cos_dr Δημοσιευμένο 9 Δεκεμβρίου 2014 Share Δημοσιευμένο 9 Δεκεμβρίου 2014 Για τις δηλώσεις της Διαβάτη περί αστυνομίας θεάτρου, δεν βλέπω να λες τίποτε όμως. Μάλλον τελικά για κωλαράκια θέλεις να μιλήσεις, οπότε σε παραδίδω στον marathon, που σας τα λέει ακόμη πιο χύμα. :) :) :) :) απαραδεκτο που ειπε για αστυνομια θεάτρου. Εισαι ηθοποιός του σκότους μωρή! Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
trolley Δημοσιευμένο 9 Δεκεμβρίου 2014 Share Δημοσιευμένο 9 Δεκεμβρίου 2014 Εγώ πάλι ενοχλούμε με την ΜΚΟ που οργάνωσε την εκδήλωση και το πρόεδρο που έχει το εγχώριο παρακλάδι της και εξαιτίας αυτού, κατηγορώ και τη Διαβάτη-την όποια Διαβάτη- που πήγε σε αυτή την εκδήλωση. Δεν έχεις άδικο. Συμφωνώ. Τι είν' αυτή η αστυνομία θεάτρου; Σαν την αστυνομία γραμματικής ένα πράγμα; Αν είναι να ρίχνουν δακρυγόνα σε κακούς ηθοποιούς μαζί τους κι εγώ ρε trolley. Γιατί όχι; Μέσα. Μα είδες ότι είσαι κρατιστής; Βρε, δεν χρειάζεται καμία αστυνομία.. το κοινό κρίνει ποιον θα παρακολουθεί ή όχι, εκεί τελειώνει η υπόθεση. Η Διαβάτη έχει παίξει σε τόσες μπαρούφες, ώστε είναι υπεύθυνη για την ανατροφή θεατών που μπορεί και να μπερδέψουν τον Ρουβά με "ηθοποιό" (όπως ακριβώς το έγραψε ο manosx). Στη θέση της, απλά θα το βούλωνα. Εισαι ηθοποιός του σκότους μωρή! Έχει σπαστεί τώρα που δεν μετράει πλέον σαν γκόμενα και της φταίνε οι ωραίοι. Δηλαδή αν κάναμε θίασο εμείς οι παιδαράδες του νοιζ, θα μας κατέκρινε. Ούστ, φοράδα. Mea Culpa Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
leon7pap Δημοσιευμένο 9 Δεκεμβρίου 2014 Share Δημοσιευμένο 9 Δεκεμβρίου 2014 Δεν εχω κανει διατριβη στον κωλο του Ρουβα οποτε συγνωμη για την ασαφεια!!!Απο την αλλη επειδη φαινεσαι να χαλιεσαι πολυ που πηρε ενα τετοιο βραβειο ο Ρουβας και να σε απασχολει περισσοτερο απο τα περι αστυνομιας θεατρου της Διαβατη η μονη λυση ειναι να εχεις μια συζητηση με τον ιδιο και να του εκφρασεις τις θεσεις σου...απλα πρωτα πες του το ονομα σου γιατι πιθανοτατα δεν θα σε ξερει!!! ;) Κακο πραγμα να ζηλευεις...ακομα χειροτερο να ζηλευεις τον Ρουβα!!!! ;D "The Tone Is In The Gear.....The Skill Is In The Hands" Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
atreu73 Δημοσιευμένο 9 Δεκεμβρίου 2014 OP Share Δημοσιευμένο 9 Δεκεμβρίου 2014 Μα είδες ότι είσαι κρατιστής; Βρε, δεν χρειάζεται καμία αστυνομία.. το κοινό κρίνει ποιον θα παρακολουθεί ή όχι, εκεί τελειώνει η υπόθεση. Η Διαβάτη έχει παίξει σε τόσες μπαρούφες, ώστε είναι υπεύθυνη για την ανατροφή θεατών που μπορεί και να μπερδέψουν τον Ρουβά με "ηθοποιό" (όπως ακριβώς το έγραψε ο manosx). Στη θέση της, απλά θα το βούλωνα. Μα δεν το κρύβω ότι είμαι κρατιστής. Όπως έχω ήδη πει πολλές φορές νομίζω ότι ο κρατισμός είναι ρεαλιστικά το μόνο πιθανό μεταβατικό στάδιο σε μια ελεύθερη κοινωνία κριτικής σκέψης και εμφατικής παρουσίας του πολίτη. Για την οικοδόμηση αυτής της κοινωνίας οι ραβδούχοι (που θα κοιτούν προς τη σκηνή) είναι απαραίτητοι. Μετά δεν θα χρειάζονται. Οι θεατές απλά θα γιουχάρουν τους Σάκηδες έξω από το θέατρο και το πρόβλημα θα λυθεί μόνο του. Δεν εχω κανει διατριβη στον κωλο του Ρουβα!!! Κρίμα. Δεν πειράζει. Ίσως κάποια άλλη φορά. ο χρόνος αρκετός Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
leon7pap Δημοσιευμένο 9 Δεκεμβρίου 2014 Share Δημοσιευμένο 9 Δεκεμβρίου 2014 Κρίμα. Δεν πειράζει. Ίσως κάποια άλλη φορά. Χμμμμμ....αν δε σε γνωρισει με τη μια δοκιμασε να συστηθεις σαν atreu73... "The Tone Is In The Gear.....The Skill Is In The Hands" Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
freerock1974 Δημοσιευμένο 9 Δεκεμβρίου 2014 Share Δημοσιευμένο 9 Δεκεμβρίου 2014 -Γιατι τελικα η ηθοποιος πηγε στην απονομη? -Τι εξελιξη ζητα η ψυχη του καλλιτεχνη? -Τι ηταν οι χορηγοι στο αρχαιο θεατρο? -Ποιος ο ρολος τους στην αθηναικη ''δημοκρατια''? Πολλα τα ερωτηματα και δεν απαντωνται εν θερμω. GROOVEYARD RECORDS - SUPER VINTAGE - WELCOME TO MOJO LAND Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
manosx Δημοσιευμένο 9 Δεκεμβρίου 2014 Share Δημοσιευμένο 9 Δεκεμβρίου 2014 Μα δεν το κρύβω ότι είμαι κρατιστής. Όπως έχω ήδη πει πολλές φορές νομίζω ότι ο κρατισμός είναι ρεαλιστικά το μόνο πιθανό μεταβατικό στάδιο σε μια ελεύθερη κοινωνία κριτικής σκέψης και εμφατικής παρουσίας του πολίτη. Για την οικοδόμηση αυτής της κοινωνίας οι ραβδούχοι (που θα κοιτούν προς τη σκηνή) είναι απαραίτητοι. Μετά δεν θα χρειάζονται. Οι θεατές απλά θα γιουχάρουν τους Σάκηδες έξω από το θέατρο και το πρόβλημα θα λυθεί μόνο του. Κάπως έτσι, ε; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
atreu73 Δημοσιευμένο 9 Δεκεμβρίου 2014 OP Share Δημοσιευμένο 9 Δεκεμβρίου 2014 Όχι. Κάπως έτσι. MILANESE FANS BOO PAVAROTTI AP Published: March 17, 1983 MILAN, Italy, March 16— Luciano Pavarotti, making his first appearance at La Scala in three years, was booed and whistled at by some fans in the last act of Donizetti's ''Lucia di Lammermoor'' Tuesday night. Tickets for Mr. Pavarotti's appearance had been sold out several weeks in advance. The tenor received rousing applause from a capacity audience in the first act. But some fans, especially those in the less-expensive gallery seats who were opera regulars, were furious over what was later described by critics as a sudden weakening of his voice in the final aria of the opera, ''Bell' Alma Innamorata.'' Conductor Also Booed At the end of the performance, the fans also booed the Swiss conductor Peter Maag and costume designers Rosita and Ottavio Missoni, the celebrated Italian masters of knitted ready-to-wear fashion. The soprano Luciana Serra, making her debut in Italy's most prestigious theater, was the only artist warmly applauded on the opening-night performance. Many of the Italian critics did not share the negative response of the fans. Milan's Il Giornale Nuovo said: ''The superstar fell from the high altars into a dust bin in a matter of a few hours. This was the pitiless and absurd response of loggionisti who turned crazy over a slight weakening of his voice in the final moment of the opera.'' The loggionistri are those who sit in the gallery. Milan's Corriere della Sera said the protests against Pavarotti represented a ''brutal thumbs down for the great tenor who was awaited like a god and looked a bit worn out at the end.'' ''Fans.'' it said, ''did not pardon him.'' ο χρόνος αρκετός Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru ez Δημοσιευμένο 9 Δεκεμβρίου 2014 Guru Share Δημοσιευμένο 9 Δεκεμβρίου 2014 Τρόλεϋ, τα περί αστυνομίας που ακούστηκαν, ενδέχεται να ειπώθηκαν καθ'υπερβολήν, ή απλώς να ήταν "σχήμα λόγου", μπορεί και όχι...απλά το αναφέρω, γιατί θυμάμαι σε κουβέντες μεταξύ μουσικών δεκαετίες πριν, μεταξύ σοβαρού κι αστείου, όταν σχολιάζαμε κάποιους που -προφανώς- δεν μας άρεσαν, λέγαμε χαριτολογώντας πως χρειάζεται μιά μουσική αστυνομία προκειμένου να "διαφυλαχθεί" ένα μίνιμουμ επίπεδο σε όσα παρουσιάζονται...απλά το καταθέτω στην κουβέντα ως γεγονός. Ο πόνος της Διαβάτη για τους θεατράνθρωπους έχει πάντως βάση, ανεξάρτητα απο το αν μας αρέσει η όχι σαν ηθοποιός ή και χαρακτήρας. Ο καθένας που έχει μία -ελάχιστη, έστω- εμπειρία απο τις συνθήκες που επικρατούν στον χώρο τους, τις δυσκολίες και τα αδιέξοδα που αντιμετωπίζουν στη δουλειά και τις σχέσεις τους (μιλώ για τους πολλούς και εν πολλοίς άγνωστους στο ευρύ κοινό κι όχι για τις "φίρμες") μπορεί να βεβαιώσει την αλήθεια που κρύβεται στο παράπονο της Διαβάτη. Απο την άλλη, εκτιμώ την προσπάθεια που καταβάλλουν άνθρωποι σαν τον Ρουβά, να δείξουν στους άλλους και στον εαυτό τους πως μπορούν να σταθούν σε δύσκολους ρόλους/ερμηνείες, πως διαθέτουν "καλλιτεχνικό βάθος" και προσωπική άποψη, να φανερώσουν πως έχουν δική τους φωνή, πως μπορούν εντέλει να είναι (και) αυτόφωτοι και λαμπεροί σε στίβους που δεν δοκίμασαν να εισέλθουν στο παρελθόν... Το πρόβλημα συνήθως σε τέτοιες περιπτώσεις είναι πως το όποιο "αμαρτωλό" παρελθόν τους στοιχειώνει την προσπάθεια τους -ανεξάρτητα απο ικανότητες και επιδόσεις... Το κοινό -αλλά και το σύστημα το ίδιο που διψάει για "τζερτζελέ"- δεν ξεχνάει...και, το σπουδαιότερο, δεν τους "πιστεύει"...ο χώρος της τέχνης βρίθει απο σχετικά παραδείγματα, οι δε εξαιρέσεις είναι ελάχιστες...είναι σαν να αγοράζεις άλλοθι για μελλοντική χρήση, γι'αυτό πιστεύω πως οι επιλογές του καθενός στην πορεία της τέχνης πρέπει να είναι και προσεκτικές, ταυτόχρονα όμως και αληθινές/αβίαστες/αυταπόδεικτες...αυτά μαζί με την βαθειά γνώση και μελέτη, μπορούν να κάνουν κάποιον -ανεξάρτητα απο την καλλιτεχνική η οικονομική "επιτυχία"- και άξιο, αλλά και να τον "προστατεύσουν" απο το να καταλήξει πικρόχολος γκρινιάρης...δύσκολα μονοπάτια αυτά... The music you listen to, becomes the soundtrack of your life Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
cos_dr Δημοσιευμένο 10 Δεκεμβρίου 2014 Share Δημοσιευμένο 10 Δεκεμβρίου 2014 Εμένα καμμια αστυνομία δεν θα με σταματήσει να καταθέτω τη ψυχή μου και να πραγματοποιω τα ονειρα μου. Requiem αποφασισα να γραψω, requiem έγραψα και ας με κρίνει ο ακροατής. Χαχαχα. Τι δηλαδή ? Μόνο οι κλασσικοι με τεράστιο έργο και σπουδές πίσω τους πρέπει να γράφουν requiem? Εμάς.μανούλα δεν μας γέννησε? Λολ. Άσε που αυτη που κατα τ αλλά μου αρέσει σαν ηθοποιός δεν μου φάνηκε ότι στη δήλωση της ήταν απλά υπερβολική μεταξυ σοβαρού και αστείου. Εμπάθεια και μίσος και ψιλουστερια μου έβγαλε. Αλλά ο Σάκης ΜΟΥ της απάντησε όπως της αρμοζε. Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση