Προς το περιεχόμενο

συγκερασμός


indianos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

(hey you warrior , you never fight alone )

 

maniac

μια χρωματικη μετατροπια απο μονη της δεν μπορει να δωσει λυσεις και ενδιαφερον σε οποιοδηποτε ακουσμα , και σε οποιοδηποτε group , ειτε ελληνικο ειτε ξενο .

σαφως και ειναι κατι πολυ σπανιο , κατι που το ακους και το συναντας σημερα ελαχιστα ( αρκει να καταλαβαινει κανεις τι ακουει ) , σε ολες αυτες τις "μουσικες πανδαισιες " που μας περιβαλλουν και μας στοιχειωνουν .

οκ λοιπον καποιος μαγκας , κανει και μια χρωματικη μετατροπια στο ρεφρεν , so what ??? after that ???

μονο και μονο για να κανει τελικη ή αυθεντικη πτωση σε φθογγο ξενο απο τον φθογγο της τονικης ??

κλαπ κλαπ κλαπ , bravissimo .

εχεις δικιο και συμφωνω σε οτι λες , αλλα αυτο δεν νομιζω να εχει σχεση με τον συγκερασμο . χρωματικες μετατροπιες μπορουν να γινουν και με καποιο αλλο καινουριο συστημα συγκερασμου . αρκει κανεις να εχει διαβασει ( οχι σπουδασει ) λιγο απο μουσικη .

για να ξεφυγουμε επιτελους απο το 1η - 4η - 5η και αντε παλι απο την αρχη . θεμα παιδειας ειναι και οχι θεμα συγκερασμου .

κι αν χρειαστει να αλλαξει ολη η μουσικη , και ολη η θεωρια της μουσικης , και ολα τα οργανα του κοσμου , προκειμενου να δουμε και να ακουσουμε κατι καινουριο , προκειμενου να αντικρυσουν οι μουσικοι μπροστα τους καινουρια μονοπατια δημιουργιας και εμπνευσης ΑΣ ΓΙΝΕΙ .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

indiano δεν καταλαβε τι ειπε maniac

skatemporas δεν καταλαβε τι ειπε indiano

μια χρωματικη μετατροπια απο μονη της δυστυχως δεν

μπορει να σωσει την παρτιδα ( και ενα κομματι βεβαια εννοειται )

η χρωματικη μετατροπια απο μονη της δεν φερνει την ανοιξη

ουτε σε ενα track , ουτε στην μουσικη .

βεβαια για τα ελληνικα δεδομενα οι χρωματικες μετατροπιες

μπορει να ειναι κατι το super μοναδικο και πρωτογνωρο .

σιγα τωρα μην ξερει ο καθε φοιβος να κανει χρωματικη

μετατροπια , αλλα και να ηξερε , εκανε τα κακα της η φατμε

στο γενι τζαμι . εκει πιστευεται οτι ειναι μονο το προβλημα ??

δεν νομιζω οτι πρεπει να υποκλιθει κανεις σε καποιον μουσικο

που γνωριζει να χειριζεται καλα , καθε ειδους μετατροπια .

ο συγκερασμος ειναι πολυ πιο μακρυα απο ολα αυτα .

skatempora αν θελεις πες μας και εσυ την γνωμη σου

για το θεμα , γιατι μαλλον εμεις δεν καταλαβαινουμε και πολλα

πολλα .

απο την στιγμη που συμφωνησα με τον φιλο maniac

πως ειναι δυνατο να μην τον καταλαβα τι ειπε ? :?:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μήπως τελικά αυτό που λείπει από τη μουσική είναι η ψυχή και όχι η « μαθηματικη νέα σχέση» των ήδη υπαρχόντων ήχων. Ας μην ξεχνάμε πως το πιο δύσκολο αλλά και ομορφότερο είναι το απλό…

 

ΑΚΡΙΒΩΣ!!!

 

Ετσι κι αλλιώς όλη η Ανατολή ΔΕΝ χρησιμοποιεί το δυτικό συστημα αλλα το βυζαντινό ή παραλλαγές του (με πολύ περισσότερα διαστήματα) εδω και χρόνια. Δεν χρειάζεται να πάτε μακριά ακούστε οποιονδήποτε συγχρονο τούρκικο cd (ασύληπτοι μουσικοί οι Τούρκοι αλλά αυτό είναι άλλο θέμα....)

 

το συγκερασμένο δυτικό σύστημα χρησιμοποιείται λόγω ευκολίας και γενικής παραδοχής.

 

Το μουσικό αποτέλεσμα σίγουρα δεν εξαρτάται από το συστημα αλλα από το ταλέντο και την ψυχή του συνθετη...(εδω αφρικανικά μονόχορδα ακούμε και μας σηκώνεται η τρίχα..)

 

και να αλλάξει το σύστημα αυτό πάλι κάποιο ΑΛΛΟ σύστημα θα έρθει στη θέση του με κάποιους περιορισμούς..........

 

Τι τα θες τα πράγματα είναι απλά... είτε έχει κάποιος ταλέντο απο γεννησημιού του στη σύνθεση είτε δεν έχει :wink:

 

και δυστυχώς (ή ευτυχώς ) το ταλέντο δεν διδάσκεται σε κανένα ωδείο..

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

indiano δεν καταλαβε τι ειπε maniac

skatemporas δεν καταλαβε τι ειπε indiano

μια χρωματικη μετατροπια απο μονη της δυστυχως δεν

μπορει να σωσει την παρτιδα ( και ενα κομματι βεβαια εννοειται )

η χρωματικη μετατροπια απο μονη της δεν φερνει την ανοιξη

ουτε σε ενα track ' date=' ουτε στην μουσικη .

βεβαια για τα ελληνικα δεδομενα οι χρωματικες μετατροπιες

μπορει να ειναι κατι το super μοναδικο και πρωτογνωρο .

σιγα τωρα μην ξερει ο καθε φοιβος να κανει χρωματικη

μετατροπια , αλλα και να ηξερε , εκανε τα κακα της η φατμε

στο γενι τζαμι . εκει πιστευεται οτι ειναι μονο το προβλημα ??

δεν νομιζω οτι πρεπει να υποκλιθει κανεις σε καποιον μουσικο

που γνωριζει να χειριζεται καλα , καθε ειδους μετατροπια .

ο συγκερασμος ειναι πολυ πιο μακρυα απο ολα αυτα .

skatempora αν θελεις πες μας και εσυ την γνωμη σου

για το θεμα , γιατι μαλλον εμεις δεν καταλαβαινουμε και πολλα

πολλα .

απο την στιγμη που συμφωνησα με τον φιλο maniac

πως ειναι δυνατο να μην τον καταλαβα τι ειπε ? :?:[/quote']

 

1. Σε παρακαλώ κόψε την ειρωνία.... mmmmk?

 

2. Νομίζω πως δεν κατάλαβες τι εννοεί ο Maniac γιατί όπως γράφεις "εχεις δικιο και συμφωνω σε οτι λες , αλλα αυτο δεν νομιζω να εχει σχεση με τον συγκερασμο . χρωματικες μετατροπιες μπορουν να γινουν και με καποιο αλλο καινουριο συστημα συγκερασμου". Αυτό που κατάλαβα από τα όσα έγραψε ο Maniac είναι ότι έχουμε ακόμα μέλλον μπροστά μας μέχρι να εξαντλήσουμε τις δυνατότητες του σύγχρονου σύστηματος συγκερασμού και ότι για αυτόν ακριβώς το λόγο, καλό θα ήταν να βαδίσουμε προς τα εκεί (δηλ. προς την εξάντληση του σύγχρονου συστήματος) και όχι να κάνουμε ένα άλμα στην εξέλιξη της μουσικής προσπερνώντας πολύ ενδιαφέρουσες περιοχές της.

 

3. Ειρωνία is no good (και η επανάληψη μήτηρ μαθήσεως) ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

φιλε σκατεμπορα

1 . δεν νομιζω να ειρωνευτηκα απολυτως κανεναν , σου ζητησα απλα την γνωμη σου επι του θεματος .

2 . πολυ μελλον μπροστα μας για να εξαντλησουμε τις δυνατοτητες του συγχρονου συστηματος συγκερασμου , δυστυχως ΟΧΙ δεν εχουμε .

3. εξελιξη και λυση στην μουσικη δεν αποτελουν οι χρωματικες μετατροπιες , ας μην κρυβομαστε πισω απο το δακτυλο μας , επειδη δεν ξερουν καποιοι πως να τις χρησιμοποιουν στην ελλαδα , αυτο δεν σημαινει πως ειναι το α και το ω στη μουσικη .

4. η επαναληψη ειναι η μητερα της μαθησεως ... αρκει να υπαρχει ηδη η μαθηση :wink:

πολυ φιλικα και μουσικα . :lol:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η μουσική είναι μία από τις βαθύτερες ψυχικές εκδηλώσεις του ανθρώπου. Δεν είναι τυχαίο πως με τον όρο "μουσική" οι αρχαιότεροι -- πριν απο τον Πίνδαρο -- Έλληνες πρόγονοι μας, εννοούσαν την παιδεία και την καλλιέργεια, ό,τι δηλαδή απέδιδαν στις Μούσες και ό,τι προστάτευαν οι Μούσες. Σιγά σιγά και με το πέρασμα του χρόνου, πήρε η μουσική το νόημα που της δίνουμε σήμερα.

 

Την μουσική οι ιδεαλιστές και οι ρομαντικοί, τη θέλησαν γλώσσα της ψυχής ή, τέχνη που εκφράζει τα συναισθήματα του ανθρώπου. Αντίθετα, οι πρακτικοί και οι ορθολογιστές τη θέλησαν απλά τέχνη των ήχων.

 

Για να κατανοήσουμε το φαινόμενο της μουσικής και της καταγωγής της, δεν χρειάζεται να μελετήσουμε τις πρωτόγονες τελετουργίες και τους τρόπους επίκλησης των πνευμάτων, ούτε χρειάζεται να μυηθούμε στα μυστικά της αρχαίας μαγείας. Το να ζητάμε απο την ιστορία ή την προϊστορία να μας διαφωτίσει, μοιάζει σ'αυτή την περίπτωση με την προσπάθεια ν'αγγίξουμε κάτι που δεν πιάνεται.

 

¶ν πέρναμε σαν μοναδικό μας οδηγό τη λογική, θα μας οδηγούσε κατευθείαν σε λάθη, γιατί δεν θα μπορούσε πλέον να την βοηθήσει το ένστικτο. Το ένστικτο είναι αλάνθαστο. 'Αν μας ξεγελούσε δε θα ήταν πλέον ένστικτο.

 

Γι' αυτό ίσως, οι ειδικοί επιστήμονες και οι μουσικολόγοι περιορίζονται μόνο στο να περιγράφουν ή να αναλύουν τα μέσα με τα οποία εκφράζεται η Μουσική, δηλαδή τις ανθρώπινες φωνές, τα μουσικά όργανα, τα συστήματα της μουσικής σύνθεσης, ή τα συναισθήματα, τις ιδέες, τα σύμβολα, που στην υπηρεσία τους η Μουσική θέτει τη Θεία τέχνη της.

 

Μένει κανείς με την εντύπωση ότι η Μουσική όπως και τόσες μεγάλες από τις Αξίες και τις Αλήθειες του κόσμου μας, κρατάει ζηλότυπα τα μυστικά της βαθύτερης σημασίας της φυλαγμένα μέσα στο ίδιο αδιαπέραστο σκοτάδι που σκεπάζει τα μυστικά της Ζωής ή της γένεσης του Σύμπαντος.

 

Όταν τα απαλά δάχτυλα της Μουσικής χτυπούν την πόρτα των συναισθημάτων μας, ξυπνούν μνήμες που βρίσκονται για καιρό πολύ καλά κρυμένες στα βάθη του Παρελθόντος.

 

Η Ψυχή της μουσικής ανήκει στο Πνεύμα και ο νους της ανήκει στην καρδιά.

 

Ο ¶νθρωπος, με την κατανόησή του, δεν μπορεί να καταλάβει τι λέει η βροχή όταν πέφτει πάνω στα φύλλα των δέντρων. Δεν μπορεί να ξέρει τι λέει η αύρα στα λουλούδια των αγρών. Αλλά η Καρδιά του Ανθρώπου μπορεί να νοιώσει και να συλλάβει το νόημα αυτών των ήχων, όταν περνάει και μεταφράζεται μέσα από το όργανο των συναισθημάτων του. Τότε η Ψυχή και η Φύση συνδιαλέγονται, ενώ ο ¶νθρωπος στέκει άφωνος και αμήχανος.

 

Μέσα σε όσα χρόνια είχα ην τιμή να προσπαθώ να προσεγγίσω έστω και λίγο το μεγαλείο της Τέχνης της μουσικής δεν μπόρεσα να βρω πιο όμορφα και αντιπροσωπευτικά λόγια που να το περιγράφουν όσο αυτά ενός μεγάλου Δασκάλου που είπε:

Θεία Μουσική!

Κόρη της Ψυχής, της Αγάπης.

 

Δοχείο πίκρας και

Αγάπης.

 

Όνειρο της καρδιάς της ανθρώπινης, καρπός

της θλίψης.

 

Λουλούδι χαράς, άρωμα και

άνθος της συγκίνησης.

 

Γλώσσα των εραστών, αποκαλυπτή των

μυστικών.

 

Μητέρα των δακρύων της κρυφής

αγάπης.

 

Εμπνευστή ποιητών, συνθετών,

αρχιτεκτόνων.

 

Ενότητα σκέψεων μέσα σε θραύσματα

λόγων.

 

Δημιουργέ της αγάπης απ' την ομορφιά

της χαρούμενης καρδιάς κρασι

 

που αγαλιάζει σ' ένα κόσμο

ονείρων.

 

Εγκαρδιωτή των πολεμιστών,

ενισχυτή ψυχών

 

Ωκεανέ του ελέους, και της

τρυφερότητας θάλασσα.

 

Ω! Μουσική

Στα βάθη σου εναποθέτουμε την καρδιά

και την ψυχή μας

Εσύ μας έμαθες με τ' αυτιά μας

να βλέπουμε

και με την καρδιά μας ν' ακούμε.

 

ΧΑΛΙΛ ΓΚΙΜΠΡΑΝ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

O "προφητης" τα ειπε παλι ολα.. "Εσυ μας εμαθες με τα αυτια μας να βλεπουμε και με την καρδια μας να ακουμε".

Πραγματι, η διαδικασια της ακροασης περιεχει ενα ειδος μυησης. Ο ακροατης συνδεεται αορατα με τον δημιουργο της μουσικης, ο οποιος του περνα τα αισθηματα του, που μεταφραζονται σε εικονες στο μυαλο του δεκτη. Ειναι αυτο το αισθημα που μας εκανε να ασχοληθουμε με την μουσικη.

Ομως τωρα ειμαστε στην αλλη μερια. Πλεον εμεις ειμαστε οι δημιουργοι. Και οπως καποιος βλεπει ενα ωραιο κτιριο, και δεν ξερει τι κοπο, τι λασπη και ιδρωτας χρειαστηκε για να γινει, ετσι και τωρα βλεπουμε "εκ των εσω" την διαδικασια που χρειαζεται για να φτιαχτει μια μουσικη.

Πραγματι, στον ακροατη η λογικη θα του αφαιρεσει την μαγεια της μυησης. Αρκετοι απο εμας το εχουμε παθει κατα καιρους, οταν ακουμε με επικριτικη σταση ενα κομματι, το αναλυουμε και λεμε "σιγα, ευκολο ειναι". Εκει η λογικη μας εμποδιζει.

Οταν ομως απεναντι σου εχεις ενα αδειο χαρτι, τοτε για να το γεμισεις με κατι αξιολογοτερο της σιωπης, χρειαζεσαι οση βοηθεια μπορεις να εχεις. Η σπιθα της εμπνευσης δεν πιανεται- ειναι χαρισμα που ο Θεος δινει οπου Aυτος θελει. Η ταπεινη λογικη και η μεθοδος ομως ειναι εκει για οποιον ενδιαφερθει να την αποκτησει. Και προσφερει πραγματα χρησιμα και μοναδικα: Δρομους, εκει που πριν εβλεπες σκοταδι. Εξοδους απο σκοτεινα μερη. Και εναν τροπο, ο χρονος που περναμε μπροστα σε ενα οργανο να μας πηγαινει ολο και πιο περα και οχι καθε φορα να ξεκιναμε απο το ιδιο σημειο.

Indian, φυσικα μια χρωματικη μετατροπια δεν μπορει να σωσει ενα κομματι. Αν ειχες ακουσει ομως Μuse θα καταλαβενες οτι δεν ειναι ΜΙΑ μετατροπια. Ειναι πολλες συνεχομενες, που με την βοηθεια της μιμησης σχηματιζουν μετατροπιακες αλυσιδες, πολυ ενδιαφεροντα ακουσματα, λατρης (και μεγας εφαρμοστης) των οποιων ηταν ο Bach. Ετσι, μια γνωστη τεχνικη συνδιαζεται για να φτιαχθει ενα ωραιο ρεφρεν, και ως γνωστο, ενα ωραιο ρεφραιν σωζει ενα κομματι. Αρα, σε επεκταση, ενα ΕΙΔΟΣ μετατροπιας ακομη στο οπλοστασιο του συνθετη εκανε την διαφορα.

Το προβλημα οπως προειπα δεν ειναι ο συγκερασμος. Το προβλημα ειναι η δομη. Εχουμε συνηθησει τοσο πολυ στην μετριοτητα, που καθε τι περα απο τις συνηθησμενες ΦΑΣΟΛΛΑδες μας φαινεται αξιοπεριεργο. Προσωπικα δεν βλεπω την λυση στο να αλλαξουμε το Φα-Σολ-Λα με κατι σαν Φα(παρα κατι)-Σολ(και κατι ψιλα)-Λα(στα 440,5Ηz) :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλε φιλε maniac

θελω να πιστευω οτι οσοι γενναιοι πολεμιστες βρισκομαστε εδω μεσα

δεν μας φαινεται αξιοπεριεργο οταν ακουμε κατι περα απο το συνηθισμενο φασολλα οπως λες . ετσι θελω να πιστευω .

παραυτα αν σε καποιον απο μας παρεπιπτοντως συμβαινει αυτο , τι να πω κακως , κατι δεν παει καλα .

σαφως και δεν πρεπει τωρα που βρισκομαστε εμεις στη μερια των δημιουργων να χρησιμοποιουμε "φτηνα υλικα" για να σηκωσουμε την μουσικη μας οικοδομη .

τι σημαινει αυτο ???

οτι οταν βλεπουμε λοιπον καλυτερες και πιο γερες "μουσικες οικοδομες" απο τις δικες μας , να μην απορουμε και να μην θαμπωνομαστε για το ποσο ωραια φτιαχτηκαν , και για το που βρεθηκαν ολα αυτα τα ωραια υλικα ( εκει που δεν ψαξαμε εμεις ), οπως επισης οταν αντικρυζουμε με το αυτι μας χειροτερα "μουσικα κτιρια" , να μην επαναπαυομαστε στα δικα μας που τυγχανει να ειναι λιγο καλυτερα , αλλα να ψαχνουμε παντα για καινουρια και για διαφορετικα που θα αντηχουν καλυτερα στο ματι ολονων .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου