Προς το περιεχόμενο

Πως να αυξήσω τη ταχύτητα παιξίματος?


Προτεινόμενες αναρτήσεις

πάνω κάτω οι περισσότεροι μου έχετε πει να κρατάω χαλαρό το χέρι μου.. το χέρι που κρατάει τη πένα είναι πολύ χαλαρό πραγματικά.. το χέρι που χτυπάει όταν πάω να παίξω πιο γρήγορα κοκκαλώνει κάπως και συνεπώς αργεί πολύ... εκεί είναι το πρόβλημά μου.. όσο για θεωρία προτείνετε να αρχίσω από την εκμάθηση πεντατονικών?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 53
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

μπορείς να μου εξηγήσεις λίγο για το 3? επειδή προσπαθώ να είμαι χαλαρός αλλά όταν προσπαθώ να παίξω πιο γρήγορα να δάχτυλά μου σαν να κοκκαλώνουν... :(

Αν κάνεις το 1. και το 2. τότε άραξε και .... το 3. θα έρθει μόνο του!

Μην πιέζεσαι ποτέ (εκτός από το 2.) όταν θέλεις να παίξεις πραγματικά κάτι.

Αυτό που γράφεις "όταν προσπαθώ να παίξω πιο γρήγορα" είναι το 2.

Είναι λογικό τα δάχτυλά σου να κοκκαλώνουν, γι' αυτό το κάνεις, για να τινάξεις το νευρικό σου σύστημα στον αέρα.

Το 3. είναι φυσική συνέπεια (μην ξεχνάς ποτέ το 1.)

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν κάνεις το 1. και το 2. τότε άραξε και .... το 3. θα έρθει μόνο του!

Μην πιέζεσαι ποτέ (εκτός από το 2.) όταν θέλεις να παίξεις πραγματικά κάτι.

Αυτό που γράφεις "όταν προσπαθώ να παίξω πιο γρήγορα" είναι το 2.

Είναι λογικό τα δάχτυλά σου να κοκκαλώνουν, γι' αυτό το κάνεις, για να τινάξεις το νευρικό σου σύστημα στον αέρα.

Το 3. είναι φυσική συνέπεια (μην ξεχνάς ποτέ το 1.)

 

ευχαριστώ πολύ!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

διαμαντια συμβουλες δωθηκαν παραπανω.θα προσθεσω  προσοχη στους δαχτυλισμους.

προτιμω να επιλεγω τον πιο συντομο δρομο και να χρησιμοποιω το δαχτυλο 

που αισθανομαι πιο καταλληλο σε χαλαροτητα και αποσταση.

στην δυναμη γινε ο χειροτερος τσιγγουνης αλλα και η αποσταση των δαχτυλων σε σχεση

με την τααστιερα να μην πηγαινουν ψηλα.αυτο βεβαια ακολουθει απο μονο του αν εισαι

χαλαρος.

 

οταν βαζεις δυναμη απο την αγωνια να παιξεις κατι γρηγορο παρατηρησε οτι συνηθως

δεν αναπνεεις βαθια εως και καθολου.αν το αποφυγεις αυτο και συντηρεις εναν φυσιολογικο

ρυθμο βοηθαει τρομακτικα.συνηθως οταν αλλαζει η ψυχολογια,αλλαζει και ο ρυθμος της αναπνοης,

αλλα μπορει να συμβει και το αντιστροφο.αλλαζοντας την αναπνοη να αλλαξει και ψυχολογια.

 

το να παιζεις  αργα εναι απαραιτητο παντα,για να παιξεις κατι χωρις λαθος που ειναι θεμελιωδες

για να αυξησεις ταχυτητα.αλλα ακομα και να αποκτησεις ταχυτητα,παλι να μελετας κατι καινουργιο

πολυ αργα και τελεια ωστε να μην αισθανεσαι σχεδον ουτε μια ενοχληση στα δαχτυλα

και στα αυτια.απαλα σαν χαδι και οχι βιαιες κινησεις.

 

ολα αυτα μπορει να φαινονται πολυ αντιφατικα σε καποιον, κυριως οταν βλεπουμε

ροκ κιθαριστες να σολαρουν και εχουν μια εκφραση λες και σηκωνουνε 200 κιλα

με το ενα δαχτυλο σε bend για παραδειγμα αλλα αυτο ειναι κατι διαφορετικο

και παρερμηνευεται.ελπιζω να σε βοηθησουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

διαμαντια συμβουλες δωθηκαν παραπανω.θα προσθεσω  προσοχη στους δαχτυλισμους.

προτιμω να επιλεγω τον πιο συντομο δρομο και να χρησιμοποιω το δαχτυλο 

που αισθανομαι πιο καταλληλο σε χαλαροτητα και αποσταση.

στην δυναμη γινε ο χειροτερος τσιγγουνης αλλα και η αποσταση των δαχτυλων σε σχεση

με την τααστιερα να μην πηγαινουν ψηλα.αυτο βεβαια ακολουθει απο μονο του αν εισαι

χαλαρος.

 

οταν βαζεις δυναμη απο την αγωνια να παιξεις κατι γρηγορο παρατηρησε οτι συνηθως

δεν αναπνεεις βαθια εως και καθολου.αν το αποφυγεις αυτο και συντηρεις εναν φυσιολογικο

ρυθμο βοηθαει τρομακτικα.συνηθως οταν αλλαζει η ψυχολογια,αλλαζει και ο ρυθμος της αναπνοης,

αλλα μπορει να συμβει και το αντιστροφο.αλλαζοντας την αναπνοη να αλλαξει και ψυχολογια.

 

το να παιζεις  αργα εναι απαραιτητο παντα,για να παιξεις κατι χωρις λαθος που ειναι θεμελιωδες

για να αυξησεις ταχυτητα.αλλα ακομα και να αποκτησεις ταχυτητα,παλι να μελετας κατι καινουργιο

πολυ αργα και τελεια ωστε να μην αισθανεσαι σχεδον ουτε μια ενοχληση στα δαχτυλα

και στα αυτια.απαλα σαν χαδι και οχι βιαιες κινησεις.

 

ολα αυτα μπορει να φαινονται πολυ αντιφατικα σε καποιον, κυριως οταν βλεπουμε

ροκ κιθαριστες να σολαρουν και εχουν μια εκφραση λες και σηκωνουνε 200 κιλα

με το ενα δαχτυλο σε bend για παραδειγμα αλλα αυτο ειναι κατι διαφορετικο

και παρερμηνευεται.ελπιζω να σε βοηθησουν.

 

με βοήθησαν πάρα πολύ ευχαριστώ!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα.

 

Διάβασα όλα τα προηγούμενα σχόλια, αλλά δεν βρήκα κάπου τα βασικά, οπότε και είπα να ποστάρω. Καταρχάς να πω ότι προσωπικά, παρόλο που παίζω χρόνια, δεν παίζω γρήγορα. Μικρότερος το βρήκα εντυπωσιακό και το προσπάθησα (ίσως να έπαιζα γρηγορότερα κιόλας), αλλά με τον καιρό βρήκα άλλα πράγματα πολύ πιο ενδιαφέροντα και εστίασα εκεί. Όπως και να το κάνουμε, το "γρήγορο παίξιμο" είναι απλά εντυπωσιασμός και κρύβει πολλή λίγη μουσικότητα μέσα του. Η απόδειξη είναι ότι αρκετοί "shredders", από καλλιτεχνικής άποψης είναι έως και αστείοι, ενώ τους ακούνε σχεδόν αποκλειστικά κιθαρίστες. Αυτό όμως είναι μια άλλη κουβέντα και καλύτερα να γίνει αλλού. Ίσως και κακώς να ξεκίνησα έτσι, όμως το θέτω σαν προβληματισμό στον thread starter δεδομένου ότι "ξεκινάει", ίσως είναι και μικρός και δεδομένου ότι έχει τον kurt στο avatar. Αλλά και για κάθε άλλον μικρότερο σε ηλικία που διαβάζει.

 

Επειδή λοιπόν είναι θέμα πρακτικό και όχι καλλιτεχνικό, υπάρχουν μέθοδοι για να επιτευχθεί. Αυτό δεν σημαίνει ότι είναι εύκολο και μπορεί να το κάνει ο καθένας βέβαια.

Το κυριότερο που χρειάζεται είναι Discipline. Το δυσκολότερο δε, είναι ότι πρέπει να την επιβάλεις ο ίδιος στον εαυτό σου.

 

Καταρχάς, ό,τι και να κάνεις παίζε με μετρονόμο. Υπάρχουν ένα σωρό ασκήσεις που θα βρεις παντού. Από τύπους στο Internet, μέχρι σε παλαιότερα Instructional videos από γνωστούς κιθαρίστες.

Το πιο στανταρ είναι να παίζεις τη χρωματική κλίμακα, μα και το να ανεβοκατεβαίνεις την μαντζόρε - μινόρε κλίμακα με διάφορους τρόπους. πχ, αντί να ανεβαίνεις νότα νότα, ανεβαίνεις μια τρίτη, κατεβαίνεις μια νοτα κοκ (C-E-D-F-E-G-F-A-G-B-A-C στην Cmajor). Tέτοιοι τρόποι υπάρχουν ένα σωρό. Με τον καιρό θα σου βγαίνουν αβίαστα.

Αυτό που χρειάζεται είναι να ξεκινάς αργά, προσέχοντας τον σωστό συγχρονισμό του αριστερού με το δεξί σου χέρι. Δυστυχώς ή ευτυχώς, αν είσαι άπειρος πολύ δύσκολα θα ξέρεις αν το κάνεις αυτό το πράμα σωστά. Εδώ ακριβώς χρειάζεσαι κάποιον δάσκαλο και μάλιστα καλό. Ώστε να σου επιδείξει πως ακριβώς να κρατάς το όργανο και να το παίζεις σωστά (ακούστηκε σαν σεξουαλικό υπονοούμενο αυτό ή σαν μάθημα στην αρχαία Ελλάδα).

Υπάρχουν ένα σωρό instructional μέθοδοι πάνω σε αυτό από Interactive videos, αλλά η ταπεινή μου άποψη είναι πως τίποτα δεν είναι σαν το real thing, με κάποιον να σου λύσει τις απορίες real time και να σε ΒΛΕΠΕΙ αν το κάνεις σωστά. Κατόπιν, απλά βάζεις κάποιο πρόγραμμα στη ζωή σου και κάνεις προπόνηση κάθε μέρα. Βγάζεις μια άσκηση σωστά σε x bpm παίζοντας όγδοα και απλά αυξάνεις ταχύτητα.

 

Συνοψίζοντας λοιπόν, αφού βεβαιωθείς ότι κρατάς το όργανο σωστά καθώς και παίζεις σωστά:

1) παίζεις με μετρονόμο

2) ανεβοκατεβαίνεις χρωματική και ασκήσεις κλιμάκων ξεκινώντας αργά πχ 50 bpm παίζοντας όγδοα.

3) Βεβαιώνεσαι ότι το κάνεις σωστά και το αριστερό με το δεξί είναι συγχρονισμένα και οι νότες βγαίνουν καθαρά.

4) αυξάνεις bpm.

 

Αν ακολουθήσεις τα παραπάνω, μετά είναι θέμα χρόνου και έχει να κάνει με το ταλέντο σου.

 

Επίσης, θέλω να τονίσω το εξής. Υπάρχουν πολλοί που θα σου πούνε ένα σωρό συμβουλές για το πως να παίζεις. Πχ ότι σπας τον καρπό και δεν κουνάς όλο το χέρι κλπ. Αυτές είναι μεν σωστές και όχι μόνο θα σε βοηθήσουν να παίξεις σωστά, αλλά θα σε κάνουν και να αποφύγεις τραυματισμούς και το να καταπονείς το σώμα σου. Όμως υπάρχουν και ένα σωρό εξαιρέσεις από ανθρώπους οι οποίοι έκατσαν μόνοι τους να μάθουν το όργανο και το έκαναν σωστά "με τον δικό τους τρόπο". Αν τους δεις πως παίζουν, θα διαπιστώσεις ένα σωρό λάθος κρατήματα της πένας κλπ. Κανείς, για παράδειγμα, δεν θα σου δείξει μέθοδο για να κρατάς την πένα όπως ο Marty Friedman. Ένα άλλο παράδειγμα είναι ο Reb Beach που στην προσπάθειά του να ανεβοκατεβαίνει κλίμακες στον λαιμό, ανέπτυξε τον "δικό του" τρόπο. Μπορείς να το δεις εδώ:

Βλέπεις λοιπόν, ότι ακόμα και γνωστοί παίκτες πολλές φορές "σπάνε" τους στερεότυπους κανόνες για το πως να κάνεις κάτι. Το κριτήριο είναι ΠΑΝΤΑ να ακούγεσαι σωστά και καθαρά.

 

Όσον αφορά τις προηγούμενες συμβουλές κάποιες μου φάνηκαν οκ, απλά μου φαίνονται για επίπεδο "παίζω όγδοα στα 230bpm και ζορίζομαι στα 235. τί να κάνω". Ο πρώτος που σου απάντησε είπε κάπου "παίζε γρηγορότερα και ας είναι χάλια". Δεν το κατάλαβα πολύ καλά αυτό. Φαντάζομαι ότι δεν εννοεί αυτό που κυριολεκτικά καταλαβαίνει κανείς, γιατί είναι μέγα λάθος, απλά δεν το διατύπωσε σωστά. Αυτό που φαντάζομαι, θέλει να πει (και μπορεί να με διορθώσει αν κάνω λάθος) είναι το ότι να ζορίζεις λίγο παραπάνω τον εαυτό σου όταν είσαι στα όρια. Πχ αφού έχεις κάτσει και έχεις κάνει τις ασκήσεις σου στο καθημερινό πρόγραμμα σωστά και έχεις παίξει πχ τα όγδοα στα 200 bpm όπου και είναι το όριό σου, δοκίμασε να το κάνεις στα 205 και ας μη βγει τελείως σωστά, απλά Push your limits ώστε να φτάσεις εκεί γρηγορότερα.

 

Τέλος, 2 πράματα που δεν ανέφερα είναι:

Παίζε με ενισχυτή.

Το να έχεις ένα όργανο που σε βοηθάει. Τα στάνταρ είναι το χαμηλό action και οι λεπτές χορδές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπαρχουν καποια πραγματα που πρεπει να εχεις συνεχεια στο μυαλο σου μεχρι να σου γινουν δευτερη φυση.Αν τα κανεις τοτε το μονο που σου μενει ειναι οι εργατοωρες εξασκησης....αυτα λοιπον ειναι:

 

1.Οικονομια κινησης:

2.Ανεξαρτησια δαχτυλων

3.Χαλαρα δαχτυλα και καρπος

4Χαλαρο κρατημα πενας (μονο οσο χρειαζεται ωστε να μη πεφτει απο τα χερια) και με τη σωστη γωνια για να μη κολλαει στις χορδες(περιπου 45 μοιρες)

5 Τελειες επαναληψεις χωρις λαθη(παιξε μονο οσο γρηγορα μπορεις να παιξεις τέλεια)

 

ΥΓ 6(το ξεχασα :P αλλα ειναι σημαντικο) Παιζε γρηγορα οπως ακριβως παιζεις αργα.Αυτο σημαινει πχ οτι οταν παιζεις μια φραση αργα και εχεις μια συγκεκριμενη τεχνικη αυτη ακριβως πρεπει να ειναι και οταν παιζεις γρηγορα..γιατι πχ οταν πας να παιξεις κατι στα ορια σου συνηθως σφιγγεις περισσοτερο την πενα,τον ωμο,τα δοντια,αλλαζεις θεση στην γωνια του χεριου κτλ κτλ κτλ.Προσπαθησε λοιπον να μην αλλαξεις τιποτα.Η αισθηση πχ που εχεις στα 80 πρεπει να ειναι ακριβως η ιδια με αυτη που εχεις στα....180.Αν δεν ειναι, τοτε υπαρχει ενταση καπου στο σωμα σου και αυτη πρεπει να φυγει..

 

Αν δεις προσεκτικα τα παραπανω θα καταλαβεις οτι δεν ειναι ξεχωριστα αλλα το ενα βοηθαει το αλλο.Αν πχ κανεις τις απολυτως απαραιτητες(μικρες) κινησεις με τα δαχτυλα σου αυτο θα βοηθησει στην ανεξαρτησια των δαχτυλων(στο ποσο δηλαδη το ενα δαχτυλο κιν χωρις να επηρρεασει τα υπολοιπα), στο να ειναι χαλαρα, αλλα και σαν συνολο θα βοηθησει καθε χτυπημα να εχει στο σωστο ηχο με τα χερια συγχρονισμενα.

 

Καλο θα ηταν τα παραπανω να τα εξασκησεις με ξεχωριστα drills ΠΡΙΝ αποφασισεις να χρησιμοποιησεις μετρονομο.Γιατι οταν προσπαθεις να ακολουθησεις το κλικ, συνηθως οι λεπτομερειες τις τεχνικης πανε περιπατο...αρα κανε εξασκηση για λιγο πανω σε αυτα μεχρι να δεις οτι τα κανεις τελεια και τοτε βγαλε τον μετρονομο για τα περαιτερω ;).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυστυχως δεν μπορεις να παρεις αξιοπιστες απαντησεις εδω γιατι η ταχυτητα ειναι αποτελεσμα πολλων παραγοντων που ο καθενας συνεισφερει 5-15% με αποτελεσμα να μην υπαρχει μαγικη συνταγη.

 

Εδω μεσα θα παρεις μικρα κομματια που δεν θα μπορεσεις να συνδεσεις ετσι ωστε να ενωσεις το παζλ.

 

Πχ Κανεις δεν αναφερει οτι τελικα η ταχυτητα και η αντοχη ερχεται απο τους μυς στον βραχιονα,(petrucci speed mechanics) αρα πρεπει να γυμναστει αυτο το κομματι. Με βαρη? φυσικα και οχι, αλλα παιζοντας σωστα κιθαρα.

 

Μεχρι εκεινο το σημειο υπαρχουν αλλα πραγματα που δινουν ταχυτητα

1. Τι πενες χρησιμοποιεις (μαλακες - σκληρες)

2. Η γωνια με την οποια χτυπας τις χορδες

3. Ο τροπος που κρατας την πενα, ουτε πολυ χαλαρα ουτε πολυ σφιχτα*

4. Η κινηση του καρπου (εντελως χαλαρη αλλα ελεγχομενη)

5. Η μετακινηση του χεριου ενω αλλαζεις χορδες*

6. Να εχει το δεξι χερι ενα σημειο αναφορας στην γεφυρα οπου και θα στηριζεται. (Στα αγγλικα "rests" - που η μεταφραση του δεν ειναι "στηριζεται")*

7. Ενα χαλαρο αριστερο με δουλεμενη την ανεξαρτησια των δαχτυλων.

8. Συγχρονισμος των δυο χεριων*

9. Να βαζεις τα ισχυρα μερη του beat ή "αρχηγους", το αναφερει ο Stetina σε ενα απο τα βιβλια του, πχ παιζεις τεσσερα 16α, να τονιζεις το πρωτο και τα επομενα 3 να ειναι χαλαρα παιγμενα*

 

και ΑΠΕΙΡΗ ΥΠΟΜΟΝΗ για να ξεπερασεις το "frustration point" της μελετης, δηλαδη την φαση "παιζω 4 ωρες την ημερα για δυο μηνες αλλα δεν βλεπω αποτελεσμα - τα παραταω" ή βαρεθηκα τις ασκησεις

 

Αντι λοιπον να βλεπεις βιντεο στο ιντερνετ και να σπαταλας τον χρονο σου ψαχνοντας μαγικες συνταγες, κανε μαθηματα γιατι μονο ενας δασκαλος μπορει να σε βοηθησει, ειδικα στα θεματα με *.

All the money of the world can't buy me

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

+1 σε όλα τα παραπάνω.

 

My two cents είναι μια στο τόσο να ηχογραφείς τον εαυτό σου, ειδικά σε σημεία που είσαι "στα όριά σου" όσον αφορά ταχύτητα, για να δεις τι όντως ακούγεται. Όταν παίζεις είναι πολύ δύσκολο να καταφέρεις να προσέχεις και τι παίζεις και να το ακούς ταυτόχρονα, οπότε η ηχογράφηση θα σε βοηθήσει πολύ να δεις πολλά πράγματα, δυναμικές, σημεία εκτός μετρονόμου κτλ..

 

Επίσης όταν κάνεις όλα τα παραπάνω, ΜΗΝ χρησιμοποιείς εφφέ καθόλου. Δεν μιλάω για chorus, echo κτλ, αλλά και κομπρέσορες, noiz gates κτλ. Αν (όταν  ;) ) καταφέρεις να βγάλεις αυτά που θέλεις χωρίς "βοήθειες", τότε όταν τα προσθέσεις θα δείς πραγματική διαφορά στον ήχο σου.

 

Τέλος, και εξαιρετικά σημαντικό για μένα, μην παίζεις μόνο ασκήσεις, κλίμακες κτλ. Όσο μπορείς αφιέρωνε και λίγο χρόνο σε τραγούδια, αυτοσχεδιασμούς κτλ, γενικότερα πράγματα που σε ευχαριστούν στην κιθάρα. Καλές οι ασκήσεις, αλλά κιθάρα ξεκίνησες φαντάζομαι γιατί σ'αρέσει να παίζεις και όχι για να μάθεις να παίζεις γρήγορα, οπότε ευχαριστήσου το!

:)

ΔΕΝ ΦΩΝΑΖΩ, ΣΦΗΝΩΣΕ ΕΝΑ ΣΟΥΣΑΜΙ ΤΟ ΚΑΠΣ ΛΟΚ..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάποιοι καλοί μπούσουλες στα βίντεο αυτού του τύπου (δες τα how to pick properly , how to hold a guitar properly κτλ)

 

https://www.youtube.com/user/Old7StringGuy/videos?sort=dd&view=0&shelf_id=1

 

Ως προς το picking σου εξηγεί πώς μπορείς να χρησιμοποιείς καρπό για το picking και μπράτσο για να μεταφέρεις τον καρπό, κρατώντας τις 2 κινήσεις ανεξάρτητες μεταξύ τους (υπάρχουν variations στο picking καρπού γενικά πάντως).

 

Ως προς τη στάση του σώματος, πολύ σημαντικό είναι να ΜΗΝ ΥΠΟΒΑΣΤΑΖΕΙΣ ΤΟ ΜΠΡΑΤΣΟ (επιτρέπεται σε κανά ψυχοπονιάρικο bend ή/και vibrato), και να παίζεις κατά το δυνατόν το ίδιο καθιστός και όρθιος. Καλή πρακτική είναι να φοράς ζώνη ώστε να μοιάζει κάπως η στάση σου με όταν είσαι όρθιος ακόμα και όταν παίζεις όρθιος. Αν θες ζώνη χαμηλά αυτό όμως δε βοηθάει...

 

Ως προς το "αργά με μετρονόμο" : Το να κάθεσαι μπροστά από μια τηλεόραση και να παίζεις το ίδιο πράγμα 300 φορές μπορεί να μην αποδώσει. Πιο πολύ φρόντισε να φτιάξεις "muscle memory" για τη συγκεκριμένη φράση που παίζεις. Να θυμάσαι πώς πάει η φράση και να αρχίσεις να συνηθίζεις τα δάχτυλά σου σε αυτήν. Μη ντραπείς να τη σπάσεις και να εστιάσεις στα δύσκολα σημείο. Μετά αργά και συγκεντρωμένα σε αργό tempo, ενώνοντας τα σημεία που τυχόν έσπασες πριν, και μετά ανεβάζεις πχ ανά 5 bpm

 

Όσο για τη συμβουλή του "παίζε και τραγούδα": Δε χρειάζεται να τραγουδάς. Αρκεί να "φωνάζεις" τη φράση από μέσα σου δίχως να κομπιάζεις. Έτσι, δημιουργείς δυνατό σήμα στον εγκέφαλο, το οποίο μπορούν μετά να ακολουθήσουν τα χέρια χωρίς να κομπιάζουν επίσης. Σκέψου το σαν ότι ο εγκέφαλος σου είναι το original σήμα και ο ήχος που βγαίνει από την κιθάρα είναι σαν ένα slapback delay με απειροελάχιστα μικρό time στη ρύθμισή του.

 

Πιστεύω πως το παραπάνω tip βοηθάει σε όλα τα όργανα, και σε οτιδήποτε απαιτεί αντανακλαστικές κινήσεις ( video games, ίσως και λίγο οδήγηση κτλ)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου