Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντήσεις 34
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

Δημοσιευμένο

Στο καταστρωμα .... Πωγωνισο σου'ρθε ??!!!!  :) :) :)

Αυτα ειναι.

Τα παντα ολα, καλυπτει το ειδος.

 

Αναμενω το ασθμα σου.

 

 

Ξέρεις τη δυστυχία είναι και ξεριζωμός  ;D για κάποιον που μια ζωή τρελαίνεται με τα βουνά και τα δάση, να σπαταλάει τη ζωή του 11 μήνες το χρόνο στη θάλασσα και τα κυκλαδονήσια? Εντάξει έχω και ολίγον από Δώδεκα, αλλά μη νομίζεις ότι είναι τπτ σπουδαιότερο..............άσε που τα νησιώτικα τύπου Πάριου, δεν θέλω ούτε σε φωτό να τα γλιέπω ;D

Είναι ελάχιστα τα νησιώτικα κι αυτά περισσότερο έλκουν τη καταγωγή τους από Μ. Ασία που με αρέσουν, εξαιρούνται κάποια Κρητικά.......... Τέλος πάντων, είναι μεγάλη κουβέντα τα δημοτικά και τα ιδιώματα κάθε περιοχής και τελικά είναι δύσκολο, μετά από τόσα χρόνια με τόσες επιμειξίες και επιρροές να αντιληφθούμε το πόσο υπέροχα πράγματα υπάρχουν παντού στη χώρα. Και η Αν. Μακεδονία-Θράκη που αρέσκω τα βουνά της και έχω από τη μάνα μου καταγωγή έχει μουσικά διαμάντια, αλλά εγώ έφαγα κόλλημα με τα Ηπειρώτικα, τέλος λαίμαι  ;D

 

Δεν μου είναι δύσκολο να αντιληφθώ γιατί..........Τα ορεινά της Ηπείρου, ήταν αφιλόξενος τόπος, με μπόλικη ερημιά και δύσκολες συγκοινωνίες. Το ίδιο βρίσκω κι εγώ στο βουνό που πάω. Το μεγαλύτερο, έρημο μέρος στην Ελλάδα, από κατοίκους και χωριά. Ησυχάζει η ψυχή.

Δεν είναι το Αγ. Όρος  ;D

No one wants an alien

Δημοσιευμένο

Δικαιολογειται να σου αρεσουν γιατι ειναι pure blues και μουσικα και κοινωνιολογικα.

 

;D........... όχι τπτ άλλο, αλλά επειδή πολλοί θεωρούν τα ελληνικά βλουζζζζζζζ, ως συναφές είδος με το ρεμπέτικο, που μπορεί και να είναι δλδ, αλλά λαίμαι τώρα  :D

No one wants an alien

Δημοσιευμένο

Μεγαλη κουβεντα ανοιγουμε.

Κατα την αποψη μου*, μoνο στο κουρδισμα ;D (open D), και εν μερη κοινωνιολογικα μοιαζουν τα ρεμπετικα με τα blues.

Oι δρομοι και οι ρυθμοι αλλου για αλλου.

 

* Την οποια δημιουργησα μεγαλωμενος (μουσικα) απο πατερα και παππου ρεμπετες και με τριχορδο μπουζουκι ξεκινησα τη μουσικη 4 χρονων (δεν υπηρχε κι αλλο οργανο τοτε σπιτι), και ο αλλος μισος μεγαλωσα απο της μανας το σοι,  Ηπειρωτες επαγγελματιες μουσικοι ο παππους (κλαρινο)  μου χαρισε την πρωτη μου κιθαρα μια teisco και ενα ελληνικο 4καναλο λαμπατο κεφαλι Anax, αφου βαρεθηκαν να ακουνε το black dog και το purple haze σε τριχορδο.  ;D

Μετα το μετανοιωσανε φυσικα περισσοτερο ;D ;D

Δημοσιευμένο

Μεγαλη κουβεντα ανοιγουμε.

Κατα την αποψη μου*, μoνο στο κουρδισμα ;D (open D), και εν μερη κοινωνιολογικα μοιαζουν τα ρεμπετικα με τα blues.

Oι δρομοι και οι ρυθμοι αλλου για αλλου.

 

* Την οποια δημιουργησα μεγαλωμενος (μουσικα) απο πατερα και παππου ρεμπετες και με τριχορδο μπουζουκι ξεκινησα τη μουσικη 4 χρονων (δεν υπηρχε κι αλλο οργανο τοτε σπιτι), και ο αλλος μισος μεγαλωσα απο της μανας το σοι,  Ηπειρωτες επαγγελματιες μουσικοι ο παππους (κλαρινο)  μου χαρισε την πρωτη μου κιθαρα μια teisco και ενα ελληνικο 4καναλο λαμπατο κεφαλι Anax, αφου βαρεθηκαν να ακουνε το black dog και το purple haze σε τριχορδο.  ;D

Μετα το μετανοιωσανε φυσικα περισσοτερο ;D ;D

 

Ξέρεις καλύτερα από κουρδίσματα και θεωρίες, εγώ απλά θυμάμαι έναν Αύγουστο στο πουθενά, με 2 τυχαίους απ το Λαιλιά και 2 οικογένειες, ή μια από Αθήνα και η άλλη από Πάτρα, με τα παιδάκια τους στο πουθενά με -5c  στο Στραβόρεμα να τον έχουμε δαγκώσει. Μαζεύω με τη παράγκα με έναν ιμάντα 2 έλατα κομμένα από διπλανή υλοτομία και βλέπω τον ένα  απ Το Λαιλιά να κόβει κάθετα με το τσεκούρι μου τους κορμούς στα 2 χτυπήματα- :o- και μετά από λίγο να έχουμε μια φωτιά ως το διάστημα ορατή ;D ;D ;D

 

Αφού ψιλοζεσταθήκαμε και δεν θέλαμε να φύγουμε απ τη φωτιά, γυρνάει ο πατρινός και λέει, μήπως να έφερνα πιο κοντά το αμάξι να βάλω κάτι να ακούμε?

Του λέω, φιλαράκι, γιατί θες να μας τη χαλάσεις, ήσυχα, δεν είναι εδώ?  ;D

Φέρνει το τζιπάκι του αφού μου έκανε νόημα πως με πιάνει και βάζει κάτι ηογραφήσεις της Δόμνας, μας πήγε ξημέρωμα...........ήταν ένας απ τους συνεργάτες της.........δυστυχώς έχασα τα πάντα απ όσα μου είχε δώσει σε μια πλημμύρα που έπεσα με τη παράγκα μετά από 2 χρόνια και τότενες δεν υπήρχαν κινητά, δεν τον ξαναβρήκα τον άνθρωπα...........Απίστευτη βραδυά, βραδυά βλούζζζζζζζζζζζζζ

 

Όλα είναι βλουζ, τα πάντα

No one wants an alien

Δημοσιευμένο

Με τη Δομνα επαιζε ντεφι καποτε ο θειος μου.

Μεχρι και στα Παρισια παιξανε Ηπειρωτικα.

Αυτη πηγαινε στα χωρια και ηχογραφουσε τους παραδοσιακους και ερασιτεχνες μουσικους και τραγουδιστες, που κουβαλαγαν ανεγγιχτην την παραδοση, για να τα καταγραψει και να τα μεταφερει κι αλλο.

 

Δημοσιευμένο

Με τη Δομνα επαιζε ντεφι καποτε ο θειος μου.

Μεχρι και στα Παρισια παιξανε Ηπειρωτικα.

Αυτη πηγαινε στα χωρια και ηχογραφουσε τους παραδοσιακους και ερασιτεχνες μουσικους και τραγουδιστες, που κουβαλαγαν ανεγγιχτην την παραδοση, για να τα καταγραψει και να τα μεταφερει κι αλλο.

 

 

Τέτοιες ηχογραφήσεις μου είχε δώσει ο τύπος κι εγώ τις έχασα και έχασα και αυτόν

38863952__2006_019.thumb.jpg.59852f99a958859fe9ba19b83b6bc15e.jpg

1213533133__2006_020.thumb.jpg.9e19c87ce9e5247b28b5d40aa3398525.jpg

No one wants an alien

Δημοσιευμένο

Ααα κατι σχετικο με το .... πονημα που βγαζεις.

Ο πωγωνισιος, δεν κολλαει με μετρονομους και λουπες.

Φυσικα μπορεις να φτιαξεις λουπες και να κρατησεις σταθερη ταχυτητα, αλλα επειδη ειναι πολυ interactive η φαση (μουσικου, χορευτη, τραγουδιστη) δεν υπαρχει σταθεροτητα στο ρυθμο και εκει ειναι το "μυστικο" αυτης της μουσικης, που σε στελνει.

 

Θυμαμαι ακομα οταν επαιξα για πρωτη φορα λαιβ.

Δεν ηταν ροκιες.

Ηταν ηπειρωτικο και μαλιστα με ντεφι καλη ωρα (για να ξεκουρασω το θειο μου σε πανηγυρι χωρις μικροφωνα κατω απο τον πλατανο του χωριου κλπ).

Δεν πρεπει να ημουν πανω απο 8-10.

Ηταν στρωτος πωγωνισιος (ευκολο τεμπο δλδ, γιατι υπαρχουν και καποια -πχ μπερατι- που δεν .... ) και επαιζα σταθερο ρυθμο. Χορευε μια βαβω.

Ομως καποια στιγμη μπηκε πρωτος ενας μερακλης που αρχισε τα κολπα.

Κρεμαστηκε απο το μαντηλι, χτυπαγε το χερι κατω, το ποδι κλπ

Εγω δεν χαμπαριαζα και κοιταγα να κραταω σταθερα το ρυθμο (κοπαναγα τοτε και στη ντραμς του θειου, πανω απο το ραδιοφωνο -αμερικανικο- και συνηθισα το σταθερο τεμπο των ηχογραφησεων).

Γυριζει σε μια στιγμη ο παππους μου (που επαιζε κλαρινο και προσπαθουσε με το παιξιμο να με "τραβηξει πισω" στο τεμπο, αλλα εγω στα πελε μου και ελεγα απο μεσα μου "λαθος κανουνε οι καλαμπορτζηδες"  ;D) και με χουγιαξε.

"Ωρε διν'κους? Βαρα το μπιμ, μολις χτυπαει το ποδαρ' καταΐ".

 

Το "μπιμ" ειναι ηχος του ντεφιου οταν το χτυπας στη μεση και το "πα" στη ακρη.

Η "μποτα" ας πουμε στη ντραμς και το ταμπουρο.

Το τεμπο πχ στο απλο πωγωνισιο ακουγεται: μπιμ πα πα - μπιμ πα

Το μπιμ ή το πα δλδ  (αναλογα ποιο ειναι πιο κοντα), μπορει να κρατησει αιωνια, μεχρι να χτυπησει το ποδι κατω και μετα συνεχιζεις.

Δημοσιευμένο

Τέτοιες ηχογραφήσεις μου είχε δώσει ο τύπος κι εγώ τις έχασα και έχασα και αυτόν

 

Πω πω κριμα.

Σιγουρα τις εχουν αυτοι που πρεπει, αλλα κριμα που δεν τις εχεις κι εσυ.

 

 

Βαλε και τιποτα πανω στη φωτια να φαμε. Ξεροσφυρι το τσιπρο? ;D

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...