fenderiarhs Δημοσιευμένο 22 Νοεμβρίου 2006 Share Δημοσιευμένο 22 Νοεμβρίου 2006 Μπορείς να φτάξεις Metal ήχο μέσα απο το guitar rig 2; Ωχ κολλησαμε και απο εδω το μικροβιο...... :D :D :D :D 2 things are infinite:the universe&human stupidity Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 22 Νοεμβρίου 2006 Share Δημοσιευμένο 22 Νοεμβρίου 2006 Ανοίγεις ένα τεράστιο θέμα' date=' το οποίο όλως συμπτωματικά ήθελα να ανοίξω κι'εγώ κάποια στιγμή, με σκοπό να εκθέσει ο καθένας διάφορες τεχνικές ηχογράφησης/παραγωγής κιθάρας που έχει υπόψη του. Θα γράψω αργότερα κάποιες ιδέες (εμπειρικές ως επί το πλείστον), προς το παρόν ένας προβληματισμός: πως γίνεται και οι κιθάρες σε διάφορα άλμπουμ των 60s και 70s ακούγονταν τόσο 'τεράστιες', με δεδομένα τα περιορισμένα μέσα που διέθεταν τότε;; :?:[/quote'] οτι κιθαρα και να περναγες μεσα απο τους Limiters-compressors της εποχης τεραστια θα ακουγονταν ,αλλωστε η βρεττανικη σχολη εξακολουθει να παραγει τεραστιες κιθαρες με χαρακτηριστικη ανεση ακου απλα τον δισκο των Coldplay :wink: η συνταγη ειναι απλη μια καλοσεταρισμενη κιθαρα με καλους μαγνητες,ενας καλος λαμπατος ενισχυτης ,ενα 57αρι (αντε και ενα καλο πυκνωτικο η ριμπον για τους...μερακληδες :lol: ),ΓΝΩΣΕΙΣ ηχοληψιας,ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ & ΚΑΛΗ ΜΙΞΗ Α,οσο ΛΙΓΟΤΕΡΟ gain βαζετε τοσο πιο "τεραστια" θα ακουγεται και η κιθαρα σας.... www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
diskolos1 Δημοσιευμένο 22 Νοεμβρίου 2006 Share Δημοσιευμένο 22 Νοεμβρίου 2006 Σήμερις στα home stundia δεν συνηθίζουμε να γράφουμε έτσι. Δεν είμαι κιθαρίστας' date=' είμαι όμως παραγωγός και η συνταγή την οποία χρησιμοποιώ εγώ είναι η ακόλουθη (για σκληρό ήχο): <BR><BR> Υλικά:<BR> - Μια ΚΑΛΗ κιθάρα με ΚΑΛΟΥΣ μαγνήτες<BR> - Ένας προενισχυτής με είσοδο υψηλής αντίστασης (HI-Z) και με balanced έξοδο (αν δεν βρούμε χρησιμοποιούμε DI box)<BR> - PC με κάρτα ήχου σοβαρή (balanced είσοδοι)<BR> - Guitar Rig 2<BR><BR> Εκτέλεση:<BR> 1. Περνάμε την καλή κιθάρα με τους γκαζωμένους μαγνήτες από την προενίσχυση και στέλνουμε το καθαρό και ωραίο σηματάκι μας στην είσοδο της κάρτας ήχου με balanced σύνδεση.<BR> 2. Κάνουμε ένα καναλάκι Stereo και δρομολογούμε το προαναφερθέν σηματάκι σε αυτό το κανάλι.<BR> 3. Βάζουμε ως insert στο κανάλι αυτό το Guitar Rig 2.<BR> 4. Φτιάχνουμε έναν ήχο της αρεσκείας μας.<BR> 5. Ηχογραφούμε.<BR> 6. Επαναλαμβάνουμε τα βήματα 2 εώς 5 για double tracking.<BR><BR> Αφού αυτό που έχουμε ηχογραφήσει είναι dry σημα (απλά η έξοδος της κιθάρας) μπορούμε αργότερα να αλλάξουμε τον ήχο της κιθάρας πειράζοντας το guitar rig. <BR><BR> ΥΓ: Σεβαστείτε το σήμα. Τις προάλλες είδα να γράφουν με πεταλάκι zoom που πήγαινε στην κάρτα ήχου με αντάπτορα σε minijack... 8O[/quote'] Εγώ λέω να πετάξεις το Guitar Rig και να δοκιμάσεις να γράψεις κάνα πραγματικό Guitar Amplifier καλαμπόρτζη!!!! (υπεράτομοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο!!!!!!!!!!!) P>Sloppy Kingdom Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Abraxas Δημοσιευμένο 22 Νοεμβρίου 2006 Share Δημοσιευμένο 22 Νοεμβρίου 2006 Έτσι... περίμενα να μπουν και τα δύο γεροντάκια του Muppet Show :lol: :lol: :lol: για να γράψω τη γνώμη μου. Και ο Τόλης και ο Νίκος εκφράζουν ακριβώς αυτό που πιστεύω, ότι δηλαδή οι απλές λύσεις από τη μία + ο πειραματισμός από την άλλη δίνουν το ΄σωστό' αποτέλεσμα. Επειδή όσο περνάνε τα χρόνια μαθαίνω να προστατεύω και να σέβομαι τα αυτάκια μου... μπορεί να μην έχω φτάσει να ακούω τις μπαταρίες, αλλά ούτε και θα τα ισοπεδώσουμε όλα στο βωμό της ευκολίας και του gadgetry. Ο Τόλης έχει απόλυτο δίκιο για το σιδέρωμα. Όπως έχει και ο Νίκος με το ΄γράψε χαμηλά (και έξυπνα) για να έχεις τεράστιο ήχο΄. Πριν λίγο καιρό είχα την 'ευκαιρία' να βοηθήσω στις ηχογραφήσεις ενός metal group. Σε 'οικιακής' λογικής στούντιο, αλλά προσεγμένο πάντως. Πολύ καλά παιδιά. Αλλά με ταλαιπωρημένα (ήδη) αυτιά.... Τις ιδέες τις έχω κατακλέψει... και δεν ντρέπομαι καθόλου γι'αυτό. Περιληπτικά πάντως, ζήτησα να μάθω ποιος είναι ο καλύτερος από τους δύο κιθαρίστες. Όπου καλύτερος σε μια μέταλ μπάντα σήμερα, ο πιο 'σφιχτός' και σωστός στα ρυθμικά. Είναι κακό να δημιουργούνται συγκρίσεις, αλλά δεν γίνεται διαφορετικά. Μετά ρώτησα αν είχανε καμιά κιθάρα με μονούς μαγνήτες εκεί μέσα, που να είχε μαγνήτες χωρίς μπαταρίες! ... είχανε... μία. Μια κόπια Strat. Μετά αυτός ο κιθαρίστας, έγραψε τα κύρια ρυθμικά κομμάτια ΠΡΙΝ γραφτεί το μπάσσο και πάνω σε οδηγούς drums. Και τα έγραψε 3-4 φορές, με διαφορετικές κιθάρες, με layering μέχρι του σημείου να παίζει κάθε νότα ενός ακκόρντου ξεχωριστά. Δυνατότητα για reamping δεν υπήρχε, αλλά υπήρχαν 3 διαφορετικά ηχεία και ένα cab sim (δικό μου). Από πεταλάκια δυο απλά και σχετικά συνηθισμένα distortion... που μερικές φορές δουλεύανε ταυτόχρονα αλλά με χαμηλές ρυθμίσεις... Μικρόφωνα... SM57, σε διάφορες 'στάσεις'... :-) Αφού ήδη ο 'τοίχος' είχε αρχίσει να χτίζεται, σε ένα συχνοτικό εύρος που πολύ απείχε από τo συνηθισμένο κομπρεσσάρισμα, άρχισαν να προστίθενται με την ίδια λογική ριφς και λοιπά δομικά στοιχεία του κομματιού. Και το μπάσσο μετά τις κιθάρες, ώστε να υπάρχει η πολυτέλεια να μην ανακατευτεί με τα low-tunings από τις κιθάρες. Δεν είναι καμιά επιστημονική φαντασία... το να μπορείς να ακούς σε κάθε κανάλι την κάθε νότα καθαρά και όχι μια ατέλειωτη λασπουριά το θεωρώ αυτονόητο ώστε να καταφέρεις να κάνεις μίξη κάποια στιγμή. Ούτε ψυχασθενικό κομπρεσσάρισμα, ούτε 'τίγκα γκάζι' μέχρι να αποκαλυφθούν όλες οι αδυναμίες των ηχείων. Συνταγές δεν έχει πάντως... τεχνικές μπορείς να κλέψεις, αλλά αν τα αυτάκια είναι ήδη 'συμπιεσμένα'... :? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
maze Δημοσιευμένο 22 Νοεμβρίου 2006 Share Δημοσιευμένο 22 Νοεμβρίου 2006 Μπορείς να φτάξεις Metal ήχο μέσα απο το guitar rig 2; τα πάντα μπορείς να φτιάξεις με το gr2. βέβαια στο αγγλικό fuzz' date=' για low-gain καταστάσεις και για λαμπάτο ήχο προτιμάται το amplitube. αν θέλεις να ακούσεις δουλειές μου (πρόχειρες μίξεις) που που περιλαμβάνουν την τεχνική που σου περιέγραψε πήγαινε http://www.myspace.com/rustynail83 βέβαια είναι άλλη σχολή ήχου (stoner, και άρα κάπως πιο μουντό) αλλά θα καταλάβεις τι αποτελέσματα βγάζει. ΥΓ: Δεν είναι η δική μου σελίδα!! :lol:[/quote'] τζουφιο! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
not_guilty Δημοσιευμένο 22 Νοεμβρίου 2006 OP Share Δημοσιευμένο 22 Νοεμβρίου 2006 Όλα καλά ρε παιδιά αλλά στο Muting τι γίνεται ; αν θέλεις να παίξεις το ENTER SANDMAN φάση και θέλεις mutting χοντρό συμπαγές και βαρύ να σου κάθήσει στο στομάχι, αλλά όχι θαμπό ούτε μουντό.. και δεν θέλεις να βάλεις μπρός ενισχυτές γιατί τα db δεν τα σηκώνει ο περίγυρως... Ψάχνομαι να αλλάξω κάτι στην αληλλουχία κιθάρας, προενισχυτή πολεφφέ, που να αποδίδει όλα τα παραπάνω, και να μην είναι άχρηστο και για τα υπόλοιπα.. (και να καρφώνει πάνω στην κάρτα.) Σκέφτομαι το Line6 pod xt που έχει και usb αλλά φοβάμαι μην μπλέξω άδικα.. ενώ υπάρχει - πρέπει να υπάρχει πιο απλή λύση.. Ο μέταλ ήχος, αποτελλεί σημείο αναφοράς, για την ποιότητα της αλληλουχίας, αν μπορώ να έχω αυτόν, μπορώ να έχω και όποιον άλλον θέλω.. ΜΤΠ = Μην Το παρεξηγείς. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
backys Δημοσιευμένο 22 Νοεμβρίου 2006 Share Δημοσιευμένο 22 Νοεμβρίου 2006 Οπως ειπε και ο Abraxas προηγουμενος... Να εμπιστευεσαι μονο τα αυτακια σου και προσοχη στη μιξη.. Εχω ηχογραφησει με 10Watt ενισχυτη και εσπαγε κοκκαλα και αντοiστοιχα με stack να μη μπορουμε να βρουμε ηχο.(βεβαια και ο κιθαριστας δεν ηξερε τι ηθελε....) Αλλωστε αυτη ειναι η καυλα της υποθεσεως. Να τα δοκιμαζεις ολα γιατι ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΝΟΝΕΣ!!!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Lampiris Δημοσιευμένο 22 Νοεμβρίου 2006 Share Δημοσιευμένο 22 Νοεμβρίου 2006 Σκέφτομαι το Line6 pod xt που έχει και usb αλλά φοβάμαι μην μπλέξω άδικα.. ενώ υπάρχει - πρέπει να υπάρχει πιο απλή λύση.. Ο μέταλ ήχος' date=' αποτελλεί σημείο αναφοράς, για την ποιότητα της αλληλουχίας, αν μπορώ να έχω αυτόν, μπορώ να έχω και όποιον άλλον θέλω..[/quote'] Προσωπικά επειδή πρόσφατα αγόρασα το Line6 XTpro σε rack είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος.Έδωσα και 99$ στην Line6 και έβαλα τα Model Packs Collector Classics, FX Junkie, Metal Shop και την έχω καταβρεί με τους ήχους άσε που ότι ώρα θέλω γράφω μέσω USB στο Cubase τα tracks που θέλω με φοβερή ποιότητα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Betty The Raccoon Δημοσιευμένο 22 Νοεμβρίου 2006 Share Δημοσιευμένο 22 Νοεμβρίου 2006 Όλα καλά ρε παιδιά αλλά στο Muting τι γίνεται ; αν θέλεις να παίξεις το ENTER SANDMAN φάση και θέλεις mutting χοντρό συμπαγές και βαρύ να σου κάθήσει στο στομάχι' date=' αλλά όχι θαμπό ούτε μουντό.. και δεν θέλεις να βάλεις μπρός ενισχυτές γιατί τα db δεν τα σηκώνει ο περίγυρως... [/quote'] Εγώ έκανα το εξής.Έβαλα ένα SM57 μπροστά σε μια καμπίνα 4χ12(απαραίτητο συστατικό για τέτοιο ήχο εκτός αν πας σε modelling) και ένα πυκνωτικό στο κέντρο 1 μέτρο πίσω για να πιάσω αυτό το "oumph" του μπάσου.Έκανα ένα doubling το riff και παρότι μπορεί να μην έφτασα την ποιότητα του Black album αλλά το αποτέλεσμα με άφησε πολύ ικανοποιημένο Η δικιά μου πρόταση για ηχογράφηση καλού σκλήρου ήχου είναι 1)Καλή κιθάρα με μαγνήτες με υψηλή σχετικά έξοδο 2)Καλός λαμπάτος high-gain ενισχυτής με μια καμπίνα 4χ12 3)Δεν ξέρω αν συμφωνείτε σε αυτό αλλά πιστεύω ότι παίζει μεγάλο ρόλο να ξέρεις να "χώνεις" το riff όταν παίζεις. 4)Όλα το studio equipment που αναφέρατε και ηχογράφηση με 2 μικρόφωνα ένα δυναμικό κοντά και ένα πυκνωτικό μακριά Τώρα αν τα db δεν το επιτρέπουν Guitar Rig ή Amplitude αλλά προσωπικά προτιμώ τον φυσικό τρόπο :D You are wrong f**ked and overatted... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ytsestef_2112 Δημοσιευμένο 23 Νοεμβρίου 2006 Share Δημοσιευμένο 23 Νοεμβρίου 2006 Καλα όλα αυτά, τα μικρόφωνα, οι ενισχυτές, τα προγράμματα. Το βασικότερο όμως είναι να υπάρχει ΠΑΙΚΤΗΣ. Και εννοείται ότι οι ενισχυτές δεν βγάζουν τον όγκο τους όταν τσιτώσουμε το gain αλλά σε πιο χαμηλά γκάζια. Και επίσης η μέθοδος a-la punk (όλα τα knobs τέρμα - με χαρακτηριστική κίνηση ανοιχτής παλάμης που περνάει πάνω από τα ποτενσιόμετρα και τα σαρώνει όλα από τα αριστερά στα δεξιά). Και επίσης δοκίμασε να έχεις πολύ χαμηλά την έξοδο της κιθάρας σου και να τα δώσεις όλα από τον ενισχυτή! ΑΑΑ!! Παραλίγο να ξεχάσω να σου πω να δοκιμάσεις να κομπρεσάρεις το σήμα κατα την ηχογράφηση!! ΚΑΙ επίσης να γράψεις με 4 καμπίνες, 2 κεφάλια και 5 μικρόφωνα!! (2 ανα καμπίνα και 2 πίσω με stereo τεχνική για χώρο)... ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ.... μπλα μπλα μπλα... με την τάδε καμπίνα και τα δείνα μικρόφωνα και εκείνη την κεφαλή... και... Ελπίζω να είμαι σαφής... :? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση