marathon Δημοσιευμένο 19 Ιουνίου 2014 Share Δημοσιευμένο 19 Ιουνίου 2014 Ή είσαι session man του Yanni ...φαντάζομαι ότι έχεις δεί τη Jennifer Batten να είναι session του Jeff Beck ;) Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
TamTam Δημοσιευμένο 19 Ιουνίου 2014 OP Share Δημοσιευμένο 19 Ιουνίου 2014 Η δική μου απορία είναι, άμα η κιθάρα παίζει hammond, μήπως ο πληκτράς θέλει κι αυτός ένα πετάλι για να παίζει κιθάρα; :P Με άλλα λόγια, ποιο το νόημα; Πάρε έναν πληκτρά να ησυχάσεις. Εντάξει καταλαβαίνω ότι κάποιοι για διάφορους πρακτικούς λόγους το βρίσκουν χρήσιμο, και ένας παραπάνω συνεργάτης δεν είναι απλή υπόθεση. Απλώς νομίζω ότι δεν προσφέρει και πολλά στη δημιουργικότητα του οργάνου ένα τέτοιο πετάλι, ούτε στην ανατρεπτική κληρονομιά της ehx η οποία δεν μας έχει συνηθίσει σε πετάλια πρακτικού προσανατολισμού. Συμπληρώνοντας τον φίλτατο ez θα έλεγα ότι η ηλεκτρική κιθάρα χάνει την αυθυπαρξία της όταν μιμείται. Αντίθετα όταν φτιάχνει ήχους στα όρια του εξερευνημένου και μετά από αυτά, φτάνει σε νέες ηχητικές περιοχές, τελείως δικές της, αφού κανένα άλλο όργανο δεν μπορεί να τις προσεγγίσει. Εκεί νομίζω ότι βρίσκεται η ομορφιά αυτού του οργάνου, στην τεράστια ποικιλία νέων ήχων που μπορεί να δημιουργήσει (και για μένα είναι πιο ενδιαφέροντες ακόμη και από τη στάνταρ παλέτα της). Δέχομαι βέβαια ότι αυτή είναι μια προσέγγιση πιο πειραματική, δεν σκέφτονται όλοι έτσι. Tamtam αυτό που περιγράφεις με το pog2 το κάνεις σπλιτάροντας το σήμα σου ή λουπάρεις τα μέρη ενός από τα δύο; Συμφωνώ με όσα γράφεις! Επιπλέον, θα πρόσθετα ότι για να ακουστεί πειστικά ως B9 η κιθάρα δεν θα πρέπει να κάνει bending... γιατί τότε ακούγεται αστείο... Σε αυτό που ρωτάς τώρα, όχι, δεν σπλιτάρω (αν και το δοκίμασα, όμως δεν μου άρεσε να ακούγεται το "hammond" μου μόνο από τον ένα ενισχυτή (παίζω στέρεο), το POG-2 κάνει to shimmering effect επιτρέποντάς σου να αναμιγνύεις όσο καθαρό σήμα θέλεις στο εφέ! Γι' αυτό λέω ότι το B9 machine κάνει ότι ακριβώς και το POG-2 αλλά χωρίς την ευελιξία του δεύτερου - απλά έχουν presetάρει 9 γαμάτους ήχους που μπoρείς όμως να τους φτιάξεις (με το σχετικό ψάξιμο) στο pog2. Συν βέβαια κάποια features όπως το click... @marathon ρε συ, μου ακούγεται "φτενό" το σύνθι. Αλλά τι ξέρω εγώ; Ένας άσχετος που μιλάει στα κσύλα είμαι. #kati_dika_mou ::) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
marathon Δημοσιευμένο 19 Ιουνίου 2014 Share Δημοσιευμένο 19 Ιουνίου 2014 ρε συ, μου ακούγεται "φτενό" το σύνθι. Υπάρχουν σύνθι και σύνθι. Μην ξεχνάς ότι με ένα GR δεν παίζεις μόνο με τους εσωτερικούς ήχους αλλά και με software ή hardware synths. Με λίγα λόγια μπορείς να "κοντρολάρεις" και ένα πραγματικό Β9...εάν έχει midi port που δεν το γνωρίζω Ένας άσχετος που μιλάει στα κσύλα είμαι. #kati_dika_mou ::) Δηλ όταν βάζεις το πετάλι της Electro Harmonix...επηρεάζουν τον ήχο και τα ξύλα ;D. Στο video που ανέβασες ο τύπος κάνει demo με μία Fender (Amerikana?). Δηλ εάν είχε μία Μεξικάνα....θα είχε άλλο ήχο λές? Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Sakis_Gallo Δημοσιευμένο 19 Ιουνίου 2014 Share Δημοσιευμένο 19 Ιουνίου 2014 εχει πλακα! θελω πολυ να το δοκιμασω. σε αυτα τα πεταλια η δυσκολια ειναι στην αισθηση του χεριου που πρεπει να προσαρμωσεις στο παιξιμο. A musician who is travelling with the old blues while searching the psychedelic groovie sounds of the 60's with his guitar. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
kkmspm Δημοσιευμένο 19 Ιουνίου 2014 Share Δημοσιευμένο 19 Ιουνίου 2014 Για αρχή βάλε τα modulation στο parallel loop 100% wet στα -10dB. Μπορεί να μην έχει σχέση με το θόρυβο αλλά θα πάρεις μακράν καλύτερο ήχο μιας και Αυτή είναι η είναι tube buffered loop και όχι η σειριακή. Στο od4 ο ενθσχυτης έχει πάρα πολύ gain. Με το knob στο 3 παίζεις γαμωσταυροδεμονομεταλ. Ποιο πάνω μικροφωνιζει εύκολα με το παραμικρό πρόβλημα στην αλυσίδα σου. Τέλος κάνε μια δοκιμή να αλλάξεις τη v1 με κάποια άλλη προενισχητρια από τις δίπλα.( όχι αυτή που είναι δίπλα στις τελικές) www.facebook.com/BlackBodyRadiationAthens Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
droneblack Δημοσιευμένο 19 Ιουνίου 2014 Share Δημοσιευμένο 19 Ιουνίου 2014 B9 ,GR55,POG............και μεις παιδευομαστε με E-bow ακομα :P Ουφφφ αντε να μπεις παλι σε "μαζευω λεφτα για GAS" mode....γ@μ@ την αρρωστια μου! ;D ;D Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
sfaku Δημοσιευμένο 19 Ιουνίου 2014 Share Δημοσιευμένο 19 Ιουνίου 2014 Σε αυτό που ρωτάς τώρα, όχι, δεν σπλιτάρω (αν και το δοκίμασα, όμως δεν μου άρεσε να ακούγεται το "hammond" μου μόνο από τον ένα ενισχυτή (παίζω στέρεο), το POG-2 κάνει to shimmering effect επιτρέποντάς σου να αναμιγνύεις όσο καθαρό σήμα θέλεις στο εφέ! A, ΟΚ. Εγώ ο τρελαμένος φαντάστηκα ότι σπλιτάρεις το σήμα σε άλλη αλυσίδα με το pog και κάποιο εφέ πχ. μπόλικο βάθος, και ότι παράλληλα υπήρχε και άλλη αλυσίδα με καθαρό σήμα. Αυτό βέβαια δεν είναι απαραίτητο να πάει σε χωριστούς ενισχυτές, υπάρχουν και πετάλια που "σουμάρουν" (π.χ. Pigtronix keymaster, νομίζω και το line selector της Boss και άλλα). Το σπλιτάρισμα θα το χρησιμοποούσα ακριβώς για να προσθέσω όσο εφέ θέλω μόνο στο σήμα του pog και να το κάνω να ακούγεται σαν ambient "πλάτη", διαφορετικά μπορείς κάλλιστα να χρησιμοποιήσεις το mix του πεταλιού. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
TamTam Δημοσιευμένο 19 Ιουνίου 2014 OP Share Δημοσιευμένο 19 Ιουνίου 2014 A, ΟΚ. Εγώ ο τρελαμένος φαντάστηκα ότι σπλιτάρεις το σήμα σε άλλη αλυσίδα με το pog και κάποιο εφέ πχ. μπόλικο βάθος, και ότι παράλληλα υπήρχε και άλλη αλυσίδα με καθαρό σήμα. Αυτό βέβαια δεν είναι απαραίτητο να πάει σε χωριστούς ενισχυτές, υπάρχουν και πετάλια που "σουμάρουν" (π.χ. Pigtronix keymaster, νομίζω και το line selector της Boss και άλλα). Το σπλιτάρισμα θα το χρησιμοποούσα ακριβώς για να προσθέσω όσο εφέ θέλω μόνο στο σήμα του pog και να το κάνω να ακούγεται σαν ambient "πλάτη", διαφορετικά μπορείς κάλλιστα να χρησιμοποιήσεις το mix του πεταλιού. Ακριβώς αυτό το έχω δοκιμάσει, να βγάζω το POG 2 με δικό του delay και βρώμα (ενδεχομένως). Αλλά δεν είχε νόημα... διότι πιο "οργανικός" ακούγεται ο ήχος αν χρησιμοποιείς τhn επιλογή που σου δίνει το πετάλι να δυναμώνεις/χαμηλώνεις (έξαφανίζεις) το καθαρό σήμα σε σχέση με το εφέ. Ετσι κατέληξα στην πιο απλή λύση, δια της ατοπου απαγωγής. Επιπλέον, δεν χρειάζεται να αλλάζω ρυθμίσεις όταν θέλω ας πούμε από ήχο πλάτης να κάνω πχ σόλο με ήχο βιολιού - χωρίς ατάκες ή "Φυσικό ήχο" του οργάνου (εκεί το "καθαρό σήμα θα μου έκανε ζημιά αν ακουγόταν μέσα από άλλο κανάλι) . Είμαστε τρίο βλέπεις και στην κιθάρα πρέπει να τα κάνω όλα με δυο χέρια και δυο πόδια. :) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
kkmspm Δημοσιευμένο 19 Ιουνίου 2014 Share Δημοσιευμένο 19 Ιουνίου 2014 Για αρχή βάλε τα modulation στο parallel loop 100% wet στα -10dB. Μπορεί να μην έχει σχέση με το θόρυβο αλλά θα πάρεις μακράν καλύτερο ήχο μιας και Αυτή είναι η είναι tube buffered loop και όχι η σειριακή. Στο od4 ο ενθσχυτης έχει πάρα πολύ gain. Με το knob στο 3 παίζεις γ***σταυροδεμονομεταλ. Ποιο πάνω μικροφωνιζει εύκολα με το παραμικρό πρόβλημα στην αλυσίδα σου. Τέλος κάνε μια δοκιμή να αλλάξεις τη v1 με κάποια άλλη προενισχητρια από τις δίπλα.( όχι αυτή που είναι δίπλα στις τελικές) Λαθος ποσταρισμα...ας το σβησει καποιος :P www.facebook.com/BlackBodyRadiationAthens Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Johnzo Δημοσιευμένο 19 Ιουνίου 2014 Share Δημοσιευμένο 19 Ιουνίου 2014 Το απόλυτο mimic... ;D ;D ;D Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση