Παστίτσιός Δημοσιευμένο 14 Ιουλίου 2014 OP Share Δημοσιευμένο 14 Ιουλίου 2014 Φιλτατε, αν δε μπορείς να ακούσεις τα βασικά χαρακτηριστικά που ξεχωρίζουν το πιανο από το μπαγλαμα, δε νομίζεις ότι θα ήταν πιο φρόνιμο να μη κάνεις δηλωσεις, του στυλ "τι 10mb, τι 10gb, όλα ίδια είναι"? Δεν ήξερα ότι η Yamaha είχε βγάλει κάρτες plg με ήχους μπαγλαμά, όπως τελικά αποδεικνύεις ότι ακούμε μπαγλαμά στο παραπάνω βίντεο που έθεσα, στο οποίο η κάρτα plg έχει μόνο 24mb ήχων...από μπαγλαμά. ;D Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
loucas Δημοσιευμένο 14 Ιουλίου 2014 Share Δημοσιευμένο 14 Ιουλίου 2014 Καλησπέρα , Εάν θές έχω διαθέσιμα πολλά samples απο πιάνα σε μορφή (.afp; .afi; .afs) απο το Αlesis Fusion που μετατρέπονται για Akai S-1000/3000 με το παρακάτω μετατροπέα και όχι μόνο. http://www.chickensys.com/translator/documentation/formats.html Τα samples είναι περίπου απο εκατό εώς 900 kb το καθένα maximum . Εάν θές στείλε Pm. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ex-guitalele Δημοσιευμένο 14 Ιουλίου 2014 Share Δημοσιευμένο 14 Ιουλίου 2014 Δεν ήξερα ότι η Yamaha είχε βγάλει κάρτες plg με ήχους μπαγλαμά, όπως τελικά αποδεικνύεις ότι ακούμε μπαγλαμά στο παραπάνω βίντεο που έθεσα, στο οποίο η κάρτα plg έχει μόνο 24mb ήχων...από μπαγλαμά. ;D Όντως δεν ακούγονταν σαν μπαγλαμάς, ακούγονταν χειρότερο. Είναι απλή λογική, όταν έχει πιο πολύ μέγεθος το αρχείο περιέχει περισσότερη πληροφορία. Αυτοί που φτιάξαν τα 5GB πιάνα νότα - νότα και όχι "ηχογράφηση μίας νότας και μετά transposition τις υπόλοιπες" το 'κάναν για αυτούς που όντως ακούν και καταλαβαίνουν την διαφορά από τα ημίτονα αν πούμε των 24mb με τα πραγματικά πιάνα που πατάς μια νότα και γεμίζει όλος ο χώρος με τους αρμονικούς, ακούς την ψυχή του οργάνου. Σεβαστό το ότι θέλεις να βρεις κάτι τέτοιο των 24mb αλλά όχι και να ισοπεδώνουμε τα πραγματικά samples, ούτεν ΚΑΝ να τα συγκρίνουμε... :) 8) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
neeq Δημοσιευμένο 14 Ιουλίου 2014 Share Δημοσιευμένο 14 Ιουλίου 2014 Όντως δεν ακούγονταν σαν μπαγλαμάς, ακούγονταν χειρότερο. Εσυ νομίζεις ότι όποιος ακουει πιανο, ακουει δυναμικες και ηχοχρώματα? Μονο νοτες ακουει, και μαλιστα απόλυτα τονικά ύψη. Δηλαδή ειτε με 1mb σαμπλαρισμένο πιανο παιξεις, είτε με φυσικο οργανο, ο ακροατης ακουει 61,62,64,68 κτλ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
george956 Δημοσιευμένο 14 Ιουλίου 2014 Share Δημοσιευμένο 14 Ιουλίου 2014 ...ίσως οι πιανίστες δίνεται τόση σημασία στην παραμικρή λεπτομέρεια της απομίμησης ενός οργάνου, εμείς οι μή πιανίστες δίνουμε σημασία στο τελικό συνολικό αποτέλεσμα το οποίο διεξάγεται θεσπέσια από...24mb δειγμάτων πιάνου. και επισης λες: το μέγεθος δεν σημαίνει απαραίτητα ποιότητα όταν μιλάμε για ψεύτικους ήχους πιάνου, διότι είτε 1mb είτε 100gb, μιλάμε για ψεύτικους ήχους, απομιμήσεις. Φιλος, εισαι σιγουρος οτι γνωριζεις τι ειναι το sampling και κυριως το συγχρονο sampling? ??? Γιώργος, μόνο με μηδέν λιπαρά please Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Waterfall-K Δημοσιευμένο 14 Ιουλίου 2014 Share Δημοσιευμένο 14 Ιουλίου 2014 Φυσικα και μπορω να ξεχωρίσω τη διαφορα των δύο που ανεφερες.Οχι, δεν μπορεις. Αν σου βαλω ενα δειγμα πιανου των 100ΜΒ και σου πω οτι ειναι δειγμα 2GB θα το χαψεις, οπως και το 99,99% των ανθρωπων. Να ξαναπουμε οτι τα πολλα GB δεν εχουν σχεση με την ποιοτητα του πιανου αλλα με λεπτομερειες του ηχου, οι οποιες τις περισσοτερες φορες χανονται μεσα σε μια εκτελεση ενος εργου. Αν ο ηχος του πιανου δε ειναι μαζι και με αλλα οργανα, αστα... Πρωτα απ'ολα, τα μικρα σε μεγεθος δείγματα, έχουν ένα strike, το γρήγορο. Και απλά αν παιξεις πιο χαμηλά, μειώνεται η ένταση. Αλλά το strike παραμένει γρήγορο. Μαλλον μιλας για δειγματα απο...Casio αρμονια. Αυτο δεν συμβαινει πλεον, ολα τα synths (τουλαχιστον της τελευταιας δεκαετιας) εχουν multisamples πιανου, αυτο σημαινει διαφορετικα samples για καθε νοτα και διαφορετικες δυναμικες. Και ολα αυτα δεν χρειαζονται GB αλλα απλα μερικα ΜΒ. Η ουσια ειναι ο ηχος του πιανου να σου δινει την εντυπωση οτι ακους ενα πραγματικο ακουστικο πιανο. Αυτο λοιπον εχει γινει πειστικα ηδη απο το...1984, οταν κυκλοφορησε το πρωτοποριακο Kurzweil K250. Ειναι αδυνατον να ξεχωρισεις μεσα σε ενα αλμπουμ αν αυτο που ακους ειναι ακουστικο πιανο ή Kurzweil K250. Ειναι γνωστο εξαλλου το blind test που ειχε γινει τοτε με το συγκεκριμενο sampler και με ενα ακουστικο πιανο. Δεν καταλαβε κανεις ποιο ηταν το πραγματικο πιανο. Τωρα, αν θελεις να παιξεις ενα κονσερτο για πιανο, θα προτιμησεις ενα sampled πιανο πολλων GB, κι αυτο οχι γιατι τα πολλα GB εχουν καλυτερο ηχο αλλα γιατι εχουν λεπτομερειες του ηχου που ισως σε ενα κονσερτο πιανου μπορουν να ακουστουν. Όντως δεν ακούγονταν σαν μπαγλαμάς, ακούγονταν χειρότερο.Ετσι ακουσες εσυ τον ηχο της PLG150-AP? Επισκεψη σε εναν Ωριλα ASAP! Specs talks, Mgs walks Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru Nikolas Δημοσιευμένο 15 Ιουλίου 2014 Guru Share Δημοσιευμένο 15 Ιουλίου 2014 Οχι, δεν μπορεις. Αν σου βαλω ενα δειγμα πιανου των 100ΜΒ και σου πω οτι ειναι δειγμα 2GB θα το χαψεις, οπως και το 99,99% των ανθρωπων. Να ξαναπουμε οτι τα πολλα GB δεν εχουν σχεση με την ποιοτητα του πιανου αλλα με λεπτομερειες του ηχου, οι οποιες τις περισσοτερες φορες χανονται μεσα σε μια εκτελεση ενος εργου. Αν ο ηχος του πιανου δε ειναι μαζι και με αλλα οργανα, αστα... Νομίζω ότι ο Νίκος μιλούσε για να παίξει ένα πιάνο, παρά να ακούσει ένα δείγμα. Και, απλά μαθηματικά: 1 ΜΒ = 1 δευτερόλεπτο σε WAV/AIFF ποιότητα 16 bit. 100 ΜΒ = 100 δευτερόλεπτα. Πόσο θα κρατάει η νότα για να έχει ένα φυσικό decay και multisampling σε κάθε νότα δηλαδή όταν το πιανο έχει 88 πλήκτρα; Home - Editions Musica Ferrum Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ex-guitalele Δημοσιευμένο 15 Ιουλίου 2014 Share Δημοσιευμένο 15 Ιουλίου 2014 Εσυ νομίζεις ότι όποιος ακουει πιανο, ακουει δυναμικες και ηχοχρώματα? Μονο νοτες ακουει, και μαλιστα απόλυτα τονικά ύψη. Δηλαδή ειτε με 1mb σαμπλαρισμένο πιανο παιξεις, είτε με φυσικο οργανο, ο ακροατης ακουει 61,62,64,68 κτλ Πάλι, δεν το κάνεις για τον ακροατή, για τον εαυτό σου το κάνεις. Ένα εκπαιδευμένο αυτί ξέρει τι ακούει και ξέρει τι θέλει να ακούει, σωστά; ;) Ετσι ακουσες εσυ τον ηχο της PLG150-AP? Επισκεψη σε εναν Ωριλα ASAP! :) Κάτι θα ξέρεις, για να το λες... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
neeq Δημοσιευμένο 15 Ιουλίου 2014 Share Δημοσιευμένο 15 Ιουλίου 2014 Μαθαίνοντας ότι είναι περιττές λεπτομερειες οι φυσικες ιδιοτητες του πιανου, αισθάνομαι τόσο ξεχωριστός που τις διακρινω και τις χρησιμοποιώ στο παίξιμο μου....ακριβώς όπως ενας εκτελεστής κονσερτου. Νικόλα, στο επομενο σου εργο ξερεις ποιος θα παιξει πιανο ε? ;D Και φυσικά εννοουσα να παιξω ενα πιανο. Το να ακουσεις μια ξερή νοτα ή 2 δείγματα με fixed velocity, δεν εχει κανενα νοημα. Αυτο ειναι γενικά το πρόβλημα με ολα τα Α/Β τεστς. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Waterfall-K Δημοσιευμένο 15 Ιουλίου 2014 Share Δημοσιευμένο 15 Ιουλίου 2014 Και, απλά μαθηματικά: 1 ΜΒ = 1 δευτερόλεπτο σε WAV/AIFF ποιότητα 16 bit. 100 ΜΒ = 100 δευτερόλεπτα. Πόσο θα κρατάει η νότα για να έχει ένα φυσικό decay και multisampling σε κάθε νότα δηλαδή όταν το πιανο έχει 88 πλήκτρα; Τα παραπανω που γραφεις δεν ειναι Sampling, ειναι ηχογραφηση κανονικη. Το Sampling δεν λειτουργει με αυτη τη λογικη, ουτε παιζει απαραιτητα στα παραπανω formats. Μη παιρνεις το 100ΜΒ στην κυριολεξια οταν διαβαζεις "100ΜΒ vs 2GB", ενα σχετικο παραδειγμα γραφω για να γινω κατανοητος. Αν θες ομως να μιλησουμε με πραγματικα παραδειγματα μπορω να σου πω για τραπεζες ηχων πιανου στα 128ΜΒ για τα Yamaha Motif XF και MOXF. Nα σου πω επισης για το Signature Piano απο την K-Sounds για τα παραπανω synths, το οποιο διαθετει τον ηχο του διασημου Yamaha C7 σε δυο τραπεζες, εκ των οποιων η μεγαλη ειναι 456MB και η μικρη 112ΜΒ. Τα βασικα χαρακτηριστικα της μεγαλης τραπεζας (1 voice) ειναι: - Stereo samples with up to 8 velocities per voice. - Long samples with high quality loops. - Recorded and edited at 176.4kHz, 24/32 bits. - Wide stereo image. - True sampled “damper pedal” sympathetic string resonance. - Release resonance samples. - Hammer noise samples. Μπορειτε να ακουσετε αρκετα demos στο site της εταιρειας. Ενα αλλο παραδειγμα, το προσωπικο Fender Rhodes Mark V του Chick Corea. Ενα αρκετα τροποποιημενο και μοναδικο οργανο που samplαρε ο ιδιος ο Corea. To πακετο για τα Motif XF/MOXF ειναι 400MB και περιλαμβανει 13 multisample ηχους, οι οποιοι δεν ειναι looped και εχουν 12 velocity layers. "The sample session, using a specially developed 'vorsetzer' player piano mechanism in order to capture pristinely balanced velocities across the entire keyboard scale, was conducted especially for this collection and is not available in any other format." Οπως λεει ο Corea στο παρακατω βιντεο, το αρχικο sampled file ηταν τεραστιο και οταν το επαιζε μεσω του laptop του ο ηχος ειχε πολυ μεγαλο latency, οποτε απευθυνθηκε στην Yamaha και τους τεχνικους της για να του μετατρεψουν αυτο το τεραστιο file σε ηχο για το Motif XF του. Τα υπολοιπα θα τα ακουσετε απο τον ιδιο. Specs talks, Mgs walks Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση