Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσιευμένο

Καλοί μου άνθρωποι.

Αφού μας αρέσει να παίζουμε μουσική. Αφού μας αρέσει να σκαρώνουμε τραγουδάκια.

Ας ψηφίσουμε πόσες επίσημες κυκλοφορίες έχουμε ο κάθε ένας από εμάς και σε τι φορμά;

 

Ας κάνουμε την έκπτωση να θεωρήσουμε επίσημες κυκλοφορίες και δικτυακούς τόπους που "θεωρητικά" μας καλύπτουν από νομικής  άποψης . Ή τέλος πάντων αναρτήσεις μουσικών έργων που έχουν από πίσω τους νομική κατοχύρωση.

 

Οι ψήφοι του καθενός τρεις. Λόγω διαφορετικών ηλικιακών διαφορών που πιθανόν να υπάρξουν.

 

Οι πλάκες γραμμοφώνου ας μετρήσουν με τα βινύλια μαζί          ;D ;D ;D ;D

Δημοσιευμένο

Ας κάνουμε την έκπτωση να θεωρήσουμε επίσημες κυκλοφορίες και δικτυακούς τόπους που "θεωρητικά" μας καλύπτουν από νομικής  άποψης . Ή τέλος πάντων αναρτήσεις μουσικών έργων που έχουν από πίσω τους νομική κατοχύρωση.

 

Αν, ως νομική κατοχύρωση, εννοείς την creative commons άδεια, υπό την οποία δημοσιεύω "πονήματά" μου στο soundcloud, τότε μπορεί κάποιος να πει ότι έχω δισκογραφήσει.

 

Ωστόσο, δεν ξέρω αν τέτοιου είδους δραστηριότητες (τύπου soundcloud, bandcamp κτλ) αξίζει να θεωρούνται, σε όλες τις περιπτώσεις, ως "δισκογραφία", μια και μπορεί ο οποιοσδήποτε να αναρτήσει το οτιδήποτε (όσο ερασιτεχνικό και κακοπαιγμένο μπορεί να είναι αυτό, όπως στη δικιά μου περίπτωση  :P ) και να θεωρεί εαυτόν δημιουργό.

 

Στις διαδικτυακές αυτές δημοσιεύσεις, ίσως να μπορεί να θεωρεί κάποιος ότι "δισκογραφεί", όταν έχει ικανό αριθμό downloads ή όταν κάποιος έχει πληρώσει για να αποκτήσει κάποιο κομμάτι.

Δημοσιευμένο

Ναι, κάτι τέτοιο είχα στο μυαλό μου περίπου.

Και το πλήθος των downloads ίσως να μην έχει και σημασία.

Λες και τα βινύλια ή οι κασέτες ήταν sold out  .....      ;)      :)

Δημοσιευμένο

  Ωστόσο, δεν ξέρω αν τέτοιου είδους δραστηριότητες (τύπου soundcloud, bandcamp κτλ) αξίζει να θεωρούνται, σε όλες τις περιπτώσεις, ως "δισκογραφία", μια και μπορεί ο οποιοσδήποτε να αναρτήσει το οτιδήποτε (όσο ερασιτεχνικό και κακοπαιγμένο μπορεί να είναι αυτό, όπως στη δικιά μου περίπτωση  :P ) και να θεωρεί εαυτόν δημιουργό.

 

Στις διαδικτυακές αυτές δημοσιεύσεις, ίσως να μπορεί να θεωρεί κάποιος ότι "δισκογραφεί", όταν έχει ικανό αριθμό downloads ή όταν κάποιος έχει πληρώσει για να αποκτήσει κάποιο κομμάτι.

Συγνωμη εκ των προτερων αν καταλαβα λαθος το νοημα του ποστ, για αυτα που θα γραψω.

 

Τι σχεση εχει ο "δημιουργος" με την "πωληση" και την "δισκογραφια"?

Πρεπει να εχει βγαλει δισκο  ή να πουλαει γενικοτερα, για να ειναι καποιος "δημιουργος"?

 

Επισης γιατι πρεπει να ειναι απαραιτητως "αρτια" η παραγωγη και η εκτελεση της μουσικης, για να ειναι αξια να δισκογραφηθει αλλα και γενικοτερα να πουληθει?

 

Εχω χασει λιγο τη μπαλα.

Αυτο ηταν το Point του θεματοθετη?

Νομιζα οτι ειναι για το ποσοι απο εδω ειχαν την εμπειρια να μπουν στην διαδικασια της δισκογραφησης.

 

 

 

Δημοσιευμένο

Εχω χασει λιγο τη μπαλα.

Αυτο ηταν το Point του θεματοθετη?

Νομιζα οτι ειναι για το ποσοι απο εδω ειχαν την εμπειρια να μπουν στην διαδικασια της δισκογραφησης.

 

Απλά, επειδή ο OP ανέφερε:

 

Ας κάνουμε την έκπτωση να θεωρήσουμε επίσημες κυκλοφορίες και δικτυακούς τόπους που "θεωρητικά" μας καλύπτουν από νομικής  άποψης

 

και από τη στιγμή, που οι περισσότεροι bedroom players, απλά, με μια κάρτα ήχου ανεβάζουν ό,τι να'ναι μουσικές στο διαδίκτυο (όπως, ας πούμε, ισχύει στην περίπτωσή μου), είχα μια ένσταση, ως προς αυτό (μια και δε θεωρώ ότι είναι "δισκογραφία").

 

:)

  • Guru
Δημοσιευμένο

Έχω κάνει κάτι τις... αλλά βασικά έργα μου παίζονται σε όλο το κόσμο (πρακτικά και σχεδόν κυριολεκτικά)...

 

Ζω από τη μουσική.

 

Αλλά με παρτιτούρες.

 

Για ηχογράφηση σχεδόν ούτε λόγος (μόνο τα Piano Stories υπάρχουν διαδικτυακά στο CDBaby).

Δημοσιευμένο

Απλά, επειδή ο OP ανέφερε:

 

και από τη στιγμή, που οι περισσότεροι bedroom players, απλά, με μια κάρτα ήχου ανεβάζουν ό,τι να'ναι μουσικές στο διαδίκτυο (όπως, ας πούμε, ισχύει στην περίπτωσή μου), είχα μια ένσταση, ως προς αυτό (μια και δε θεωρώ ότι είναι "δισκογραφία").

 

:)

Αλλο ομως τι μπορει να θεωρηθει δισκογραφια και αλλο ποιος μπορει να θεωρηθει "δημιουργος", αλλο η "αρτιοτητα" και αλλο η "εμπορικοτητα".

Και οι bedroom players μπορουν να θεωρηθουν δημιουργοι, ακομα κι αυτοι που δεν μπορουν να σταυρωσουν νοτα.

Οπως επισης οι ιδιοι μπορει να πουλησουν και τρελλά. (μη παμε μακρυα ....  Παντελιδης)

Οπως και το αντιθετο, σουπερ παραγωγη, εκτελεση και δημιουργος με δισκογραφια, που τους δισκους του, να τους εχει μονο αυτος κι η μανα του (μεταφορικα).

Ολα αυτα ειναι ανεξαρτητα.

Οπως κι αλλοι "συνδυασμοι".

Δημοσιευμένο

Δεν μπορω να καταλαβω μετα τη συζητηση αυτη, ποιο ειναι το ζητουμενο της δημοσκοπησης.

Τι θελουμε να συμπερανουμε διαβαζωντας τα αποτελεσματα?

 

Ποσοι (ως εκτελεστες ή συνθετες ή στιχουργοι) ειχαν σχεση με δισκογραφικες εταιρειες (μεγαλες ή μικρες ή προσωπικες) που κυκλοφορησαν επισημα και νομιμα τη δουλεια τους ?

Ποσοι πουλησαν (ανεξαρτητα εταιρειων ή οχι) την μουσικη τους?

Ποσοι εγραψαν μουσικη, που αξιζε (για καποιον/ους) τοσο ωστε και δισκογραφηθηκε ή πουληθηκε ανεξαρτητα?

Ποσοι επαιζαν τοσο καλα, που η μουσικη τους αξιζε (για καποιον/ους)  τοσο ωστε και δισκογραφηθηκε  ή πουληθηκε ανεξαρτητα?

Κατι αλλο?

 

Νομιζα οτι το ζητουμενο ηταν το πρωτο, αλλα με τη συζητηση μπερδευτηκα.

Δημοσιευμένο

Αλλο ομως τι μπορει να θεωρηθει δισκογραφια και αλλο ποιος μπορει να θεωρηθει "δημιουργος", αλλο η "αρτιοτητα" και αλλο η "εμπορικοτητα".

Και οι bedroom players μπορουν να θεωρηθουν δημιουργοι, ακομα κι αυτοι που δεν μπορουν να σταυρωσουν νοτα.

Οπως επισης οι ιδιοι μπορει να πουλησουν και τρελλά. (μη παμε μακρυα ....  Παντελιδης)

Οπως και το αντιθετο, σουπερ παραγωγη, εκτελεση και δημιουργος με δισκογραφια, που τους δισκους του, να τους εχει μονο αυτος κι η μανα του (μεταφορικα).

Ολα αυτα ειναι ανεξαρτητα.

Οπως κι αλλοι "συνδυασμοι".

 

Ένα δίκιο το έχεις, δε μπορώ να πω..  :) :) :)

Δημοσιευμένο

Για να ξεμπερδευτούμε.

 

Στο www.noiz.gr υπάρχουν περίπου 80.000 εγγραφές-μέλη εάν θυμάμαι σωστά. Η σκέψη μου ήταν να υπάρξει μια κατάθεση-καταγραφή, όσων μπορεί να ενδιαφερθούν, ώστε να έχουμε ένα στατιστικό υποκείμενο προς μελέτη. Γιατί καλές οι τεχνολογίες αλλά η πραγματικότητα είναι σκληρή. Για εμένα ο καλλιτέχνης εφόσον αποφασίσει να εκτεθεί πάει και τέλειωσε. Έχει πλέον προς κοινή θέα το έργο του. Καλά και άγια τα όργανα και οι τεχνολογίες που κουβαλάνε. Καλός και χρυσός ο καθείς που συνθέτει, συνπαίζει, συνκροτεί. Πόσοι είμαστε όμως εδώ σε αυτόν τον δικτυακό τόπο που εκθέτουμε εαυτόν ή έργα μας ; Και από αυτούς που έχουν επίσημες κυκλοφορίες ή συμμετέχουν σε επίσημες κυκλοφορίες  πόσοι έχουν παράξει έργο άνω ενός αριθμού ;

Γιατί αλλιώς αντιμετωπίζουμε ένα κοινό και ένα ακροατήριο ανθρώπων που μετέχουν σε διαδικασίες. Γιατί αλλιώς θα μας αντιμετωπίσουν άνθρωποι που συμμετέχουν στις παραπάνω διαδικασίες. Γιατί καλό είναι να  ξέρουμε πόσοι και τι είμαστε.

Ο σκοπός είναι να έχουμε έναν μπούσουλα. Μπορεί να μην καλύπτει τα στάνταρτς μιας δημοσκόπησης, είναι όμως μια πληροφορία. Μπορεί να μην εκφράζει το 100% , θα ληφθεί όμως στα υπ'όψιν.

Στο κάτω κάτω της γραφής η συμμετοχή σε έναν τόπο σαν το www.noiz.gr είναι να πάρει ο καθένας ότι πληροφορία χρειάζεται και αντίστοιχα να δώσει όση γνώση μπορεί να μεταφέρει.

 

Και τελικώς δεν μετράμε ποιος πούλησε περισσότερα. Δεν είναι μέτρηση του Billboard. Εμείς μεταξύ μας τα μέλη του noiz ας κάνουμε μια καταγραφή.

 

Για την απολογία μου. Εγώ για παράδειγμα ΔΕΝ ΕΧΩ επίσημα κανένα άσμα που να υπάρχει πουθενά καταγεγραμμένο ως δική μου δημιουργία. Σε συζητήσεις που διαβάζω ή σε παρέες που τυχόν βρίσκομαι ρουφάω ότι μπορώ περί ηχογραφήσεων περί παραγωγής μίξης κλπ κλπ. Θα το θεωρούσα τουλάχιστον κουτό να με πάρει κάποιος στα σοβαρά και να μετρήσει την γνώμη μου όταν δεν ξέρω πως γίνονται οι ηχογραφήσεις και με τι μικρόφωνο. Το θεωρώ τουλάχιστον καραγκιοζιλίκι από μέρους μου να πω έστω και μια μικρή φράση σε ζητήματα παραγωγής, από την στιγμή που ΔΕΝ ΞΕΡΩ πραγματικά τι είναι. Αντίστοιχα όταν διαβάζω απαντήσεις μελών που γνωρίζω τι έχουν κάνει στην ελληνική μουσική βιομηχανία τοποθετώ το μυαλό μου σε μια οπτική ξένη προς εμέ. Προς Θεού δεν λέω ότι αποδέχομαι δογματικά ή πλήρως ή συμφωνώ απόλυτα σε όλα, απλώς προσπαθώ να δω μέσα από μια άλλη λογική μια ξένης πολυετής εμπειρίας. Έτσι από την πλήρη δική μου άγνοια εδώ μέσα εώς τους ειδήμονες έχουμε ένα πλήθος δημιουργών ας βρεθούμε κάπου βρε παιδιά. Δεν είναι και για θάνατο.

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...