fusiongtr Δημοσιευμένο 24 Νοεμβρίου 2014 Share Δημοσιευμένο 24 Νοεμβρίου 2014 Σας εχω χασει,τα εχω χασει η και τα δυο? ??? ??? ;D ;D ;D ;D Η μηπως εξεχυθην εις το συμπαν? ;D Φίλως εδώ μοιραζόμαστε πρακτικές απόψεις για επίλυση αποριών και αλληλοβοήθεια. Πες μας το πρόβλημά σου μήπως μπορούμε να βοηθήσουμε, ή μοιράσου τις εμπειρίες που αποκόμισες και που μπορούν να βοηθήσουν άλλους. Εσύ τι απορία έχεις? Freud-Σαντές Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
cos_dr Δημοσιευμένο 24 Νοεμβρίου 2014 Share Δημοσιευμένο 24 Νοεμβρίου 2014 α ρε σεις. Πεντε δεκα πραγματακια που συντηρω στο μυαλο μου απο την παιδικη και εφηβική μου ηλικία οταν εκανα πιάνο γιατι μετα δουλεψε πιο πολυ το αυτί, πατε να με κανετε να τα ξεχασω τελείως. Να μιλαω για εγχυσεις, για διακοπες και παραπομπές και για ακορντα τζαζ και τον κυκλο των πεμπτων. Δεν γινεται ετσι δουλειά. Απο την αλλη ειναι χρησιμο οπως ειπε ενας μεγαλος διδασκαλος, τα διδασκουμε λαθος για να μπερδεψουμε τον μαθητη και να μην βγαινουν αυτα που λεμε, και ετσι ψαχνει για να τα συγκρίνει απο αλλού για να βρει το σωστό και ετσι να παιδευτεί προς οφελος της μαθησης. Αυτη την μεθοδο την ονομάζουμε μαθησιακό σόκ. (μμμμ........ αποτυχημένο χιούμορ.) Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ex-VangelisV Δημοσιευμένο 24 Νοεμβρίου 2014 Share Δημοσιευμένο 24 Νοεμβρίου 2014 Ολοι ξερουμε τη γνωστη πτωση σε C ματζορε: G-C. Την εχουμε ακουσει σε πολλα τραγουδια και την εχουμε παιξει πολλες φορες! Αν θελετε να εμπλουτισετε το παιξιμο σας και την εναρμονιση σας, μπορειτε καποιες φορες στην πτωση αυτη, αντι να βαλετε C, να βαλετε Am! Δηλαδη: G-Am. Αυτη την Am δε θα την περιμενε καποιος! Ειναι δηλαδη...''αναπαντεχη" Να συμπληρωσω οτι εκτος απο αυτη την αναπαντεχη (απροσδοκητη) πτωση μπορουμε αντι να παιξουμε τη C σε ευθεια κατασταση, να την παιξουμε σε α' αναστροφη και να εχουμε ατελεσφορη (ατελη) πτωση Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
STEFANOS604 Δημοσιευμένο 25 Νοεμβρίου 2014 Share Δημοσιευμένο 25 Νοεμβρίου 2014 Αλλος ασχετος απο δω. Γεμίσαμε μου φαίνεται. Αυτο που λες, υπάρχει ήδη φίλε Γιαννη, και λέγεται αντιπροσωπευόμενη εναλλακτική συνήχηση. ‘’αντιπροσωπευόμενη εναλλακτική συνήχηση’’ : Μια φράση που ακούγεται ωραία . Έψαξα στο διαδίκτυο αλλά με λέξεις αυτής της φράσης δεν βρήκα κάτι. Επιμένοντας όμως βρήκα ότι η πτώση V σε vi (πχ G – Am , D – Bm ….) λέγεται Deceptive cadence που εγώ θα την μετέφραζα σαν ‘’Παραπλανητική Πτώση’’ με την έννοια ότι αφήνει τον ακροατή ΄΄κρεμάμενο΄΄ καθώς ενώ αναμένει ότι η μελωδία φτάνει στο τέλος και αναμένει πτώση στην τονική (πχ G) , ξαφνικά ‘πέφτει’ σε άλλο ακόρντο (Am). Η προσφορά με μεράκι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 25 Νοεμβρίου 2014 Share Δημοσιευμένο 25 Νοεμβρίου 2014 Μεράκλωσα με κάτι κρυφές διασκορπισμένες οκτάβες...ουπς...σε ποιό θέμα γράφω;; ;D ΣυναδερΦε.....επετρεψε μου να σε διορθωσω....διαΠΟΤΙΣΜΕΝΕΣ οκταβες ειναι το σωστο. Στην εγΚλεζικη βιβλιογραφια θα τις βρεις και ως drunken octaves ψαξτο λιγο εχει πΣωμι. www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Gommer Δημοσιευμένο 25 Νοεμβρίου 2014 Share Δημοσιευμένο 25 Νοεμβρίου 2014 απροσδοκητη αναπαντεχη ατελη Παραπλανητική ---------- Πτώση Είμαι σίγουρος ότι αυτό θέλει να ακούσει ο ακροατής. Θέλει να μείνει 'κρεμάμενος'. Κανείς άλλος? Δεν φτιάχνετε κανα γκρουπ να παίζετε λέω εγώ?Η' δεν μπορείτε? Έχετε χάσει το νόημα και το μπούσουλα να το πω ευγενικά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ex-VangelisV Δημοσιευμένο 25 Νοεμβρίου 2014 Share Δημοσιευμένο 25 Νοεμβρίου 2014 ‘’αντιπροσωπευόμενη εναλλακτική συνήχηση’’ : Μια φράση που ακούγεται ωραία . Έψαξα στο διαδίκτυο αλλά με λέξεις αυτής της φράσης δεν βρήκα κάτι. ::) Επιμένοντας όμως βρήκα ότι η πτώση V σε vi (πχ G – Am , D – Bm ….) λέγεται Deceptive cadence που εγώ θα την μετέφραζα σαν ‘’Παραπλανητική Πτώση’’ με την έννοια ότι αφήνει τον ακροατή ΄΄κρεμάμενο΄΄ καθώς ενώ αναμένει ότι η μελωδία φτάνει στο τέλος και αναμένει πτώση στην τονική (πχ G) , ξαφνικά ‘πέφτει’ σε άλλο ακόρντο (Am). Ειπαμε οτι λεγεται απροσδοκητη. Δε μεταφραζεις οπως θελεις τους μουσικους ορους. Και επισης ειναι D - Em οχι Βm απροσδοκητη αναπαντεχη ατελη Παραπλανητική ---------- Πτώση Eπισης Τελικη Πλαγια εκκλησιαστικη Ημισεια ή αιωρουμενη Η αναπαντεχη και παραπλανητικη δεν υφιστανται σαν οροι ;D Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
manosx Δημοσιευμένο 25 Νοεμβρίου 2014 Share Δημοσιευμένο 25 Νοεμβρίου 2014 Πλαγια εκκλησιαστικη Αμήν Παναγία μου ;D ;D ;D Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
STEFANOS604 Δημοσιευμένο 25 Νοεμβρίου 2014 Share Δημοσιευμένο 25 Νοεμβρίου 2014 ::) Και επισης ειναι D - Em οχι Βm Τυπογραφικό λάθος. Α - Bm ήθελα να γράψω. Εξ' άλλου στην 1η σελίδα δίνω το link: https://app.box.com/s/3mnn79txzd87aexov0or που αναφέρεται σε Α - Bm Το μετέφρασα έτσι επειδή δεν βρήκα τον όρο : ‘’αντιπροσωπευόμενη εναλλακτική συνήχηση’’ Η προσφορά με μεράκι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ex-VangelisV Δημοσιευμένο 25 Νοεμβρίου 2014 Share Δημοσιευμένο 25 Νοεμβρίου 2014 Τυπογραφικό λάθος. Α - Bm ήθελα να γράψω. Εξ' άλλου στην 1η σελίδα δίνω το link: https://app.box.com/s/3mnn79txzd87aexov0or που αναφέρεται σε Α - Bm Το μετέφρασα έτσι επειδή δεν βρήκα τον όρο : ‘’αντιπροσωπευόμενη εναλλακτική συνήχηση’’ Οκ δεκτο. Δεν υπαρχει τετοιος ορος, μπερδευτηκες με εναν φανταστικο ορο οπως προφανως μπερδευεις κι εσυ με τους δικους σου ορους καποιον που δεν γνωριζει απο μουσικη :) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση