RayDTutto Δημοσιευμένο 17 Νοεμβρίου 2014 Share Δημοσιευμένο 17 Νοεμβρίου 2014 10 κανόνες συστάσεις για αρχάριους και όχι τόσο αρχάριους σολίστες Not bad. www.youtube.com/watch?v=ZN4s89ElF_8 When you will get good you will know. There is no guitar. There never was. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Spyros Delta Δημοσιευμένο 17 Νοεμβρίου 2014 Share Δημοσιευμένο 17 Νοεμβρίου 2014 Μια χαρα τα λεει, απλα μερικα απο αυτα δεν πιστευω οτι χωρις βαθεια αναλυση ειναι τοσο κατανοητα σε αρχαριους, ή τουλαχιστον οχι σε ολο το φασμα. Στη πορεια ισως τα καταλαβουν, αν ασχοληθουν σοβαρα με τη μουσικη. Καλο ειναι οπως και ναχει, να τα εχουν στο πισω μερος του μυαλου τους κι ας μη τα εχουν κατανοησει πληρως, (αν και πολλοι θα νομιζουν οτι ηδη τα κατανοησαν) Spyros Delta - YouTube - https://www.facebook.com/spyros.delta Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru ez Δημοσιευμένο 17 Νοεμβρίου 2014 Guru Share Δημοσιευμένο 17 Νοεμβρίου 2014 Not bad. At all ;). The music you listen to, becomes the soundtrack of your life Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Άγιος Δημοσιευμένο 17 Νοεμβρίου 2014 Share Δημοσιευμένο 17 Νοεμβρίου 2014 ο πρωτος κανονας ειναι η αιτια που ολοι παιζουν το ιδιο πραγμα.. τις ιδιες φρασεις με διαφορετικη σειρα και διαφορικο εφε. αλλα υστερα αφου δεν μπορουν ολοι να φτιαξουν φρασεις… πως θα γινουν ολοι κιθαριστες… οποτε καλα τα λεει kavagio for strings Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
gvour Δημοσιευμένο 17 Νοεμβρίου 2014 Share Δημοσιευμένο 17 Νοεμβρίου 2014 ο πρωτος κανονας ειναι η αιτια που ολοι παιζουν το ιδιο πραγμα.. τις ιδιες φρασεις με διαφορετικη σειρα και διαφορικο εφε. Παντως φιλτατε blue monk δεν ειναι ακριβως ετσι στα μπλουζ,κατ'επεκταση νομιζω σε ολα τα ειδη. Υπαρχουν πολλοι μπλουζιστες που ακους να παιζουν οχι απλα τις ιδιες φρασεις αλλα σχεδον μια φραση(που λεει ο λογος) σε παραλλαγη και το κανουν τοσο ωραια-εκει ειναι και η μαστορια-που μπορει να τους ακους ωρες,δε χανεις το ενδιαφερον σου. Οπως ακους και αλλους οι οποιοι παιζουν τα κερατα τους,με το συμπαθειο κιολας ;D και δε σου λενε τιποτα. Η ομορφια τελικα αυτη νομιζω ειναι,να μπορεσεις κανεις κατι να ακουγεται διαφορετικα,μουσικα. Ειτε παιζεις τα ιδια 5,6,10 ειτε 100 και χιλια. Ετσι βεβαιως το ακουω του λογου μου,αλλος διαφορετικα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator BillTrantos Δημοσιευμένο 17 Νοεμβρίου 2014 Moderator Share Δημοσιευμένο 17 Νοεμβρίου 2014 +1000 στον gvour. Επίσης συμφωνώ πολύ περισσότερο με την διατύπωση του Ray περί συστάσεων.Ίσως να είναι η φτώχεια της Αγγλικής γλώσσας,αλλά η λέξη ''rules'' δε μ'αρέσει πολύ για τέτοια θεματολογία... ''Play sort solos''...Δηλαδή ο Gary Moore που έπαιζε 2min-3min solos ήταν βαρετός... Υπάρχουν και οι ''Zakk Wylde''s που είναι βαρετοί στα solos τους μετά τα 40-50sec,αλλά υπάρχουν και διάνοιες όπως ο Moore,o B.B King,o Joe Pass... More is more. Yngwie Malmsteen Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Earendil Δημοσιευμένο 17 Νοεμβρίου 2014 Share Δημοσιευμένο 17 Νοεμβρίου 2014 ''Play sort solos''...Δηλαδή ο Gary Moore που έπαιζε 2min-3min solos ήταν βαρετός... Κατά κανόνα όχι, αλλά εγώ κι εσύ μάλλον θα είμαστε. ;D Φαντάζομαι ότι το video απευθύνεται στο "λαό" και όχι στους παίχτας του πάνω - πάνω ραφιού. Προσωπικά το solo ενός μέσου κιθαρίστα χωρίς γνωστικό υπόβαθρο και χωρίς αισθητική θέλω συχνά να το σκοτώσω πολύ πριν το δίλεπτο (μαζί με τον ιδιοκτήτη αν δεν υπάρχουν μάρτυρες). Δε ξέρω αν είμαι μόνος σε αυτό. :D τασκερα απο βουτυρο οπως αποκαλουμε μερικη Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator BillTrantos Δημοσιευμένο 17 Νοεμβρίου 2014 Moderator Share Δημοσιευμένο 17 Νοεμβρίου 2014 Και λιγότερο από λεπτό θα έλεγα,ειδικά αν έπρεπε να βάλω χρονικό όριο στα δικά μου solos! ;D Συχνά πάντως,ακόμα και όταν μιλάμε για κιθαρίστες 2ου-3ου ραφιού,τα solos είναι τόσο καλά και ξεχωριστά που αποτελούν κομμάτι μέσα στο κομμάτι. Αν αυτοί λοιπόν άκουγαν τέτοια πράγματα στην αρχή της μουσικής πορείας τους,δεν πρόκειται να έγραφαν τέτοια solos,αλλά θα περιορίζονταν σε 4-5 licks με σκοπό να μην γίνουν βαρετοί στο κοινό. More is more. Yngwie Malmsteen Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Jazzjoker Δημοσιευμένο 17 Νοεμβρίου 2014 Share Δημοσιευμένο 17 Νοεμβρίου 2014 Από όλους τους κανόνες, αυτός που παρουσιάζει κατ' εμέ το μεγαλύτερο ενδιαφέρον είναι το "mix minor and major". Ακούω αρκετά συχνά κιθαρίστες που λένε ότι παίζουν μπλουζ αλλά η αισθητική και το ύφος τελικά είναι ροκ. Και η διαφορά, σε αρκετά μεγάλο βαθμό, είναι το γεγονός ότι δεν ακουμπάνε καθόλου ματζόρε νότες. Δεν είναι τυχαίο που ένας κιθαρίστας με κατά κύριο λόγο ροκ παιδεία, αποφεύγει τις μεγάλες τρίτες π.χ. όταν παίζει μπλουζ. Έχει να κάνει με το γεγονός ότι οι κλασσικές ροκ αρμονίες (υπάρχουν και εξαιρέσεις φυσικά) είναι είτε εμφανώς μινόρε είτε "άτριτες" ;D οπότε από τις πεντατονικές, η μινόρε ταιριάζει πολύ περισσότερο. Αλλά ακόμα και σε αυτές, είναι μια πολύ ωραία πρόκληση να παρεμβάλει κανείς ματζόρε περάσματα. Βέβαια επειδή στην πραγματική μουσική δεν υπάρχουν κανόνες, όλα αυτά που γράφω παραπάνω, τα έχουν καταρρίψει πανηγυρικά κολοσσιαίοι μπλουζ κιθαρίστες οι οποίοι, ζήτημα είναι αν έχουν παίξει μια ματζόρε νότα στην καριέρα τους (βλέπε Albert King π.χ.). Ας μην ξεχνάμε όμως ότι οι συστάσεις, όπως ωραία διόρθωσε ο Ray, αφορούν αρχάριους τουλάχιστον ως προς το μπλουζ ιδίωμα. Οπότε σε αυτούς λέμε "βάλτε και ματζόρε και ακούστε πώς ξαφνικά από ροκ ακούγεστε μπλουζ" ;D Ενωμοτάρχης Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Spyros Delta Δημοσιευμένο 17 Νοεμβρίου 2014 Share Δημοσιευμένο 17 Νοεμβρίου 2014 Οπότε σε αυτούς λέμε "βάλτε και ματζόρε και ακούστε πώς ξαφνικά από ροκ ακούγεστε μπλουζ" ;D "Τα εχω" λιγο διαφορετικα. (παντα μιλωντας για major chord progr) Η major penta δινει την country/rock αισθηση και η minor την blues. Ετσι κι αλλιως η μινορε δεν ειναι μινορε. To 3 και το 7 παντα με φαλτσετο 1/4. (Ειναι "μινορε" σε εισαγωγικα ;D ;D ;D ;D) Και μετα εχουμε και τη μινορε που προστιθεται κανονικα και η 3η μεγαλη. Αν και μαλλον μιλας για την minor penta με το φαλτσετο στο 3 (που παει για 3η μεγαλη) ή την αλλη με 3η μικρη και μεγαλη. Να μη παιζουν δλδ αχρωματιστα και ξερα την μινορε πεντατονικη που ακουγεται σαν κινεζικη. Πιστευω πως στο βιντεο μιλαει για το "παντρεμα" της μινορε και της ματζορε πεντατονικης και οχι μονο για το φαλτσετο στην 3η μικρη μιας μινορε πεντα. Εγχυση της μιας κλιμακας μεσα στην αλλη δλδ ;D ;D Το blues για μενα ειναι με φαλτσετο 1/4 στην 3 και στην 7. Με μεγαλη 3η μου ακουγεται country blues. Βεβαια δεν ξερω αν υπαρχουν "επισημες" ονομασιες, οροι και "ταμπελες", για αυτα που περιγραφω, αλλα πιστευω μπηκατε στο νοημα. Spyros Delta - YouTube - https://www.facebook.com/spyros.delta Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση