Προς το περιεχόμενο

Thomann και παζάρια;


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντήσεις 102
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Επειδή από ότι διαβάζω οι περισσότεροι δεν το έχουμε δοκιμάσει, μεταφέρω την προσωπική μου εμπειρία.

 

Εγώ που το έχω προσπαθήσει στο παρελθόν στο Thomann, αφού τους είχα ήδη αφήσει πολλά χιλιάρικα για χρόνια, πήρα από τα τρία αυτό που φαντάζεστε.

 

Η απάντηση του Έλληνα πωλητή του Thomann, ήταν δεν γίνεται, ίσως γίνει κάτι πολύ μικρό, δεν νομίζω και το αποτέλεσμα τελικά ήταν τίποτα.

 

ΥΓ. το παζάρι είναι αρχαία και καλή για το πορτοφόλι του καθενός μας πρακτική, όντας εδώ και μερικές δεκαετίες πωλητής το βιώνω καθημερινά, δεν βρίσκω λόγο να μην το κάνω κι εγώ ως πελάτης τη στιγμή που έχω μόνο να κερδίσω...

Hot Dog .......................

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και η δική μου εμπειρία με Thomman,  πολύ πρόσφατη, για ποσό άνω των 2000 €, σε κιθαριστικό εξοπλισμό, επικοινώνησα μαζί τους για καλύτερη τιμή, διευκρινίζοντας ότι έστω και μια πολύ μικρή έκπτωση θα με ικανοποιούσε.....παρόλα αυτά έλαβα πολύ ευγενικά τα 3....και αυτοί έχασαν πολύ ευγενικά πάλι  2300 €, τα οποία τα τσίμπησε με ευκολία έλληνας αντιπρόσωπος...ο οποίος ήταν πέρα του δέοντος εξυπηρετικός (ο υπάλληλος του δηλαδή).

 

Υ.Γ  Το έκανα πιο πολύ για να δω αν κατεβάζουν τιμές σε καλές αγορές.....από τον Ελληνα θα αγόραζα και λίγο ακριβότερος να ήταν.

moody...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και η δική μου εμπειρία με Thomman,  πολύ πρόσφατη, για ποσό άνω των 2000 €, σε κιθαριστικό εξοπλισμό, επικοινώνησα μαζί τους για καλύτερη τιμή, διευκρινίζοντας ότι έστω και μια πολύ μικρή έκπτωση θα με ικανοποιούσε.....παρόλα αυτά έλαβα πολύ ευγενικά τα 3....και αυτοί έχασαν πολύ ευγενικά πάλι  2300 €, τα οποία τα τσίμπησε με ευκολία έλληνας αντιπρόσωπος...ο οποίος ήταν πέρα του δέοντος εξυπηρετικός (ο υπάλληλος του δηλαδή).

Είναι νομίζω εμφανής η διαφορά κλίμακος...απλά σκεφτείτε πόσο θα κόστιζε στον Thomann η "διαπραγμάτευση" με όλους τους τρελούς της Ευρώπης ;)

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΥΓ. το παζάρι είναι αρχαία και καλή για το πορτοφόλι του καθενός μας πρακτική, όντας εδώ και μερικές δεκαετίες πωλητής το βιώνω καθημερινά, δεν βρίσκω λόγο να μην το κάνω κι εγώ ως πελάτης τη στιγμή που έχω μόνο να κερδίσω...

Η διαπραγμάτευση (δεν εννοώ απαραίτητα παζάρι) είναι αναφαίρετο δικαίωμα (αν όχι ενίοτε υποχρέωση) του Αγοραστή.

Άν έχει νόημα, έιναι άλλο καπέλο.

Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες.

Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παντως, αν το δούμε λίγο από την άποψη του πωλητη, ο thomann ειναι ένα πανευρωπαϊκής κλάσης υπερκατάστημα, με χιλιάδες πελάτες καθημερινά.

 

Αν θα έκανε ''καλυτερες τιμές'' σε οποιον ζητούσε, θα ήταν άδικο γι αυτούς που δεν καναν παζάρια η δεν τους ''εκοψε''.

 

Δεν μιλάς στην ουσία με τον ίδιο τον thomann μιλάς με έναν υπάλληλο, που στην τελική, δεν έχει δικαιοδοσία στον καθορισμό των τιμών.

 

Την έννοια του ''παζαριού'' την αντιλαμβάνομαι ως μια πιο προσωπική συμφωνία-διαπραγματευση με τον πωλητη πχ του συνοικιακού-τοπικού μαγαζιού, όχι αλυσίδα, που όντως ο ίδιος είναι και αυτός που σου κάνει τη συναλλαγή και αυτός που έχει καθορίσει την τιμη για το δικό του μαγαζί και μόνο.

 

Είναι το ίδιο που συμβαίνει σε όλες τις αλυσίδες ή πολύ μεγάλα καταστήματα. Σαν να πας πχ στο πλαίσιο και να ζητήσεις καλύτερη τιμή από τον πωλητή που θα βρεις εκείνη τη στιγμή. Αυτός, με ποιον -ανώτερο- να το διαπραγματευτεί εκείνη τη στιγμή για την τιμη;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν μιλάς στην ουσία με τον ίδιο τον thomann μιλάς με έναν υπάλληλο, που στην τελική, δεν έχει δικαιοδοσία στον καθορισμό των τιμών.

Δικαιοδοσία στις τιμές μπορεί να μην έχει αλλά εξουσιοδότηση για παροχή κάποιος έκπτωσης, είναι πολύ πιθανό.

Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες.

Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δικαιοδοσία στις τιμές μπορεί να μην έχει αλλά εξουσιοδότηση για παροχή κάποιος έκπτωσης, είναι πολύ πιθανό.

 

Σωστό, αλλά απ΄όσο έχω έχω δει (και είμαι σίγουρος, αλλα δεν θυμαμαι που το εχω συναντήσει για να παραθέσω το λίνκ) όταν υπάρχει όντως το περιθώριο αναγράφεται σε εμφανές σημείο ''Ζήτήστε καλύτερη τιμη στο κατάστημα''

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Προσεξτε λοιπον διαφορα νοοτροπιας με τον αμερικανο εμπορο. Σε μαγαζι οπου αγοραζα κυριως πεταλια (μεσω internet με υπερατλαντικη αποστολη), ηδη απο τα δυο τρια αρχισαν να ερχονται κουπονια προσφορας 50$. Τελικα, μετα απο 5-6 πεταλια αγορασα το μεγαλο λουπερ της boss με την εκπτωση που μου κανανε, συν 100$ φτηνοτερα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου