theoctapus Δημοσιευμένο 30 Μαΐου 2014 Share Δημοσιευμένο 30 Μαΐου 2014 Στη χειροτερη δε θα παθεις και τιποτα που να μην διορθωνεται με μερικα Panadol. ;D ;D Και μια χρονομηχανή χρειάζεται για τον χαμένο χρόνο. ;D Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
trolley Δημοσιευμένο 30 Μαΐου 2014 Share Δημοσιευμένο 30 Μαΐου 2014 Μιας και είναι εξαιρετικά δύσκολο να αποκρυπτογραφήσουμε τις επιρροές στη ''μουσικη'' του ξενάκη (δεν τη θεωρώ μουσική) δηλαδή δεν μπορούμε να πούμε με ακρίβεια πότε για παράδειγμα μία αλληλουχία νοτών είναι αποτέλεσμα του συχνωτικού τους εύρους, ή κάποιος μαθηματικός τύπος κ.ο.κ, αν βγώ εγώ, ο octapus, ο trolley και ο καθένας, και παίξουμε ένα random συνδιασμό από νότες, το πλασάρουμε σαν πειραματισμό τι πιθανότητες έχουμε για επιτυχία ή έστω κάποια επιφανειακή αναγνώριση ώστε τουλάχιστον να ενταχθούμε ως ομοϊδεάτες του Ξενάκη,και κάθε ξενάκη? Ξέρεις.. αν όντως ξεκινάγαμε τρεις άνθρωποι, εργαζόμενος καθένας μόνος του να εφαρμόσουμε ένα σετ κανόνων σαν αυτό που περιέγραψες, θα καταλήγαμε σε τρία εντελώς διαφορετικά αποτελέσματα. Η "αναγνώριση" θα σχετιζόταν με άλλες παραμέτρους. Ποιο απλά. Ποια είναι η λεπτή γραμμή ανάμεσα στην μπούρδα και το αριστούργημα? ;D Στα αυτιά ποιου; Πόσοι και πόσοι μουσικοί δεν έχουν καταφέρει - μετά από πολύ μελέτη - να "βγάλουν" στην κιθάρα ένα αγαπημένο τους κομμάτι, μόνο και μόνο για να διαπιστώσουν ότι οι άλλοι γύρω τους δεν εντυπωσιάζονται διόλου, αλλά και ότι αυτοί οι ίδιοι τελικά δεν ικανοποιούνται από το επίτευγμα; Αν ότι κάνεις το κάνεις για άλλους, φαίνεται. Αν το κάνεις για 'σένα, πάλι φαίνεται. Αυτή είναι - κατά τη γνώμη μου - η μόνη πραγματικά υπαρκτή γραμμή. Mea Culpa Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
trolley Δημοσιευμένο 30 Μαΐου 2014 Share Δημοσιευμένο 30 Μαΐου 2014 Κάτι ακόμη, ελαφρώς εκτός θέματος: Οι Έλληνες συνθέτες (δε λέμε για τραγουδοποιούς όπως ο Θεοδωράκης ή Χατζιδάκις), είναι σε σημαντικό βαθμό out there. Δηλαδή, είτε πούμε για Σκαλκώτα, είτε για Χρήστου, είτε για Ξενάκη, είτε για Vangelis να ξέρετε ότι οι ατονάλ / πειραματικές προσεγγίσεις πάνε σύννεφο, ομού μετά της χρήσης παράξενων ακουστικών οργάνων, υπολογιστών, συνθς κλπ. Δηλαδή, ανεξάρτητα από το ότι χαλάει την καρτ-ποσταλική μας αντίληψη για τη χώρα, αυτή είναι η σύγχρονη ελληνική μουσική σύνθεση, και προσωπικά το έβρισκα πάντοτε σπουδαίο, ίσως ακριβώς επειδή χαλάει την καρτ-ποσταλική εικόνα με το τζατζίκι, το ούζο και το μυρωδάτο σανδάλι. Που να δείτε τους φωτογράφους, κατ' αντιστοιχία... θα το ρίξετε στο πανκ για να συνέλθετε... ;D ;D Mea Culpa Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
odis13 Δημοσιευμένο 30 Μαΐου 2014 Share Δημοσιευμένο 30 Μαΐου 2014 [οφφτοπηκ] Που να δείτε τους φωτογράφους, κατ' αντιστοιχία... θα το ρίξετε στο πανκ για να συνέλθετε... ;D ;D Περαιτερω εκτος θεματος, αλλα αν δε σου κανει κοπο θα με ενδιεφερε μια πιο ανεπτυγμενη βερσιον του παραπανω. Η επαφη μου με το Ελληνικο φωτογραφικο στερεωμα ειναι ολιγον τι επιφανειακη. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Vaggelis_Revolted Δημοσιευμένο 30 Μαΐου 2014 Share Δημοσιευμένο 30 Μαΐου 2014 Γούστα είναι αυτά, το τι είναι άξιο ακρόασης διαφέρει από άνθρωπο σε άνθρωπο άλλωστε! www.youtube.com/channel/UCelzEAB-vToaDU1y4jeUQpg www.facebook.com/groups/garagevibe/ www.facebook.com/revoltedmasses http://vaggelisrevolted.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
trolley Δημοσιευμένο 30 Μαΐου 2014 Share Δημοσιευμένο 30 Μαΐου 2014 Δηλ, αν αυτο ειναι αξιο ακροασης, εγω τι πρεπει να κανω; α) Να διαβάσεις όλο το thread. β) Να αισθανθείς αμηχανία για την έλλειψη βασικών γνώσεων για τους συνθέτες του 20ου αιώνα. :) Mea Culpa Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Holystone Δημοσιευμένο 30 Μαΐου 2014 Share Δημοσιευμένο 30 Μαΐου 2014 Οκ, το καταλαβαινω αυτο... Αλλα πραγματικα εσεις που εχετε ισως και διαβασει θεωρια/ αρμονια μουσικης... Παταει πουθενα; Γιατι μεχρι και φαλτσα ακουγονταν στα αυτια μου (αυτια βεβαια κουρδισμενα με την μουσικη που ολοι ξερουμε) Your Ear Rulez! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
trolley Δημοσιευμένο 30 Μαΐου 2014 Share Δημοσιευμένο 30 Μαΐου 2014 Παταει πουθενα; Όχι. ;D ;D ;D ;D ;D Mea Culpa Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
theoctapus Δημοσιευμένο 30 Μαΐου 2014 Share Δημοσιευμένο 30 Μαΐου 2014 β) Να αισθανθείς αμηχανία για την έλλειψη βασικών γνώσεων για τους συνθέτες του 20ου αιώνα. Υπάρχουν απείρως σημαντικότερα πράγματα για την έλλειψη των οποίων θα πρέπει να νοιώθει κανείς αμηχανία. Το να μην ξέρεις τον Ξενάκη δεν είναι ούτε καν πταίσμα, είναι ανευ ουσίας. Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
marathon Δημοσιευμένο 30 Μαΐου 2014 Share Δημοσιευμένο 30 Μαΐου 2014 Δεν ξερω τον Ξενακη, αλλα νομιζω πως δεν θα πολυψαξω και να τον γνωρισω... (Τωρα, βαρατε ελευθερα....) To Bo Diddley όμως να ψάξεις να τον γνωρίσεις ;) Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση