fleamail Δημοσιευμένο 16 Νοεμβρίου 2006 Share Δημοσιευμένο 16 Νοεμβρίου 2006 επισης τα πραγματα περιπλοκονται επειδη οι πιο πολλοι απο μας εδω ' date=' συνηθως συνθετουν-ενορχηστρωνουν καθως μιξαρουν και μιξαρουν καθως συνθετουν-ενορχηστρωνουν . σπανια κανουμε ενα κομματι τελειωμενο τελειως και μετα καποια στιγμη λεμε οκ τωρα θα το μιξαρω :wink:[/quote'] Έτσι είναι, όπως τα λέει ο boody, αλλά πριν δύο χρόνια κατάλαβα ότι είναι λάθος αυτό. Τώρα κάνω export τα audio tracks και τα παρατάω σε μιαν άκρη για ένα διάστημα, πριν αποφασίσω να τα μιξάρω. Είναι άλλη φάση. +1000000000000000000000000000000 :wink: Όταν ακούς ένα κομμάτι 1000 φορές μέσα σε μια μέρα αρχίζεις και συνηθίζεις τα λάθη και τις ατέλειες του! Γι αυτό είναι καλύτερα να κάτσει λίγο στην άκρη και μετά να το ξαναπιάσεις με φρέσκο αυτί, και πολλές φορές και με καμία δεύτερη, τρίτη, τέταρτη γνώμη από κάποιον γνωστό, φίλο κτλ.... http://www.mixitonline.com http://tuber.bandcamp.com Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
pastelius Δημοσιευμένο 16 Νοεμβρίου 2006 Share Δημοσιευμένο 16 Νοεμβρίου 2006 απλούστατα αυτός που το έχει γράψει έχει επίσης μπαφιάσει να το ακούει και του φαίνονται όλα χάλια. +1.000.000 feel da FUNK blast Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
musictech Δημοσιευμένο 17 Νοεμβρίου 2006 Share Δημοσιευμένο 17 Νοεμβρίου 2006 ακομα και πολυ μεγαλοι ηχοληπτες,αφηνουν ενα χρονικο διαστημα πριν ξαναπιασουν ενα κομματι...και ακομα καλυτερα αν την μιξη δεν την τελειωσουμε σε μια φαση αλλα σε περισσοτερες..λειτουργει πολυ καλα αυτο... παρ'ολα αυτα ομως χρειαζεται αρκετο διαβασμα,κατανοηση πολλων πραγματων σχετικα με την μιξη,τοσο φυσικων φαινομενων οσο και ψυχοακουστικων...επισης απαιτουνται πολλες ωρες ακροασης μουσικης και καλων παραγωγων στο συστημα που προκειται να δουλεψουμε.. :wink: :wink: Γενικοτερα παντως να εχουμε στο μυαλο μας τα παρακατω:οτι σε μια μιξη πρεπει να καθορισουμε τον ''ρολο'' καθε οργανου..τι υφος θελουμε να εχει η μιξη μας και να ξερουμε βασικα τι θελουμε να ακουσουμε...ειναι σχετικοτατος ο ρολος μιας ενορχηστρωσης σε μια μιξη...μια καλη ενορχηστρωση ειναι πολυ πιο ευκολο να μιξαριστει. Επισης να γνωριζουμε πως θα καταφερουμε και με ποιες τεχνικες να διαχωρισουμε καλυτερα τα οργανα σε μια μιξη,χωρις να χρειαστει να θαψουμε καποια οργανα για να δειξουμε καποια αλλα...οπως επισης να καταννοησουμε πως καμια φορα και η μειωση της εντασης ενος οργανου το βοηθαει να ακουστει καλυτερα σε μια μιξη....μπορουμε να αναφερουμε παρα πλοοα ακομη ...εγω θα κλεισω με το εξης:το eq οταν το χρησιμοποιειτε σε εναν ηχο μαθετε να αποφευγετε να προσθετετε συχνοτητες με αυτο...μαθετε να αφαιρειτε απο εναν ηχο τις ''μη χρησιμες'' για την μιξη περιοχες του...ετσι λοιπον μενουν οι χρησιμες... :lol: Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
AntonyPath25 Δημοσιευμένο 17 Νοεμβρίου 2006 OP Share Δημοσιευμένο 17 Νοεμβρίου 2006 απλούστατα αυτός που το έχει γράψει έχει επίσης μπαφιάσει να το ακούει και του φαίνονται όλα χάλια. +1.000.000 +5.000.000 εχει τυχει να ακουσω κομματι μου μετα απο καιρο και να πω τι ειχα φτιαξει ο θεος αλλα και το αντιθετο !!! Αλα απ'οτι καταλαβα δεν εχουμε καποια στανταρ ο καθενας εχει το στυλ του του και τον τροπο του Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
tugito Δημοσιευμένο 29 Νοεμβρίου 2006 Share Δημοσιευμένο 29 Νοεμβρίου 2006 το eq οταν το χρησιμοποιειτε σε εναν ηχο μαθετε να αποφευγετε να προσθετετε συχνοτητες με αυτο...μαθετε να αφαιρειτε απο εναν ηχο τις ''μη χρησιμες'' για την μιξη περιοχες του...ετσι λοιπον μενουν οι χρησιμες... Χαλαρά ισχύει αυτό και επαυξάνω. Οχι ότι είναι λάθος να προσθέτετε gain σε equalizing αλλά αυτό χρησιμεύει μόνον όταν ο ήχος του όργανου θέλουμε να αλλάξει εντελώς ύφος (συνήθως σε κάκιστες πηγές...) Εγώ θέλω να ρωτήσω κάτι αλλο ρε παιδιά. Πως μπορούμε να είμαστε σίγουροι για το ότι στο ένα κομμάτι μας θα έχουμε ίδια ένταση με το άλλο; Πρέπει να κοιτάμε που φτάνει το volume του κάθε καναλιού (πχ. μπότα) εφόσον έχουμε φτάσει στο τέλος του μιξαρίσματος και μετά να βάζουμε και ίδια επίπεδα στο άλλο κομμάτι; Ποιος είναι ο επίσημος τρόπος γενικός για την μίξη-μαστερινγκ με ίδιας έντασης αποτελέσματα??? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
vas_spir Δημοσιευμένο 29 Νοεμβρίου 2006 Share Δημοσιευμένο 29 Νοεμβρίου 2006 Χαλαρά ισχύει αυτό και επαυξάνω. Οχι ότι είναι λάθος να προσθέτετε gain σε equalizing αλλά αυτό χρησιμεύει μόνον όταν ο ήχος του όργανου θέλουμε να αλλάξει εντελώς ύφος (συνήθως σε κάκιστες πηγές...) Μην είσαι τόσο απόλυτος. Για παράδειγμα, αν έχεις στη διάθεση σου ένα ωραίο αναλογικό EQ, σε κάποιες φωνές μια αύξηση κάνα-δυο db σε υψηλές συχνότητες (ναι, κατά την ηχογράφηση) μπορεί να δώσει πολύ καλά αποτελέσματα. Φυσικά αν δεν έχεις καλά μηχανήματα το θεωρώ σχεδόν απαγορευτικό να εφαρμόσεις EQ ή Compression κατά την ηχογράφηση. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ytsestef_2112 Δημοσιευμένο 29 Νοεμβρίου 2006 Share Δημοσιευμένο 29 Νοεμβρίου 2006 Πως μπορούμε να είμαστε σίγουροι για το ότι στο ένα κομμάτι μας θα έχουμε ίδια ένταση με το άλλο; Πρέπει να κοιτάμε που φτάνει το volume του κάθε καναλιού (πχ. μπότα) εφόσον έχουμε φτάσει στο τέλος του μιξαρίσματος και μετά να βάζουμε και ίδια επίπεδα στο άλλο κομμάτι; Ποιος είναι ο επίσημος τρόπος γενικός για την μίξη-μαστερινγκ με ίδιας έντασης αποτελέσματα??? Ρωτάς για την ένταση της μίξης οι τις σχέσεις στάθμης μεταξύ των οργάνων. Ξεκινάς και λές για "κομμάτι" και μετά το γυρνάς στο "κάθε κανάλι (πχ μπότα)". Οι σχέσεις στάθμης καθορίζονται από την άποψη σου για το πόσο δυνατά πρέπει να είναι αυτό το κανάλι και από τίποτα άλλο. Δεν ανατρέχουμε σε προηγούμενες μίξεις για να αντιγράψουμε τα settings. Κάθε κομμάτι είναι ξεχωριστό και χρειάζεται ξεχωριστή μίξη. Όσον αφορά την ένταση των κομματιών μεταξύ τους, αυτό είναι θέμα mastering, όπως επισης και η overall "χροιά" του δίσκου. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
tugito Δημοσιευμένο 29 Νοεμβρίου 2006 Share Δημοσιευμένο 29 Νοεμβρίου 2006 Βρε συ,με μπερδεψες...κατσε να το εξηγήσω καλά.. Ας πούμε ότι ξεκινάω ενα CD ολόκληρο από μια τοπική μπάντα για να τους κάνω μιξη και μάστερινγκ. Ωραία; Ξεκινάω με ένα κομμάτι πρώτα. Βάζω τα ντραμς δυνατά, κιθάρες επίσης δυνατά, μου αρέσει γενικώς όλα να είναι μπροστά, μιλάμε για δυνατό demo cd ας πούμε. Ωραία ως εδώ. Ας πούμε λοιπόν ότι καταλήγω σε εναν ήχο που ειναι μπαμ και θέλω τον ίδιο ήχο σε όλα με ίδιες διαφορές έντασης πχ. των ντραμς από τις φωνές ή τις κιθάρες και στο σύνολο του cd φυσικά να είναι ίδια και η ένταση των κομματιών. Πως το σιγουρεύω αυτό; Δεν θέλω πχ. το δέυτερο κομμάτι να είναι τα ντραμς πιο πίσω από ότι στο πρώτο, οι φωνές δυνατά ενώ στο πρώτο ήταν σιγά και πάει λέγοντας. Μιλάω δηλαδή και για τα ενδότερα των κομματιών αλλά και για όλο το cd... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ytsestef_2112 Δημοσιευμένο 29 Νοεμβρίου 2006 Share Δημοσιευμένο 29 Νοεμβρίου 2006 Μια τέτοια προσέγγιση κατά τη δική μου γνώμη έχει ως αποτέλεσμα ένα βαρετό demo. Αν έχουν οι κιθάρες την ίδια χροιά σε όλο το cd θα είναι flat και αδύναμο... Μπαλλάντες δεν έχουν;; Όλος ο δίσκος θα έχει πχ ίδια προσέγγιση στα drums?? ¶ν αυτό θέλεις να κάνεις, φτιάξε το πρώτο τραγούδι όπως το θέλεις και μετά αντικατέστησε τις κυματομορφές (αρχεία) στα tracks και αποθήκευσε το αλλού (πχ. σβήσε τις κιθάρες του 1ου τραγουδιού και βάλε του 2ου, το ίδιο και με τα υπόλοιπα κανάλια). Θα έχει ακριβώς τον ίδιο ήχο. Αλλά εγώ δεν το κάνω ποτέ αυτό. Κάθε κομμάτι που θα μιξάρω το αντιμετωπίζω αλλιώς και ξεκινώ τη μίξη από την αρχή χωρίς να έχω στο μυαλό μου ότι πρέπει να βγει ίδιο με το προηγούμενο. Στο τέλος θα δεις ότι δεν θα διαφέρουν και πολύ, αλλά όσο χρειάζεται για να είναι ωραίος ο δίσκος. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
geohomo Δημοσιευμένο 1 Δεκεμβρίου 2006 Share Δημοσιευμένο 1 Δεκεμβρίου 2006 Βασικά tug, αυτό που ζητάς δεν γίνεται δουλεψει ακριβώς έτσι για πολλούς και διάφορους λόγους. Αυτό το πετυχαίνεις μόνο με την εμπειρία πιστεύω, διότι κανένας μουσικός δεν μπορεί να έχει ακριβώς την ίδια σ χ ε τ ι κ ή ένταση σε κάθε κομμάτι. Αυτό ειναι φυσιολογικό αφου μην ξεχνάς οτι λίγες μπαντες ξέρουν τόσο καλά τι πρεπει να κάνουν ανα σημείο ως προς τις δυναμικές, και λένε την γνωστή ατάκα... 'αστο μωρε...θα το φτιάξουμε στην μιξη'. Οπότε, εκείνος που πρέπει να κάνει την μίξη, θα αποφασίσει. ¶ρα, το όλο concept αντιγράφω ρυθμίσεις και φεύγω στα γρήγορα απο καθε κομμάτι, δεν πολυ ισχύει. Εκτός και εαν μιλάμε για καμια μπαντα τύπου grind ή black όπου ο όρος δυναμικές...δεν υφίσταται. :lol: Επίσης να πω ότι οι κύριοι Nuendo-Cubase έχουν προβλέψει και λένε 'save mixer settings'... Οπότε, αυτό που συνήθως κάνω, ξεκινάω με ένα ίδιο template όλο το demo ή οτιδήποτε, κάνω στο πρώτο κομμάτι την μίξη, και στα επόμενα ξεκινώντας από τις ίδιες ρυθμίσεις, προσπαθώ να δώσω το ύφος του νέου κομματιού, χωρίς όμως να το κάνω λες και είναι αλλο γκρουπ... Αυτός ειναι ένας τρόπος, που μέχρι τώρα δείχνει να δίνει καλα αποτελέσματα. Υπάρχουν και άλλοι φυσικά, αλλά αυτός έχει το καλό ότι έχεις νέο audio pool για κάθε κομμάτι, εντελώς ανεξάρτητο απο τα άλλα. Αυτό που ειπε ο yts...-2112 έχει το μειονέκτημα κατα την γνώμη μου, ότι κάθε φορά. όταν στήσεις το project με τα νέα κανάλια, πρεπει να κανεις save project to new folder, που εάν έχεισ 40 κανάλια, παιρνει κάμποσο... Επίσης, επαναλαμβάνω, ότι αυτό που προκύπτει και στις δυο περιπτωσεις ειναι απλα ένας 'μπούσουλας'. Πάνω σε αυτό, ανάλογα με το είδος και το κομμάτι, 'χτίζεις' τις νέες ρυθμίσεις. Χαιρετισμούς στην παλιόπολη tug.... :D [/b] Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση