Moderator LK Δημοσιευμένο 1 Ιουλίου 2014 Moderator Share Δημοσιευμένο 1 Ιουλίου 2014 Απλά να σημειώσω ότι στη κλασσική μουσική, όπου ο καθένας παίζει μέσω μιας παρτιτούρας (που είναι μη-συγκεκριμένη μορφή μεταφοράς πληροφοριών) το αποτέλεσμα ανάμεσα σε 2 πιανίστες (πχ) πάντα διαφέρει. Και άρα η μοναδικότητα που συζητάς ισχύει πάντα... :-/ Αυτό το δέχομαι καταρχήν. Αν τεθεί θέμα από κάποιον, είναι θέμα απόδειξης (δικονομικά). Ότι δηλαδή αυτή η εκτέλεση , έχει κάποια "μοναδικότητα" (άρα προστατεύεται). Δεν τεκμαίρεται απλά η εξίωση: άλλος πιανίστας = άλλη εκτέλεση (θα πρέπει να υπάρχουν και "ποιοτικά" στοιχεία που να ορίζουν αυτη τη "μοναδικότητα"). Σκέψου π.χ. την εκτέλεση ενός έργου από έναν μαθητή σε εξετάσεις ή σε πρόβα π.χ. Κρίσημο δε είναι και αυτό: το να παρουσιάζει δηλαδή το έργο μία μορφή, που βρίσκεται σε επίπεδο ανώτερο από αυτό της καθημερινότητας. Αυτό είναι θέμα απόδειξης. Christodoulos Kallianides (@kallianides_photography) • Instagram photos and videos Christodoulos Kallianides - YouTube Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
gdevelek Δημοσιευμένο 1 Ιουλίου 2014 Share Δημοσιευμένο 1 Ιουλίου 2014 Πώς μπορείς να αποδείξεις πως "το έργο παρουσιάζει μία μορφή, που βρίσκεται σε επίπεδο ανώτερο από αυτό της καθημερινότητας"; ??? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
cos_dr Δημοσιευμένο 1 Ιουλίου 2014 Share Δημοσιευμένο 1 Ιουλίου 2014 Nikolas ειπε Απλά να σημειώσω ότι στη κλασσική μουσική, όπου ο καθένας παίζει μέσω μιας παρτιτούρας (που είναι μη-συγκεκριμένη μορφή μεταφοράς πληροφοριών) το αποτέλεσμα ανάμεσα σε 2 πιανίστες (πχ) πάντα διαφέρει. Και άρα η μοναδικότητα που συζητάς ισχύει πάντα... :-/ τι ωραίο!!! ;D Θα φορεθεί πολύ φέτος. λολ Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
theoctapus Δημοσιευμένο 1 Ιουλίου 2014 Share Δημοσιευμένο 1 Ιουλίου 2014 Πώς μπορείς να αποδείξεις πως "το έργο παρουσιάζει μία μορφή, που βρίσκεται σε επίπεδο ανώτερο από αυτό της καθημερινότητας"; ??? Απλό, αν σε καλέσει η Μενεγάκη στην εκπομπή της για να το εκτελέσεις. Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Administrator Yannis Methenitis Δημοσιευμένο 1 Ιουλίου 2014 Administrator Share Δημοσιευμένο 1 Ιουλίου 2014 Αλλά εγώ, ως σκεπτόμενος άνθρωπος ... ...ενημερώνομαι απο σελίδα που αυτοαποκαλείται ...antipliroforisi; ;D Και για όσους δεν μπήκαν στη διαδικασία να διαβάσουν την προηγούμενη συζήτηση μας και για να μην αιωρείται η παραπληροφόρηση: Ορισμένα πνευματικά δημιουργήματα, έστω και αν έχουν ή θα μπορούσαν να έχουν τον χαρακτήρα του έργου, αποκλείονται από την προστασία του νόμου είτε λόγω της ανάγκης τους για ευρύτερη δημοσιότητα είτε λόγω του χαρακτήρας τους: Τέτοια έργα είναι τα «παλαιά έργα» και εφόσον παρήλθε η διάρκεια προστασίας τους είναι κοινό κτήμα, και κανένας δεν μπορεί να αξιώσει αποκλειστικό δικαίωμα. (είναι τέτοιο ο Εθνικός ύμνος) Επίσης τέτοια έργα είναι και τα λεγόμενα ως «εκφράσεις λαϊκής παράδοσης» (είναι τέτοιο ο Εθνικός ύμνος) Σε αυτές τις περιπτώσεις : Υπάρχουν δε τέλος (και ίσως και σημαντικότερο) και οι γενικές εξαιρέσεις από την προστασία της πνευματικής ιδιοκτησίας, είναι οι λεγόμενοι «περιορισμοί υπέρ της ολότητας» , μιας και η ολότητα έχει συμφέρον για διατήρηση του πολιτιστικού πλούτου. Έτσι όπως μπορώ π.χ να φωτογραφίζω και να δημοσιεύω τον «Παρθενώνα», μπορώ να παίζω και να τραγουδάω τον Εθνικό Ύμνο. Live and let Live. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru Nikolas Δημοσιευμένο 1 Ιουλίου 2014 OP Guru Share Δημοσιευμένο 1 Ιουλίου 2014 Αυτό το δέχομαι καταρχήν. Αν τεθεί θέμα από κάποιον, είναι θέμα απόδειξης (δικονομικά). Ότι δηλαδή αυτή η εκτέλεση , έχει κάποια "μοναδικότητα" (άρα προστατεύεται). Δεν τεκμαίρεται απλά η εξίωση: άλλος πιανίστας = άλλη εκτέλεση (θα πρέπει να υπάρχουν και "ποιοτικά" στοιχεία που να ορίζουν αυτη τη "μοναδικότητα"). Σκέψου π.χ. την εκτέλεση ενός έργου από έναν μαθητή σε εξετάσεις ή σε πρόβα π.χ. Κρίσημο δε είναι και αυτό: Άρα... πώς προστατεύονται οι ηχογραφήσεις κλασσικών έργων; Γιατί δε μπορώ να πάρω μια ηχογράφηση του... τάδε πιανίστα, ή της τάδε ορχήστρας με έργα που δεν έχουν δικαιώματα; Όπως καταλαβαίνεις πραγματικά με ενδιαφέρει αυτό. Φυσικά δε με ακουμπάει επαγγελματικά, αφού όλοι οι συνθέτες στον εκδοτικό μου οίκο είναι ολοζώντανοι, αλλά και πάλι... EDIT: Ρε Γιάννη... Δεν υποστηρίζω εγώ τέτοιες μπούρδες. Άλλοι τα υποστηρίζουν και αφού αυτό το λινκ μου δόθηκε, αυτό έφερα... Τώρα τρέχα γύρευε. Ή άλλη επιλογή ήταν ένα βίντεο με τον Τράγκα! διάλεξε! ;D Home - Editions Musica Ferrum Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator LK Δημοσιευμένο 1 Ιουλίου 2014 Moderator Share Δημοσιευμένο 1 Ιουλίου 2014 Πώς μπορείς να αποδείξεις πως "το έργο παρουσιάζει μία μορφή, που βρίσκεται σε επίπεδο ανώτερο από αυτό της καθημερινότητας"; ??? Κατά το Αρθρο 339 του Κώδικα Πολιτικής Δικονομίας: «Αποδεικτικά μέσα είναι η ομολογία, η αυτοψία, η πραγματογνωμοσύνη, τα έγγραφα, η εξέταση των διαδίκων, οι μάρτυρες, τα δικαστικά τεκμήρια και οι ένορκες βεβαιώσεις.» Με ένα από αυτά μέσα. Christodoulos Kallianides (@kallianides_photography) • Instagram photos and videos Christodoulos Kallianides - YouTube Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator LK Δημοσιευμένο 1 Ιουλίου 2014 Moderator Share Δημοσιευμένο 1 Ιουλίου 2014 Άρα... πώς προστατεύονται οι ηχογραφήσεις κλασσικών έργων; Γιατί δε μπορώ να πάρω μια ηχογράφηση του... τάδε πιανίστα, ή της τάδε ορχήστρας με έργα που δεν έχουν δικαιώματα; Το πώς δεν το ξέρω, γιατί δεν έχω ασχοληθεί. Πιθανώς αυτές οι ηχογραφήσεις να έχουν αυτά τα "ποιοτικά χαρακτηριστικά" που απαιτεί ο νόμος. Πιθανώς να μην τις αμφισβήτησε κανείς, ως μη "πρωτότυπες". Κάθε περίπτωση κρίνεται χωριστά. Christodoulos Kallianides (@kallianides_photography) • Instagram photos and videos Christodoulos Kallianides - YouTube Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator LK Δημοσιευμένο 1 Ιουλίου 2014 Moderator Share Δημοσιευμένο 1 Ιουλίου 2014 Με απλά λόγια. Αν είχα να αποδείξω στο Δικαστήριο ότι κάποια εκτέλεση/ ηχογράφηση του Νικόλα έχει «μοναδικότητα» και άρα προστατεύεται ως πνευματικό δημιούργημα : Θα εξέταζα τον Neeq-μουσικολόγο , ως πραγματογνώμονα ή θα τον έβαζα να κάνει μια έκθεση πραγματογνωμοσύνης ως ειδικός, να μας πει για την ειδική εκτέλεση του πιανίστα, των τρόπο που βαράει τα πλήκτρα και τις ανάσες που παίρνει στις παύσεις. Θα καλούσα ως μάρτυρα τον Yameth , να μας πει για τις ειδικές τεχνικές ηχογράφησης που έγιναν. Θα εξέταζα τον διάδικο πιανίστα Nikola , να μας πει πόσο ιδιαίτερα αισθανόταν κατά την εκτέλεση. Θα χρησιμοποιούσα ως έγγραφο ένα άρθρο του Metal Hammer , που θα έλεγε ότι η εκτέλεση του Νικόλα ήταν πολύ \m/ και ξεχωριστή, Και θα φώναζα τον Μάραθον να πληρώσει τα παράβολα για τη δίκη. Αν πείθαμε το Δικαστήριο, έχειν καλώς, Αν όχι, θα πηγαίναμε για μπύρες. :P ;D Christodoulos Kallianides (@kallianides_photography) • Instagram photos and videos Christodoulos Kallianides - YouTube Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
marathon Δημοσιευμένο 1 Ιουλίου 2014 Share Δημοσιευμένο 1 Ιουλίου 2014 Και θα φώναζα τον Μάραθον να πληρώσει τα παράβολα για τη δίκη. ....και να πάρει ποσοστά από τις πωλήσεις ;)....για να μπορέσει να πληρώσει και τις μπύρες από όλους αυτούς τους μουσικούς ;D Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση