Προς το περιεχόμενο

INTONATION και Saddles


Προτεινόμενες αναρτήσεις

καλησπέρα παιδια

 

αλλαξα χορδες απο 12ρες σε 13ρες  flatwound

και ρυθμισα ξανά τις αρμονικές της.

 

Mε τις προηγουμενες χορδες το ιντονατιον ηταν τέλειο, αλλά  και τα saddles ηταν τοποθετημένα στην γνωστή θεση , δηλαδή ανα τρεία όπως στη φώτο.

 

 

Ibanez_2_GB1_PM100.jpg

 

Tώρα για να εχω σωστο intonation, το βαγονακι της χορδης ΛΑ , πρέπει να το βάλω πολύ πιο πάνω (προς το μπράτσο) σε σχέση με τα υπόλοιπα.

 

Γιατί γίνετε αυτό ?

Θεωρείτε "λάθος" ?

 

Η κιθαρα ειναι σκάφος και εχω  τοποθετησei την γεφυρα  στο ίδιο σημειο που ήταν πάντοτε, μετρημενο όσο γινετε με βάση το scale της ταστιέρας

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 24
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

Δεν υπάρχει "σωστή" θέση για τα saddles ως προς το intonation. Αρκεί να είναι ρυθμισμένο σωστά. Πρόβλημα υπάρχει μόνο όταν ξεμένεις από εύρος ρύθμισης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν υπάρχει "σωστή" θέση για τα saddles ως προς το intonation. Αρκεί να είναι ρυθμισμένο σωστά. Πρόβλημα υπάρχει μόνο όταν ξεμένεις από εύρος ρύθμισης.

ooo yess

papa don't take no mess!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το παρακάτω κειμενο της fender δηλαδή δεν ισχύει ?

Για να μας παιδεύουν τα γραφουνε ?

 

You can preset the basic intonation of your guitar by taking a tape measure and measuring from the inside of the nut to the center of the 12th fret (the fret wire itself; not the fingerboard). Double that measurement to find the scale length of your guitar. Adjust the first-string bridge saddle to this scale length, measuring from the inside of the nut to the center of the bridge saddle. Now adjust the distance of the second-string saddle back from the first saddle, using the gauge of the second string as a measurement. For example, If the second string is .011" (0.3 mm), you would move the second-string saddle back .011" (0.3 mm) from the first saddle. Move the third saddle back from the second saddle using the gauge of the third string as a measurement. The fourth-string saddle should be set parallel with the second-string saddle. Proceed with the fifth and sixth saddles with the same method used for strings two and three.

 

Kατι ακόμα, τεσταρετε το Intonation με πατημενο 12 ταστο και ελευθερη χορδή, ή με αρμονική στο 12ο και μετα ελευθερη χορδη ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

majore αυτό που γράφει η fender είναι ένας γενικός μπούσουλας που ισχύει σε κάποιο βαθμό ( το έχω δει και ως γενικό tιp όχι μόνο για fender), με τις εξής παραμέτρους : ηλεκτρική κιθάρα, 25.5" scale, γωνίες που σχηματίζει η χορδή με τα βαγονάκια εντός των ορίων της fender, standard κούρδισμα άντε μισό τόνο ή ένα τόνο κάτω, χορδές nickel roundwound 9άρες άντε 10άρες, action και relief εντός των προτεινόμενων της fender.

 

Εσύ έβαλες 13άρες και μάλiστα flatwound. Όσο περισσότερο αποκλίνουν οι παραπάνω παράγοντες στην περίπτωσή σου, τόσο πιο πιθανό να βγει εκτός αυτό το preset σε μια ή όλες τις χορδές. Από ότι φαίνεται το είδος του τυλίγματος, το αυξημένο πάχος, και τα διαφορετικά "πηδήματα" μεταξύ των διαμετρημάτων από χορδή σε χορδή, παίζουν μεγάλο ρόλο. Συν ότι για να αναφέρεις τέτοια διαμετρήματα υποθέτω ότι είτε μιλάς για ακουστική, είτε για βαρυκουρδισμένη ηλεκτρική (είτε για βαρυκουρδισμένη ακουστική ;D ), οπότε αλλάζουν και άλλοι παράγοντες μεταξύ των προαναφερθέντων.

 

Κοινώς το πρόβλημα είναι πολυπαραμετρικό και φασκελωκουκούλωστα. Απλά ρυθμίζεις το intonation μέχρι να βγει σωστά ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ηλεκτρικη ειναι η κιθαρουλα

Σκαφος, Ibanez pm100

 

Απο τη μανα της φοραγε 11ρες flat.

 

Οκ ειναι οι αρμονικες σε ολη τη ταστιερα απλα το βαγονακι της Λα ειναι λιγο ασυμμετρα τοποθετημενα σε σχεση με τα υπόλοιπα. Αλλα οκ....αφου παίζει...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Βασικός κανόνας είναι αυτό που κάνεις δηλαδή το intonation ρυθμίζεται ώστε το κούρδισμα στο 12ο τάστο να είναι σωστό - και όχι με βάση κάποιες τυποποιημένες θέσεις.

Από εκεί και πέρα προσωπικά προτιμώ να βάζω "σωστά" το δάχτυλο στο 12ο τάστο (όπως σε συνθήκες κανονικού παιξίματος) και όχι "απαλά" όπως απλά χρειάζεται ίσα ίσα για να βγει η νότα.

Χρησιμοποίησε κουρδιστήρι ακόμα και αν το αυτί σου είναι καλά εκπαιδευμένο γιατί είναι πιο γρήγορο και πιο αποτελεσματικό. (Μετά μπορείς να αγνοήσεις το κουρδιστήρι και να το "φτιάξεις" αν θέλεις λίγο διαφορετικά)

 

Σε σχέση με την "αφύσικη" θέση του ενός saddle βεβαιώσου ότι τα slots είναι σωστά για τη νέα χορδή - τόσο στo nut όσο και στo saddle.

 

..

Kατι ακόμα, τεσταρετε το Intonation με πατημενο 12 ταστο και ελευθερη χορδή, ή με αρμονική στο 12ο και μετα ελευθερη χορδη ?

 

Η αρμονική θα είναι πάντα (πρακτικά) ΟΚ σε σχέση με την ανοιχτή ανεξάρτητα από τη ρύθμιση του intonation.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βασικός κανόνας είναι αυτό που κάνεις δηλαδή το intonation ρυθμίζεται ώστε το κούρδισμα στο 12ο τάστο να είναι σωστό - και όχι με βάση κάποιες τυποποιημένες θέσεις.

Από εκεί και πέρα προσωπικά προτιμώ να βάζω "σωστά" το δάχτυλο στο 12ο τάστο (όπως σε συνθήκες κανονικού παιξίματος) και όχι "απαλά" όπως απλά χρειάζεται ίσα ίσα για να βγει η νότα.

 

 

πολύ σημαντική παρατήρηση !!

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου