Προς το περιεχόμενο

η φιλοσοφια των ενισχυτων...


takis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πολύ ωραίο άρθρο Τάκη!!

 

Δεν κατάλαβα εκεί που λέει

 

PREAMP:

Preamp tubes usually reach saturation first and as they do a

few things happen; the tube runs out of headroom and the

treble is reduced and limiting and compression /sustain set in, also

there is a loss of bass as the tube runs out of power (it takes

more power to move bass frequencies), so you can end up with a

mid hump and treble/bass loss and added compression,sustain and limiting .

 

Εννοεί όταν η λάμπα είναι σε χαμηλή ένταση ή όταν έχει φτάσει στο τέλος της ζωής της;Αν και απο ότι ξέρω οι προενισχύτριες δεν "χαλάνε" ποτέ

You are wrong f**ked and overatted...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τίποτα από τα δύο. Απλά σου λέει ότι η προενισχύτρια λυχνία έρχεται συνήθως πρώτη σε saturation=κορεσμό(όχι οργασμό :lol: ) πράγμα που σημαίνει ότι:

της τελειώνει τo headroom δλδ παραμορφώνει, τα πρίμα και τα μπάσα μειώνονται και κομπρεσάρει. Ότι η λυχνία παραμορφώνει και κομπρεσάρει περισσότερο όταν το σήμα στο grid(είσοδος τριόδου) αυξηθεί είναι πιστεύω κατανοητό ,τώρα γι αυτά που λέει περι συχνοτήτων και κυρίως οι εξηγήσεις που δίνει θα έβρισκαν πολλούς συγγραφείς σχετικών βιβλίων αντίθετους ιφ γιου νοου γουατ αι μιν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

¶ρα θέλει να μας πει μην ανεβάζετε πολύ την προενίσχυση γιατί αντίο μπάσα και πρίμα; :D :lol:

You are wrong f**ked and overatted...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα έχουμε ξαναπεί αυτά: οσο πιο πολύ gain στην προενισχυση,τόσο μεγαλύτερο το compression, και πιο γρήγορα κομπρεσάρουν τα μπάσα και τα πρίμα.

Για αυτόν τον λόγο "ακούει" καλύτερα ενας Plexi ή MK 1 σε σχέση με εναν Diesel ή JSX.

Leo got it right the first time

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγω αυτο που δεν καταλαβα ειναι οτιδηποτε γραφει για το power section του ενισχυτη...

μια περιληψη απο καποιον που καταλαβε;;;

κατι για...global feedback network διαβασα... :roll:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μία γρήγορη περίληψη:

 

Το global feedback network είναι μία μέθοδος που χρησιμοποιεί ο σχεδιαστής προκειμένου να ελαττώσει/τροποποιήσει το gain στην έξοδο και να ελέγξει το πώς αλληλεπιδρά το ηχείο με τον υπόλοιπο ενισχυτή. Αυτό που κάνει ουσιαστικά είναι ότι παίρνει σήμα από το input stage του poweramp section (τις περισσότερες φορές αυτό σημαίνει τις καθόδους της phase inverter λυχνίας) και το ενώνει με κάποια στοιχεία, αντιστάσεις-πυκνωτές, με το δευτερεύον του μετασχηματιστή εξόδου και φυσικά το ηχείο. Με ελάχιστες εξαιρέσεις εκεί βρίσκεται το κύκλωμα πίσω από το presence control του ενισχυτή(αν έχει). Σου εξηγεί παρακάτω πως ένας ενισχυτή που δεν διαθέτει το συγκεκριμένο network παραμορφώνει διαφορετικά από αυτόν που διαθέτει,ενώ έχει μεγαλύτερη σημασία τι μεγάφωνο θα του αντιστοιχήσεις. Γι αυτό ο Vox AC30 που δεν έχει, είναι ιδιαίτερα εκλεκτικός ενώ π.χ. σε ένα Fender twin,pro,super,deluxe που το έχει άπλετο μπορείς να ταιριάξεις μεγαλύτερη γκάμα ηχείων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου