oselifer Δημοσιευμένο 8 Οκτωβρίου 2014 Share Δημοσιευμένο 8 Οκτωβρίου 2014 Eμενα προσωπικα μου αρεσει πολυ η συμπεριφορα στο volume αυτης της κιθαρας: Και μια epiphone των 200e να δώσεις σε αυτόν τον τύπο ;D έτσι θα αλλάζει τους ήχους.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
solidstate Δημοσιευμένο 8 Οκτωβρίου 2014 Share Δημοσιευμένο 8 Οκτωβρίου 2014 Και μια epiphone των 200e να δώσεις σε αυτόν τον τύπο ;D έτσι θα αλλάζει τους ήχους.. Ο μποναμασας δεν είναι αυτός ; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
aggeloskrv Δημοσιευμένο 8 Οκτωβρίου 2014 OP Share Δημοσιευμένο 8 Οκτωβρίου 2014 Νταξει,προσωπικα θεωρω πως κ η κιθαρα του ειναι σεταρισμενη ωστε να μπορει να ανταποκρινεται σε αυτα που κανει,που καθαριζει δηλαδη ετσι τον ηχο... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Έκτορας Δημοσιευμένο 8 Οκτωβρίου 2014 Share Δημοσιευμένο 8 Οκτωβρίου 2014 Μαλιστα... Κ γενικα τι προτεινετε? Υπαρχει κατι αξιολογο εκει εξω που να φερνει στα παλια/original ή να μεινω με αυτα που εχει? Εχει πειραματιστει κανενας απο εσας? Ναι, μιας και ρωτάς. Εγώ έχω αυτά στη Les Paul Studio μου: Αξίζουν κάθε σεντ... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
vonserke Δημοσιευμένο 8 Οκτωβρίου 2014 Share Δημοσιευμένο 8 Οκτωβρίου 2014 Δεν υπαρχει μεγαλυτερη ξεφτιλα για μενα απο το να παιρνεις 4-5 χιλιαρικα κιθαρα και να σε κοροιδευουν με αυτο τον τροπο Οταν διαβασα για τους fake bumblebees της Gibson απλα δε το πιστευα! Το αστειο ειναι οτι μεχρι να αποκαλυφθει η απατη, ολοι ακουγαν τις διαφορες που εχουν οι bumblebee απο τους απλους πυκνωτες, ποσο πιο ζεστο ηχο εχουν κτλ Αν οντως γουσταρεις vintage φαση, παρε ενα σετακι ρωσικους K40Y9 (αν και αυτοι τελευταια εχουν παρει προς τα πανω) Εχω παρει μερικους μονο για το vintage look, οχι οτι καταλαβα και διαφορα ηχητικα! Αυτο που ψαχνεις νομιζω θα το πετυχεις καλυτερα με 50's wiring οπως προτεινε και ενα παληκαρι πιο πανω, αν δεν εχει ηδη 50's wiring η κιθαρα σου! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
aggeloskrv Δημοσιευμένο 8 Οκτωβρίου 2014 OP Share Δημοσιευμένο 8 Οκτωβρίου 2014 Μπραβο!!! Για αυτο το ψεμα μιλουσα!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
alderbody Δημοσιευμένο 9 Οκτωβρίου 2014 Share Δημοσιευμένο 9 Οκτωβρίου 2014 Πως μπορεί το διηλεκτρικό υλικό, μικα –χαρτι –πλαστικο -κενο αέρος κλπ μπορεί να επηρεάσει τον ήχο? Στα βιβλία αυτά που αναφέρονται σαν παράγοντες που επηρεάζουν έναν πυκνωτή είναι η διηλεκτρική σταθερά, η απόσταση μεταξύ των δυο επιφανίων και το εμβαδόν αυτών…δεν ρωτάω με ειρωνεία ρωτάω πληροφοριακά γιατί εγώ είμαι ένας φτωχός και τίμιος μηχανικός και δεν ξέρω από τέτοια . ;D Οι παράγοντες που αναφέρεις επηρεάζουν τη χωρητικότητα. Το υλικό που είναι φτιαγμένο το διηλεκτρικό (αλλά και οι οπλισμοί) επηρεάζει την ηχητική συμπεριφορά. Τώρα τι ακριβώς συμβαίνει, είναι λίγο Hocus pocus, αλλά και πάλι το γούγλ είναι φίλος μας... :P wood matters Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
audiokostas Δημοσιευμένο 9 Οκτωβρίου 2014 Share Δημοσιευμένο 9 Οκτωβρίου 2014 Οι παράγοντες που αναφέρεις επηρεάζουν τη χωρητικότητα. Το υλικό που είναι φτιαγμένο το διηλεκτρικό (αλλά και οι οπλισμοί) επηρεάζει την ηχητική συμπεριφορά. Τώρα τι ακριβώς συμβαίνει, είναι λίγο Hocus pocus, αλλά και πάλι το γούγλ είναι φίλος μας... :P Μιλώντας από την πλευρά του hifi, το μελάνι που χει χυθεί και τα πληκτρολόγια που χουν χτυπηθεί, για να μην πούμε για τους διαπληκτισμούς που χουν γίνει, σχετικά με την σημασία του διηλεκτρικού στην διάβρωση του ηχητικού σήματος, κοντεύουν (αλλά ακόμα απέχουν) να φτάσουν τα επίπεδα αναζητήσεων όπως αν παίζουν ρόλο τα ακριβά καλώδια στο hifi ή τα ξύλα στην ηλεκτρική κιθάρα..... Σαφέστατα και πρωτίστως το ζητούμενο είναι η σωστή λειτουργική σχεδίαση του κυκλώματος και η επεξεργασία του σήματος (ρεύματος) μέσα σε αυτήν. Τα σοβαρά (καλοκατασκευασμένα) υλικά παίζουν το ρόλο τους και έχουν αισθητή διαφορά από την τσιπιά που θα σκάσει στη πρώτη δυσκολία γεμίζοντας "ζουμιά" τη πλακέτα. Βέβαια μην ξεχνάμε ότι στα Φεντερομπασοκίθαρα τα "χαπάκια" που χουν για πυκνωτές και τα οι θλιβερές καρβουνοαντιστάσεις (JB62), θεωρούνται μέρος του ήχου τους. Αλλά μιλάμε για μηχανισμούς εξασθένησης εγγενώς ασθενών σημάτων σε ελάχιστες αποστάσεις. Αλλά και η διαφορά (time smearing, skin effect, διάβρωση σήματος στην επαφή με τον αγωγό) του διηλεκτρικού του "ευλογημένου" τεφλόν (η βιομηχανία "τυχαία" αγνοεί ότι το απλό βαμβάκι είναι καλύτερο) με το "καταραμένο" PVC, αν υπάρχει, θεωρητικά βρίσκεται σε φάσμα εκτός ακουστικού κύκλου. Όλη όμως η high end "βιομηχανία" κάθεται και ασχολείται με αυτά και όχι βέβαια τυχαία. Από την άλλη, με προσωπική εμπειρία ομιλών, αλλάζοντας φτηνοπυκνωτές της πλάκας με άλλους σοβαρής εταιρείας με qc και σοβαρά specs που διατηρούνται στην βιομηχανική παραγωγή τους (όχι πανάκριβους audio boutique papyrus-in-snake-oil με εξαιρετικές επιδόσεις στο dick measuring), πάντα παρατήρησα μικρές αλλά ακουστές διαφορές και σε ιδιοκατασκευές αλλά και σε βελτιώσεις ηχητικών συσκευών. Όταν βέβαια αλλάζαν και οι χωρητικότητες στους πυκνωτές τροφοδοσίας, τότε τα πράγματα ήταν πραγματικά διαφορετικά. Θα επαναλάβω όμως ότι πρόκειται για ενισχυτές audio αλλά και κιθάρας οι οποίοι δεν έχουν καμία σχέση με το πυκνωτάκι που θέλουμε να κόβει τα πρίμα στα pots μας (στην κατασκευή των οποίων θα πρέπει πιθανότατα να δίνουμε μεγαλύτερη σημασία). Σε περίπτωση που ενδιαφέρεστε, έχω και αρθρογραφία σχετικά με τους audio πυκνωτές. Και για αυτούς που ξέρουν να διαβάζουν δύο παραπάνω πράγματα στα ηλεκτρονικά (εγώ δεν ξέρω) αλλά και για αυτούς που περιορίζονται στο "ναι, εντάξει, βαριέμαι να διαβάσω αλλά ποιο είναι το καλύτερο και πόσα αστεράκια παίρνει;" Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες. Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
alderbody Δημοσιευμένο 10 Οκτωβρίου 2014 Share Δημοσιευμένο 10 Οκτωβρίου 2014 Συμφωνώ με ωντιοκώστα. 8) Απλά τονίζω και πάλι οτι τα διαφορετικά διηλεκτρικά παρουσιάζουν διαφορές, χωρίς να σημαίνει οτι αν βάλω τον σουπερ πυκνωταρά ( ;D ...πάπυρο σε snake oil ;D) στην κιθάρα μου θα "ακουστεί" κατ' ανάγκη καλύτερα απο έναν ταπεινό κεραμικούλη... Θυμάμαι χαρακτηριστικά οτι σε Strat φίλου με Fralins, ένας πανάκριβος Alessandro 0,1μ paper-wax/phonebook repro ακουγόταν τραγικά μπουκωμένος. Ήταν για πέταμα? Όχι βέβαια! Απλά, ο συνδυασμός ποτενσιομέτρων, μαγνητών, κλπ έδινε το συγκεκριμένο αποτέλεσμα. Σε άλλο setup, ο πυκνωτής ..."κεντούσε"!!! :) ....γι' αυτό λοιπόν οποτεδήποτε θέλω να βάλω tonecap, πρώτα βάζω Aligator clips και δοκιμάζω διάφορους "υποψήφιους", όπου σχεδόν πάντα προκύπτουν εκπλήξεις! wood matters Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
aggeloskrv Δημοσιευμένο 10 Οκτωβρίου 2014 OP Share Δημοσιευμένο 10 Οκτωβρίου 2014 Παρατηρησα χθες στο live οτι οταν επαιζα drive με τον ενισχυτη μου κ χαμηλωνα το volume απο την les paul μου ο ηχος γινοταν πιο μουντος. Καθαριζε να μεν η κιθαρα αλλα ο ηχος γινοταν πιο μουντος σαν να ειχα κλεισει το tone. Αυτο διωρθονεται? Ειναι αυτο που ανεφεραν μερικοι πιο πανω περι κλεισιματος volume κ απωλειας πριμων? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση