not_guilty Δημοσιευμένο 22 Νοεμβρίου 2006 Share Δημοσιευμένο 22 Νοεμβρίου 2006 Πεταλάκια, πεταλίερες, εφφέ, insert, fx, καμπίνες, ενισχυτές πολυενισχυτές, λάμπες και πάει λέγοντας, όροι που πολλές φορές προσπαθώ να απροκρυπτογραφήσω την χρησιμότητα τους και τη τελική τους συνεισφορά στη Home studio ηχογράφηση... Βασικά είναι θέμα οτι εγώ είμαι κουλός στην κατανόηση αυτών των εννοιών έτσι ώστε να τα χρησιμοποιήσω αποτελεσματικά.. Γι' αυτό αν είμαστε πολλοι κουλοί στο θέμα, επικαλούμε τα αρχαία κιθαριστικά πνεύματα να δώσουν χρισμό και απάντηση σχετικά..... πως διάλο κάνουμε παραγωγή κιθάρας σε ένα Home studio και για να έχουμε αν θέλετε και έναν ήχο σημείο αναφοράς, προτείνω τον σκληρό ήχο.... Τι δε καταλαβαίνεις;, ακούω τα πνεύματα να βριχούνται... ωραία..... αν και το ερώτημα είναι το τι δεν ξέρω.. (αν το ήξερα δεν θα ρωτούσα) σχετικά με την παραγωγλη της κιθάρας, οπότε μέχρι στιγμής, αν θέλω να παράγω σκληρό ήχο... H yamaha στο ΖΟΟΜ GM-200 (θα το πετάξω αυτό το πεταλάκι σύντομα) καρφί στο μείκτη leem και μετά απάνω στην ESP1010... Ανοίγουμε το CUbase, κοπρέσορας, και λίγο eq στα inserts, και Duplicate track L, R. Σίγουρα κάνω κάποια ΠΑΤΑΤΑ, γιατί ο ήχος είναι ΧΑΛΙΑ, ειδικά ο σκληρός ήχος. Μια μέρα δοκίμασα, να σηκώσω Insert το GTRig και να χρησιμοποιήσω της καμπίνες και το eq, χωρίς προηγούμενους κομπρέσορες, αλλά και εκεί μαντάρα, το τελικό αποτέλεσμα ήταν μάπα... Κύρια, αρχή ξέρω ότι είναι trash in / trash out.. αλλά τι κάνω λάθος, τι δεν ξέρω, και τι δεν έχω για να αλλάξω κάτι σε αυτην την σχέση.... ΜΤΠ = Μην Το παρεξηγείς. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Abraxas Δημοσιευμένο 22 Νοεμβρίου 2006 Share Δημοσιευμένο 22 Νοεμβρίου 2006 Ανοίγεις ένα τεράστιο θέμα, το οποίο όλως συμπτωματικά ήθελα να ανοίξω κι'εγώ κάποια στιγμή, με σκοπό να εκθέσει ο καθένας διάφορες τεχνικές ηχογράφησης/παραγωγής κιθάρας που έχει υπόψη του. Θα γράψω αργότερα κάποιες ιδέες (εμπειρικές ως επί το πλείστον), προς το παρόν ένας προβληματισμός: πως γίνεται και οι κιθάρες σε διάφορα άλμπουμ των 60s και 70s ακούγονταν τόσο 'τεράστιες', με δεδομένα τα περιορισμένα μέσα που διέθεταν τότε;; :?: Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ytsestef_2112 Δημοσιευμένο 22 Νοεμβρίου 2006 Share Δημοσιευμένο 22 Νοεμβρίου 2006 Σήμερις στα home stundia δεν συνηθίζουμε να γράφουμε έτσι. Δεν είμαι κιθαρίστας, είμαι όμως παραγωγός και η συνταγή την οποία χρησιμοποιώ εγώ είναι η ακόλουθη (για σκληρό ήχο): <BR><BR> Υλικά:<BR> - Μια ΚΑΛΗ κιθάρα με ΚΑΛΟΥΣ μαγνήτες<BR> - Ένας προενισχυτής με είσοδο υψηλής αντίστασης (HI-Z) και με balanced έξοδο (αν δεν βρούμε χρησιμοποιούμε DI box)<BR> - PC με κάρτα ήχου σοβαρή (balanced είσοδοι)<BR> - Guitar Rig 2<BR><BR> Εκτέλεση:<BR> 1. Περνάμε την καλή κιθάρα με τους γκαζωμένους μαγνήτες από την προενίσχυση και στέλνουμε το καθαρό και ωραίο σηματάκι μας στην είσοδο της κάρτας ήχου με balanced σύνδεση.<BR> 2. Κάνουμε ένα καναλάκι Stereo και δρομολογούμε το προαναφερθέν σηματάκι σε αυτό το κανάλι.<BR> 3. Βάζουμε ως insert στο κανάλι αυτό το Guitar Rig 2.<BR> 4. Φτιάχνουμε έναν ήχο της αρεσκείας μας.<BR> 5. Ηχογραφούμε.<BR> 6. Επαναλαμβάνουμε τα βήματα 2 εώς 5 για double tracking.<BR><BR> Αφού αυτό που έχουμε ηχογραφήσει είναι dry σημα (απλά η έξοδος της κιθάρας) μπορούμε αργότερα να αλλάξουμε τον ήχο της κιθάρας πειράζοντας το guitar rig. <BR><BR> ΥΓ: Σεβαστείτε το σήμα. Τις προάλλες είδα να γράφουν με πεταλάκι zoom που πήγαινε στην κάρτα ήχου με αντάπτορα σε minijack... 8O Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ytsestef_2112 Δημοσιευμένο 22 Νοεμβρίου 2006 Share Δημοσιευμένο 22 Νοεμβρίου 2006 εχοντας συνιθίσει το myspace πηγα να γραψω σε html code ο καραμητρος. sorry για τα <BR> :lol: Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ytsestef_2112 Δημοσιευμένο 22 Νοεμβρίου 2006 Share Δημοσιευμένο 22 Νοεμβρίου 2006 πως γίνεται και οι κιθάρες σε διάφορα άλμπουμ των 60s και 70s ακούγονταν τόσο 'τεράστιες'' date=' με δεδομένα τα περιορισμένα μέσα που διέθεταν τότε;; :?:[/quote'] Αν είχαμε τα μέσα που διέθεταν τότε, θα είχαμε και εμείς τέτοιο ήχο σήμερα. Καθε άλλο παρά περιορισμένα ήταν :wink: Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
not_guilty Δημοσιευμένο 22 Νοεμβρίου 2006 OP Share Δημοσιευμένο 22 Νοεμβρίου 2006 Μπορείς να φτάξεις Metal ήχο μέσα απο το guitar rig 2; Κάπου δεν χρειάζεται και το Distortion; ΜΤΠ = Μην Το παρεξηγείς. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
not_guilty Δημοσιευμένο 22 Νοεμβρίου 2006 OP Share Δημοσιευμένο 22 Νοεμβρίου 2006 Μπορείς να φτάξεις Metal ήχο μέσα απο το guitar rig 2; Κάπου δεν χρειάζεται και το Distortion; μπορείς να μου προτείνεις κάπους καλούς προενισχυτές υψηλής αντίστασης...; ΜΤΠ = Μην Το παρεξηγείς. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ytsestef_2112 Δημοσιευμένο 22 Νοεμβρίου 2006 Share Δημοσιευμένο 22 Νοεμβρίου 2006 Μπορείς να φτάξεις Metal ήχο μέσα απο το guitar rig 2; τα πάντα μπορείς να φτιάξεις με το gr2. βέβαια στο αγγλικό fuzz, για low-gain καταστάσεις και για λαμπάτο ήχο προτιμάται το amplitube. αν θέλεις να ακούσεις δουλειές μου (πρόχειρες μίξεις) που που περιλαμβάνουν την τεχνική που σου περιέγραψε πήγαινε http://www.myspace.com/rustynail83 βέβαια είναι άλλη σχολή ήχου (stoner, και άρα κάπως πιο μουντό) αλλά θα καταλάβεις τι αποτελέσματα βγάζει. ΥΓ: Δεν είναι η δική μου σελίδα!! :lol: Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ytsestef_2112 Δημοσιευμένο 22 Νοεμβρίου 2006 Share Δημοσιευμένο 22 Νοεμβρίου 2006 μπορείς να μου προτείνεις κάπους καλούς προενισχυτές υψηλής αντίστασης...; αφού δεν έχεις χρησιμοποίησε κάποιο DI Box (50-100 ¤). Οι καλοί προενισχυτές είναι ακριβοί και αν θέλεις home και demo καταστάσεις δεν έχουν τόσο μεγάλη αξία. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Silot Δημοσιευμένο 22 Νοεμβρίου 2006 Share Δημοσιευμένο 22 Νοεμβρίου 2006 πως γίνεται και οι κιθάρες σε διάφορα άλμπουμ των 60s και 70s ακούγονταν τόσο 'τεράστιες'' date=' με δεδομένα τα περιορισμένα μέσα που διέθεταν τότε;; :?:[/quote'] Ο περιορισμός ανοιγει την όρεξη στον πειραματισμό και την φαντασία. Οταν αυτά συνδυάζονται με ευστροφία και εμπειρία το αποτέλεσμα σπέρνει. Στα 70's ξεκίνησε η ιστορία με το stacking ενισχυτών, δηλ. την ταυτόχρονη ηχογράφηση μιας κιθάρας μέσα απο πχ δύο τσιτωμένους Marshall, έναν Vox στα όρια του κι έναν Bassman να χαροπαλεύει. Το συχνοτικό/αρμονικό αλληλοσυμπλήρωμα των διαφόρων προενισχύσεων/τελικών/μεγαφώνων ήταν μια πρώτη οδός για το φημισμένο wall of sound. Πως είναι δυνατόν να αναζητούμε παρόμοια αποτελέσματα μέσα απο ψηφιακούς ενισχυτές/προσομοιωτές/pluggins όταν αποδεδειγμένα όλοι οι γνωστοί convertors "σιδερώνουν" το πιο "ζουμερό" μέρος των αρμονικών του οργάνου ? Αχ Βασίλη μου, τι κουβέντα ξεκινάμε, και τί έχουμε να διαβάσουμε πάλι.. :roll: Leo got it right the first time Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση