cos_dr Δημοσιευμένο 6 Αυγούστου 2014 Share Δημοσιευμένο 6 Αυγούστου 2014 Να καταθέσω τη δική μου προσωπική εμπειρία σε σχέση με τα μουσικά video reviews. Είχα επικοινωνία με τη line-6 όταν έψαχναν product specialist στην Ευρώπη. Δηλαδή κάποιον που θα κάνει demo video παρουσίασης των προϊόντων τους. Είχαμε φτάσει πολύ κοντά στη συνεργασία, το τελευταίο e-mail τους δε ήταν το : " please confirm that you will be able to relocate to Rugby (όπου και τα κεντρικά τους γραφεία στην Ευρώπη)". Τελικά η θέση δεν "επανδρώθηκε". Αυτό που μου έλεγαν σε όλες τις συζητησεις μας (μέσω e-mail) είναι πως αυτό που πρωτίστως τους ενδιαφέρει , είναι ο reviewer να "ανοίγει την όρεξη" των πιθανών αγοραστών, για αγορές. εντάξει, λογικο, και επειδη οπως εχω αναφέρει παλιότερα υπήρξα πωλητής και καλός (periaftology which is in my character, sorry) η κάθε παρουσίαση προϊοντος στοχευτικά συνοψίζεται στο να τραβήξεις την προσοχή, να προσελκυσεις το ενδιαφέρον, να δημιουργήσεις την επιθυμία έτσι ώστε να επιτύχεις την πώληση των προϊόντων που εκπροσωπείς. Η δε επιτυχία δεν ειναι τοσο στο να πουλήσεις το προϊον σου όσο στο να κρατήσεις τον πελάτη ωστε στην επόμενη αγορά να ξαναπροτιμήσει την εταιρεία που εκπροσωπείς. Καποια προϊοντα πωλούνται απο μόνα τους. Και πολλά αλλα, ανοιγει η κουβεντα , ειναι ενδιαφερουσα αλλα παω να περασω κτεο τη μοτο και μετα να συνεχισω να σας διαβαζω απο την ξαπλώστρα. Σας αφήνω. Χ#@$$#ηκατε το ξέρω αλλα εγω σας αγαπώ. Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ex-OurDarkness Δημοσιευμένο 6 Αυγούστου 2014 Share Δημοσιευμένο 6 Αυγούστου 2014 Εν ολιγοις, οταν αυτος συνεργαζοταν με τις μεγαλυτερες εταιρειες κατασκευης synth, θρασυτατα βλακομουτρα σαν τον OurDarkness δεν ειχαν δει synth ουτε σε φωτογραφια. Στον επιστρέφω τον χαρακτηρισμό. Και μην ξεχνάς την Τούλα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Administrator Yannis Methenitis Δημοσιευμένο 6 Αυγούστου 2014 Administrator Share Δημοσιευμένο 6 Αυγούστου 2014 Εχω την εντύπωση πως αν ήσασταν και οι δύο βλακόμουτρα ή πανηλίθιοι δεν θα συμμετείχατε στην κουβέντα αυτή. Βρείτε άλλα επιχειρήματα. Καλό Αύγουστο. Live and let Live. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Waterfall-K Δημοσιευμένο 6 Αυγούστου 2014 Share Δημοσιευμένο 6 Αυγούστου 2014 Καλο Αυγουστο και σε σενα Boss. 8) Specs talks, Mgs walks Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
theoctapus Δημοσιευμένο 6 Αυγούστου 2014 Share Δημοσιευμένο 6 Αυγούστου 2014 Το παραδειγμα της Κινας στο εφερα για να δεις και να καταλαβεις οτι το 99% των εταιρειων που κατασκευαζουν πλεον τα προιοντα τους εκει, λογω πολυ χαμηλου κοστους παραγωγης, συνεχιζουν και πουλανε σε τιμες USA ή Ευρωπης, με λιγα λογια, εχουν υπερκερδος τη στιγμη που θα μπορουσαν να κατεβασουν κατα πολυ τις τιμες τους, οπως κανει η Behringer δηλαδη. Ποσο δυσκολο ειναι να το καταλαβει καποιος αυτο? Το καταλαβαίνω αυτό και δεν έχεις άδικο. Αλλά δεν νομίζω να υπάρχουν και τόσα πολλά προιόντα που ενώ π.χ. ήταν made in Norway έγιναν made in China και έχουν την ίδια τιμή. Από made in Taiwan σε made in China ίσως. Και πάλι όμως το πόσο πρέπει να πέσει η τιμή δεν είναι και πάντα ξεκάθαρο. Βασικά δεν είναι ποτέ ξεκάθαρο γιατί μετά θα αρχίσει η κολοκυθιά, "και γιατί 100 ευρώ και όχι 150, γιατί 150 και όχι 200, βρε τους κλέφτες". Επίσης, όπως είπα, μπορεί κάλιστα να έχεις high-end κατασκευές made in China. Ολα αυτα τα προιοντα λοιπον που πριν ενα χρονο φτιαχνονταν στην Eυρωπη και USA και πωλουνταν Χ€, και τωρα φτιαχνονται στην Κινα με το 1/4 του κοστους και πωλουνται παλι στην ιδια τιμη, μονο "οτι πληρωνεις παιρνεις" δεν ειναι. Αν δεχτουμε οτι ενα Korg Kronos που κοστιζει 3500€ και ειναι Made In Japan ειναι "οτι πληρωνεις παιρνεις", τι ειναι ενα Korg Kronos που κοστιζει επισης 3500€ και ειναι Made In China? Παλι "οτι πληρωνεις παιρνεις"? Ή καθαρο κλεψιμο του αγοραστη? Δεν είναι διόλου απίθανο να μιλάμε για ακριβώς το ίδιο αποτέλεσμα σαν κατασκευή. Το Kronos απ' την Κίνα είναι χειρότερο απ' το Kronos της Ιαπωνίας; Βέβαια πιθανώς στην Κίνα να τους έρχεται φθηνότερα (αλλιώς για ποιό λόγο να πας εκεί) αρα αυξάνουν το κέρδος τους. Υπόψη όμως, μια εταιρία δεν είναι φιλανθρωπικό ίδρυμα ούτε ενδιαφέρεται για το πορτοφόλι του πελάτη. Αν μπορεί να βγάλει περισσότερα λεφτά θα το κάνει. Άδικο τελείως δεν έχεις λοιπόν απλά εγώ δεν θα φτάσω στο σημείο να πω "κλεψιά". Ακριβως αυτο κανει, πουλαει στην μιση_και ακομα πιο κατω_τιμη εφαμιλλα προιοντα, την ωρα που οι αλλοι τσεπωνουν τη διαφορα απο τη μειωση του κοστους παραγωγης στη Κινα, και εσυ τους λες και ευχαριστω τρωγοντας το παραμυθι του "οτι πληρωνεις παιρνεις". Για το εφάμιλλα μην πάρεις και όρκο. Το απλά δουλεύει δεν αρκεί πάντα. Ας τσεπώνουν ότι θέλουν, δεν με νοιάζει, δεν έχω επαναστατικά κατάλοιπα. Αν θεωρώ ότι κάτι είναι καλύτερο για τον χ, ψ λόγο θα το πάρω κι ας είναι ακριβότερο. Και όχι, το σκέτο "ακριβότερο" δεν αρκεί για να κάνει κάτι καλύτερο. Απλά συνήθως αποδεικνύεται εκ των υστέρων ότι το ακριβότερο ήταν όντως καλύτερο. Δεν συνεννοουμαστε εδω μεσα. Καλα αυτο ειναι γνωστο. ::) Δεν ειπα ποτε φιλτατε Τheoctapus οτι "κάθε τι ακριβό είναι για κορόιδα", εγω εφερα πολυ συγκεκριμενα παραδειγματα. Αυτό άφησες να εννοηθεί. Αν κάνω λάθος mea culpa. Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
neeq Δημοσιευμένο 6 Αυγούστου 2014 Share Δημοσιευμένο 6 Αυγούστου 2014 Ένα σετ συμπερασμάτων μπορεί να "βγει" διαβάζοντας τα specs. Ένα άλλο σετ, αγγίζοντας το κλαβιέ. Ένα άλλο, αφού το χρησιμοποιήσεις σε πρόβα. Ένα άλλο, αφού το χρησιμοποιήσεις σε συναυλία, ένα άλλο στο στούντιο, ένα άλλο αφού το κρατήσεις δύο χρόνια, και ένα άλλο αφού το κρατήσεις είκοσι χρόνια. Να μπει προμετωπιδα στο keyboard section παρακαλω.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
manosx Δημοσιευμένο 6 Αυγούστου 2014 Share Δημοσιευμένο 6 Αυγούστου 2014 Το σίγουρο είναι ότι δεν μπορεί κάποιος "να σε κλέψει" πουλώντας σου synth. Δε γίνεται. Αν θεωρείς ότι αξίζει τα λεφτά του τα σκας, αλλιώς δεν τα σκας ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣΕ! Τόσο απλά! Δόξα τω θεώ, υπάρχουν πλέον ΑΠΕΙΡΕΣ επιλογές, ειδικά και με το software που πλέον ΣΚΟΤΩΝΕΙ, οπότε δεν υπάρχει κανένα απολύτως πρόβλημα. Γενικά πάντως όλα τα μουσικά όργανα μοιάζουν να κοστίζουν περισσότερο από άλλα είδη, γιατί είναι και λίγοι οι χρήστες στους οποίους απευθύνονται. Δεν είναι είδη μαζικής κατανάλωσης που θα αγοράσει η Σούλα η κομμώτρια και ο Μήτσος ο οικοδόμος από το μπακάλικο της γωνίας ;D, άρα είναι και δύσκολο να κατέβουν κάτω από ένα όριο κόστους, το οποίο να καλύπτει διαφήμιση, έρευνα και ανάπτυξη κλπ. Τώρα, το τι θεωρεί ο καθένας Best Buy, αυτό είναι υποκειμενικό, διότι π.χ. ένας κλασσικός σχεδιασμός τον πληρώνεις ΜΙΑ φορά και ΤΕΛΕΙΩΣΕ, δεν ξανασχολείσαι, ενώ τα rompler πσηφία ;D του χρόνου που θα βγει το καινούργιο με τα... παραπάνω δείγματα ;D ;D ;D θα κλαίς και θα το θέλεις ;D Δε θα σε έχει κλέψει κανείς πάντως ;) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
trolley Δημοσιευμένο 6 Αυγούστου 2014 Share Δημοσιευμένο 6 Αυγούστου 2014 Τζαμπα γραφω Trolley γιατι δεν διαβαζεις. Αν διαβαζες τι γραφω δεν θα αποκαλουσες τον Ιαπωνα...δημοσιογραφο. :-X Να σε βοηθησω: "Katsunori Ujiie is a creative director, composer, arranger, and keyboardist. He has a great career in field of software production, musical education and producing. As a sound designer, he produced for Yamaha digital equipments like DX, SY, QY, VL, EX, CS, MOTIF, etc and Arturia software synthesizers. Also he visited many countries in Asia, Russia and Europe as a demonstrator. He is also Vice Chief Managing Director of Japan Synthesizer Programmers Association (JSPA)" Και βέβαια "διαβάζω". Απλώς υπάρχει μία σύγχυση όσον αφορά την ορολογία. Οποιοσδήποτε κάνει αυτο που κάνει ο ιάπων ΕΙΝΑΙ δημοσιογράφος. Μπορεί να είναι ΚΑΙ κάτι άλλο (μουσικός π.χ.) αλλά εκείνη τη στιγμή λειτουργεί ως δημοσιογράφος και μόνο ως τέτοιος. Και ξέρεις γιατί; Διότι ως μουσικός δεν έχει καταφέρει (αδίκως ή δικαίως, δεν ξέρω) να έχει αναγνωρισιμότητα (όπως ο κιθαρίστας που ανέφερα π.χ.). Συνεπώς, εκτελεί μία συγκεκριμένη εργασία, με συγκεκριμένες προδιαγραφές ("να πουλάμε", όπως έγραψε και ο LK). Όπως είπα, αυτό το κάνει πολύ-πολύ καλά, αλλά δεν είναι το μόνο, ούτε είναι το σημαντικότερο. Κάποιος επαγγελματίας πληκτράς που εργάζεται καθημερινά σε σκυλάδικο, θα διατύπωνε σημαντικότερες πληροφορίες για το Nord Lead 2 (π.χ.) απ'όσες θα ήθελε ή θα μπορούσε να διατυπώσει ο ιάπων, σε αυτά τα video reviews. To ότι έχει συμβάλλει στη δημιουργία βιβλιοθηκών ήχου (για την Arturia ή την Yamaha) δεν αποδεικνύει αυτό που υπαινίσσεσαι, ότι δηλαδή είναι synth expert, αλλά ότι τα τμήματα marketing της Yamaha και της Arturia, αντιλαμβάνονται (και ορθά) ότι καλύτερα τις "βιβλιοθήκες" ήχων να τις "υπογράφει" ο ιάπων, παρά ο Νίκος Κρεμύδας εκ' Μασσαλίας, διότι ΤΟΤΕ θα πουλήσουν περισσότερα όργανα. Στο παρελθόν, όταν πρωτοβρήκαν οι εταιρείες το κόλπο με τα Signature Sound Libraries, χρησιμοποιούσαν τα ονόματα μουσικών με τεράστια καριέρα, αλλά όταν αυτοί ακρίβηναν, τότε ξεπέσαν στον κουτσομούρα και λοιπούς - άλλη μία απόδειξη πως "ότι πληρώνεις, παίρνεις", σωστά; :) :) Mea Culpa Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Waterfall-K Δημοσιευμένο 6 Αυγούστου 2014 Share Δημοσιευμένο 6 Αυγούστου 2014 Δεν είναι διόλου απίθανο να μιλάμε για ακριβώς το ίδιο αποτέλεσμα σαν κατασκευή. Το Kronos απ' την Κίνα είναι χειρότερο απ' το Kronos της Ιαπωνίας; Βέβαια πιθανώς στην Κίνα να τους έρχεται φθηνότερα (αλλιώς για ποιό λόγο να πας εκεί) αρα αυξάνουν το κέρδος τους.Αυτο. Αυξανουν το κερδος τους αφηνοντας απειραχτες τις τιμες. Κατασκευαστικα τα δυο Kronos του παραδειγματος ειναι το ιδιο. Το παραδειγμα γραφτηκε οχι για να δειξει οτι το Made In Japan Kronos ειναι καλυτερο του Made In China Kronos, αυτο δεν ισχυει, αλλα για να δειξει ξεκαθαρα οτι αν το Made In Japan Kronos θεωρειται "οτι πληρωνεις παιρνεις" στα 3500€, το Made In China Kronos δεν θεωρειται "οτι πληρωνεις παιρνεις" αφου κι αυτο πωλειται στα 3500€, εχοντας ομως το 1/3 του κοστους του Made In Japan Kronos. Στην δευτερη περιπτωση θα μιλαγαμε για "οτι πληρωνεις παιρνεις" αν η τιμη του ηταν, πχ, 1000€ κατω. Η δευτερη υποτιθεμενη περιπτωση (δεν υπαρχει Kronos φτιαγμενο στην Κινα) ειναι καθαρη αισχροκερδεια. Καθ'ολα νομιμη βεβαιως, αλλα αισχροκερδεια. Πως το'λεγε ο Βουλγαρακης? "Το νομιμο ειναι και ηθικο"? Ε, το αντιθετο. Υπόψη όμως, μια εταιρία δεν είναι φιλανθρωπικό ίδρυμα ούτε ενδιαφέρεται για το πορτοφόλι του πελάτη. Αν μπορεί να βγάλει περισσότερα λεφτά θα το κάνει.Και καλα θα κανει. Δεν τα εχω με την(τις) X εταιρεια(ες), τα εχω με τους καταναλωτες που εχουν ετοιμη την καραμελα του "οτι πληρωνεις παιρνεις". Τετοιες απονηρευτες σκεψεις, τοση "αθωοτητα" πια στις μερες μας ειναι να απορεις. @Trolley, κανεις μεγαλη προσπαθεια να μην καταλαβεις τι λεω αλλα δυσκολο...Ο εν λογω Ιαπωνας δεν ειναι μονο sound designer, εχει συνεργαστει με τις εταιρειες που αναφερθηκαν στην δημιουργια και αναπτυξη των παραπανω hardware & soft synths. Ουτε αυτο τον κανει synth expert φανταζομαι. Ισως τον κανει τοτε καλο φουρναρη/πυροσβεστη/χειρουργο/ναυαγοσωστη? Πιθανον... Στο παρελθόν, όταν πρωτοβρήκαν οι εταιρείες το κόλπο με τα Signature Sound Libraries, χρησιμοποιούσαν τα ονόματα μουσικών με τεράστια καριέρα, αλλά όταν αυτοί ακρίβηναν, τότε ξεπέσαν στον κουτσομούρα και λοιπούς - άλλη μία απόδειξη πως "ότι πληρώνεις, παίρνεις", σωστά;Λαθος. Το οτι οι Signature Sound Libraries χρησιμοποιουσαν τα ονοματα μουσικων με τεραστια καριερα δεν σημαινει οτι οι ηχοι τους ηταν απαραιτητα καλυτεροι απο του Χ Ιαπωνα, ουτε βεβαιως οτι οι ηχοι αυτοι ηταν φτιαγμενοι απο τους συγκεκριμενους μουσικους. Ξερεις, εκτος ολιγων εξαιρεσεων, ολοι αυτοι οι διασημοι μουσικοι δεν ασχολουνται με sound design, εχουν αλλους γι αυτη τη δουλεια. Ουτε τον χρονο εχουν, ουτε την ορεξη, και πολλες φορες ουτε την γνωση εχουν να το κανουν. Το "οτι πληρωνεις παιρνεις" λοιπον ειναι πιθανοτερο να ισχυει για τις sound libraries καποιων Ιαπωνων...δημοσιογραφων :P και οχι καποιων διασημων μουσικων. Specs talks, Mgs walks Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
theoctapus Δημοσιευμένο 6 Αυγούστου 2014 Share Δημοσιευμένο 6 Αυγούστου 2014 Αυτο. Αυξανουν το κερδος τους αφηνοντας απειραχτες τις τιμες. Κατασκευαστικα τα δυο Kronos του παραδειγματος ειναι το ιδιο. Το παραδειγμα γραφτηκε οχι για να δειξει οτι το Made In Japan Kronos ειναι καλυτερο του Made In China Kronos, αυτο δεν ισχυει, αλλα για να δειξει ξεκαθαρα οτι αν το Made In Japan Kronos θεωρειται "οτι πληρωνεις παιρνεις" στα 3500€, το Made In China Kronos δεν θεωρειται "οτι πληρωνεις παιρνεις" αφου κι αυτο πωλειται στα 3500€, εχοντας ομως το 1/3 του κοστους του Made In Japan Kronos. Στην δευτερη περιπτωση θα μιλαγαμε για "οτι πληρωνεις παιρνεις" αν η τιμη του ηταν, πχ, 1000€ κατω. Πως μπορείς να το ξέρεις αυτό; Έχεις αναλυτικούς ισολογισμούς και cost analysis reports της εταιρίας; Είπαμε, εδώ αρχίζει η κολοκυθιά, γιατί 1/3 και όχι 1/2, κ.ο.κ. Μην ξεχνάς ότι το κέρδος σε μια επιχειρηματική δραστηριότητα δεν είναι απαραίτητο να περνάει και στα προιόντα. Π.χ. αν είμαι εστιάτορας και ο ιδιοκτήτης του ακινήτου μου κάνει μείωση 5% θα πρέπει αυτομάτως κι εγώ να κάνω μείωση τιμών 5% αλλιώς θα με χαρακτηρίζουν κλέφτη; Που θέλω να καταλήξω, δεν μπορείς να ξέρεις η κάθε εταιρία πόσο χρήματα κερδίζει αποκλειστικά και μόνο για την κατασκευή ενός συγκεκριμένου προιόντος μετά από κάποια στρατηγική κίνηση. Μπορεί π.χ. το Kronos να στοιχίζει τώρα ακριβότερα αλλά επειδή υπάρχουν οφέλη σε άλλα ζητήματα συνολικά η εταιρία να βγαίνει κερδισμένη. Κοινώς μην κάνουμε τους έξυπνους. Μεγάλες εταιρίες σαν την Korg έχουν να ασχοληθούν με άπειρα πράγματα που επηρεάζουν τα κέρδη τους και δεν αφορούν τα προιόντα τους. Μπορεί να έχεις δίκια, μπορεί και όχι, το θέμα είναι ότι δεν το ξέρεις και εντούτοις συμπεριφέρεσαι σαν να είσαι ο απόλυτος γνώστης. Φτου σκουληκομυρμηγκότρυπα Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις