menelaos Δημοσιευμένο 4 Δεκεμβρίου 2006 OP Share Δημοσιευμένο 4 Δεκεμβρίου 2006 Παιδιά συγνώμη που πετάγομαι έτσι, απλά έχουμε γυρίσει το θέμα στους compressors, και αν γίνεται θα ήθελα να ξαναγράψω εδώ κάποιες ερωτήσεις μου πάνω στο original θέμα, μιας και δεν έχουν απαντηθεί. Αν κάποιος μπορεί και έχει όρεξη να με βοηθήσει θα το εκτιμήσω πολύ. Thanks :) Πολλές ενδιαφέρουσες πληροφορίες! :) Κάτι τέτοιο ήθελα από το thread αυτό :) Thanks a lot λοιπόν!! :) Maze' date=' thanks, μόνο αν μπορείς όταν κάνεις quote να κρατάς μόνο το μέρος του post που σε ενδιαφέρει γιατί αλλιώς γίνεται δυσανάγνωστο το forum :). Ευχαριστώ πολύ για τη βοήθεια όμως :) Ερωτησούλες τώρα: καταλαβαίνω ότι λογικά κάνει από μικρή έως τεράστια διαφορά η σειρά των EQ/comp, για μάλλον προφανείς λόγους. Γενικώς το πιο λογικό (για εμένα <-- αρχάριος) είναι να το δουλεύω (ως default) πριν ή μετά το EQ; Ή και τα δύο είναι εξίσου λογικά και θα πρέπει να πειραματιστώ; Επίσης: Αν κατάλαβα καλά είναι "καλύτερο" (πιο smooth) να δουλέψω με 2 ή 3 στάδια compression αντί για 1. ¶ρα να υποθέσω ότι θα είναι λογικό να βάλω ένα limiter στο dry (δουλεύω μόνο με plugins, just a pc + mbox + mic), μετά να δουλέψω το EQ κλπ κλπ, και στο τέλος να βάλω άλλο ένα compressor; SF, για άλλη μία φορά σε ευχαριστώ για τη βοήθειά σου. Θυμόμουν αυτό που έλεγες για no-reverb-rule στα vocals, και το δοκίμαζα, με καλά μάλλον αποτελέσματα, όμως θέλω ακόμα δουλειά για κάτι πραγματικά ικανοποιητικό. Οπότε, ερωτήσεις και πάλι :) Όταν λέμε ψηλά το feedback, πόσο περίπου; Επίσης, στο send που έχω το delay, θα ήταν καλό να κάνω πάλι κάποιο compression ή να βάλω ένα EQ ώστε να μην μου γεμίσει τις χαμηλές, ή κάποιο λίγο reverb στο τέλος; Α, επίσης, το delay μου να το βάλω mono ή να κάνω κάποιο stereo delay ώστε να έχω λίγο πιο 3D ήχο; Ευχαριστώ πάρα πολύ παιδιά, με βοηθάτε πάρα πολύ! :) I owe you! :)[/quote'] Θέλω ιδέες! :) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru npap Δημοσιευμένο 5 Δεκεμβρίου 2006 Guru Share Δημοσιευμένο 5 Δεκεμβρίου 2006 Καλό είναι ο comp να ξεκινάει την αλυσίδα καθότι έχει την τάση (αναλόγως της ποιότητάς του) να υπερτονίζει συχνοτικές περιοχές, κυρίως χαμηλές... αν πχ λοιπόν δουλέψεις όπως λες πρώτα ένα eq και τονίσεις κάποιες συχνότητες η δουλειά σου μάλλον θα πάει χαμένη... το limiter κατά την εγγραφή το θεωρώ περριτό και άσκοπη παραμόρφωση, ειδικά αν γράφεις στα 24 bit...προσπάθησε να πάρεις σωστές στάθμες...έτσι κι αλλιώς η δυναμική περιοχή των 24 bit είναι τέτοια (τα 0db των 16 bit αντιστοιχούν με τα -48db των 24) που σου επιτρέπει να γράφεις άφοβα και σε χαμηλότερες στάθμες (χωρίς να το παρακάνεις βέβαια...) Το limiter στο track είναι αναγκαίο κακό σε καταστάσεις live, όπου το take είναι ένα, η πειθαρχεία των μουσικών ανέκδοτο και τα λάθη είναι μη αναστρέψιμα... τώρα για το υπερβολικό compression, την άποψή μου μάλλον την κατάλαβες από τα προηγούμενα post...ουκ εν το πολύ το ευ...(πλην αναζήτησης effect επίδρασης) τέλος μην ξεχνάς κάτι που είναι παγίδα....κάθε plug in που προσθέτεις στην αλυσίδα (όσο λιγότερα τόσο καλύτερα) θέλει προσεκτική ρύθμιση του level στα in και out του προετοιμάζοντας το επόμενο...είναι πανευκολο να "χαλάσεις" το σήμα παραβλέποντας αυτή την πρακτική... ΥΓ. είναι άτοπο να επιζητάς συγκεκριμένες ρυθμίσεις πχ του delay... κάθε μηχάνημα hardware ή software έχει ιδιαίτερη συμπεριφορά που επεκτείνεται και στον τρόπο ρυθμισής του...για να μην αναφέρουμε και την συχνοτική συμπεριφορά του προς ηχογράφηση υλικού, τις στάθμες που έχει ληφθεί, του background που αυτό καλείται να συνυπάρξει κλπ...οι "μπούσουλες" συνήθως αποπροσανατολίζουν... δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
musictech Δημοσιευμένο 8 Δεκεμβρίου 2006 Share Δημοσιευμένο 8 Δεκεμβρίου 2006 npap ,κατ'αρχας οτι ανεφερα το ανεφερα με επιχειρηματα και παντα αυτο κανω...οπως και τιποτα απο αυτα που εγραψα δεν ειναι επικινδυνο για οποιονδηποτε ανυποψιαστο...απλα οπως και εσυ προσπαθω να ''ανοιξω'' με την καλη εννοια τα ματια σε καποιους και να δειξω οτι καποια πραγματα μπορουν να εχουν και αλλες εφαρμογες...δεν διαφωνω γενικα με τις αποψεις σου και αυτα που γραφεις((αντε παλι....αναγνωριση και απο εχθρο.. :wink: :wink: :lol: :lol: :lol: ) απλα καποιες φορες που εχει τυχει να υπαρχει και μια διαφορετικη αποψη απο την δικη σου ως προς την αντιμετωπιση καποιων πραγματων και καταστασεων,αντιδρας πολυ επιθετικα και υποτιμητικα ως προς την αλλη αποψη...αυτο με ενοχλει... Δεν διαφωνω με αυτα που γραφεις για τους comp...δεξου απλα οτι ο comp. μπορει να εχει και αλλες εφαρμογες...μην περασει λοιπον στον ανυποψιαστο κοσμο οτι χρησιμοποιειται μονο με τον τροπο που εσυ αναφερεις :wink: :wink:..ετσι εχεις μαθει να τον δουλευεις στις δουλειες που κανεις και μαλλον και αυτος ειναι ο πιο σωστος τροπος για αυτα που κανεις.. συμφωνω επισης οτι ενας καλος comp. πληρωνεται ακριβα(αν θελουμε εναν καλο ο οποιος να κυνηγαει την φωνη του καθε ασχετου τραγουδιστη χωρις να δημιουργει περιεργα φαινομενα στον ηχο..) αλλα μην ξεχνας οτι υπαρχουν και φτηνοι που καποιοι τους θελουν για τον χαρακτηρα που προσδιδουν(π.χ. joemeek..) Επισης οταν εγραψα οτι ''με την χρηση του ερχονται στην ''επιφανεια'' χαρακτηριστικα του ηχου τα οποια ειναι ''θαμμενα'' η απλα χαρακτηριστικα του ηχου που θα θελαμε να ανεβασουμε σε ενταση...π.χ. ο ηχος απο τα δαχτυλα και τα ταστα απο εναν μπασσιστα,κιθαριστα ή το ''μεταλλικο'' μερος απο ενα ταμπουρο...'', δεν αναφερομουν στον απλο comp...egrafa genikotera gia αυτους:wink: :wink: οσο για το με κατα ποση φειδω χρησιμοποιειται ο comp. σε ξενες παραγωγες...αυτο αστο ...πες οτι δεν το ειπες καθολου...σε παρα πολλες καλες ,εως και αψογες ,ξενες παραγωωγες ολοι εχουμε ακουσει οτι ο comp. χρησιμοποιειται σε βαθμο που δεν παιρνει αλλο...ειδικα σε συγχρονα ειδη μουσικης!!!!εκτος αν αναφεροσουν σε παραδοσιακη κινεζικη μουσικη οταν ανεφερες αυτα περι φειδω της χρησης του... :lol: :lol: Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru npap Δημοσιευμένο 8 Δεκεμβρίου 2006 Guru Share Δημοσιευμένο 8 Δεκεμβρίου 2006 ... δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Lampiris Δημοσιευμένο 8 Δεκεμβρίου 2006 Share Δημοσιευμένο 8 Δεκεμβρίου 2006 maze ποτέ δεν μας είπαν να ηχογραφούμε χωρίς compressor απλά μας συμβούλεψαν τις πρώτεςς μας ηχογραφήσεις να τις κάνουμε χωρίς' date=' μέχρι να μαθουμε να δουλέυουμε σωστά με αυτόν. Αν έχεις ένα σήμα dry, μπορείς να πειραματιστείς λίγες φορές και να ακούσεις τι κάνει (και στην πράξη) ο κομπρέσορας (χωρις να έχεις τον τραγουδιάρη μέσα τόσες ώρες).[/quote'] Πληροφοριακά είσαι ο Ανδρέας? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
papaki23 Δημοσιευμένο 8 Δεκεμβρίου 2006 Share Δημοσιευμένο 8 Δεκεμβρίου 2006 Χρησιμοποιώντας eq σε κανάλι φωνής, παρατηρώ πως κόβοντας 6-10 db στα 500-580 Hz με q από 0.4 - 1 το μικρόφωνο καθαρίζει, φεύγει αυτός ο θόρυβος, αλλά ταυτόχρονα έτσι χάνω ένα μεγάλο μέρος των συχνοτήτων του. Ακούω καλά ή κάτι άλλο συμβαίνει.Τελικά πως πρέπει να το χειριστούμε το eq και ποιες πρέπει συχνότητες να κοπούν και αν πρέπει; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Loizos Δημοσιευμένο 9 Δεκεμβρίου 2006 Share Δημοσιευμένο 9 Δεκεμβρίου 2006 Πληροφοριακά είσαι ο Ανδρέας? Όχι. Είμαι ο Λοΐζος. Αυτό είναι το πραγματικό μου όνομα. Και το μικρό και το επίθετο :lol: εμμμ.... Αυτά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση