Thanos.k Δημοσιευμένο 13 Μαΐου 2014 Share Δημοσιευμένο 13 Μαΐου 2014 Πριν καποιες μερες αγορασα μια hard case epiphone απο thomann.Σημερα παρατηρησα οτι το το ενα "πιαστρακι"που κουμπβωνει την θηκη ειναι ελλατωματικο.Εστειλα ενα mail στο θομαν το πρωι και περιμενω απαντηση.Επειδη ομως πεταξα την συσκευασια και απο οτι καταλαβα η εγγυηση σε καληπτει μονο με αυτη δεν νομιζω να μου την αντικαταστησουν.Οποτε ξερει κανεις πως μπορω να αντικαταστησω το "πιαστρακι"? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Mike G Δημοσιευμένο 13 Μαΐου 2014 Share Δημοσιευμένο 13 Μαΐου 2014 Η συσκευασία δεν είναι υποχρεωτική για επιστροφή. Πες τους οτι την πεταξες.Θα σου στείλουν έντυπο επιστροφής με έξοδα παραλήπτη και λογικά θα έχεις λάβει και ένα κίτρινο χαρτί σε περίπτωση που παρουσιαστεί βλάβη να γράψεις τι πρόβλημα υπάρχει καθώς και να τικάρεις αν έχεις τη συσκευασια (για όταν το στείλεις πίσω). Αν και δε νομίζω το πρόβλημα είναι σημαντικό.Κάπως θα φτιάχνεται, δε χρειάζεται η όλη διαδικασία δηλαδή. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση