Johnny.T Δημοσιευμένο 16 Ιουλίου 2014 Share Δημοσιευμένο 16 Ιουλίου 2014 Εγω τωρα το πηρα χαμπαρι,και μενα μου αρεσε το αρχικο θεμα ριφ,ωραιο και οχι τοσο κοντα σε αλλα θεματα που εχεις ανεβασει.Το σλαιντ μου αρεσε επισης.Αυτο που δεν με ενθουσιασε λογω επιρροων κυριως και το πως θελω να ακουω τη μουσικη ,ηταν οι κιθαρα αλλα παπακωνσταντινου ,μειντεν μετα.Αλλα νταξει ειμια και αλλης σχολης ισως. Παντως το θεματακι με την ανωμαλια του σε εισαγωγικα ειναι πολυ καλο.Το σολο στο τελος επισης.Ενσταση μου παντα και στο ειπα απο κοντα ειναι οταν σολαρεις ,περα απο τις εφτατονικες που παιζεις ,νομιζω οτι τρεχεις και ξεχνας να παρεις ανασες,και γενικα ειμαι πιο πεντατονικ οριεντεντ παιχτης και στο ακουσμα.Δεν με χαλασε βεβαια απλα ηταν μια πιο γενικη παρατηρηση. Γενικα ωραιο Φωτη.Μπραβο και απο μενα αν και καπως αργα. If I don't doit somebody else will Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
cigaret13 Δημοσιευμένο 16 Ιουλίου 2014 OP Share Δημοσιευμένο 16 Ιουλίου 2014 Παντως το θεματακι με την ανωμαλια του σε εισαγωγικα Γιώργο είπα να δοκιμάσω και την Locrian κλίμακα γιατί ποτέ δεν της έδωσα σημασία και βγήκε αυτό το ριφάκι. Όσο για τον τρόπο παιξίματος των σόλο μου, έχεις δίκιο ;) Μάλλον "πρέπει" να ψαχτώ με τις πεντατονικές και το blues παίξιμο, αν και δεν έχω τις επιρροές του "είδους". Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Johnny.T Δημοσιευμένο 16 Ιουλίου 2014 Share Δημοσιευμένο 16 Ιουλίου 2014 Αλλα κυριως καποιες παραπανω ανασες οταν τα χωνεις .Δεν λεω να σταματαει η ροη, απλα μικρες πολυ παυσεις ,ισα ισα να ανασαινουν οι φρασεις λιγο παραπανω.Αν εβαζες και πιο πεντατονικο παιξιμο ισως εχανες αυτο που εχεις τωρα,που εχει μια ιδιαιτεροτητα ομορφη. If I don't doit somebody else will Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru pipityri Δημοσιευμένο 16 Ιουλίου 2014 Guru Share Δημοσιευμένο 16 Ιουλίου 2014 Γιώργο είπα να δοκιμάσω και την Locrian κλίμακα γιατί ποτέ δεν της έδωσα σημασία Κακώς....πολύ κακώς.. ;D Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Nestoras Δημοσιευμένο 17 Ιουλίου 2014 Share Δημοσιευμένο 17 Ιουλίου 2014 Μάλλον περνάω κάτι, ίσως αυτό που περνάνε οι γυναίκες μετά τα πενήντα...... :-[ :o Δηλ. σεξουαλική ανάταση; ;D Εύγε! InfluenSir! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
cigaret13 Δημοσιευμένο 17 Ιουλίου 2014 OP Share Δημοσιευμένο 17 Ιουλίου 2014 Κακώς....πολύ κακώς.. ;D Φίλτατε pipityri έτσι είναι, αλλά ως bedroom player (χωρίς βλέψεις να γίνω Star ;D) έχω μερικά ελαφρυντικά! Όπως, σίγουρα, έχεις καταλάβει στο κλιπ παίζω την Α aeolian και G mixolydian σε "θέσεις" ακόρντων της Σι, οπότε Locrian νά'χουμε να λέμε :P. Δηλ. σεξουαλική ανάταση; ;D Νέστορα, το αντίθετο θα έλεγα :-[ Ευχαριστώ νεαροί μου για τα σχόλια, το "Εύγε", Νέστορα, σημαίνει πολλά για μένα ;). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Jazzjoker Δημοσιευμένο 17 Ιουλίου 2014 Share Δημοσιευμένο 17 Ιουλίου 2014 Κατ' αρχήν εύγε για το ότι κατάφερες να τιθασεύσεις τη locrian που είναι χαλαρά το δυσκολότερο από τα modes της ματζόρε κλίμακας για συνθετική χρήση. Και το έκανες με απόλυτα μουσικό τρόπο, εν ολίγοις δεν ακούγεται καθόλου σαν άσκηση. Πέραν αυτού, το κομμάτι ήθελε παραπάνω μελωδική ανάπτυξη κατ' εμέ. Δηλαδή το θέμα είναι πολύ πιο δυνατό από τις υπόλοιπες μελωδικές γραμμές σου. Το σόλο του τέλους είναι πολύ ωραίο αλλά και μικρό. Θα πρότεινα να εξερευνήσεις και τι πεντατονικές "κρύβονται" μέσα στη Β locrian και να παίξεις και με αυτές. Δίνω μια ιδέα: A minor pentatonic, D minor pentatonic. Μπράβο και πάλι. Ενωμοτάρχης Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
fusiongtr Δημοσιευμένο 17 Ιουλίου 2014 Share Δημοσιευμένο 17 Ιουλίου 2014 Κατ' αρχήν εύγε για το ότι κατάφερες να τιθασεύσεις τη locrian που είναι χαλαρά το δυσκολότερο από τα modes της ματζόρε κλίμακας για συνθετική χρήση. Και το έκανες με απόλυτα μουσικό τρόπο, εν ολίγοις δεν ακούγεται καθόλου σαν άσκηση. Στην πραγματικότητα έκανε φουστιά. Και αυτή η φουστιά είναι κατά την γνώμη μου το μεγαλύτερο βήμα που έκανε. Δεν σκέφτεται Locrian, αλλά χρησιμοποιεί πάνω από μια συγχορδία, άλλες διατονικές με αυτήν κλίμακες, έτσι ώστε το τελικό αποτέλεσμα είναι αυτό. Γι' αυτό και είναι τόσο πρωτότυπο και ... striking. Αυτή η φουστιά στον τρόπο σκέψης και επεξεργασίας των μουσικών εργαλείων είναι τεράστιο βήμα για κάποιον. Ξανά μπράβο Φώτη. Freud-Σαντές Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
cigaret13 Δημοσιευμένο 17 Ιουλίου 2014 OP Share Δημοσιευμένο 17 Ιουλίου 2014 Μέσα στα πολλά ;D που έγραψα σε αυτό το νήμα ήταν και αυτό: αλλά το συγκεκριμένο είναι αυτό που με κούρασε και με προβλημάτισε (με την κουλαμάρα μου στη σύνθεση) περισσότερο απ'όλα και δεν ξέρω γιατί! ο Σπύρος με αυτό που έγραψε:το κομμάτι ήθελε παραπάνω μελωδική ανάπτυξη κατ' εμέ. Δηλαδή το θέμα είναι πολύ πιο δυνατό από τις υπόλοιπες μελωδικές γραμμές σου. Θα πρότεινα να εξερευνήσεις και τι πεντατονικές "κρύβονται" μέσα στη Β locrian και να παίξεις και με αυτές. Δίνω μια ιδέα: A minor pentatonic, D minor pentatonic. κατάλαβα γιατί........ δεν ξέρω την Locrian! Πήγα για κολύμπι σε βαθιά νερά! Στην πραγματικότητα έκανε φουστιά. +1000 ;) ;D Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
gvour Δημοσιευμένο 17 Ιουλίου 2014 Share Δημοσιευμένο 17 Ιουλίου 2014 Καλα τα συζητατε εσεις οι αποπανω ::) μορφωμενοι περι τα μουσικα αλλα δεν εξηγατε και τιποτα σε εμας τους αδαεις και αμορφωτους γι'αυτα τα λοκριαν,ντομιναντ,ντομινικ και τα τοιαυτα? Μα την αληθεια δηλ.δεν εχω καταλαβει γρι! ;D ;D ;D Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση