι  ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 125
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

Τρόλεϋ, τα περί αστυνομίας που ακούστηκαν, ενδέχεται να ειπώθηκαν καθ'υπερβολήν, ή απλώς να ήταν "σχήμα λόγου", μπορεί και όχι...απλά το αναφέρω, γιατί θυμάμαι σε κουβέντες μεταξύ μουσικών δεκαετίες πριν, μεταξύ σοβαρού κι αστείου, όταν σχολιάζαμε κάποιους που -προφανώς- δεν μας άρεσαν, λέγαμε χαριτολογώντας πως χρειάζεται μιά μουσική αστυνομία προκειμένου να "διαφυλαχθεί" ένα μίνιμουμ επίπεδο σε όσα παρουσιάζονται...απλά το καταθέτω στην κουβέντα ως γεγονός.

 

Επιβεβαιώνω ότι έχω γνώση πως παρόμοιου περιεχομένου συζητήσεις γινόντουσαν στον φωτογραφικό χώρο (από τον οποίο προέρχομαι), αλλά και ανάμεσα σε ζωγράφους που έχω υπ' όψιν μου κλπ. Επίσης επιβεβαιώνω ότι - κατά κανόνα - γίνονται καθ' υπερβολήν, όμως η φράση-κλειδί σε αυτό που έγραψες είναι το "μεταξύ μουσικών" ή αλλιώς "μεταξύ μας". Η δημόσια διατύπωση τέτοιων θέσεων (ακολουθούμενη από τηλεοπτικές συνεντεύξεις σε μεσημεριανάδικα), από κυρία η οποία επιδιώκει να ισχυριστεί ότι έχει "τα εφόδια" για να υπηρετεί την ηθοποιία, δεν μπορεί παρά να σημαίνει ένα μόνο πράγμα : ότι ΔΕΝ έχει τα εφόδια.

 

Ο Ρουβάς, επίσης δεν έχει τα εφόδια (ούτε για τραγουδιστής) αλλά - πρόσεξέ το αυτό - έχει δουλέψει ΠΟΛΥ και στην ελεύθερη αγορά αυτό μετράει,διότι μεθερμηνεύεται ως αφοσίωση και πείσμα, άρα υπόσχεση για αποτελέσματα. Τώρα το ότι υπολείπεται του Bates, ε.. εντάξει αυτά είναι φιδιές του atreu.. λες και θα έβρισκε εύκολα καμιά κατοσταριά που να είναι ισάξιοι του Bates, και μάλιστα από τον επιθεωρησιακού επιπέδου χώρο της Διαβάτη. Η κυρία, απλώς ονειρεύεται μία μη-ελεύθερη αγορά, όπου κάποιο ιερατείο της Τέχνης θα αποφασίζει ποιος έχει τα εφόδια και - ενδεχομένως - θα αναγκάζει το κοινό να την χειροκροτεί.

 

Εγώ να σου θυμίσω (με το θάρρος της ιντερνετο"φιλίας" μας) ότι σε μία ανελεύθερη αγορά, δεν θα είχε θέση ούτε ο Μικ Τζάγκερ, ούτε ο Έρικ Μπάρντον (και οι δύο, στερούμενοι "εφοδίων" σε σχέση με τους χλεχλέδες της εποχής τους), αλλά φοβάμαι ούτε και εσύ φίλε EZ (κάποιος λεβέντης θα υποδείκνυε ότι οι μουσικές σου δεν καθρεπτίζουν το πνεύμα της γνήσιας ελληνικής μουσικής, κριτική που - είμαι βέβαιος - θα άκουσες κάποια στιγμή της ζωής σου, θυμάμαι π.χ. κάτι σαχλά που σου γράφανε στα ροκ περιοδικά της πρωτο-εποχής σου).

 

Κάτι ακόμη : αν τα ίδια σκατά με της Διαβάτη, τα είχε διατυπώσει μη-αριστερόμυαλος, θα τον είχαν πάρει με τις πέτρες.

 

Mea Culpa

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Επιβεβαιώνω ότι έχω γνώση πως παρόμοιου περιεχομένου συζητήσεις γινόντουσαν στον φωτογραφικό χώρο (από τον οποίο προέρχομαι), αλλά και ανάμεσα σε ζωγράφους που έχω υπ' όψιν μου κλπ. Επίσης επιβεβαιώνω ότι - κατά κανόνα - γίνονται καθ' υπερβολήν, όμως η φράση-κλειδί σε αυτό που έγραψες είναι το "μεταξύ μουσικών" ή αλλιώς "μεταξύ μας". Η δημόσια διατύπωση τέτοιων θέσεων (ακολουθούμενη από τηλεοπτικές συνεντεύξεις σε μεσημεριανάδικα), από κυρία η οποία επιδιώκει να ισχυριστεί ότι έχει "τα εφόδια" για να υπηρετεί την ηθοποιία, δεν μπορεί παρά να σημαίνει ένα μόνο πράγμα : ότι ΔΕΝ έχει τα εφόδια.

 

Ο Ρουβάς, επίσης δεν έχει τα εφόδια (ούτε για τραγουδιστής) αλλά - πρόσεξέ το αυτό - έχει δουλέψει ΠΟΛΥ και στην ελεύθερη αγορά αυτό μετράει,διότι μεθερμηνεύεται ως αφοσίωση και πείσμα, άρα υπόσχεση για αποτελέσματα. Τώρα το ότι υπολείπεται του Bates, ε.. εντάξει αυτά είναι φιδιές του atreu.. λες και θα έβρισκε εύκολα καμιά κατοσταριά που να είναι ισάξιοι του Bates, και μάλιστα από τον επιθεωρησιακού επιπέδου χώρο της Διαβάτη. Η κυρία, απλώς ονειρεύεται μία μη-ελεύθερη αγορά, όπου κάποιο ιερατείο της Τέχνης θα αποφασίζει ποιος έχει τα εφόδια και - ενδεχομένως - θα αναγκάζει το κοινό να την χειροκροτεί.

 

 

Κάτι ακόμη : αν τα ίδια σκατά με της Διαβάτη, τα είχε διατυπώσει μη-αριστερόμυαλος, θα τον είχαν πάρει με τις πέτρες.

 

 

Όπως τα λες είναι, δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω...απλά, ο γραπτός "τρόπος" σου είθισται να είναι αρκετά "σκληρός" για τους περισσότερους απο εμάς που σε διαβάζουμε, εν προκειμένω όμως δίκαιος - οφείλω να ομολογήσω...

Όσο γι'αυτό:

 

Εγώ να σου θυμίσω (με το θάρρος της ιντερνετο"φιλίας" μας) ότι σε μία ανελεύθερη αγορά, δεν θα είχε θέση ούτε ο Μικ Τζάγκερ, ούτε ο Έρικ Μπάρντον (και οι δύο, στερούμενοι "εφοδίων" σε σχέση με τους χλεχλέδες της εποχής τους), αλλά φοβάμαι ούτε και εσύ φίλε EZ (κάποιος λεβέντης θα υποδείκνυε ότι οι μουσικές σου δεν καθρεπτίζουν το πνεύμα της γνήσιας ελληνικής μουσικής, κριτική που - είμαι βέβαιος - θα άκουσες κάποια στιγμή της ζωής σου, θυμάμαι π.χ. κάτι σαχλά που σου γράφανε στα ροκ περιοδικά της πρωτο-εποχής σου).

 

 

Έχω ακούσει και διαβάσει πολλά...κι ακόμη ακούω...

Εκπλήσσομαι πάντως που θυμάσαι τέτοια "στιγμιότυπα" απο τότε!!

Μήπως τελικά είσαι ελέφαντας και όχι ηλεκτρικό τραμ;;  ;D

The music you listen to, becomes the soundtrack of your life

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Το θέμα δεν το παρακολούθησα, κάτι πήρε το αυτί μου.

 

Απ’  ότι  κατάλαβα το πρόβλημα ΔΕΝ είναι ότι ο Ρουβάς «έγινε ηθοποιός», αλλά ότι πήρε «το βραβείο ερμηνείας Κάρολος Κουν».

 

ΑΥΤΟ το πολύτιμο τρόπαιο….δύσκολο να το κατακτήσεις.

 

ΤΡΙΧΕΣ ΚΑΤΣΑΡΕΣ και για το συγκεκριμένο βραβείο….και η άποψη μου είναι η ίδια και φτάνει μέχρι και τα Grammy  και τα Oscar (φευ ο Hitchcock δεν πήρε ποτέ του) .

 

ΓΕΝΙΚΑ τα βραβεία στην τέχνη είναι οξύμωρο σχήμα καθιστώντας τη μετρήσιμο μέγεθος που ΔΕΝ είναι (η τεχνική μπορεί να ναι).

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Ο Ρουβάς, επίσης δεν έχει τα εφόδια (ούτε για τραγουδιστής)

 

Τι το παλεύεις; Αφού συμφωνείς.

 

ο χρόνος αρκετός 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι το παλεύεις; Αφού συμφωνείς.

 

 

Σωστά, απλώς αισθάνομαι πάντα την ανάγκη να είμαι βέβαιος πως έχω εξηγήσει με τι ακριβώς συμφωνώ. Ιδιοτροπία.

 

Mea Culpa

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Συμφωνώ πέρα για πέρα με τον κύριο Σάκη μας. :-*

 

Τώρα...

 

Τι να πω εγώ για τη μουσική εεεε;

 

Βρε ΑΕΙ στο διαόλο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σωστά, απλώς αισθάνομαι πάντα την ανάγκη να είμαι βέβαιος πως έχω εξηγήσει με τι ακριβώς συμφωνώ. Ιδιοτροπία.

 

Μα φυσικά. Κι όλο κάπου τρυπώνει και το μεταφυσικό αόρατο χέρι της αγοράς που διευθετεί τα πάντα πάντα με λίγη προσπάθεια κι απ’ τους Σάκηδες του κόσμου. Στην πραγματικότητα όμως ξέρεις και συ ότι οι Σάκηδες είναι ατάλαντοι κι όλο το πλασάρισμα και τα team τους δεν πρόκειται να το αλλάξουν αυτό.

 

 

 

Το θέμα δεν το παρακολούθησα, κάτι πήρε το αυτί μου.

 

Απ’  ότι  κατάλαβα το πρόβλημα ΔΕΝ είναι ότι ο Ρουβάς «έγινε ηθοποιός», αλλά ότι πήρε «το βραβείο ερμηνείας Κάρολος Κουν».

 

ΑΥΤΟ το πολύτιμο τρόπαιο….δύσκολο να το κατακτήσεις.

 

ΤΡΙΧΕΣ ΚΑΤΣΑΡΕΣ και για το συγκεκριμένο βραβείο….και η άποψη μου είναι η ίδια και φτάνει μέχρι και τα Grammy  και τα Oscar (φευ ο Hitchcock δεν πήρε ποτέ του) .

 

ΓΕΝΙΚΑ τα βραβεία στην τέχνη είναι οξύμωρο σχήμα καθιστώντας τη μετρήσιμο μέγεθος που ΔΕΝ είναι (η τεχνική μπορεί να ναι).

 

 

 

Ίσως να μην είναι ούτε το βραβείο το θέμα. Ίσως το θέμα να είναι ότι έχουμε μπερδέψει την Κάλλας με την Πάολα. Τον Ευριπίδη με τον Φώσκολο. Την πούτσα με την βούρτσα.

Ίσως είναι θέμα παρεξήγησης.

 

 

ο χρόνος αρκετός 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατί σε άλλους επαγγελματικούς χώρους αντίστοιχες "προσπάθειες" δεν γίνονται με τέτοια χαρακτηριστική ελαφρότητα; Π.χ. δεν θα δείς ποτέ κανείς να δηλώνει προγραμματιστής χωρίς να ισχύει τουλάχιστον ένα απ' τα εξής 1) σπουδές, 2) επαγγελματική εμπειρία, 3) μια μίνιμουμ διάρκειας παρουσία στον χώρο. Θα μου πείς ο Ρουβάς έχει κάνει και 2-3 ταινίες αρα επαγγελματίας είναι και κάποια παρουσία έχει. Σπουδές δεν έχει αλλά υπάρχουν τόσοι και τόσοι που έχουν διαπρέψει στο καλλιτεχνικό στερέωμα χωρίς σπουδές. Άρα που είναι το πρόβλημα; Το πρόβλημα είναι ότι ο Ρουβάς έχει τα 2 και 3 γιατί κάποιος του τα χάρισε όχι γιατί τα κατέκτησε που σημαίνει ότι κάποιος κάποια στιγμή του ανάθεσε μια εργασία χωρίς να έχει κανένα απ' τα τρία. Και έτσι τώρα συζητάμε για τον ηθοποιό Ρουβά. Επίσης μην ξεχνάμε οτι ηθόποιός δεν μπορείς να γίνεις από μόνος σου όπως π.χ. ένας ζωγράφος που αρκεί να ζωγραφίσει, χρειάζεσαι κάποιον να σου αναθέσει έναν ρόλο.

Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η τηλεορασοπληξία και η τηλεενημέρωση τα ισοπεδώνει όλα.

 

Έτσι βλεπουμε ανθρώπους οι οποίοι κατά πάσα πιθανότητα δεν έχουν δει πάνω από 2-3 (και πολλές λέω) σοβαρές θεατρικές προσπάθεις στο χώρο της αρχαίας τραγωδίας / κωμωδίας και/ή του κλασσικού θεάτρου, όχι μόνο να γίνονται κριτικοί του είδους αλλά και να καταξιώνουν media-κα φαινόμενα όπως τον Σάκη και να κρίνουν τη - μεγάλη - Διαβάτη μόνο και πάλι από τις σειρές που έχει παίξει στην τηλεόραση (στις οποίες ήταν εξαιρετική παρά τα άθλια σενάρια).

 

Πάντως, το ότι πήρε ο Σάκης βραβείο σε έναν τέτοιο απαιτητικό θεατρικό τομέα είναι το νέο συντομότερο ανέκδοτο.

When you will get good you will know. There is no guitar. There never was.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου