THEOD Δημοσιευμένο 14 Απριλίου 2014 Share Δημοσιευμένο 14 Απριλίου 2014 Πάντως προσωπικά μου πηρε πολύ καιρό για να αποτοξινωθώ απο το ρολο της κιθάρας παρόλο που έπαιζα μπασοκιθαρο ( full bass line παράλληλα με syncopation chords ) :) Τουλάχιστον 4 χρόνια με practise ,προβες, μαθηματα , live για να αρχισω να συνειδητοποιώ το νόημα το βάρος και τη σοβαρότητα που εχει αυτο το όργανο. Και πάμε στις προσωπικές μου συμβουλές 1. Ρυθμικό σολφέζ με το στόμα (τρόπος Ζωής) 2. Ανεξαρτησία στόματος με το παίξιμο και τα άλλα μελη του σώματος πχ ποδι ,χερια ,κεφαλια κλπ κλπ 3. Οτι σκοπεύεις να παίξεις πρέπει να μπορεις πρωτα να το παιξεις ρυθμικα με τα δυο σου χερια και να το πεις ρυθμικά με το στόμα. 4.Ασκήσεις ντραμιστικες στο δεξι χερι τυπου full down tap up. To δεξι χερι παιζει 80% του ρόλου στο μπασο .Δε αναφερομαι στη slap τεχνικη ,αλλα στο ποσο χαλαρος ειναι ο καρπος και ολο το νευρικο συστημα στο χέρι ,οπως επισεις ποσο γρήγορα επικοινωνεί ο εγκέφαλος με τα δάχτυλα του χεριου ............................. 5.Διάρκειες νότας και dynamics . Αυτα που σου αναφέρω ειναι basics .Μη το παρεις οτι εγω θελω να παιξω μπασο οχι να γινω ο pastorius . 6.πρεπει να αρχισεις να ακους το bass line οταν ακους ενα τραγουδι οπως επισεις και τα τύμπανα χωρις να επηρεάζεσαι απο τη μελωδία Αυτα για την ωρα ;) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
mustafank Δημοσιευμένο 14 Απριλίου 2014 OP Share Δημοσιευμένο 14 Απριλίου 2014 Και πάμε στις προσωπικές μου συμβουλές 1. Ρυθμικό σολφέζ με το στόμα (τρόπος Ζωής) Εδώ, εννοείς, μόνο, να μετράω τους χρόνους (πχ one-e-and-a-two-e-and-a...κτλ) ή να διαβάζω τις νότες στους σωστούς χρόνους; 5.Διάρκειες νότας και dynamics Είχα την εντύπωση ότι το παίξιμο στο μπάσο "πρέπει" να είναι κομπρεσσαρισμένο, χωρίς πολλές αποκλίσεις στις δυναμικές. Είναι κάτι, προφανώς, λάθος, έτσι; 6.πρεπει να αρχισεις να ακους το bass line οταν ακους ενα τραγουδι οπως επισεις και τα τύμπανα χωρις να επηρεάζεσαι απο τη μελωδία Εδώ και λίγο καιρό δίνω περισσότερη βάση στα basslines και το groove του κομματιού. Τα πραματα ειναι απλα και διαχρονικα... -Aκου-απομονωσε το τι παιζει το μπασο σε απλα τραγουδια. -Play along με ολοκληρωμενα κομματια το προσπαθώ, αν και χάνομαι, όταν πάω να διαλέξω το κομμάτι, που θα μελετήσω. Θα επανέλθω!!! (μάλλον απειλή, παρά υπόσχεση :P ;D ) https://morphinesocialclub.bandcamp.com/releases https://www.facebook.com/churchofmangr/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
audiokostas Δημοσιευμένο 14 Απριλίου 2014 Share Δημοσιευμένο 14 Απριλίου 2014 6.πρεπει να αρχισεις να ακους το bass line οταν ακους ενα τραγουδι οπως επισεις και τα τύμπανα χωρις να επηρεάζεσαι απο τη μελωδία Πόσες φορές με έχουν κοιτάξει περίεργα στο σουπερ μάρκετ που παίζουν αυτά τα lounge backing track κι εγώ μουρμουράω μπασογραμμές..... ;D Το κακό είναι που όταν γυρνάω σπίτι δεν κάθομαι να τις μελετήσω..... :-[ Ο ήχος είναι στο δεξί. Η μελωδία στο αριστερό. Το groove όμως είναι στο μυαλό και στη καρδιά. Και δουλεύει καλά όταν μεταφέρεται από τα πόδια σας στα πόδια του κοινού. (πσσσσσσσσσσσσσσ τι είπα πάλι) Όλα θέλουν δουλειά κι εξάσκηση. Μπράβο στον Θοδωρή. Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες. Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
FortySixAndTwo Δημοσιευμένο 14 Απριλίου 2014 Share Δημοσιευμένο 14 Απριλίου 2014 εγω θα σου ελεγα να ακουσεις μερικους δισκους του Marvin Gaye και να μπεις για τα καλα στο νοημα..πχ whats going on , heard it through the grapevine, let's get it on. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator Terry RoscoeBeck5 Δημοσιευμένο 14 Απριλίου 2014 Moderator Share Δημοσιευμένο 14 Απριλίου 2014 Είχα την εντύπωση ότι το παίξιμο στο μπάσο "πρέπει" να είναι κομπρεσσαρισμένο, χωρίς πολλές αποκλίσεις στις δυναμικές. Είναι κάτι, προφανώς, λάθος, έτσι; Ναι, είναι λάθος. Φυσικά και θα έχεις δυναμικές στο παίξιμο σου- όπως και ο ντράμερ και η υπόλοιπη μπάντα. Και εμπέδωσε αυτά που είπε ο THEOD -ο οποίος είναι ο πιο «μουτζαχεντίν» μπασίστας (με την εξαιρετική έννοια του όρου) στο θέμα μελέτη/σύστημα/ τρόπος/ τεχνική/ ασκήσεις/ προσήλωση/ αφοσίωση, you name it, που έχω γνωρίσει στο Noiz 8) all this has happened before and will happen again Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
THEOD Δημοσιευμένο 14 Απριλίου 2014 Share Δημοσιευμένο 14 Απριλίου 2014 Εδώ, εννοείς, μόνο, να μετράω τους χρόνους (πχ one-e-and-a-two-e-and-a...κτλ) ή να διαβάζω τις νότες στους σωστούς χρόνους; Είχα την εντύπωση ότι το παίξιμο στο μπάσο "πρέπει" να είναι κομπρεσσαρισμένο, χωρίς πολλές αποκλίσεις στις δυναμικές. Είναι κάτι, προφανώς, λάθος, έτσι; Εδώ και λίγο καιρό δίνω περισσότερη βάση στα basslines και το groove του κομματιού. το προσπαθώ, αν και χάνομαι, όταν πάω να διαλέξω το κομμάτι, που θα μελετήσω. Θα επανέλθω!!! (μάλλον απειλή, παρά υπόσχεση :P ;D ) Επανήρθα 1.πρεπει να συνειδητοποιήσει ο εγκέφαλος ακριβώς το presice που εχουν τα 16α τα 8α τα 3ηχα και τέταρτα .Ενας τρόπος για να γίνει αυτό είναι το στόμα. Μπορει πχ να παιξουν 2 μουσικοι ενα 2μετρο bass line με μετρονομο χωρις χα φευγουν απο το χρονο και ο ενας να σε κανει να χορεύεις και ο άλλος να ακούγετε σα λαπας . Τι φταει? Αφου κα οι δυο παιζουν on time ... Απάντηση Οι επιμέρους αξίες του 2μετρου .Η λεπτομέρεια που υπάρχει στο στην ρυθμικη τοποθέτηση ,η δυναμικές που εχουν κάποιες συγκεκριμένες αξίες και δινουν την αίσθηση της κινησης , η φυσικότητα της ροης που υπαρχει σε ολη την εκτελεση της φρασης . Για να αρχίζει να τα μυρίζεται ο παίχτης αυτα , πρέπει α . Να μπορει να λέει με το στομα όλες τις αξιες των 16 ων 8 ων 3 ήχων ανάλογα (με τι feel εχει το style μουσικης που παιζει) και να παίζει το πατερν που καλείται να παίξει χωρις να επηρεάζει το ενα το αλλο στους τονισμούς .Αυτο θα τον βοηθήσει στη ροή του παιξίματος και στην ακρίβεια της τοποθέτησης της νότας σωστά στο σημείο που πρέπει να παιχτεί . β. Να ακουει στους δισκους και τις κασσέτες ;D ;D το μπάσσο και να αντιλαμβάνεται ποσο διαρκούν οι νοτες και ποιες τονίζονται. 5.Οταν παίζει το μπασο ανεξέλεγκτα απο θεμα δυναμικών εντάσεων καθαρότητας , με καποιο τρόπο πρεπει να το συμμαζέψουν οι τεχνικοί ήχου. Αυτά που αναφέρω δύστυχος χρειάζονται καθοδήγηση. Δε μπορει ευκολα να τα κάνει κάποιος μόνος του. Εμένα χρειάστηκαν και χρόνια και βουρδουλας για να αρχίσω να μπαίνω σωστά στη διαδικασία :'( :'( Οπότε αν πραγματικά σου αρέσει και σου ταιριάζει ο ρόλος του μπάσου πρεπει ισως να ζητήσεις βοήθεια Κωστα και Λευτερη ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια ;) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
speros Δημοσιευμένο 14 Απριλίου 2014 Share Δημοσιευμένο 14 Απριλίου 2014 ,,,ξαναθυμήθηκα τον Barry Adamson - έναν μπασίστα που αξίζει ν' ακούσετε αυτά που έπαιζαν οι Magazine στα τέλη της δεκαετίας του 70, στο χάραμα της μεταπάνκ εποχής, ήταν πρωτόγνωρα! και φυσικά είχαν ΜΗΔΕΝΙΚΗ εμπορική επιτυχία... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
fusiongtr Δημοσιευμένο 14 Απριλίου 2014 Share Δημοσιευμένο 14 Απριλίου 2014 Πάντως προσωπικά μου πηρε πολύ καιρό για να αποτοξινωθώ απο το ρολο της κιθάρας παρόλο που έπαιζα μπασοκιθαρο ( full bass line παράλληλα με syncopation chords ) :) Τουλάχιστον 4 χρόνια με practise ,προβες, μαθηματα , live για να αρχισω να συνειδητοποιώ το νόημα το βάρος και τη σοβαρότητα που εχει αυτο το όργανο. Και πάμε στις προσωπικές μου συμβουλές 1. Ρυθμικό σολφέζ με το στόμα (τρόπος Ζωής) 2. Ανεξαρτησία στόματος με το παίξιμο και τα άλλα μελη του σώματος πχ ποδι ,χερια ,κεφαλια κλπ κλπ 3. Οτι σκοπεύεις να παίξεις πρέπει να μπορεις πρωτα να το παιξεις ρυθμικα με τα δυο σου χερια και να το πεις ρυθμικά με το στόμα. 4.Ασκήσεις ντραμιστικες στο δεξι χερι τυπου full down tap up. To δεξι χερι παιζει 80% του ρόλου στο μπασο .Δε αναφερομαι στη slap τεχνικη ,αλλα στο ποσο χαλαρος ειναι ο καρπος και ολο το νευρικο συστημα στο χέρι ,οπως επισεις ποσο γρήγορα επικοινωνεί ο εγκέφαλος με τα δάχτυλα του χεριου ............................. 5.Διάρκειες νότας και dynamics . Αυτα που σου αναφέρω ειναι basics .Μη το παρεις οτι εγω θελω να παιξω μπασο οχι να γινω ο pastorius . 6.πρεπει να αρχισεις να ακους το bass line οταν ακους ενα τραγουδι οπως επισεις και τα τύμπανα χωρις να επηρεάζεσαι απο τη μελωδία Αυτα για την ωρα ;) Ακριβώς (μα ακριβώς) τα ίδια ισχύουν και για την κιθάρα! 8) Εγώ τουλάχιστον έτσι το αντιλαμβάνομαι το πράγμα. Freud-Σαντές Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
cigaret13 Δημοσιευμένο 15 Απριλίου 2014 Share Δημοσιευμένο 15 Απριλίου 2014 Πολύ ωραίο thread!!! Για μας τους κιθαρίστες που γραντζουνάμε περιστασιακά μπάσο αλλά και για τους πρώιμους-μελλοντικούς μπασίστες, σωτήριο ::) ;D Θα γίνω υπερβολικός αν πω να γίνει sticky, στο Guitars and Amps όμως ;) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Shamos Δημοσιευμένο 15 Απριλίου 2014 Share Δημοσιευμένο 15 Απριλίου 2014 Πολύ ωραίο thread!!! Για μας τους κιθαρίστες που γραντζουνάμε περιστασιακά μπάσο αλλά και για τους πρώιμους-μελλοντικούς μπασίστες, σωτήριο ::) ;D Θα γίνω υπερβολικός αν πω να γίνει sticky, στο Guitars and Amps όμως ;) Ευχαριστουμε ολους για τα μαθηματα σας παιδες και εγω θελω να γινει στικυ (στις χαμηλες συχνοτητες >:( ) βαλτε κιαλλα... μιλατε εσεις.... :P Γ@μιουνται οι ΠΑΕ - @στερα ολε Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση