Προς το περιεχόμενο

Gibson αύξηση τιμών από 2015;


nick_ls

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Guru

Τι αντανακλάται στην τιμή μιας LP Std 2014 για παράδειγμα? (γύρω στα 2μιση χιλιάρικα)

 

Η σχεδόν αιώνια συνέπεια στη μαζική παραγωγή καλών οργάνων(με μικρά διαλείμματα, ανά καιρούς ή ανά μοντέλα) και η στήριξή της με όλα τα μέσα (είτε επιτυχημένα είτε αποτυχημένα) στα εύκολα και στα δύσκολα. Για μένα το βασικό είναι αυτό.

 

Το ότι κάποτε ένας Clapton ή ένας Beck ή ένας Roy Smeck πχ. έπαιζε με δαύτες δεν είναι από μόνος του λόγος για την επιτυχία. Kαι ο Page έπαιζε με Danelectro, αλλά δεν εδραιώθηκε ποτέ σαν αξιόπιστος κατασκευαστής. Το ίδιο και διάφορες άλλες εταιρίες με όργανα των οποίων εθεάθησαν γνωστοί κιθαρίστες της εποχής.

 

Το marketing από μόνο του επίσης, δεν μπορεί να πουλήσει κακά ή μέτρια όργανα.

 

Τώρα, το αν αξίζει τα λεφτά της, είναι μια άλλη, εντελώς υποκειμενική κατάσταση, στην οποία ο καθένας θα πρέπει να κρίνει με βάση τα "θέλω" του κι όχι τα "έχω" του, αν θέλει να έχει μια δόση αντικειμενικότητας στην κρίση του.

 

Αν 'ξύσουμε' το logo από μια Gibson θα γίνει χειρότερο όργανο?

Αν "κολλήσουμε" ένα Gibson σε μια άλλη, θα γίνει καλύτερο?

 

Η προσωπική μου άποψη είναι ότι η Std πχ, είναι υπερτιμημένο όργανο, αλλά όχι υπερεκτιμημένο. Η αξία του σαν αντικείμενο, αντισταθμίζει την αξία του ως όργανο.

 

 

 

 

 

Hλιθιούθιερ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 76
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

Η προσωπική μου άποψη είναι ότι η Std πχ, είναι υπερτιμημένο όργανο, αλλά όχι υπερεκτιμημένο. Η αξία του σαν αντικείμενο, αντισταθμίζει την αξία του ως όργανο.

 

Αυτό. Τέλος.

Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Τώρα, το αν αξίζει τα λεφτά της, είναι μια άλλη, εντελώς υποκειμενική κατάσταση, στην οποία ο καθένας θα πρέπει να κρίνει με βάση τα "θέλω" του κι όχι τα "έχω" του, αν θέλει να έχει μια δόση αντικειμενικότητας στην κρίση του.

 

Διαφωνώ.

Το αν η λιανική τιμή πώλησης ενός οποιουδήποτε οργάνου αντανακλάται σε αυτά που προσφέρει είναι κάτι που μπορεί να κριθεί εντελώς αντικειμενικά.

 

Έχεις δύο απόλυτα στοιχεία προς αυτή την κατεύθυνση...

Πρώτον,τον ήχο που παράγει συγκριτικά με ένα άλλο όργανο χαμηλότερης αξίας.

Δεύτερον,τα υλικά κατασκευής και την ποιότητα συναρμογής του(αυτό για τους πιο ψαγμένους) πάλι συγκριτικά με ένα όργανο χαμηλότερης αξίας.

Αν υπερτερεί σε αυτούς τους δύο τομείς,everyone's happy.Λίγο ή πολύ δεν μας απασχολεί,υπερτερεί.

Αν όμως δεν συμβαίνει κάτι τέτοιο,τότε αυτόματα πλέον μιλάμε για ένα υπερτιμημένο και κατά συνέπεια υπερεκτιμημένο* όργανο.

Η προσωπική μου άποψη είναι αυτή και πρόκειται για μετρημένα κουκιά...Και φυσικά δεν αναφέρομαι σε περιπτώσεις μικρής οικονομικής διαφοράς αλλά σε προκλητικά χάσματα τιμής.

 

 

*Καταλαβαίνω τι θέλεις να πεις.Νομίζω.

Το να αποτελούν όμως οι Gibson,στην προκειμένη περίπτωση,το Ηoly Grail πολλών μουσικών με το σκεπτικό ότι όσο και αν κόστιζαν πάλι αυτές θα έπαιρναν γιατί...γιατί έτσι ρε παιδί μου,δεν αναιρεί την απτή πραγματικότητα.

Εξάλλου,αν δεν ίσχυαν τα παραπάνω,μία late 50's Gibson θα έκανε όσο έπρεπε να κάνει και όχι 3 φορές πάνω την τιμή της....Το οποίο δεν συμβαίνει με κάποια άγνωστη αλλά κορυφαία ESP,ας πούμε.

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διαφωνώ.

Το αν η λιανική τιμή πώλησης ενός οποιουδήποτε οργάνου αντανακλάται σε αυτά που προσφέρει είναι κάτι που μπορεί να κριθεί εντελώς αντικειμενικά.

 

Έχεις δύο απόλυτα στοιχεία προς αυτή την κατεύθυνση...

Πρώτον,τον ήχο που παράγει συγκριτικά με ένα άλλο όργανο χαμηλότερης αξίας.

Δεύτερον,τα υλικά κατασκευής και την ποιότητα συναρμογής του(αυτό για τους πιο ψαγμένους) πάλι συγκριτικά με ένα όργανο χαμηλότερης αξίας.

Αν υπερτερεί σε αυτούς τους δύο τομείς,everyone's happy.Λίγο ή πολύ δεν μας απασχολεί,υπερτερεί.

Αν όμως δεν συμβαίνει κάτι τέτοιο,τότε αυτόματα πλέον μιλάμε για ένα υπερτιμημένο και κατά συνέπεια υπερεκτιμημένο* όργανο.

Η προσωπική μου άποψη είναι αυτή και πρόκειται για μετρημένα κουκιά...Και φυσικά δεν αναφέρομαι σε περιπτώσεις μικρής οικονομικής διαφοράς αλλά σε προκλητικά χάσματα τιμής.

 

 

*Καταλαβαίνω τι θέλεις να πεις.Νομίζω.

Το να αποτελούν όμως οι Gibson,στην προκειμένη περίπτωση,το Ηoly Grail πολλών μουσικών με το σκεπτικό ότι όσο και αν κόστιζαν πάλι αυτές θα έπαιρναν γιατί...γιατί έτσι ρε παιδί μου,δεν αναιρεί την απτή πραγματικότητα.

Εξάλλου,αν δεν ίσχυαν τα παραπάνω,μία late 50's Gibson θα έκανε όσο έπρεπε να κάνει και όχι 3 φορές πάνω την τιμή της....Το οποίο δεν συμβαίνει με κάποια άγνωστη αλλά κορυφαία ESP,ας πούμε.

 

 

 

 

Πιστεύεις πως μπορεί αντικειμενικά να κριθεί ο ήχος ενός οργάνου ως αντικειμενικά καλύτερος ή χειρότερος ενός άλλου;

 

Ακόμα κι αν το δεχτούμε for argument's sake, ΔΕΝ πληρώνει κανείς σε μια οποιαδήποτε κιθάρα μόνο τον ήχο, τα υλικά και τη συναρμολόγηση, ειδικά αν φέρει ένα logo που κουβαλάει δεκαετίες φετιχισμού.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πιστεύεις πως μπορεί αντικειμενικά να κριθεί ο ήχος ενός οργάνου ως αντικειμενικά καλύτερος ή χειρότερος ενός άλλου;

 

Στα αυτιά και στα χέρια κάποιου που ψάχνει συγκεκριμένα πράγματα,ναι,μπορεί.

 

Ακόμα κι αν το δεχτούμε for argument's sake, ΔΕΝ πληρώνει κανείς σε μια οποιαδήποτε κιθάρα μόνο τον ήχο, τα υλικά και τη συναρμολόγηση, ειδικά αν φέρει ένα logo που κουβαλάει δεκαετίες φετιχισμού.

 

Συμφωνούμε απόλυτα και εν μέρει αυτό ακριβώς έθιξα παραπάνω.

Σε κιθάρες της εν λόγω εταιρίας,τα (αρκετά)παραπάνω λεφτά που βγάζεις από την τσέπη σου αιτιολογούνται περισσότερο από την αύρα που φέρει το όνομα της παρά από την κατασκευαστική της υπεροχή...Που δεν αμφιβάλλω ότι μπορεί να υπάρχει αλλά μέχρι ενός σημείου και αν.

 

Αρκετοί γνώστες εδώ στο δικό μας φόρουμ έχουν κάνει λόγο για "μαύρες περιόδους" κατασκευαστικά της Gibson(και ενός ακόμα μεγαθήριου)...Δεν νομίζω ότι ανάλογα έπεσαν και οι τιμές. ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Τελικά όμως τι είναι ο "καλός" ήχος? Δεν είναι για τους περισσότερους από εμάς σε μεγάλο βαθμό αυτό που έχουμε ακούσει σε αμέτρητους δίσκους και λάιβ τόσα χρόνια? = fender &  Gibson δηλαδή.  Παίζεις μια συγχορδια και ακούς αυτό που περιμένεις να ακούσεις,  πράγμα που δεν συμβαίνει με μια suhr και ένα bogner ας πούμε,  (που είναι εκπληκτικός συνδυασμός κατά τα άλλα)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου