Προς το περιεχόμενο

Ζητούνται απόψεις για το Akai S1000 sampler


Προτεινόμενες αναρτήσεις

ε κι όμως...υπήρχαν ήχοι που "άξιζε" τον κόπο και δανειστήκαμε ένα s1000... είμασταν ψώνια?... ίσως... ;D

Καθολου. Εδω ο Παπαθανασιου εχει ακομα (και χρησιμοποιει) στο setup του τα Ζ4 και Ζ8. Να μην αναφερω το Roland S760 που ειναι sampler απ'τις αρχες των 90s. Δυο S760 ειχε στο setup του, συν τα Ζ4 & Ζ8, στο Doha concert που εκανε τον Δεκεμβριο του 2011. Γιατι οχι λοιπον?

Specs talks, M🐮🐮gs walks

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 45
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

  • Guru

υγ στις φωτο τα 2 νεα μου αποκτηματα  ;)

 

με το S760 δεν έτυχε να συναναστραφώ ποτέ και δεν έχω ιδία άποψη...

καλόπαιχτα... :)

δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

με το S760 δεν έτυχε να συναναστραφώ ποτέ και δεν έχω ιδία άποψη...

καλόπαιχτα... :)

 

ευχαριστω!

 

παρεπιπτοντως το αλλο ειναι ενας commodore 64 ! μαζι με ενα cartridge που του δινει midi in

για ελεγχο στο SID chip του....

 

 

τα πιο παλια samplers οταν οι τιμες τους ειναι λογικες ειναι μια καλη λυση. ειδικα οταν σαμπλαρεις δικους σου ηχους . Αρκει να ειναι επεκτασιμα κλπ ωστε να μην σου βγαινει η πιστη  ;D

"Don't panic!" - Douglas Adams

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ορέ Μάνο, από που στο διάλογό μου με τον Γιάννη έβγαλες αυτό το συμπέρασμα?

 

 

Από εδώ:

 

 

 

στην ερώτησή σου τώρα, δυστυχώς Γιάννη δεν θα είμαι η πιο αξιόπιστη πηγή σου για πληροφορίες μια και οι ήχοι που "έφτιαχνα", ήταν στη συντριπτική τους πλειοψηφία "φυσικοί"  (σαν το ούτι και τα κρουστά στο ντέμο) και στηρίζονταν εν πολλοίς στην "ποιότητα" του αρχικού recording του δείγματος και όχι στη χρήση των φίλτρων... όπως καταλαβαίνεις η χρήση τους ήταν υποτυπώδης για το είδος που τότε υπηρετούσα, κυρίως επαγγελματικά...

 

 

 

 

 

Αν και φυσικά τα δείγματα έχουν τον πρώτο λόγο, ο προγραμματισμός των φίλτρων, των εφέ κλπ μπορεί να κάνει τη διαφορά, και συχνά την κάνει. As a matter of fact, πολλές φορές όταν συγκρίνουμε τον ίδιο ήχο μέσω vst και hardware sampler ακούμε το sampler σαν πιο "ζεστό", και αυτή η διαφορά πολλές φορές, τολμώ να πω σχεδόν όλες, οφείλεται στο ότι ναι μεν το multisample γίνεται import πετυχημένα, δεν συμβαίνει το ίδιο όμως και με τον προγραμματισμό. Αν κάτσουμε να ρυθμίσουμε κατάλληλα τα φίλτρα, τα envelopes κλπ, το hardware παύει να ακούγεται τόσο διαφορετικό ή καλύτερο. Φυσικά αν βαριόμαστε, ανάβουμε το sampler και κάνουμε τη δουλειά μας, είναι πιο εύκολο να περιμένεις να φορτώσει από το να ρυθμίζεις φίλτρα.

 

Και ναι, ΕΙΔΙΚΑ σε φυσικούς ήχους τα παλιά sampler ακούγονται old school, δεν μπορούν να αποδώσουν τις λεπτομέρειες μιας σύγχρονης βιβλιοθήκης, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν ακούγονται ωραία, και μέσα στη μίξη πιθανόν και καλύτερα...   

 

 

Και περισσότερο φλυαρώ για πλάκα, ξέρω ότι είσαι γκουρού και τα ξέρεις πολύ καλύτερα, απλά έτσι για την κουβέντα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

ξέρω ότι είσαι γκουρού και τα ξέρεις πολύ καλύτερα

 

ελπίζω η πλάκα της όλης υπόθεσης να είναι αυτό...

 

 

ΥΓ. για να μη το κουράσω έτσι απλά για την κουβέντα, δεν χρειάζεται να είσαι γκουρού ή οποιαδήποτε άλλη τυρόπιτα για να ξέρεις ότι ειδικά σε σχέση με την "ζεστασιά" στην περίπτωση που αναφέρεις ο κυρίως "ύποπτος" είναι οι DA της καρτούλας σου...

 

μπορείς να κάνεις ένα εύκολο πείραμα για να αντιληφθείς τις διαφορές κατ αρχήν... φόρτωσε ένα οποιοδήποτε wav σε ένα hardware και το ίδιο σε ένα soft sampler χωρίς την χρήση οποιουδήποτε φίλτρου...

 

τώρα ανάλογα τον ήχο και τα είδη και τον τρόπο των φίλτρων που έχουν χρησιμοποιηθεί αρχικά στο hardware, μπορούμε φυσικά κατά περίπτωση και "συμβατότητα", να αναζητούμε διαφορές και φυσικά όχι μόνο στην "ζεστασιά"...

 

ΥΓ2 επίσης δεν ήξερα ότι για να μη μου χαρακτηριστεί 15 χρόνια μετά "γκάου- μπίου" ένα "ούτι" έπρεπε σώνει και καλά π.χ. αντί του high pass του hardware εξοπλισμού μου στο studio, σε πρώτο χρόνο, να ασχολούμαι με το φιλτράκι του sampler μου σε δεύτερο (πράγμα φυσικά και "ηχητικά" απαράδεκτο σαν πρακτική που πάντα πρέπει να "εξαντλείς" την εν δυνάμει πηγή σε σχέση με τον τελικά επιθυμητό σου στόχο)...

 

ΥΓ3 η περίπτωση που αναφέρεις για να μην τα ισοπεδώνουμε όλα δεν λέω ότι δεν ισχύει (στην "προτεραιότητα" άνάλογα την "αρχική" υλοποίηση διαφωνώ...είναι άλλωστε τόσες όσες και οι ήχοι οι διαφορές και δεν "τσουβαλιάζονται"... ενώ οι διαφορές στους DA κοινες ώστε δια της ατόπου να ξεκινάς ΠΑΝΤΑ από κει ορίζοντας ηχητική διαφορά)...

ας πούμε την μεγάλη ήττα την έφαγα στην μετατροπή της βιβλιοθήκης του sample cell για Ζ8..

τι ζεστασιές και τρίχες... η μέρα με την νύχτα σε σημείο που δυστυχώς ποτέ δεν κατάφερα να την αξιοποιήσω παρ όλες τις προσπάθειες μου για επαναπρογραμματισμό... οι ιδιαιτερότητες κάθε hardware (και σε επίπεδο DA και φίλτρων) 100% δεν νομίζω ότι μπορεί να εξομοιωθεί...

χειρότερο ήχο ναι... καλύτερο ναι ίσως κάποιες φορές... ίδιο όμως?...

δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η ζεστασιά που αναφέρω δεν εχει καμία σχέση με τα D /A εφόσον μιλάω αποκλειστικά για τον προγραμματισμό. Μέσω του προγραμματισμού οι ήχοι π. χ.  από ενα imported sample cd γίνονται συγκρισιμοι με το hardware, ενώ αν δεν το κάνουμε αυτό θα είναι πιθανότατα κατώτεροι.  Τώρα αν θέλει κάποιος  και τον ήχο του D /A και γενικά ΑΚΡΙΒΩΣ τον ήχο του hardware, τότε δεν έχει αλλη επιλογή απο το να πάρει hardware.

 

 

Γκαου μπιου εννοω οτι δε χρειαζεται το φίλτρο να είναι έντονο σαν ήχος από trance party

 

 

Και ναι είναι δύσκολος πολλές φορές ο επαναπρογραμματισμος, είναι πολλες οι λεπτομέρειες, αν έχει κάποιος πολλές βιβλιοθήκες για ενα όργανο και τις αξιοποιεί ακόμα, το καλύτερο που έχει  να κάνει ειναι να αγοράσει και κάνα σαμπλερ καβατζα ακομα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

οπότε μάλλον δεν έδωσες την προσοχή που έπρεπε στον διάλογό μου με το Γιάννη και βιάστηκες να κάνεις παρατηρήσεις σε θέματα που ξεκαθάρισα ότι δεν έχω κάτι ιδιαίτερο να πω και στο τέλος μου την είπες κι από πάνω...

κρίμα αλλά anyway... καλή καρδιά...

δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου