Alchemist Δημοσιευμένο 4 Δεκεμβρίου 2006 Share Δημοσιευμένο 4 Δεκεμβρίου 2006 Θα συμφωνήσω με τους προλαλήσαντες πάνω στην άποψη "αν δεν έχεις τα κατάλληλα ατσάλινα νεύρα, άλλαξε δουλειά" αλλά με μια μικρή ένσταση. 1) Η δουλειά του πωλητή είναι να πουλάει και να βοηθάει τον πελάτη που ξέρει τι θέλει να επιλέξει το σωστό προϊόν. Όχι να εξηγεί (με αμφίβολη επιτυχία) στον κάθε επίδοξο Malmsteen ότι δεν φτάνει να βάλεις ένα μαγνήτη DiMarzio στην Squier σου για να ακουστείς όπως ο Yngwie! 2) Το "άλλαξε δουλειά" είναι μια κουβέντα. Πόσο εύκολο είναι για κάποιον να αλλάξει εργασία όταν μπορεί να βρίσκεται σε τέτοια οικονομική κατάσταση που να μη γίνεται να χάσει ούτε μεροκάματο; Επειδή πάντως την έκανα αυτή τη δουλειά για κάποιο διάστημα (του πωλητή), μπορώ να πω με βεβαιότητα ότι δύσκολα θα την ξανακάνω. Καλύτερα οι οικοδομές, τα πηλοφόρια και τα σχετικά... Υ.Γ. Καλημέρα σε όλους! :D Yes it is!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
wasted Δημοσιευμένο 4 Δεκεμβρίου 2006 Share Δημοσιευμένο 4 Δεκεμβρίου 2006 Εαν φέρεις έναν πτυχιούχο προγραμματιστή να πουλάει Laptops στον Γερμανό' date=' είναι επόμενο να σε κοιτάει αφ'υψηλού. Εαν φέρεις νέα παιδιά που διψάνε για λίγο χρήμα να βολέψουν τις ανάγκες τους και να γλυτώσουν την ανεργία, τότε θα έχεις και σεβασμό στον πελάτη. Θα είμαστε όλοι ίσοι προς ίσους.[/quote'] Το απόλυτο λάθος! Μερικές φορές οι α-ημι-μαθείς είναι πολύ πιο αλαζόνες. Αυτός που ξέρει τι πουλά προφανέστατα θα σε κατατοπίσει πολύ καλύτερα. Το θέμα είναι ότι εκτός από επαγγελματισμό του μουσικού, πρέπει να φέρει και τον επαγγελματισμό του πωλητή ταυτόχρονα. Πείτε μου τί θα πέρναγε απο το μυαλό σας όταν ακούγατε τα εξής :7. Ακου να σου πώ' date='εγώ είμαι επαγγελματίας μουσικός, κάθε ΠαρασκευοΣάββατο παίζω με την Μπούλα Τασούλα στο Τάδε χιλιόμετρο, άρα πρέπει να μου κάνεις 50% έκπτωση σε πένες και χορδές... [/quote'] Εμένα πάλι γιατί μου φαίνεται απολύτως λογική αυτή η απαίτηση; Χωρίς πλάκα... Empty Rooms Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Alchemist Δημοσιευμένο 4 Δεκεμβρίου 2006 Share Δημοσιευμένο 4 Δεκεμβρίου 2006 Πείτε μου τί θα πέρναγε απο το μυαλό σας όταν ακούγατε τα εξής :7. Ακου να σου πώ' date='εγώ είμαι επαγγελματίας μουσικός, κάθε ΠαρασκευοΣάββατο παίζω με την Μπούλα Τασούλα στο Τάδε χιλιόμετρο, άρα πρέπει να μου κάνεις 50% έκπτωση σε πένες και χορδές... [/quote'] Εμένα πάλι γιατί μου φαίνεται απολύτως λογική αυτή η απαίτηση; Χωρίς πλάκα... Ταλαιπωρούμαι χρόνια από αλλεργική ρηνίτιδα. Κάθε 15 μέρες αγοράζω αντισταμινικά αξίας 30 ευρώ (και παραπάνω) και μια φορά το χρόνο εμβόλια αξίας 500 ευρώ. Λες να πρέπει να απαιτήσω κι εγώ από το φαρμακοποιό μου να μου δίνει τα φάρμακα με σκόντο επειδή του κάνω τζίρο; :lol: :lol: :lol: Yes it is!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Abraxas Δημοσιευμένο 4 Δεκεμβρίου 2006 Share Δημοσιευμένο 4 Δεκεμβρίου 2006 Αυτα ειναι εντελως ΑΣΤΕΙΑ ...παραπονα για τη συμπεριφορα των πελατων :lol: φαινεται οτι δεν εχεις δουλεψει ποτε σου σε..ΤΡΑΠΕΖΑ (η πρωτη μου δουλεια πριν απο αιωνες) ΕΚΕΙ να ακουσεις πραματα & θαματα απο πελατες τα οποια θα σε εκαναν να αναθεωρησεις παντελως τις αποψεις σου για την "κακη" συμπεριφορα των πελατων..στα μουσικομαγαζα :lol: και εγω δεν εχω καθολου στομαχι για τη μαμακια του καθε παπαρα οποτε την εκανα με ελαφρα πηδηματακια μακρια απο οτιδηποτε εχει σχεση με customer service. Τι να κανουμε φιλε μου Ο ΠΕΛΑΤΗΣ ΕΧΕΙ ΠΑΝΤΑ ΔΙΚΙΟ' date='οποτε αν δεν μπορεις να το χωνεψεις αυτο απλά you are not cut out for the job (οποτε βρισκεις αλλη) :wink:[/quote'] Όλα καλά βρε SF αλλά γιατί κάνεις quote εμένα; :D Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
liakos Δημοσιευμένο 4 Δεκεμβρίου 2006 Share Δημοσιευμένο 4 Δεκεμβρίου 2006 Πείτε μου τί θα πέρναγε απο το μυαλό σας όταν ακούγατε τα εξής : ......................................................... ....................................................... αρχίσετε να "καίγεστε" και να γίνεστε εριστικοί και δυστυχισμένοι (ενω έχετε ανάγκη τον κωλομισθό) ?? πουτ@@α κενονια. Μιλάμε για τρελή υπομονη ο κακομοίρης' date=' χαρας στο κουράγιο του. Αφου δεν παίρνει και κανα οπλο να σκοτώσει κανένα θα πρεπει να λεμε ευχαριστώ. 8O 8O 8O 8O 8O 8O ρε τον κακομοίρηηηηηη ΛΥΣΗ: Υπάρχει και η οικοδομή, εκεί κανένας δεν θα του λεει οτι μα@@@@ια του έρχεται, απλά θα παίρνει το μιστρι και θα κάνει ήσυχος ήσυχος τι δουλίτσα του χωρίς κανένας να τον ρωτάει αυτά τα αίσχη!![/quote']δεν νομιζω οτι ειναι κατι αστειο αυτο που ειπες :? !ενας πωλητης σε ενα μαγαζι με κιθαρες εχει φαει τη ζωη του σε αυτο το θεμα!!!!οι πιο πολλοι απο αυτους ειναι και πολυ καλοι παικτες και καπιοι εχουν και γνωσεις πανω στο θεμα!τωρα να λεμε τα πραγματα με το ονομα τους ολοι εδω μεσα εχουμε ζητησει πραγματα που δεν υπαρχουν και μεσα στο φορουμ πολλες φορες βλεπω να χλεβαζουν τις ιδεες μας!βαλτε τον εαυτο σας στη θεση του πωλητη και δειτε εσεις πως αντιδρασατ να δειτε οτι εμεις ειμαστε χειροτεροι απο αυτους(αυτα δεν τα λεω με κακια και ουτε θελω αν παρεξηγηθειτε) Practice cures most tone issues - John Suhr Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Abraxas Δημοσιευμένο 4 Δεκεμβρίου 2006 Share Δημοσιευμένο 4 Δεκεμβρίου 2006 Δεν μπορώ καθόλου να καταλάβω γιατί συνεχίζετε να το συζητάτε... :roll: :roll: :roll: Πάμε μια ακόμα φορά. Ο ΠΕΛΑΤΗΣ ΕΧΕΙ ΠΑΝΤΑ ΔΙΚΙΟ. Τώρα, αν ο πελάτης είναι ΗΛΙΘΙΟΣ και εσύ δεν θες να έχεις παρτίδες με ηλίθιους αλλάζεις περιβάλλον. Τι είναι τόσο ακατανόητο δηλαδή; Διότι αν τελικά παραμείνεις και το δικό σου το στομάχι θα χαλάσεις και την εικόνα του μαγαζιού, ο πελάτης θα πάει να ψωνίσει παραδίπλα που ξέρουν να τον "χειριστούν" και θα είναι και τρελά ευχαριστημένος, ακόμα και αν τον δουλέψουν ψιλό γαζί. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
taq Δημοσιευμένο 4 Δεκεμβρίου 2006 Share Δημοσιευμένο 4 Δεκεμβρίου 2006 Πάντως ως ένα σημείο η δουλειά του πωλητή είναι αρκετά δύσκολη, αλλά πόσα και πόσα επαγγέλματα είναι τραγικά δύσκολα και πόσο μάλλον όταν έχουν να κάνουν και με λιανική πελατεία, απλά υπάρχουν επαγγέλματα και επαγγελματα...... στο δικό μου π.χ (εμπόριο Η/Υ) έχουν τύχει πελάτες να με βγάλουν από τα ρούχα μου, αλλά εκεί είναι που μετράει η καλή σου διάθεση και η ψυχολογία σου.... δηλαδή τι να πείς σε έναν τύπο που σε ρωτάει επίμονα "θέλω ΑΜΕΣΑ ένα καλώδιο USB που να καταλήγει σε SCSI" ! :lol: :cry: :roll: 8O :lol: ή "Θέλω γρήγορα έναν υπολογιστή να ψήνει ακόμα και καφέ!! γρήγορο με ότι καλύτερο υπάρχει.... και μη νομίζεις ξέρω τα πάντα έχω διαβάσει όλα τα περιοδικά, και η γυναίκα μου είναι άπιαστη στα PC" και ρωτάω απορώντας ..... "Τι περίπου εφαρμογές θέλετε να ""τρέξετε""? Απάντηση........ "Ε! μη φανταστείς να γράφω κάτι κείμενα θέλω και να φτιάξω ένα e-mail να μπώ στο internet.... " και συνεχίζει.... "Δεν πρέπει να έχω e-mail για να είμαι στο internet?" Μου πήρε πάνω από 1,1/2 ώρες να του εξηγήσω 5 πράγματα...... με βρήκε αξιόπιστο - φιλικότατο - εξυπηρετικότατο όπως είπε...... και ότι μου χρωστάει πολλά για την... διαφωτησή του...... τελικά ψώνισε από εμένα.... και ξέρετε ποιά ήταν η συνέχεια? ..... ΚΑΘΕ ΤΡΕΙΣ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΟΠΟΥ ΜΕ ΠΕΤΥΧΑΙΝΕ!!! σπίτι? δουλειά? αυτοκίνητο? ώρες εργάσιμες και μή να μου τα πρήζει πώς γίνεται το ένα και πως το άλλο..... αν έπιασε ιό ή η γυνάικα του (η γκουρού που μούλεγε) έκανε καμιά μ@λ@....@... εγώ για τα 79€ ευρώ που κέρδισα από τα 900€ τι να πώ τι να κάνω? αφού νόμισε όπως και ΈΝΑ ΚΑΡΟ ΑΛΛΟΙ ότι μαζί με το μηχάνημα παντρέυτηκαν και τον τεχνικό- πωλητή που τους το έφτιαξε? και εμπάς περιπτώσει εγώ του εξήγησα π.χ πολύ όμορφα ότι άν θέλει πέρα από ένα όριο υποστήριξη (εκτός από μιά απλή συμβουλή) να κάνω κάποιες επισκέψεις κατ' ιδίαν επί πληρωμ΄'η φυσικά και να δούμε ό, τι θέλει από κοντά....... Απάντηση..... (και όχι μόνο από αυτόν από πολλλλλούς.... άλλους.....) "Μα καλά και γώ γιατί ψώνισα από σένα και δεν πήγα στο πλαίσιο? ή στο e-shop?" (παρεπιπτώντως λόγω ανταγωνισμού, οι τιμές είναι συν πλήν 2-3% οπότε δεν πλήρωσε ΤΙΠΟΤΑ παραπάνω, εν ΄γνώση του όταν κλείσαμε την τιμή) Δηλαδή και επειδή πήρες από εμένα και σε πρόσεξα, και πήρες και κάτι καλύτερο από τις αλυσίδες στα ίδια πάνω κάτω λεφτά πρέπει να μας πηδήξεις κιόλας? Φίλοι πολλά τέτοια παραδείγματα ... πολλά χρόνια τώρα.... αλλά η διαφορά του επαγγελματός μου π.χ ξέρετε ποιά είναι με ενός μουσικομάγαζου? ¨Οτι εγώ και να προτείνω κάποιον Pentium 4 στα 3,2 ή στα 3,6 GHz ο πελάτης ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΑΚΟΥΜΠΗΣΕΙ! Σε ένα μουσικομάγαζο μία Gibson 3.000 Ευρώ γιατί να θέλει να παίξει φορώντας 8 κουμπιά σιδερένια περικάρπια με καρφιά, κτλ? Βέβαια ΔΕΝ υποστιρίζω προς Θεού να μην δοκιμάζεις.... αγορά θα κάνεις, αλλά παίζει ρόλο ο τρόπος και η ευγένεια που έχεις πάνω από όλα ΩΣ άνθρωπος και κατόπιν συνείδηση ώς καταναλωτής! Εγώ πιστεύω ότι λίγο από δω λίγο από κει ... και η λύση βρίσκεται... Τώρα άν δεις αρνητική συμπεριφορά σε ένα μαγαζί ... π.χ ΔΕΝ ΞΑΝΑΠΑΤΑΣ! In Fender Strat we trust! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
kwstas79 Δημοσιευμένο 4 Δεκεμβρίου 2006 Share Δημοσιευμένο 4 Δεκεμβρίου 2006 +1000! Και εγώ με pc ασχολούμαι και σε νιώθω φίλε... Υπομονή... μέχρι την σύνταξη... :roll: LEGO people live in houses made of their own flesh. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
wasted Δημοσιευμένο 4 Δεκεμβρίου 2006 Share Δημοσιευμένο 4 Δεκεμβρίου 2006 Ταλαιπωρούμαι χρόνια από αλλεργική ρηνίτιδα. Κάθε 15 μέρες αγοράζω αντισταμινικά αξίας 30 ευρώ (και παραπάνω) και μια φορά το χρόνο εμβόλια αξίας 500 ευρώ. Λες να πρέπει να απαιτήσω κι εγώ από το φαρμακοποιό μου να μου δίνει τα φάρμακα με σκόντο επειδή του κάνω τζίρο; :lol: :lol: :lol: Κανονικά θα έπρεπε, αλλά στα φάρμακα ισχύει διαφορετικό καθεστώς. (Διατίμηση, κοιν. ασφάλιση κλπ... ) Αλλά σε μια ελεύθερη αγορά ότι πετύχεις καλόν είναι. Αυτή είναι όλη η ουσία του εμπορίου στο κάτω κάτω. Δηλαδή δεν κατάλαβα, φτάσαμε στο σημείο να θεωρείται ντροπή να ζητάς έκπτωση όταν είσαι τακτικός πελάτης; Θα μου πεις, μα 50%; Οκ, αυτό είναι σχηματικό. Λέει ο ένας τόσο, λέει ο άλλος το άλλο, νταλαβέρι να γίνεται... :lol: Empty Rooms Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Silot Δημοσιευμένο 4 Δεκεμβρίου 2006 Share Δημοσιευμένο 4 Δεκεμβρίου 2006 Ολοι, μα όλοι όσοι θεωρούν πως ο πελάτης έχει πάντα δίκιο, δεν έχουν πάντα δίκιο 8) Γιατί δεν υπολογίζουν δύο σημαντικότατες παραμέτρους.... Πρώτον, 2 στους 10 πελάτες μπαίνουν σε ένα μαγαζί με απίστευτα εριστική και προσβλητική διάθεση, θεωρώντας πως το να κερδίσει ένα μαγαζί απο μια πώληση είναι κλοπή, και διατυμπανίζοντας πως στην Ελλάδα τα μαγαζιά είναι αισχρά και οι πωλητές είναι ασχετοι, ενώ στο εξωτερικό που μεγαλώσαν/σπουδάσαν/κάναν διακοπές τα πράγματα είναι εντελώς διαφορετικά... Αυτοί απλούστατα χαίρουν της ανοχής μου, αλλά ΔΕΝ εχουν δίκιο. Δεύτερον, ο πωλητής του μουσικομάγαζου είναι κι αυτός μουσικός, λατρεύει τη μουσική, και κάθε φορά που ανοίγει κάποιο κουτί με κάποιο νέο υπερόργανο, το ερωτεύεται, ενθουσιάζεται και θέλει αυτό να το μοιράζεται. Ειναι το ίδιο πάθος που κάνει πολλούς απο εδώ μέσα να γράφουν 8ωρα στο Noiz, να παθιάζονται με ήχους, όργανα και χροιές και να ξαναερωτεύονται την μουσική με κάθε νέο γκατζετάκι που αποκτούν... Δεν ξέρω σε ποιά τράπεζα, μπακάλικο, φαρμακείο, υπάρχει αναλογικά αντίστοιχος αριθμός "κολλημένων" μονομανών με το αντικείμενο... Και ένα tip για αυτούς που δεν το ξέρουν, αν και θα έπρεπε να με προλάβει ο SF εδώ: Οι επαγγελματίες μουσικοί δεν είναι σταθεροί πελάτες, ψωνίζουν κατα κύριο λόγο 2-3 φορές το χρόνο.. :wink: Leo got it right the first time Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση