Προς το περιεχόμενο

Interstellar - Music


ex-guitalele

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Η γνώμη μου ειναι οτι δεν ειναι τυχαίο.

 

Στις ταινιες και γενικοτερα στις μουσικες επενδυσεις παραστάσεων, ντοκυμαντερ υπάρχει σχεση της μουσικής με τη το σενάριο και με το θέμα.

Γενικοτερα ο ρυθμος, η επιλογη των ήχων, του ειδους της μουσικης,  της χροιάς, των εξαρσεων και των υφέσεων στα μουσικά θεματα, η αρμονία κλπ κλπ σχετιζεται και ειναι κατι που επιδιωκει με διαφορες τεχνικες ο συνθετης.

 

Οπως π.χ. σε μια στιγμη που η δράση ειναι σε φαση bullet time η slow motion η μουσικη πορταμενταρει με αναλογη μεταβολη του pitch.

  Eτσι και ο ρυθμος αναλογα με την θεματολογια, με την εξελιξη του σεναριο εχει τις εσκεμμένες μεταβολες του.

 

Aν ψαξεις υπαρχουν αναφορες γι αυτα στο διαδικτυο, εγω παλαιοτερα ειχα κανει και καποιο σεμιναριο που περιελαμβανε θεματα για  film and gaming music, atonality στα οποια εξηγήθηκαν καποια πραγματα.

 

(ολα αυτα που εγραψα με επιφυλαξη για την διατυπωση γιατι δεν ειμαι ειδικος, ενας μπακαλης ερασιτέχνης ειμαι αλλα με ενδιαφερει το αντικειμενο και εμενα και ερευνω και εφαρμόζω αντίστοιχα, περισσοτερα μπορει να σου πει μιας και ειναι αντικειμενο των σπουδων σου καποιος εξειδικευμένος και πιστοποιημένος στο θέμα)

 

 

 

Ναι έτσι είναι!!

 

Πολύ θα 'θελα να το παρακολουθήσω το σεμινάριο! Υπάρχει κάποιο βίντεο - pdf ή σκοπεύεις να το ξανακάνεις στα κοντά;

 

Ειδα τη ταινία εχθες το βράδυ και ακομη μαζεύω τα σαγόνια μου...ο νολαν είναι απο άλλη πλανήτη!!! ;D ;D

 

η μουσική φοβερη. ξέρει κανείς απο που μπορούμε να τη βρούμε?

 

το γεγονος οτι ησουν στο σινεμα και εβλεπες ταινια και μετραγες bpm με το ρολοι σου, σε καθιστα

ΥΠΕΡΚΑΜΕΝΟ!!! ;D ;D ;D ;D

και χαίρομαι γιατί βλέπω ότι υπάρχουν και χειρότεροι απο μένα!

θα σε φέρνω σαν παράδειγμα όταν μου λέει η γυναίκα μου οτι είμαι παντελως κατεστραμμένος και δεν σκεφτομαι τιποτε αλλο εκτος απο τη μουσικη το μπάσκετ και το σεξ...

 

Χαχαχα χαίρομαι που βοήθησα  8)

 

Η ταινία ήταν όχι από άλλο πλανήτη... από άλλο γαλαξία... κυριολεκτικά! :P

 

Και μάλιστα διαβάσατε την φάση με τα CGI; Πήραν αστροφυσικούς και φορτώσανε δεδομένα 800 TB για την δημιουργία τους. Είναι η πιο πιστή προσομοίωση μαύρης τρύπας που υπάρχει σήμερα.

 

Με άλλα λόγια η ταινία από Επιστημονικής Φαντασίας τείνει να μπει στην κατηγορία της Επιστημονικής σκέτο. ;) :)  ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 42
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Αυτό συνεχίστηκε και στην υπόλοιπη ταινία ο ρυθμός ήταν στα 60bpm όσο δηλαδή ένα Γήινο δευτερόλεπτο. Λέω Γήινο γιατί όπως αναφέρθηκε και πολλές φορές στην ταινία και για όσους ασχολούνται λίγο με αστρονομία-φυσική, η Θεωρία της Σχετικότητας του Άινσταϊν η οποία λέει ότι η βαρύτητα καμπυλώνει τον χρόνο (με πολύ απλά λόγια). Άρα αλλιώς μετράει ο χρόνος στην Γη αλλιώς σε ένα σύστημα με μεγαλύτερη, μικρότερη βαρύτητα. Το δευτερόλεπτο δηλαδή διαρκεί διαφορετικό χρόνο εδώ απ' ότι π.χ. στον Κρόνο. Στην ταινία ακουγόταν συνέχεια το τέμπο των 60bpm (του Γήινου δευτερολέπτου) και το συνδίασα ως μία ανάμνηση της Γης στην ταινία, όταν ο πρωταγωνιστής και η ομάδα βρίσκονταν σε άλλα πλανητικά και μη συστήματα με άλλη βαρύτητα άρα και με άλλη εμπειρία του χρόνου. Αν και τα δευτερόλεπτα σε εκείνα τα συστήματα ήταν μικρότερα-μεγαλύτερα στην μουσική εξακολουθούσαν σταθερά τα 60 Γήινα bpm.

 

 

Αυτό όμως άλλαξε την στιγμή που ο πρωταγωνιστής μπήκε στον 5-διάστατο χώρο. Εκεί το τέμπο αλλοιώθηκε. Προσωπικά το προσδίδω στο ότι εκεί στις 5 διαστάσεις το δευτερόλεπτο μας ήταν αδιάφορο, δεν είχε σημασία και ίσως γι αυτό και η αλλαγή του τέμπο. Και ήταν και δεν ήταν στην Γη εκείνη τη στιγμή άρα δεν μας ένοιαζε σε πιο χωροχρονικό συνεχές βρίσκονταν.

 

Λίγη θεωρία. Το δευτερόλεπτο δεν διαρκεί διαφορετικά όταν μεταβάλλεται το βαρυτικό πεδίο. Ο αστροναύτης στον Κρόνο ή κοντά στον ορίζοντα γεγονότων μιάς μαύρης τρύπας δεν βιώνει κάτι διαφορετικό. Αυτό που αλλάζει είναι η αντίληψη του εξωτερικού παρατηρητή (γι' αυτό και λέγεται σχετικότητα). Έστω ότι ο Μπόμπ βρίσκεται σε ένα πλανήτη με ασθενή βαρύτητα και η Άλις σε ένα με ισχυρή. Και οι δύο κάνουν ένα πείραμα που ξέρουν ότι διαρκεί Χ χρόνο, και οι δύο μετράνε τον χρόνο με ίδια ρολόγια. Όταν το πείραμα τελειώσει και οι δύο θα αναφέρουν ότι διήρκεσε ακριβώς Χ χρόνο. Όμως αν βάλουμε ένα τρίτο παρατηρητή και πούμε και στους δύο να του στείλουν ένα μήνυμα ακριβώς όταν ολοκληρωθεί το πείραμα κι αν υποθέσουμε ότι ξεκίνησαν ταυτόχρονα (αν και ακόμα κι αυτή η έννοια ακυρώνεται στα πλαίσια της σχετικότητας) το μήνυμα του Μπόμπ θα φτάσει πρώτο. Κατά τ' άλλα αμφότεροι δεν θα αναφέρουν κάτι το περίεργο.

 

Όταν αυξήσουμε τις χωρικές διαστάσεις δεν είναι απαραίτητο να αλλάζει κάτι χρονικά (αν και δεν ξέρουμε στα σίγουρα), ο χρόνος πάλι επηρεάζεται απ' την καμπύλωση του χωροχρόνου και πάλι θα κυλά με παρόμοιο τρόπο. Αυτό που αλλάζει είναι ότι αντί το πάνω-κάτω, δεξιά-αριστερά, πίσω-μπρός (αν και η συμμετρία του χώρου δεν επιτρέπει τον διαχωρισμό των διαστάσεων ακριβώς όπως δεν μπορείς να αναγνωρίσεις το ένα συγκεκριμένο ποτήρι νερό σε ένα κουβά που έριξες τρία ποτήρια νερό) θα έχουμε και δύο νέα από-πρός κάτι.

 

Για την σύνδεση του bpm με τα προηγούμενα νομίζω ότι πρόκειται για τραβηγμένη υπόθεση. Αν π.χ. ήταν 62 ή 58 θα άλλαζε κάτι;

 

Με άλλα λόγια η ταινία από Επιστημονικής Φαντασίας τείνει να μπει στην κατηγορία της Επιστημονικής σκέτο. ;) :)  ;D

 

Είναι αλήθεια ότι έκαναν την έξτρα προσπάθεια.

 

Το νού σας ρεμάλια, δεν την έχω δεί ακόμα, μην αποκαλύπτετε λεπτομέρειες. ;D

Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΑΥΤΟ ΤΟ POST ΠΕΡΙΕΧΕΙ SPOILERS

Στο σημείο που έχουν κατέβει στον πρώτο πλανήτη με το νερό και η φάση είναι "τρέχτε να προλάβουμε μη χάσουμε δεκαετίες στη γή", η μουσική είναι στην ουσία χτύποι του ρολογιού. Ως ιδέα φαίνεται μέχρι και απλοϊκή, αλλά όπως και όλο το υπόλοιπο soundtrack εκτελέστηκε και δούλεψε εξαιρετικά καλά.

 

Η ταινία μου άρεσε, όχι όμως το new-age-η-αγάπη-όλα-τα-νικά-και-όλα-τα-κυριεύει τέλος της. Με πιο ambiguous/bittersweet φινάλε θα δούλευε πολύ καλύτερα νομίζω.

 

Εικόνα με το timeline (δεν την κάνω embed επίτηδες):

 

http://i.imgur.com/MgwWMFU.jpg

 

Επίσης και: τα ρομπότ ήταν ΜΑΚΡΑΝ οι καλύτεροι χαρακτήρες της ταινίας. ;D

 

ΤΕΛΟΣ ΤΩΝ SPOILERS

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

"τρέχτε να προλάβουμε μη χάσουμε δεκαετίες στη γή"

 

ωραία περιγραφή, αληθή και περιεκτική!  ;D ;D ;D

 

ναι αυτο με το ολο η αγαπη τα νικα ολα ηταν λιγο καπως

αλλα  οποιο "αντρακι" (τουλάχιστον απο οσους απο εμας ειμαστε-θα γινουμε αμεσα γονεις)

πει οτι δεν τα χρειαστηκε λίγο για να κρατησει το βουρκωμα στο τελος που συναντα τη, γρια πλέον, κόρη του, είναι ψευτης

 

υγ κλειδώστε το θέμα πριν τα αποκαλύψουμε όλα!!!  ;D

www.thedamnationproject.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

υγ κλειδώστε το θέμα πριν τα αποκαλύψουμε όλα!!!  ;D

 

Μάρκαρε κι εσύ τα spoilers και δε θα χρειαστεί να κλειδωθεί τίποτα. ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Spoiler spoiler.

 

Δηλαδή αν πέσω σε μια μαύρη τρύπα υπάρχει περίπτωση να βρεθώ πίσω από τη βιβλιοθήκη του σπιτιού μου; Υπάρχει δηλαδή μία πιθανότητα στο εκατομμύριο τα ανώτερα όντα (εμείς στο μέλλον) να επέμβουν στο εσωτερικό μιας μαύρης τρύπας και αν μπορούν να το κάνουν αυτό γιατί απλά δεν στέλνουν εξαρχής τον μαθηματικό τύπο που θα σώσει ούλον τον κόσμον στον Michael Caine;

Theoctapus, τι λες εσύ;

 

ο χρόνος αρκετός 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Spoiler spoiler.

 

Δηλαδή αν πέσω σε μια μαύρη τρύπα υπάρχει περίπτωση να βρεθώ πίσω από τη βιβλιοθήκη του σπιτιού μου; Υπάρχει δηλαδή μία πιθανότητα στο εκατομμύριο τα ανώτερα όντα (εμείς στο μέλλον) να επέμβουν στο εσωτερικό μιας μαύρης τρύπας και αν μπορούν να το κάνουν αυτό γιατί απλά δεν στέλνουν εξαρχής τον μαθηματικό τύπο που θα σώσει ούλον τον κόσμον στον Michael Caine;

Theoctapus, τι λες εσύ;

 

Τι να πω κι εγώ που εδώ και 7,5 δις χρόνια έχω δίπλα μου μια μαύρη τρύπα που με στέλνει ακριβώς στον χώρο που βρισκομουν πρίν πέσω;

Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι να πω κι εγώ που εδώ και 7,5 δις χρόνια έχω δίπλα μου μια μαύρη τρύπα που με στέλνει ακριβώς στον χώρο που βρισκομουν πρίν πέσω;

 

To παθαίνω κι εγώ αυτό. Εμένα μου βγάζει: Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε ή έγινε δημοσίευση από την ip σας πριν από ένα λεπτό.

Κάτι με παράλληλα σύμπαντα πρέπει να παίζει.

 

ο χρόνος αρκετός 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χμμ. Αν υποθέσουμε άπειρη διαστολή του χρόνου εντός μιάς μαύρης τρύπας κι αν υποθέσουμε ότι οδηγεί σε σκουληκότρυπα που η άλλη πλευρά της οδηγεί εντός του ορίζοντα γεγονότων της προαναφερθείσας μαύρης τρύπας τότε οδηγούμαστε σε μια κατάσταση πλήρους παύσης του χρόνου για όσο το σύστημα υφίσταται. Αιώνια στιγμή.

Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λίγη θεωρία. Το δευτερόλεπτο δεν διαρκεί διαφορετικά όταν μεταβάλλεται το βαρυτικό πεδίο. Ο αστροναύτης στον Κρόνο ή κοντά στον ορίζοντα γεγονότων μιάς μαύρης τρύπας δεν βιώνει κάτι διαφορετικό. Αυτό που αλλάζει είναι η αντίληψη του εξωτερικού παρατηρητή (γι' αυτό και λέγεται σχετικότητα). Έστω ότι ο Μπόμπ βρίσκεται σε ένα πλανήτη με ασθενή βαρύτητα και η Άλις σε ένα με ισχυρή. Και οι δύο κάνουν ένα πείραμα που ξέρουν ότι διαρκεί Χ χρόνο, και οι δύο μετράνε τον χρόνο με ίδια ρολόγια. Όταν το πείραμα τελειώσει και οι δύο θα αναφέρουν ότι διήρκεσε ακριβώς Χ χρόνο. Όμως αν βάλουμε ένα τρίτο παρατηρητή και πούμε και στους δύο να του στείλουν ένα μήνυμα ακριβώς όταν ολοκληρωθεί το πείραμα κι αν υποθέσουμε ότι ξεκίνησαν ταυτόχρονα (αν και ακόμα κι αυτή η έννοια ακυρώνεται στα πλαίσια της σχετικότητας) το μήνυμα του Μπόμπ θα φτάσει πρώτο. Κατά τ' άλλα αμφότεροι δεν θα αναφέρουν κάτι το περίεργο.

 

Όταν αυξήσουμε τις χωρικές διαστάσεις δεν είναι απαραίτητο να αλλάζει κάτι χρονικά (αν και δεν ξέρουμε στα σίγουρα), ο χρόνος πάλι επηρεάζεται απ' την καμπύλωση του χωροχρόνου και πάλι θα κυλά με παρόμοιο τρόπο. Αυτό που αλλάζει είναι ότι αντί το πάνω-κάτω, δεξιά-αριστερά, πίσω-μπρός (αν και η συμμετρία του χώρου δεν επιτρέπει τον διαχωρισμό των διαστάσεων ακριβώς όπως δεν μπορείς να αναγνωρίσεις το ένα συγκεκριμένο ποτήρι νερό σε ένα κουβά που έριξες τρία ποτήρια νερό) θα έχουμε και δύο νέα από-πρός κάτι.

 

Για την σύνδεση του bpm με τα προηγούμενα νομίζω ότι πρόκειται για τραβηγμένη υπόθεση. Αν π.χ. ήταν 62 ή 58 θα άλλαζε κάτι;

 

Είναι αλήθεια ότι έκαναν την έξτρα προσπάθεια.

 

Το νού σας ρεμάλια, δεν την έχω δεί ακόμα, μην αποκαλύπτετε λεπτομέρειες. ;D

 

Σ'ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες. Ασχολούμαι ερασιτεχνικά με την αστρονομία εδώ και ένα χρόνο και προσπαθώ να τα ξεδιαλύνω στο μυαλό μου.

 

Ωστόσο ακόμα πιστεύω ότι μπορεί και να σχετίζονταν. Γιατί ακριβώς σταμάτησε αυτό το τέμπο όταν μπήκε στον 5-διάστατο χώρο.

 

Δεν ξέρω, μην μου χαλάς τα όνειρα  ;D ;D

 

offtopic: έχεις κάποιο σχετικό σύγγραμμα μήπως να μου προτείνεις;

 

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου