TamTam Δημοσιευμένο 19 Αυγούστου 2014 Share Δημοσιευμένο 19 Αυγούστου 2014 (για ποιο λόγο "απολύσαμε" τη Fender) βάζω to "απολύσαμε" σε εισαγωγικά, διότι ουσιαστικά πρόκειται για διακοπή συνεργασίας. Το ενδιαφέρον κομμάτι εστιάζεται κατά τη γνώμη μου, εκεί που ο γράφων αναφέρεται στην νέα πολιτική της Fender περί online πωλήσεων. Μια προσωπική μου εμπειρία: Σε πρόσφατη επικοινωνία μου με την εξυπηρέτηση πελατών της, οφείλω να παραδεχθώ ότι ήταν τρελά ευχάριστη έκπληξη το ότι κάποιος εξαιρετικά ευγενής τύπος, ασχολήθηκε αποκλειστικά με αυτ΄που τον ρωτούσα, μου έστειλε κωδικούς , έψαξε να βρει τι ρώταγα και όταν εν τέλει δεν βρήκε, μου πρότεινε να του στείλω αν θέλω directly φωτογραφίες του οργάνου που με ενδιέφερε (παρακάμπτωντας εν πολλοίς το standart procedure) ώστε να με εξυπηρετήσει ακόμη πιο άμεσα... Το άρθο δε, έχει ενδιαφέρον γιατί παρουσιάζει μια άλλη εικόνα για το τι μας επιφυλάσσει η Fender. http://www.msretailer.com/msr/fired-fender/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Άγιος Δημοσιευμένο 19 Αυγούστου 2014 Share Δημοσιευμένο 19 Αυγούστου 2014 Aν και το αρθρο ειναι ασχετο με την εξυπηρετηση πελατων που αναφερεις… ας πουμε για την εξυπηρετηση πελατων, σου εκανε τρελη εκπληξη γιατι εχεις συνηθισει την εδω εξυπηρετηση πελατων, οπου προσπαθεις κλασικα να συνεννοηθεις με καποιο τυπο αγενη με την σημασια της λεξης (θεμα ρατσας) που βαριεται και να μιλησει. η συμπεριφορα που περιγραφεις της εξυπηρετησης πελατων της φεντερ ειναι απλα το αυτονοητο, τιποτα ιδιαιτερο. kavagio for strings Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
TamTam Δημοσιευμένο 19 Αυγούστου 2014 OP Share Δημοσιευμένο 19 Αυγούστου 2014 Μπορεί και να χεις δίκιο. Αν και ύστερα από τόσα mail με τα οποία είχα αρχίσει να σκέφτομαι ότι τον είχω πρήξει τον άνθρωπο, εκείνος ξηγήθηκε ανέλπιστα θετικά... Επίσης, αναλογίσου ότι δεν ήμουν καν πελάτης της Fender τη στιγμή που του τα έστελνα αυτά τα mail, ήμουν απλά wannabe πελάτης, ένας οποιοσδήποτε από κάποιο μέρος του πλανήτη γη. Το ανάφερα απλώς για να δώσω ένα μέτρο και από την άλλη πλευρά. Αν δηλαδή οι μελλοντικές online υπηρεσίες της Fender που αναφέρει το άρθρο θα είναι αντίστοιχες με την εξυπηρέτηση πελατών τους, τότε μόνο κάτι καλό έχουμε να περιμένουμε. Λέω 'γω τώρα,,, δεν έχω και το αλάθητο. Βέβαια δεν ξέρω τι καταστροφή μπορεί να σημάνει αυτό για τους retailers... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση