Προς το περιεχόμενο

Thomann και παζάρια;


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλο γκρουπακι, με προοπτικές (που τα βρίσκεις βρε κοντσιτα μου!!!). Θα το καβατζωσω.

 

Σημερις όμως το προγραμμα εχει soundcloud. Ξέρεις. Παράγκας, Atreu, cos_dr, jazzjocker και τα σχετικά...

 

Πολυ off topic όμως είμαστε... Θα σου στείλω πμ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 102
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

hans_hires.png

 

Allow me to introduce myself:

My name is Hans Thomann and I have been the Managing Director of Musikhaus Thomann since 1990. The company was founded by my father in 1954. There have been enormous changes ever since, but one thing has always remained the same and will never change: we let the customers be our guide. I studied neither business administration nor marketing but was trained as a precision engineer. However, music is my life and I've spent it working with Musikhaus Thomann ever since I turned twelve.

 

I was quite young when my father put me in charge of the company, and he gave me an invaluable piece of advice to guide me along the way: "Always listen to the customers and learn from them." That has become my motto too, and I'm proud to say that even with 1060 employees and more than 5.650.000 customers, we're still an independent family-owned firm. No managers, no business counsellors, no suit & tie guys.

 

Selling the best products at the best price that's our goal, and to satisfy our customers is our motivation. Offering an excellent service is by no means less important. We want you to get the most out of your time and money while shopping with us, and therefore we have devised our own credo: Added Value.

 

For instance, we've offered a general 30-day money-back guarantee since 1995 - long before the EU came up with legal regulations for mail order purchases. On top of that, in 2005 we decided to offer an extended warranty period of three years - out of our own pocket! Service means more to us than smiling employees, it's the smile on the faces of our customers.

 

But why don't you stop by and get a taste of the "Thomann spirit"? You're always welcome to visit us at Musikhaus Thomann in Treppendorf near Bamberg (Bavaria, Germany).

 

Sincerely,

Hans Thomann

 

 

Είμαι σίγουρος ότι αγοράζεις χορδές από τον Ernie Ball και αρακά από τον Μπάρμπα Στάθη τον ίδιο, αλλά όλοι οι άλλοι συνομιλήτές πάντως μάλλον κατανόησαν τι ήθελα να πω για τη φίρμα Thomann... ^_^

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατι να αγορασω χορδες? Να τις κανω τι ακριβως? chin2.gif

Να τις κάνεις δώρο στον Μorse που τις χαλάει γρήγορα ;D

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Ο πωλητής του Μύδια μάρκετ πχ δεν έχει δικαιοδοσία και γνώση στο να διαπραγματευτεί τιμές.

Οι προαποφασισμένες εκπτώσεις σε τέτοιου είδους καταστήματα, έχουν να κάνουν πάντα με κεντρική πολιτική, που χαράζεται απ τα ανώτατα κλιμάκια, τα οποία ο πελάτης δεν βλέπει ποτέ.

 

Ως κάποιος που έχω περάσει  από υπεύθυνη θέση σε μεγάλη αλυσίδα ηλεκτρονικών συνυπογράφω και να προσθέσω ότι κατά κανόνα το περιθώριο της όποιας κατώτερης τιμής (τιμή πόρτας: το σημείο δηλαδή που σου γύρισε πλάτη ο πελάτης και φεύγει )  καθορίζεται με βασικό κριτήριο τις αρχικές εκπτώσεις στην χονδρική, που δεν έχουν να κάνουν μόνο με την ποσότητα της παραγγελίας αλλά και με την πολιτική της κάθε αντιπροσωπείας...πχ αν θυμάμαι καλά η διαφορά της sony από την jvc το 2002 ήταν πάνω από 20%... αποτέλεσμα ο πελάτης νόμιζε ότι στα jvc ο πωλητής του έκανε τρελές εκπτώσεις επειδή τον άγάπησε... ;D

δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ πάλι σαν πελάτης μόνο μπορώ να μιλήσω. Όταν αγοράζω πράγματα αξίας π.χ. πάνω από 200-300 € πάντα ρωτάω αν μπορεί να γίνει κάτι καλύτερο. Ο ευγενικός υπάλληλος πάντα μου λέει ότι πρέπει να ρωτήσει... Η απάντηση είναι συνήθως θετική. Η έκπτωση όχι μεγάλη.

 

ο χρόνος αρκετός 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

εγώ λοιπόν θα σου προτείνω ακόμα και σε ενός ευρώ αγορά να λες κατευθείαν στον πωλητή:

"φιλαράκο παλιός συνάδελφος είμαι...μη το κουράσουμε...πες μου κατ ευθείαν κατώτατη κι αν μου κάνει το πήρα"...

 

θα με θυμηθείς ;)

δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγώ λοιπόν θα σου προτείνω ακόμα και σε ενός ευρώ αγορά να λες κατευθείαν στον πωλητή:

"φιλαράκο παλιός συνάδελφος είμαι...μη το κουράσουμε...πες μου κατ ευθείαν κατώτατη κι αν μου κάνει το πήρα"...

 

θα με θυμηθείς ;)

 

Μπα αυτό ντρέπομαι να το κάνω. Είχα όμως μια εμπειρία που ενώ βρήκα έναν φακό για μια Nikon φωτογραφική φτηνά στα ιντερνέτ θέλησα για λόγους οικονομίας πληκτρολόγησης να την αγοράσω από μαγαζί.

- 430 € , μου λέει (τον είχα βρει με 380).

- άστο 400 του λέω και θα το πάρω (κάνω να βγάλω το χρήμα...)

- λυπάμαι, μου λέει, 430 κάνει.

 

τον πήρα από τα ιντερνέτ.

 

 

ο χρόνος αρκετός 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπα αυτό ντρέπομαι να το κάνω. Είχα όμως μια εμπειρία που ενώ βρήκα έναν φακό για μια Nikon φωτογραφική φτηνά στα ιντερνέτ θέλησα για λόγους οικονομίας πληκτρολόγησης να την αγοράσω από μαγαζί.

- 430 € , μου λέει (τον είχα βρει με 380).

- άστο 400 του λέω και θα το πάρω (κάνω να βγάλω το χρήμα...)

- λυπάμαι, μου λέει, 430 κάνει.

τον πήρα από τα ιντερνέτ.

 

Μερακλίδικα Πράγματα.

 

 

Mea Culpa

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου