boody Δημοσιευμένο 28 Νοεμβρίου 2006 Share Δημοσιευμένο 28 Νοεμβρίου 2006 όσο για το comp όπως όλοι ξέρουν δεν είναι τίποτα άλλο (στην ιδανική του μορφή και όχι όταν χρησιμοποιείται σαν effect ή για να προσδώσει "χαρακτήρα"...)' date=' παρά ένα εικονικό χέρι του ηχολήπτη συνεχώς πάνω στο fader...αν έχετε όρεξη και χρόνο δοκιμάστε -αφού πάρετε ΣΩΣΤΕΣ στάθμες- να τον αντικαταστήσετε μετά το rec με τις volume envelopes των daw και θα με θυμηθείτε φτιάχνοντας την ιδανική και χωρίς ίχνος artifacts, δυναμική περιοχή...τώρα αν διαθέτετε κανά λαμπάτο τερατάκι και γουστάρετε τα ηχητικά του τερτίπια τον προσθέτετε με φειδώ στις ρυθμίσεις και απολαμβάνετε αυτό το κάτι που έχει να σας δώσει... [/quote'] +100000 για το παραδειγμα με το χερι στο fader :wink: , ειναι ενα παραδειγμα που λεω συχνα κι εγω , παρολο που δεν ειναι σωστο απολυτως για τον κομπρεσορα γιατι αυτο το παραδειγμα με το χερι ειναι ενα adaptive limiter , το οποιο στην πραγματικοτητα ειναι σαν να κανουμε αυτοματο normalize στα μεγιστα peaks του καθε κομματιου. φανταζομαι κατι τετοιο εννοεις οταν λες "(στην ιδανική του μορφή και όχι όταν χρησιμοποιείται σαν effect ή για να προσδώσει "χαρακτήρα"...)" http://the-boody.blogspot.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
boody Δημοσιευμένο 28 Νοεμβρίου 2006 Share Δημοσιευμένο 28 Νοεμβρίου 2006 αυτο που λες οτι οι περοσσοτεροι ηχογραφουν με limiting amplifier μου φαινεται πολυ λογικο' date='οπως και να ηχογραφησεις με ενα κομπρεσσορα με ρυθμισεις ωστε να λειτουργει ωσ limiter.[/quote'] δεν βγάζει νοημα αυτό που λες!! πως είναι δυνατόν να βρίσκεις λογικό το να χρησιμοποιήσει κάποιος γκοντζάμ LIMITER και να θεωρείς παράλογη τη χρήση ενός κομπρέσσορα κατά την ηχογράφηση;;; :? συmφωνω με τον ytsestef κατα την ηχογραφηση προσπαθουμε μεταξυ αλλων να πετυχουμε μεγιστο λογο σηματος προς θορυβο. το να βαλεις λιμιτερ για να φερεις το σημα στην οροφη της δυναμικης περιοχης ειναι ματαιο γιατι ανεβαζει αναλογα και τα επιπεδα του θορυβου , και στην ουσια <<τρωει >> απλως τον αερα πανω απο το σημα γα να ερθει πιο κοντα στο μηδεν db. ενας κομπρεσορας ομως εχει νοημα διοτι παιζει τελειως αλλο ρολο σε σχεση με το λιμιτερ, να μην πω γιατι , εχει εξηγηθει απο αλλους παραπανω http://the-boody.blogspot.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Ottomo Δημοσιευμένο 29 Νοεμβρίου 2006 Share Δημοσιευμένο 29 Νοεμβρίου 2006 ...το αν χρησημοποιησει καποιος dynamics h eq κατα το tracking εχει να κανει με ενα σωρο παραγοντες...με την τεχνικη του τραγουδιστη/στριας, με το δωματιο, με τον εξοπλισμο, με το ειδος της μουσικης, με τη συνηθεια του ηχοληπτη...δεν υπαρει σωστος και λαθος τροπος...το μονο που εχει σημασια ειναι να μην κανεις κατι αν δεν γνωριζεις γιατι το κανεις... www.fabliquid.com Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
musictech Δημοσιευμένο 30 Νοεμβρίου 2006 Share Δημοσιευμένο 30 Νοεμβρίου 2006 όσο για το comp όπως όλοι ξέρουν δεν είναι τίποτα άλλο (στην ιδανική του μορφή και όχι όταν χρησιμοποιείται σαν effect ή για να προσδώσει "χαρακτήρα"...)' date=' παρά ένα εικονικό χέρι του ηχολήπτη συνεχώς πάνω στο fader...αν έχετε όρεξη και χρόνο δοκιμάστε -αφού πάρετε ΣΩΣΤΕΣ στάθμες- να τον αντικαταστήσετε μετά το rec με τις volume envelopes των daw και θα με θυμηθείτε φτιάχνοντας την ιδανική και χωρίς ίχνος artifacts, δυναμική περιοχή...τώρα αν διαθέτετε κανά λαμπάτο τερατάκι και γουστάρετε τα ηχητικά του τερτίπια τον προσθέτετε με φειδώ στις ρυθμίσεις και απολαμβάνετε αυτό το κάτι που έχει να σας δώσει... [/quote'] + ..δεν ειναι ετσι ακριβως τα πραγματα..ναι μεν με τον compressor επιτυγχανουμε ελεγχο των μεταβολων της σταθμης του σηματος αλλα δεν ειναι μονο αυτη η δουλεια του..βασικοτατη χρηση του αποτελει η εφαρμογη οχι απλα σαν καποιο εργαλειο που προσδιδει καποιο χαρακτηρα..με την χρηση του ερχονται στην ''επιφανεια'' χαρακτηριστικα του ηχου τα οποια ειναι ''θαμμενα'' η απλα χαρακτηριστικα του ηχου που θα θελαμε να ανεβασουμε σε ενταση...π.χ. ο ηχος απο τα δαχτυλα και τα ταστα απο εναν μπασσιστα,κιθαριστα ή το ''μεταλλικο'' μερος απο ενα ταμπουρο...χαρακτηριστικα του ηχου τα οποια αν ημασταν διπλα π.χ σε εναν ενισχυτη μπασου θα τα ακουγαμε...οχι ομως και στα 300 μετρα μακρια απο τον ενισχυτη(θα ακουγαμε μονο τα...μπασσα...)!!! :wink: :wink: Αυτος ειναι λοιπον ο λογος που η χρηση compressor προσδιδει σε εναν ηχο την αισθηση οτι ειναι πιο κοντα μας,πιο μπροστα στα ηχεια... :wink: :wink: ..απο ολα αυτα λοιπον καταλαβαινουμε οτι ειναι καποιο εργαλειο που σιγουρα χρωματιζει τον ηχο και του προσδιδει χαρακτηριστικα συμφωνα με τις αναγκες μας και τις προτιμησεις μας :wink: :wink: :wink: ...η χρηση του compressor πρεπει να ειναι αρκετα sophisticated και οχι τυχαια... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ytsestef_2112 Δημοσιευμένο 30 Νοεμβρίου 2006 Share Δημοσιευμένο 30 Νοεμβρίου 2006 (off topic με την έννοια ότι δεν αναφέρεται στα φωνητικά) επίσης ο compressor μας βοηθά να κάνουμε πιο σφιχτό το rhythm section αφού μας δίνει τη δυνατότητα (ΑΝ ξέρουμε να τον χρησιμοποιούμε) να φτιάξουμε το envelope της μπότας, του ταμπούρου και του μπάσσου ακριβώς όπως το θέλουμε (πχ. να έχουν ίδιες σε διάρκεια ''ουρές'') και να groovάρει περισσότερο. Επίσης, σε stereo ηχογραφήσεις μπορούμε να "προσθέσουμε βάθος" (εννοώντας ότι έρχεται πιο δυνατά ο ήχος του χώρου - με σωστή πάλι χρήση) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru npap Δημοσιευμένο 30 Νοεμβρίου 2006 Guru Share Δημοσιευμένο 30 Νοεμβρίου 2006 O comp φτιάχτηκε σαν hardware για να ικανοποιήσει την ανάγκη για έλεγχο του εύρους των μεταβολών της δυναμικής περιοχής...αν εσείς δεν καταλαβαίνετε ότι αυτό είναι θέμα μεταβολής της έντασης ενός ακουστικού σήματος στην διάρκεια του χρόνου και πάντα σε συχνοτική σχέση με το υπόλοιπο "συνοθύλευμα" που αυτό καλείται να συνυπάρξει (αντίπαλο με το αμείλικτο φαινόμενο της "ακουστικής σκίασης") είναι δικό σας πρόβλημα... (μια και το αναφέρουμε το μεγαλύτερο πρόβλημα που καλείται να λύσει ένας comp στα καθ υμάς είναι οι απαράδεκτες ελληνικές ενορχηστρώσεις...όλα να βαράνε ντουγρού ταυτόχρονα...κολυμπώντας σε τόνους reverb λάσπης...) οποιαδήποτε άλλη χρήση που απορέει από την συμπεριφορά που του προσδίδει ο τρόπος της κατασκευής του, είναι EFFECT...που καλώς βέβαια εφαρμόζεται κατά περίπτωση (και μεγάλο μέρος της "ηλεκτρικής" μουσικής στηρίζεται στην έντεχνη διαστρέβλωση του "φυσικού και καλά κάνει ανοίγοντας νέους δρόμους έκφρασης) ,αλλά επιτέλους όταν ξανακάνετε παράθεση σε κάτι που έγραψα καλό ειναι πρώτα να το διαβάζετε... και το ξαναλέω να το καταλάβετε, ο ιδανικός "τεχνητός" comp για τον έλεγχο της δυναμικής περιοχής χωρίς artifacts (επίπονος και χρονοβόρος μεν αλλά ιδανικός ποιοτικά δε), είναι το ανεβοκατέβασμα του fader στην εξέλιξη του χρόνου...σε παραβολή ο ιδανικός "φυσικός" comp είναι ένας καλός μαέστρος μιας συμφωνικής ορχήστρας...γιατί έχει και το "προνόμιο" να ελέγχει και το "velocity" των οργάνων πράγμα που αδυνατεί να κάνει σε ηχογραφημένο υλικό ένα fader... αν εσείς γουστάρετε και υπερασπίζεστε την παραμόρφωση και τα διάφορα artifacts και μπουρμπουλήθρες που προσθέτει ειδικά ένας φθηνός comp όταν απλά θέλετε να τιθασέυσετε την δυναμική περιοχή είναι επιλογή σας...αν δεν το δοκιμάσατε (το envelope automation) επαφιόμενοι στο άλλοθι της πίεσης της δουλειάς ή απλά στην ευκολία (πράγμα θεμιτόν και γω το κάνω επί το πλείστον, το δήλωσα) μην μιλάτε άσχετα πάνω στο θέμα που τέθηκε από μένα...θα με υποχρεώσετε... Χωρίς παρεξήγηση αλλά έχω αρχίσει να κουράζομαι με την κατάσταση και δεν πρόκειται να ξανατσακωθώ για άστοχες παρατηρήσεις σε αυτά που λέω...(δεν αναφέρομαι σε όλους φυσικά...) για να τελειώνω ξαναγράφω την αμπελοφιλοσοφία μου, όχι για να συμφωνήσετε ή να την δεχθείτε, απλά για να προβληματιστείτε... εγώ έχω "τελειώσει" με το άθλημα όπως έχω ξαναγράψει και δικαιούμαι να "npap..αρολογώ" γιατί χέστηκα...επιλέγω πια που θα δουλέψω και αν, γιατί δεν έχω την ανάγκη...νιώθω όμως την ανάγκη να μοιραστώ την όποια εμπειρία μου και το κάνω... εσείς που συνεχίζετε, γίνετε απλά καλύτεροι και αν μπορώ με τα λίγα που ξέρω να βοηθήσω σ' αυτό καλώς... όμως μη μου το γαμάτε...φιλική παράκληση... ΥΓ. Ηχοληψία...χμ...γυναίκα δεν είναι κι αυτή??? λέτε να μην ξέρει να προσποιείται οργασμό??? θέλει προσοχή στα "σημάδια" γιατί αν το καταλάβεις αργά (μια και δεν μιλάει κι αυτή ευκολα) την έχασες...και πας για άλλη ξεκινώντας από την αρχή' date=' απλά με ένα "πόντο" εμπειρίας παραπάνω...τώρα αν οι πόντοι φτάσουν ένα όριο και πάνω, το bonus είναι να την "ακουμπάς" με το μαγικό σου ραβδί (όπως ο κυριούλης που ανέφερε ο SF) κι αυτή να "λιώνει"...[/quote'] Τελικά έχω πρόβλημα γιατρέ μου...έ?... δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
geohomo Δημοσιευμένο 1 Δεκεμβρίου 2006 Share Δημοσιευμένο 1 Δεκεμβρίου 2006 Νομίζω οτι το γεγονός ότι ο compressor φέρνει στην επιφανεια τα θαμμένα χαρακτητριστικά του ήχου, είναι απόρροια του γεγονότος οτι μειώνει την δυναμική περιοχή του σήματος. Επίσης το γεγονός οτι δεν ακούμε εναν ενισχυτή μπάσσου απο τα 300 μετρα όπως απο το ενα μέτρο δεν έχει να κάνει καθόλου με τον compressor -συγχωρέστε με εαν κάνω λάθος... Επίσης εαν 'η χρηση compressor προσδιδει σε εναν ηχο την αισθηση οτι ειναι πιο κοντα μας,πιο μπροστα στα ηχεια...' ειναι απόρροια του γεγονότος ότι η δυναμική περιοχή του σήματος μειώθηκε. Τέλος θα ήθελα να πω ότι ¨ο κομπρέσσορας είναι μια ολοκληρη 'επιστήμη' και όντως εχει πολλες εφαρμογές και η χρήση του πολλές συνέπειες, ο σκοπός όμως που τον δημιούργησε -να μειώσει την δυναμική περιοχή ενός μη καθορισμένου-τυχαίου σήματος- παραμένει. κατα τ'αλλα νομιζω οτι η διαφωνία εγκειται στον ορισμό, και όχι σε κατι τόσο ουσιαστικο. :lol: Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ytsestef_2112 Δημοσιευμένο 1 Δεκεμβρίου 2006 Share Δημοσιευμένο 1 Δεκεμβρίου 2006 npap +10000 εννοείται ότι αν θέλουμε φυσικό ήχο προτιμούμε gain riding (fader+χερι) από το compression. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
musictech Δημοσιευμένο 4 Δεκεμβρίου 2006 Share Δημοσιευμένο 4 Δεκεμβρίου 2006 το εχω καυμο βρε npap εστω και μια φορα πριν προσπαθησεις με ολο σου το ειναι να υπερασπιστεις κατι που εχεις γραψει,να σκεφτεις και να αναλυσεις αυτα που γραφουν και οι αλλοι...να μην γινεσαι τοσο επιθετικος και αγενης..οπως δεν ειναι ολοι οι υπολοιποι σε αυτο το forum.. εκφρασεις του τυπου ''χεστηκα'',''μην μου το γαματε'' και αλλες που κατα καιρους χρησιμοποιεις δεν νομιζω οτι αρμοζουν με το επιπεδο του noiz..δεν εχω δει κανεναν modulator η ton administrator να απανταει οπως εσυ(ο recording expert...)..απαντας με τουπε,απαξιωτικα λες και εισαι Η ΑΥΘΕΝΤΙΑ... 8O 8O 8O δεν τα γραφω ολα αυτα για να σε ''μαλωσω''(και sorry an φαινεται ετσι...) ουτε και για να στην ''πω''... Δεν ειναι κακο να εστερνιστεις και καποια αλλη αποψη ομως,ισως λιγο διαφορετικη απο αυτη που μεχρι τωρα ειχες για καποιο ζητημα...χωρις αυτο να σημαινει οτι αυτα που εγραψες για αυτο το ζητημα ειναι λαθος η αβασιμα...απλα προκειται περι διαφορετικης αποψης...αν καποιος απλα κανει καποια παρατηρηση σε κατι που εχεις πει,δεν θα μειωσει αυτο ουτε τον επαγγελματισμο σου,ουτε την ισχυ της αποψης σου,ουτε και το ποσο καταξιωμενος μπορει να εισαι στον χωρο :wink: :wink: :wink: σταματα να επιτιθεσαι συνεχως λοιπον.. αναφερεις οτι : ''(μια και το αναφέρουμε το μεγαλύτερο πρόβλημα που καλείται να λύσει ένας comp στα καθ υμάς είναι οι απαράδεκτες ελληνικές ενορχηστρώσεις...όλα να βαράνε ντουγρού ταυτόχρονα...κολυμπώντας σε τόνους reverb λάσπης...)'' το γεγονος οτι o compressor χρησιμοποιειται στις ξενες παραγωγες σε σημειο που δεν παιρνει αλλο αποδεικνυει και το προβλημα που εχουν ενορχηστρωτικα ΚΑΙ οι ξενες ενορχηστρωσεις???ελπιζω να μην σου φταινε και ολοι οι ενορχηστρωτες του κοσμου.... Εχε επισης υπ'οψιν σου οτι πραγματικα παρα πολλες τεχνολογιες που αρχικα αναπτυχθηκαν για να αντιμετωπισουν καποιο προβλημα η για να εχουν καποια συγκεκριμενη εφαρμογη,αποδειχθηκε τελικα με το περασμα του χρονου οτι ειχαν και παρα πολλες αλλες χρησεις,μαλιστα πολυ περισσοτερο αποδεκτες και χρησιμες σε αλλες εφαρμογες η πεδια...μπορει λοιπον αρχικα ο compressor οντως να φτιαχτηκε για την χρηση που μας αναφερεις αλλα οπως ολοι γνωριζουμε παγκοσμιως πλεον απο τους μεγαλυτερους ηχοληπτες του κοσμου χρησιμοποιειται και για τισ αλλες του...ικανοτητες που ανεφερα σε προηγουμενο post... Η ''παραμόρφωση και τα διάφορα artifacts και μπουρμπουλήθρες '' οπως αναφερεις και εσυ ειναι ζητουμενα χωρις ομως να ειναι τελικα τοσο τραγικα οπως τα παρουσιαζεις... geohomo το παραδειγμα που ανεφερα με τον ενισχυτη του μπασου εχει σχεση ..εγραψα οτι με την χρηση του compressor ερχονται στην ''επιφανεια'' χαρακτηριστικα του ηχου τα οποια ειναι ''θαμμενα'' η απλα χαρακτηριστικα του ηχου που θα θελαμε να ανεβασουμε σε ενταση...π.χ. ο ηχος απο τα δαχτυλα και τα ταστα απο εναν μπασσιστα,κιθαριστα ,ο ηχος της πενας....αυτα σε συνδυασμο με το αυτονοητο,οτι μειωνεται η δυναμικη περιοχη, μας δινει την αισθηση σε εναν ηχο οτι ειναι πιο μπροστα μας...αυτα... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru npap Δημοσιευμένο 4 Δεκεμβρίου 2006 Guru Share Δημοσιευμένο 4 Δεκεμβρίου 2006 Μην το κουράζουμε άλλο το θέμα ρε musictech...θα πάμε στο μεγάλο πρόβλημα του διαδυκτίου...ο καθένας γράφει ότι του κατέβει στο κεφάλι... απλά όταν αυτό γίνεται αυθαίρετα σε τεχνικά θέματα και χωρίς επιχειρήματα, καταντάει επικίνδυνο για τους ανυποψίαστους που υιοθετούν λάθος προσφερόμενη γνώση...ράδιο αρβύλα τώρα και σε net έκδοση... όταν ποστάρουμε στο περί ανέμων δικαιούται ο καθένας να γράφει ότι του κατέβει στο κεφάλι...σε τεχνικά θέματα όμως το να ποστάρεις χωρίς επιχειρήματα απλά για να πεις κάτι, είναι αήθης πρακτική ειδικά από ανθρώπους που δηλώνουν επαγγελματίες όπως εσύ.. Και για να μην δημιουργείς εντυπώσεις (που "χέστηκα" πάλι απλά για την τάξη των πραγμάτων) αν θυμάμαι καλά, οι μόνοι (τόσο καιρό που ποστάρω εδώ) έχω έρθει σε αντιπαράθεση είσαι εσύ και ένας ανεκδιήγητος "κομήτης" που δεν θυμάμαι το όνομά του...οπότε μην εκτίθεσαι... αν ζηλευεις τον "τιτλο" regording expert στον χαρίζω...δεν τον αγόρασα δεν τον διεκδίκησα ούτε καν τον ζήτησα...μου προσάφθηκε από τον yameth φαντάζομαι για κάποιους λόγους...τον θεώρησα "αναγνώριση" από έναν "πραγματικό" επαγγελματία που σέβομαι και του ζητώ εδώ να πάρει θέση... άμα δημιουργεί προβλημα στο θυμικό σου να τον αφαιρέσει παρ αυτα... ΥΓ. Τέλος στα τεχνικά θέματα... όσοι ξέρουν στοιχειώδη ελληνικά μάλλον κατάλαβαν ότι στα παραπάνω post μου έγραψα τα εξής απλά... Η βασική χρήση του comp είναι ο έλεγχος της δυναμικής περιοχής (περιγράφοντας και έναν ενναλακτικό τρόπο), η οποιαδήποτε άλλη χρήση του είναι effect που ΚΑΛΩΣ εφαρμόζεται ανάλογα τις ανάγκες... στις ελληνικές παραγωγές η χρήση του υπερβάλλεται και το πρόβλημα ξεκινάει από τις κακές ενορχηστρώσεις... βασικοτατη χρηση του αποτελει η εφαρμογη οχι απλα σαν καποιο εργαλειο που προσδιδει καποιο χαρακτηρα..με την χρηση του ερχονται στην ''επιφανεια'' χαρακτηριστικα του ηχου τα οποια ειναι ''θαμμενα'' η απλα χαρακτηριστικα του ηχου που θα θελαμε να ανεβασουμε σε ενταση...π.χ. ο ηχος απο τα δαχτυλα και τα ταστα απο εναν μπασσιστα' date='κιθαριστα ή το ''μεταλλικο'' μερος απο ενα ταμπουρο...[/quote'] μάστα...άμα θες κατι τέτοιο μάθε να χρησιμοποιείς έναν multiband comp για να επέμβεις στην συγκεκριμένη περιοχή χωρίς να "διαλύσεις" το υπόλοιπο σήμα του οργάνου...ή κάντο σε side chain με ένα eq...o απλός comp (που αναφερόμαστε στο θέμα δεν ενδεικνείεται για την συγκεκριμένη χρήση... το γεγονος οτι o compressor χρησιμοποιειται στις ξενες παραγωγες σε σημειο που δεν παιρνει αλλο αποδεικνυει και το προβλημα που εχουν ενορχηστρωτικα ΚΑΙ οι ξενες ενορχηστρωσεις???ελπιζω να μην σου φταινε και ολοι οι ενορχηστρωτες του κοσμου.... Στις καλές ξένες παραγωγές (ναι δεν το έμαθες??? υπάρχουν και ξένες κακές παραγωγές) ο comp χρησιμοποιείται με φειδώ και εκεί που χρειάζεται...στις ηχογραφήσεις αναφοράς δε' date=' αποφευγεται όσο το δυνατόν καθότι εκεί δεν χωράει ο πρόσκαιρος εμπορικός εντυπωσιασμός...απλά ανέφερα ότι στις ελληνικές το κακό παραγίνεται... Η ''παραμόρφωση και τα διάφορα artifacts και μπουρμπουλήθρες '' οπως αναφερεις και εσυ ειναι ζητουμενα χωρις ομως να ειναι τελικα τοσο τραγικα οπως τα παρουσιαζεις... Ε όχι ρε φίλε...έλεος...η ''παραμόρφωση και τα διάφορα artifacts και μπουρμπουλήθρες '' ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΖΗΤΟΥΜΕΝΑ... (εκτός ειδικών περιπτώσεων που τα παραβλέπουμε μην μπορώντας να κάνουμε αλλιώς...) το αντίθετο...γι αυτό ένας καλός comp πληρώνεται ακριβά... Τι να σου πω, συγνώμη...όσο και να προσπαθώ να διατηρήσω την ευγένειά μου στα συνήθη της επίπεδα, τόσο την χάνω...γκουρού δεν έχω καταφέρει να γίνω και θα μου το θυμίζουν άτομα όπως εσύ που με την στάση τους δεν εκθέτουν εαυτό αλλά εμένα... Τελικά έχω πρόβλημα γιατρέ μου... δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση