Προς το περιεχόμενο

Ζητούνται απόψεις για το Akai S1000 sampler


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Doom ή doomed? :D

 

Καλοτάξιδο. :)

 

Ευχαριστώ.  :)  Doom καραDoom.  8)

 

Κύριοι, μήπως έχετε υπόψην κάποιο σάητ όπου να δίνει έτοιμες βιβλιοθήκες ΔΩΡΕΑΝ για το s1000;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 45
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

Όντως, πρέπει να διευκρινήσω. Εννοώ ότι δείγματα από τις original εκδόσεις των βιβλιοθηκών του ΑΚΑΙ, χρησιμοποιήθηκαν ατόφια ως πρώτη ύλη για την δημιουργία πολλών βιβλιοθηκών μεταγενέστερων software samplers (των οποίων οι βιβλιοθήκες, ασφαλώς, είναι στο format εκάστου αυτών των samplers). Αυτό συνέβη μέσω διαφόρων διαδικασιών και - κυρίως - νόμιμα, καθώς κάποιες από τις εταιρείες που είχαν φτιάξει αυτές τις αρχικές βιβλιοθήκες, έκλειναν ή εξαγοραζόντουσαν από άλλες εταιρείες.

 

Το έγραψα, κυρίως, για να ενισχύσω την άποψη ότι "όλα τα όργανα είναι χρήσιμα".

 

 

 

Και καλά εκανες.

Ειναι αξίωμα αυτο που εγραψες περι χρησιμότητας όλων των οργάνων.

 

 

Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας

με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Νίκο ωραία μουσική. Δική σου σύνθεση; :)

 

Πες λίγο για τα φίλτρα στο S1000, πως σου φάνηκαν;

 

Είχες και τίποτε σε E-mu Systems? Και για εκείνα είχα ακούσει ότι έχουν φανταστικά φίλτρα και πριν κάποιους μήνες είχα τη δυνατότητα να έχω ένα Emulator II, με περίπου 1000 ευρώ.

 

thanx... ναι δικό μου είναι (μην ακούς τις κακίες του συνονόματου...στα 90ς οι ωραιότερες γκόμενες -με "κατοικημένο"- το είχαν γυρίσει στο έντεχνο... είχα  προσαρμοσθεί κι εγώ)... ;D

 

στην ερώτησή σου τώρα, δυστυχώς Γιάννη δεν θα είμαι η πιο αξιόπιστη πηγή σου για πληροφορίες μια και οι ήχοι που "έφτιαχνα", ήταν στη συντριπτική τους πλειοψηφία "φυσικοί"  (σαν το ούτι και τα κρουστά στο ντέμο) και στηρίζονταν εν πολλοίς στην "ποιότητα" του αρχικού recording του δείγματος και όχι στη χρήση των φίλτρων... όπως καταλαβαίνεις η χρήση τους ήταν υποτυπώδης για το είδος που τότε υπηρετούσα, κυρίως επαγγελματικά...

 

βέβαια όταν "έπαιζα" κατά καιρούς μαζί τους (μια και η εργονομία του interface ήταν για μένα από τις πιο "βολικές" και μου το επέτρεπε) έφθανα εύκολα σε "πρωτότυπους" χρηστικούς ήχους που με ικανοποιούσαν παρ όλη την απειρία μου και τον περιορισμένο χρόνο για "ψάξιμο" (η μόνη μου πρότερη "σοβαρή" κι αυτή εμπειρική ενασχόληση με δημιουργία ήχων, ήταν με το φτωχό πλην τίμιο poly 800 για να φτιάχνω -χρεώνοντας μάλιστα ακριβά- "πνευστά" για "κουφούς σκύλους" πριν έλθει το Μ1 ;D)...

 

τώρα αν από την άλλη μιλάς και για "ήχο", ναι ένα ποιοτικό low-pass filter ας πούμε είναι ευπρόσδεκτο με την μεγαλύτερη κλίση ανά οκτάβα...βέβαια πχ συγκριτικά τα "πειραγμένα δείγματα του s1000 ήταν λιγότερο "πλαστικά" από ότι θυμάμαι από ανάλογα δείγματα στο Emulator III που ερχόταν συχνά στο studio (το οποίο παρεμπιπτόντως εργονομικά ήταν ψιλοεφιάλτης για τα γούστα μου... αν και αυτό συνηθίζεται)... το θέμα είναι πόσο ευθυνόταν γι αυτό η ποιότητα των φίλτρων ποσοστιαία σε σχέση με τους DA που καλούνται να μεταφέρουν στα αυτιά μας τις όποιες επεμβάσεις μας σε ένα αρχικό δείγμα...

 

όπως καταλαβαίνεις για μένα τον αδαή μη "μπιμπλικά" η προτεραιότητα είναι η εργονομία..

 

για το ΙΙ δεν ξέρω αλλά τελικά μη "μασάς" γιατί από to III (που φαντάζομαι θα είναι πολύ κοντά) εκτός των παραπάνω θυμάμαι και κάτι φοβερά pads και λοιπά μπλιμπλίκια ala Depeche Mode που καθόλου δεν με ενοχλούσε αυτή η "διαφορά" και είμαι μάλλον σίγουρος ότι είναι πολύ πιο κοντά στα δικά σου θέλω... άλλωστε για 'φυσικούς ήχους" είναι αστείο να ασχοληθείς πλέον με samplers με "νηπιακές" ram... μη κοιτάς που τότε κάναμε το σκ@τό μας παξιμάδι για να μη μοιάζει μια δωδεκάχορδη με τσέμπαλο και δεν το καταφέρναμε και συχνά... ;D

 

πληροφοριακά άλλα sampler εκείνη την εποχή που είχα και αγάπησα είναι το Sample Cell II της Digidesign (τα strings στο demo) με τον μη hi end αλλά γοητευτικότατο dark ήχο αλλά και τις ελλιπείς και σπάνιες βιβλιοθήκες και το "εγωκεντρικό" soft interface και το S550 της Roland που το χρησιμοποίησα λίγο καιρό κυρίως για το καλό κλαβιέ του και κανά 2 πιανάκια...

 

δεν απέκτησα ποτέ (αν και θα ήθελα) επηρεασμένος απο το Workstation synth SQ1 που είχα στο σπίτι κάποιο Ensoniq EPS για τους "περίεργους" και μοναδικούς ήχους της εταιρείας...

 

τέλος μου είχαν φέρει για λίγο και ένα yamaha (δεν θυμάμαι μοντέλο) αλλά μάλλον καλώς γιατί το μόνο που μου έρχεται στο μυαλό από αυτό, είναι ότι δεν είχα βρει ούτε έναν ήχο χρήσιμο κάπου και όταν προσπάθησα να σαμπλάρω, για να "λουπάρω" μετά έπρεπε να έχω ασχοληθεί πριν με κβαντική φυσική για να μην αισθανθώ ηλίθιος... (εδώ θα παραφράσω λίγο τον Πάνο... κατά και τη δική μου γνώμη ναι όλα τα όργανα είναι χρήσιμα αλλά παρεμπιπτόντως όλα τα όργανα δεν είναι χρήσιμα σε όλους...ή τουλάχιστον κάποια είναι πολύ πιο χρήσιμα ώστε να τους καθιστούν πρακτικά και ουσιαστικά περιττά κάποια άλλα ομοειδή)... :)

 

 

σόρυ αν δεν σε φώτισα και μάλλον σε μπέρδεψα... την επόμενη φορά ρώτα με για κανά ηχείο... ;D

 

 

Ποιοί ήχοι είναι από το σάμπλερ;

 

πλην strings και ενός "αρποειδούς" όλοι οι υπόλοιποι...

 

δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

thanx... ναι δικό μου είναι (μην ακούς τις κακίες του συνονόματου...στα 90ς οι ωραιότερες γκόμενες -με "κατοικημένο"- το είχαν γυρίσει στο έντεχνο... είχα  προσαρμοσθεί κι εγώ)... ;D

 

Εμένα μ' άρεσε πάντως.  :)

 

στην ερώτησή σου τώρα, δυστυχώς Γιάννη δεν θα είμαι η πιο αξιόπιστη πηγή σου για πληροφορίες μια και οι ήχοι που "έφτιαχνα", ήταν στη συντριπτική τους πλειοψηφία "φυσικοί"  (σαν το ούτι και τα κρουστά στο ντέμο) και στηρίζονταν εν πολλοίς στην "ποιότητα" του αρχικού recording του δείγματος και όχι στη χρήση των φίλτρων... όπως καταλαβαίνεις η χρήση τους ήταν υποτυπώδης για το είδος που τότε υπηρετούσα, κυρίως επαγγελματικά...

 

ΟΚ, λογικό μου ακούγεται δεδομένου ότι σάμπλαρες ακουστικά όργανα. Ρώτησα γιατί αφ' ενός αυτή είναι η επικρατέστερη άποψη σχετικά με τα φίλτρα του S1000/S1100 και αφ' ετέρου γιατί δεδομένης της στατικότητας των δειγμάτων, ο αμέσως επόμενος ύποπτος είναι το φίλτρο.

 

τώρα αν από την άλλη μιλάς και για "ήχο", ναι ένα ποιοτικό low-pass filter ας πούμε είναι ευπρόσδεκτο με την μεγαλύτερη κλίση ανά οκτάβα...βέβαια πχ συγκριτικά τα "πειραγμένα δείγματα του s1000 ήταν λιγότερο "πλαστικά" από ότι θυμάμαι από ανάλογα δείγματα στο Emulator III που ερχόταν συχνά στο studio (το οποίο παρεμπιπτόντως εργονομικά ήταν ψιλοεφιάλτης για τα γούστα μου... αν και αυτό συνηθίζεται)... το θέμα είναι πόσο ευθυνόταν γι αυτό η ποιότητα των φίλτρων ποσοστιαία σε σχέση με τους DA που καλούνται να μεταφέρουν στα αυτιά μας τις όποιες επεμβάσεις μας σε ένα αρχικό δείγμα...

 

Ένα Emulator ΙΙΙ ή IV σε rack μορφή (αν δεν με απατά η μνήμη μου) μου είχε δείξει κάποτε ένας πωλητής στον Νάκα (προ αμνημονεύτων) και μου είχε αρέσει πάρα πολύ. Είχε δείγματα από Bosendorfer και ήταν ότι καλύτερο έχω ακούσει σε ήχο πιάνου. Προφανέστατα, έχει άμεση σχέση με την ποιότητα της ηχογράφησης, μιας και δεν φαντάζομαι να ήθελε κανείς να πειράξει τα φίλτρα σε τέτοιον ήχο.

 

για το ΙΙ δεν ξέρω αλλά τελικά μη "μασάς" γιατί από to III (που φαντάζομαι θα είναι πολύ κοντά) εκτός των παραπάνω θυμάμαι και κάτι φοβερά pads και λοιπά μπλιμπλίκια ala Depeche Mode που καθόλου δεν με ενοχλούσε αυτή η "διαφορά" και είμαι μάλλον σίγουρος ότι είναι πολύ πιο κοντά στα δικά σου θέλω... άλλωστε για 'φυσικούς ήχους" είναι αστείο να ασχοληθείς πλέον με samplers με "νηπιακές" ram... μη κοιτάς που τότε κάναμε το σκ@τό μας παξιμάδι για να μη μοιάζει μια δωδεκάχορδη με τσέμπαλο και δεν το καταφέρναμε και συχνά... ;D

 

Ακριβώς για αυτά τα pads και τα μπλιμπλίκια μιλάω...

 

Καλά οι Depeche δεν πρέπει να άφησαν ούτε μόριο ήχου που να μην το χρησιμοποίησαν ανελλιπώς και ανηλεώς. Κάποτε έβγαιναν με 3 Emulators επί σκηνής, σου λέει τόσα λεφτά δώκαμεν να μην το φχαριστηθούμε;; ;D

 

 

την επόμενη φορά ρώτα με για κανά ηχείο... ;D

 

Κάτι σε Genelec vs Dynaudio vs Focal, για studio monitors? Ίσως να πρέπει να ανοίξουμε ένα τέτοιο thread. :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Κάτι σε Genelec vs Dynaudio vs Focal, για studio monitors? Ίσως να πρέπει να ανοίξουμε ένα τέτοιο thread. :)

 

έτσι μπράβο... να ξαναμπώ ο πάπιος στα νερά μου... :)

δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν είναι απαραίτητο τα φίλτρα να τα χρησιμοποιήσεις για γκάου- μπίου ήχους  ;D Αν έχεις π.χ. ένα πιάνο και τα δείγματά σου είναι hard strike, συνδέεις το φίλτρο με το velocity ώστε τα απαλά παιξίματα εκτός από χαμηλότερη ένταση να έχουν και λιγότερο high frequency περιεχόμενο, γίνεται έτσι πιο ρεαλιστικό.

 

Ο μόνος λόγος ΙΜΗΟ πάντως για να χρησιμοποιήσεις τόσο παλιό μηχάνημα είναι αν θέλεις να έχεις τον συγκεκριμένο old school ήχο, διαφορετικά δεν υπάρχει καμία σύγκριση με τις σύγχρονες βιβλιοθήκες σε επίπεδο ρεαλισμού και αληθοφάνειας. Δεν είναι βέβαια πάντα αυτό το ζητούμενο, όμως ακόμα και αν θέλουμε απλά να "πειράξουμε" τον ήχο, οι επιλογές στους vst αλγόριθμους είναι πολύ πιο ευέλικτες και ηχητικά πολύ πιο μπροστά, ΙΜΗΟ πάντα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ελπιζω να εχει οση μνημη δυνατον μπορει. επισης SCSI. (γιατι ειναι δυσκολο να βρεθουν expansions για το

Akai S1000 εν ετει 2014) και επειδη που θα βρεθουν ΔΙΣΚΕΤΕΣ με ηχους ΑΚΑΙ...?

 

και να μην κοστισε πολλα λεφτα...

 

Εχει ξεχωριστο ηχο που καποιοι προτιμανε.

 

 

"Don't panic!" - Douglas Adams

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Δεν είναι απαραίτητο τα φίλτρα να τα χρησιμοποιήσεις για γκάου- μπίου ήχους  ;D

 

ορέ Μάνο, από που στο διάλογό μου με τον Γιάννη έβγαλες αυτό το συμπέρασμα?

δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Εχει ξεχωριστο ηχο που καποιοι προτιμανε.

 

ακριβώς...και ειδικά στους "φυσικούς" δεν τίθεται θέμα "old school"...

 

to 2004 έφτιαξα για λίγο καιρό (κοινωνική επανένταξη ;D) ένα project studio με ένα φίλο...

πήραμε το Z8... ένα sampler που και σήμερα παραμένει άνετα τουλάχιστον ανταγωνιστικό και αν μη τι άλλο πλήρως αξιοποιήσιμο...

οι περισσότεροι ήχοι  που υπήρχαν από τις βιβλιοθήκες του s1000 (αλλά και convert του sample cell) ήταν συγκεντρωμένοι σε ένα σκληρό και παίζανε όπου χρειαζόταν από αυτό...

 

ε κι όμως...υπήρχαν ήχοι που "άξιζε" τον κόπο και δανειστήκαμε ένα s1000... είμασταν ψώνια?... ίσως... ;D

 

 

 

δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καταλαβαινω και συμφωνω με οτι λες.

 

απλα  ειμαι πιο πολυ της σχολης ROLAND S760

μου αρεσαν πιο πολυ το φιλτρο του και τα converters του και η επεκτασιμοτητα του αλλα κυριως η τιμη πλεον

(80euros το βρηκα... )

 

 

υγ στις φωτο τα 2 νεα μου αποκτηματα  ;)

s7601.jpg.468dfe8f71eae80819ef4db519a7f8b1.jpg

s7602.jpg.63900f4bfeae9270cd1cfd98c8594738.jpg

s7603.jpg.4f56cc46f4702e5a337bc7996a848da6.jpg

s7604.jpg.72d911b6fb34ccb621c0859d6607cdc7.jpg

"Don't panic!" - Douglas Adams

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου