Pavlos.Sage Δημοσιευμένο 12 Ιουλίου 2014 Share Δημοσιευμένο 12 Ιουλίου 2014 Καλησπέρα παιδιά. Είμαι φοιτητής στη Θεσσαλονίκη και ψάχνω για ομάδα μπάσκετ να πάω να παίξω. Λογικά για Γ κατηγορία ανδρικό (είμαι 19 ετών). Μένω Τούμπα και έπαιζα για 2 χρόνια στη ΜΕΝΤ (όσοι ξέρουν) αλλά αναγκάστηκα να το κόψω λόγω διαβασμάτων και τώρα λέω να το ξαναρχίσω. Εκτός από τη ΜΕΝΤ υπάρχει κάτι άλλο? Ξέρετε κάτι? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
TamTam Δημοσιευμένο 12 Ιουλίου 2014 Share Δημοσιευμένο 12 Ιουλίου 2014 Γιατί; Τι μουσική θα παίζεις και θέλεις να παίζεις αποκλειστικά σε ομάδα μπάσκετ; Δεν καταλαβαίνω... ::) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
vonserke Δημοσιευμένο 12 Ιουλίου 2014 Share Δημοσιευμένο 12 Ιουλίου 2014 Ο Αχιλλεας Τριανδριας ειναι μια καλη περιπτωση που μου ερχεται στο μυαλο, χωρις να γνωριζω πολλα, απλα μενω κοντα! Γνωριζω οτι εχει καλο επιπεδο στα παιδικα - εφηβικα τμηματα και γινεται σοβαρη δουλεια αλλα για το ανδρικο τμημα δεν εχω ακουσει κατι! Ψαξ'το λιγο με τον Αχιλλεα! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Pavlos.Sage Δημοσιευμένο 12 Ιουλίου 2014 OP Share Δημοσιευμένο 12 Ιουλίου 2014 Ο Αχιλλεας Τριανδριας ειναι μια καλη περιπτωση που μου ερχεται στο μυαλο, χωρις να γνωριζω πολλα, απλα μενω κοντα! Γνωριζω οτι εχει καλο επιπεδο στα παιδικα - εφηβικα τμηματα και γινεται σοβαρη δουλεια αλλα για το ανδρικο τμημα δεν εχω ακουσει κατι! Ψαξ'το λιγο με τον Αχιλλεα! Ευχαριστώ! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...