oselifer Δημοσιευμένο 8 Οκτωβρίου 2014 Share Δημοσιευμένο 8 Οκτωβρίου 2014 Τα original δεν υπάρχουν πια. Εκτός αν έχεις χοντρό πακέτο και περιπετειώδη διάθεση... (βλ. συνημμένη) Θα βρεις πολύ υλικό για διάβασμα online. Παράδειγμα εδώ. Καλά δεν είναι και τόσο ακριβά που τα πουλάει αυτός.. Εγώ είχα πετύχει μια πολύ καλή ευκαιρία στο ebay και με 50 ευρώ αν θυμάμαι καλά είχα πάρει κάτι γέφυρες, και μεταξύ άλλων και 2 bumblebees.. Προς το παρόν κατοικούν στην αγαπημένη μου epiphone και όχι σε κάποια απο τις gibson που έχω.. Διαφορά δεν ξέρω αν άκουσα.Είχα κάνει ένα τεστ με διάφορους πυκνωτές.Υπήρχε διαφορά αλλά μπορεί να είναι και της φαντασίας μου. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
KostasP Δημοσιευμένο 8 Οκτωβρίου 2014 Share Δημοσιευμένο 8 Οκτωβρίου 2014 Tελικα αν αλλαξω πυκνωτες η κιθαρα μου μπορει να καθαριζει καλυτερα στα γκαζια οταν χαμηλωνω το volume? Πιστευω τα ποντεσιομετρα πρεπει να κοιτάξεις και όχι πυκνωτες. Δε καταλαβαινω τι σημαινει καλυτερα για σενα, αν γνωρίζεις τι είναι treble bleed τσεκαρε και αυτό. Σε καποιους αρεσει, σε καποιους όχι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
aggeloskrv Δημοσιευμένο 8 Οκτωβρίου 2014 OP Share Δημοσιευμένο 8 Οκτωβρίου 2014 Oταν λεω καλυτερα εννοω να εχω οσο το δυνατον καλυτερο καθαρο σημα κλεινοντας το volume ενω ο ενισχυτης βρισκεται σε drive καναλι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
KostasP Δημοσιευμένο 8 Οκτωβρίου 2014 Share Δημοσιευμένο 8 Οκτωβρίου 2014 Oταν λεω καλυτερα εννοω να εχω οσο το δυνατον καλυτερο καθαρο σημα κλεινοντας το volume ενω ο ενισχυτης βρισκεται σε drive καναλι. Υποθετω ότι εννοεις να μη χανεις πριμα όταν χαμηλωνεις το volume, για αυτό βοηθαει το treble bleed (πυκνωτης + αντισταση) στο ποντεσιομετρο της εντασης. https://www.google.gr/?gfe_rd=cr&ei=iWeAU-LeFuPb8gfts4EI#newwindow=1&q=treble+bleed Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
alderbody Δημοσιευμένο 8 Οκτωβρίου 2014 Share Δημοσιευμένο 8 Οκτωβρίου 2014 Oταν λεω καλυτερα εννοω να εχω οσο το δυνατον καλυτερο καθαρο σημα κλεινοντας το volume ενω ο ενισχυτης βρισκεται σε drive καναλι. Δοκίμασε το 50s wiring που διατηρεί τα πρίμα όσο χαμηλώνεις το Volume. Το Treble Bleed προσωπικά το αποφεύγω γιατί έχει θέματα και φυσικά ουδέποτε μου άρεσε. wood matters Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
HellFire Δημοσιευμένο 8 Οκτωβρίου 2014 Share Δημοσιευμένο 8 Οκτωβρίου 2014 Oταν λεω καλυτερα εννοω να εχω οσο το δυνατον καλυτερο καθαρο σημα κλεινοντας το volume ενω ο ενισχυτης βρισκεται σε drive καναλι. Οι πυκνωτές είτε ειναι Orange drop είτε einai bubble bee είτε ειναι phone book caps ακούγονται το ίδιο η βασική διαφορά ειναι στο tolerance. Όταν ένας πυκνωτής εμπορίου, σημέρα, εχει ανοχή +-5% αυτο στα πχ 100mf μεταφράζεται ,οτι στα χέρια μας μπορεί να κρατάμε έναν πυκνωτη ο οποίος εχει τιμή απο 95mf έως 105mf. Σε έναν πυκνωτη 50 χρόνων που το tolerance όταν φτιάχτηκε κυμαινόταν στο +- 15%, κατάλαβε πόσες διαφορετικές τιμες μπορεις να πάρεις απο δέκα ίδιους πυκνωτές εκείνης της εποχής. Άρα και διαφορετικά ακούσματα όταν τους βάλεις στην κιθάρα σου. Rest in Peace, Rest in Polaris! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
alderbody Δημοσιευμένο 8 Οκτωβρίου 2014 Share Δημοσιευμένο 8 Οκτωβρίου 2014 Όσο για πυκνωτές, ένας κούκος δεν φέρνει την άνοιξη. Και εξηγούμαι. Αν πάρεις bumbleBees ή οτιδήποτε άλλο δεν σημαίνει οτι αυτομάτως "εφτιαξες ήχο". Έχω δοκιμάσει και δοκιμάζω δεκάδες πυκνωτές και έχω να πω οτι τα πάντα είναι θέμα mix n' match που λένε. Μπορεί να αγοράσεις τον τάδε σουπερ ντούπερ πυκνωτη για ένα κάρο λεφτά και να σου ακούγεται χάλια για πολλούς και διάφορους λόγους που έχουν να κάνουν με το πως "συμμετέχει" στο σύστημα μαγνήτες-ποτενσιόμετρα (πραγματικές τιμές). Παντως μια γενική "μπακαλίστικη" εκτίμηση λέει οτι οι PIO είναι συνήθως πιο creamy - στρογγυλοί στο ήχο, ενώ πχ οι κεραμικοί είναι πιο "τραχείς". Οι orange drops που αναφέρθηκαν επειδή έχουν μια τάση να "ακούγονται" "λειψοί" στα μεσαία, παρουσιάζουν ενδιαφέρον στις mid-heavy Gibsons. Επίσης μην ξεχνάς οτι η τιμή του πυκνωτή παίζει ρόλο ακόμα και με το Tone στο 10 (χωρίς roll-off), πράγμα που τείνει να εκλείψει όταν η τιμή του tone pot μεγαλώνει και εξαφανίζεται στα no-load pots (που βρίσκεις κυρίως σε κάποιες μοντέρνες fender). wood matters Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
alderbody Δημοσιευμένο 8 Οκτωβρίου 2014 Share Δημοσιευμένο 8 Οκτωβρίου 2014 Οι πυκνωτές είτε ειναι Orange drop είτε einai bubble bee είτε ειναι phone book caps ακούγονται το ίδιο η βασική διαφορά ειναι στο tolerance Αγαπητέ Hellfire θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω. Οι διαφορές στα διηλεκτρικά μεταφράζονται και σε διαφορές στην ηχητική συμπεριφορά, ακόμα και στο "απλό" κύκλωμα ενός tone. Έχω δοκιμάσει σχεδόν τα πάντα (σίγουρα αυτούς που αναφέρεις) και έχουν σε κάποιες περιπτώσεις μεγάλες διαφορές μεταξύ ιδίων πραγματικών τιμών. Σίγουρα η απόλυτη τιμή ενός πυκνωτή κάνει τη διαφορά, άρα και οι ανοχές που την επηρεάζουν μπαίνουν στην "εξίσωση"... Οι παλιοί πυκνωτές που δούλευαν (όχι δηλαδή NOS) έχουν και θέμα με value drift, συν τις ευρύτερες ανοχές (...της εποχής). Δεν είναι λίγες οι φορές που "ταπεινοί" (με το Hype της εποχής μας) παλιοί ταλαιπωρημένοι κεραμικοί έβαλαν τα γυαλιά σε πανάκριβους πυκνωτάδες απο το "πάνω ράφι"... wood matters Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
aggeloskrv Δημοσιευμένο 8 Οκτωβρίου 2014 OP Share Δημοσιευμένο 8 Οκτωβρίου 2014 Eμενα προσωπικα μου αρεσει πολυ η συμπεριφορα στο volume αυτης της κιθαρας: Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
HellFire Δημοσιευμένο 8 Οκτωβρίου 2014 Share Δημοσιευμένο 8 Οκτωβρίου 2014 Αγαπητέ Hellfire θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω. Οι διαφορές στα διηλεκτρικά μεταφράζονται και σε διαφορές στην ηχητική συμπεριφορά, ακόμα και στο "απλό" κύκλωμα ενός tone. Έχω δοκιμάσει σχεδόν τα πάντα (σίγουρα αυτούς που αναφέρεις) και έχουν σε κάποιες περιπτώσεις μεγάλες διαφορές μεταξύ ιδίων πραγματικών τιμών. Σίγουρα η απόλυτη τιμή ενός πυκνωτή κάνει τη διαφορά, άρα και οι ανοχές που την επηρεάζουν μπαίνουν στην "εξίσωση"... Οι παλιοί πυκνωτές που δούλευαν (όχι δηλαδή NOS) έχουν και θέμα με value drift, συν τις ευρύτερες ανοχές (...της εποχής). Δεν είναι λίγες οι φορές που "ταπεινοί" (με το Hype της εποχής μας) παλιοί ταλαιπωρημένοι κεραμικοί έβαλαν τα γυαλιά σε πανάκριβους πυκνωτάδες απο το "πάνω ράφι"... Πως μπορεί το διηλεκτρικό υλικό, μικα –χαρτι –πλαστικο -κενο αέρος κλπ μπορεί να επηρεάσει τον ήχο? Στα βιβλία αυτά που αναφέρονται σαν παράγοντες που επηρεάζουν έναν πυκνωτή είναι η διηλεκτρική σταθερά, η απόσταση μεταξύ των δυο επιφανίων και το εμβαδόν αυτών…δεν ρωτάω με ειρωνεία ρωτάω πληροφοριακά γιατί εγώ είμαι ένας φτωχός και τίμιος μηχανικός και δεν ξέρω από τέτοια . ;D Rest in Peace, Rest in Polaris! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση