Jet72 Δημοσιευμένο 24 Μαρτίου 2014 Share Δημοσιευμένο 24 Μαρτίου 2014 Δύο πράγματα προς βελτίωση: 1. Καλύτερο... σημάδι στα bends, 2. Φρόντιζε να μην "κάθεσαι" τόσο συχνά πάνω στην τονική στις καταλήξεις των φράσεων. Όχι ότι ισχύει στην πραγματικότητα αλλά η εντύπωση που μου άφησε το κομμάτι ήταν ότι στο 30% του κομματιού άκουγα το "Mi". Κατά τα άλλα: Ωραίος ήχος (που ήθελε και λίιιιγο reverb ή κάτι τέτοιο - @SF, να βάλει λίγο... echo? ) Τεχνικά νομίζω ότι είσαι σε τέτοιο επίπεδο που μπορείς να ""βγάλεις μουσική" από τήν κιθάρα σου. Γενικώς μου τράβηξε πολύ το ενδιαφέρον το όλο πράγμα. Μπράβο, καλή συνέχεια και περιμένουμε... νεότερα! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
fusiongtr Δημοσιευμένο 24 Μαρτίου 2014 Share Δημοσιευμένο 24 Μαρτίου 2014 Ωραίος bill, πολύ ωραίος. :) Ένα δύο πραγματάκια σχετικά με το φραζάρισμα. Το μπασοτύμπανο παίζει κάπως περίεργα με τους τονισμούς. Σε άλλα σημεία το ακούς (πχ 0:12-0:16, 0:33-0:38, 1:16-1:28) και πολύ καλά μάλιστα, τονίζοντας μαζί του, ενώ σε άλλα σημεία (χωρίς να χάνει το παίξιμό σου) δεν το ακολουθείς (πχ 0:29-0:33, 0:49-0:54, 1:05-1:16 ειδικά αυτό είναι καραμπίνα). Επιλογή σου βέβαια, αλλά αν δεν το ακολουθήσεις συνειδητά και "επίτηδες", καλό θα ήταν να "δείξεις" ότι το ακούς (χρονικά πάντα μιλάω) παίζοντας κάτι, που οι χρόνοι του να αλληλεπιδρούν με αυτό. Απλά να 'χαμε να λέγαμε. Το παίξιμό σου είναι κλάσεις πιο πάνω! Επίσης χρησιμοποίησες και μια επαναλαμβανόμενη φράση super! Αυτό να λέγεται! Πολύ ωραία το έκανες, φτιάχνοντας ένα mini θέμα εκεί. :) Freud-Σαντές Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
cos_dr Δημοσιευμένο 24 Μαρτίου 2014 Share Δημοσιευμένο 24 Μαρτίου 2014 μπραβο ρε bill!!! Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru pipityri Δημοσιευμένο 24 Μαρτίου 2014 Guru Share Δημοσιευμένο 24 Μαρτίου 2014 Καλησπέρα Bill, μπράβο για την προσπάθεια. Τα είπαν οι προηγούμενοι, να πω και εγώ κάτι...η βελτίωση σου φαίνεται στον τρόπο που μπαίνεις στο γρήγορο lick λίγο πριν το τέλος. Πολύ smooth. :) Κατά τα άλλα...το πρώτο μέρος του chord progression, είναι dorian, ναι? Γιατί το αγνόησες στο σόλο? Ε? ;D Ενδιαφέρον,Bill. Γενικά μιλώντας, o μόνος τρόπος να ακουστεί κανείς πειστικός στο συγκεκριμένο ιδίωμα είναι να κατέχει καλά τα στυλ που αποτελούν τα επιμέρους συστατικά του. Είναι προφανές,και από το time feel και από τα note choices πως με το jazz μέρος της συνταγής δεν έχεις και μεγάλη σχέση. :) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator BillTrantos Δημοσιευμένο 25 Μαρτίου 2014 OP Moderator Share Δημοσιευμένο 25 Μαρτίου 2014 Δύο πράγματα προς βελτίωση: 1. Καλύτερο... σημάδι στα bends, 2. Φρόντιζε να μην "κάθεσαι" τόσο συχνά πάνω στην τονική στις καταλήξεις των φράσεων. Όχι ότι ισχύει στην πραγματικότητα αλλά η εντύπωση που μου άφησε το κομμάτι ήταν ότι στο 30% του κομματιού άκουγα το "Mi". Κατά τα άλλα: Ωραίος ήχος (που ήθελε και λίιιιγο reverb ή κάτι τέτοιο - @SF, να βάλει λίγο... echo? ) Τεχνικά νομίζω ότι είσαι σε τέτοιο επίπεδο που μπορείς να ""βγάλεις μουσική" από τήν κιθάρα σου. Γενικώς μου τράβηξε πολύ το ενδιαφέρον το όλο πράγμα. Μπράβο, καλή συνέχεια και περιμένουμε... νεότερα! Το παλεύω με τα bends,έχω παρατηρήσει ότι χάνω τα ψηλά,κυρίως από το 12ο τάστο και κάτω,διότι παίζω με Jumbo frets 6100 και βάζω περισσότερη δύναμη.Πού θα πάει,θα το στρώσω! ;D Η ''εμμονή'' μου στην τονική οφείλεται στην ελλειμματική μου προετοιμασία πάνω στο backing track και στην έλλειψη φρασεολογίας.Πάντως είναι σε καλύτερο σημείο,απ'ό,τι ήταν σε παλαιότερα clips μου,θα στο πουν και όσοι ήρωες με ακούνε από πιο παλιά! :D ;D Σ'ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια,είναι μεγάλο κομπλιμέντο για μένα να βρίσκει κανείς ενδιαφέρον το παίξιμό μου!Ο ήχος είναι από ένα Line 6 POD Xt,με ένα preset που έχω φτιάξει εγώ. (Marshall Plexi+Tubescreamer+Delay+Reverb).Σε μια βδομάδα θα έχω το Axe Fx Ultra,οπότε ο ήχος θα γίνει πολύ καλύτερος. Ωραίος bill, πολύ ωραίος. :) Ένα δύο πραγματάκια σχετικά με το φραζάρισμα. Το μπασοτύμπανο παίζει κάπως περίεργα με τους τονισμούς. Σε άλλα σημεία το ακούς (πχ 0:12-0:16, 0:33-0:38, 1:16-1:28) και πολύ καλά μάλιστα, τονίζοντας μαζί του, ενώ σε άλλα σημεία (χωρίς να χάνει το παίξιμό σου) δεν το ακολουθείς (πχ 0:29-0:33, 0:49-0:54, 1:05-1:16 ειδικά αυτό είναι καραμπίνα). Επιλογή σου βέβαια, αλλά αν δεν το ακολουθήσεις συνειδητά και "επίτηδες", καλό θα ήταν να "δείξεις" ότι το ακούς (χρονικά πάντα μιλάω) παίζοντας κάτι, που οι χρόνοι του να αλληλεπιδρούν με αυτό. Απλά να 'χαμε να λέγαμε. Το παίξιμό σου είναι κλάσεις πιο πάνω!Αυτό να λέγεται! Πολύ ωραία το έκανες, φτιάχνοντας ένα mini θέμα εκεί. :) Το backing track ήταν κάπως ''δύσκολο'' και ίσως γι'αυτό να ήταν λίγο ατυχής η επιλογή μου για 1η προσπάθεια,αλλά μου άρεσε και είπα να το παλέψω.Προσπάθησα πάρα πολύ να πατάω πάνω στους τονισμούς και ακόμα περισσότερο προσπάθησα όταν δεν πατάω,να φαίνεται ότι το κάνω από άποψη!Challenge completed! :P ;D Σ'ευχαριστώ πολύ για το κατόρθωμά σου να με ακούς τόσο καιρό,τα σχόλια περί βελτίωσης μου δίνουν δύναμη για τη συνέχεια! μπραβο ρε bill!!! Ο Άνθρωπος με τη Μοναδική Λάμψη με συγχαίρει!Κάτι έχω αρχίσει να κάνω λοιπόν μουσικά...! 8) :) Καλησπέρα Bill, μπράβο για την προσπάθεια. Τα είπαν οι προηγούμενοι, να πω και εγώ κάτι...η βελτίωση σου φαίνεται στον τρόπο που μπαίνεις στο γρήγορο lick λίγο πριν το τέλος. Πολύ smooth. :) Κατά τα άλλα...το πρώτο μέρος του chord progression, είναι dorian, ναι? Γιατί το αγνόησες στο σόλο? Ε? ;D Ενδιαφέρον,Bill. Γενικά μιλώντας, o μόνος τρόπος να ακουστεί κανείς πειστικός στο συγκεκριμένο ιδίωμα είναι να κατέχει καλά τα στυλ που αποτελούν τα επιμέρους συστατικά του. Είναι προφανές,και από το time feel και από τα note choices πως με το jazz μέρος της συνταγής δεν έχεις και μεγάλη σχέση. :) Καταρχάς σ'ευχαριστώ για το compliment αναφορικά με το smooth παίξιμο.Από την αρχή της ενασχόλησής μου με το όργανο,θαύμαζα παίκτες με πολύ smooth παίξιμο,ανεξάρτητα από το είδος (Malmsteen,Timmons,Sfogli,Gus G,Buckethead),οπότε ο στόχος ήταν μια τέτοια προσέγγιση του οργάνου. Αγνόησα το Dorian μέρος γιατί είμαι παντελώς κουφός όπως είπα και παραπάνω! ;D Δεν έχω καμία σχέση με τη Jazz,μόνο ως ακροατής και αυτό όχι πολύ συχνά.Είμαι ένας καθαρά hard rock/metal παίκτης,απλώς είπα να περπατήσω λίγο σε αυτά τα πολύ ιδιαίτερα χωράφια!Το γεγονός ότι σας φάνηκε ενδιαφέρον είναι πολύ ενθαρρυντικό για μένα! More is more. Yngwie Malmsteen Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
AuditoryDriving Δημοσιευμένο 25 Μαρτίου 2014 Share Δημοσιευμένο 25 Μαρτίου 2014 Μπράβο Μπιλλυ, δύσκολο το backing track και επιασες πολύ καλα τις αλλαγές του δημιουργωντας ένα πολύ ευχάριστο θέμα! Λίγο λιγότερο overdrive δε θα με χάλαγε (ξέρω πόσο δύσκολο είναι να βγάλεις γκάζι που να μην ειναι εστω και λίγο τζιτζικι χωρίς πραγματικό ενισχυτη) Κράτα χαμηλά τη μπάλα και θα πας μακριά :) Το Ξεκούρδιστο Πορτοκάλι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru pipityri Δημοσιευμένο 25 Μαρτίου 2014 Guru Share Δημοσιευμένο 25 Μαρτίου 2014 Τα περί κουφότητας :)τα ακούω βερεσέ, αγαπητέ Bill, η γενικότερη παρουσία και τα κατά καιρούς σχόλια σου δεν δείχνουν κάτι τέτοιο. Αν παρόλα αυτά πιστεύεις πως το αυτί σου χρειάζεται δουλειά, οφείλεις να κάνεις αυτό που πρέπει. Θα γίνεις δέκα φορές καλύτερος μουσικός αν δουλέψεις το αυτί σου. ( τα λέω και για να τα ακούω :)) Αν και προσωπικά είμαι fan του να ανατρέχει κανείς στις πηγές, δεν χρειάζεται να ακούσεις και να μελετήσεις ντε και καλά jazz, αν δεν σου λέει κάτι. Υπάρχουν στοιχεία στο παίξιμο,ας πούμε, του Timmons που μπορείς να αντλήσεις προς αυτή την κατεύθυνση. Είχα ακούσει κάποιες φράσεις του οι οποίες με άλλον ήχο και φραζάρισμα θα θύμιζαν, μάλλον υπερβολικά,Pat Martino. (φαίνεται πως Andy έχει κάνει το homework με τις πηγές... ;)) Υπάρχουν και άλλοι μεγάλοι παίχτες που προσεγγίζουν την fusion από την rock (με την ευρεία έννοια) πλευρά. Αν δεν έχεις ακούσει το Big Sky του Brett Garsed, στο προτείνω. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
AuditoryDriving Δημοσιευμένο 25 Μαρτίου 2014 Share Δημοσιευμένο 25 Μαρτίου 2014 Υπάρχουν και άλλοι μεγάλοι παίχτες που προσεγγίζουν την fusion από την rock (με την ευρεία έννοια) πλευρά. Αν δεν έχεις ακούσει το Big Sky του Brett Garsed, στο προτείνω. Υπερδισκάρα! Το Ξεκούρδιστο Πορτοκάλι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
geodimitri Δημοσιευμένο 25 Μαρτίου 2014 Share Δημοσιευμένο 25 Μαρτίου 2014 Υπάρχουν και άλλοι μεγάλοι παίχτες που προσεγγίζουν την fusion από την rock (με την ευρεία έννοια) πλευρά. Αν δεν έχεις ακούσει το Big Sky του Brett Garsed, στο προτείνω. Τον είχα τσεκάρει κι εγώ πρόσφατα τον Brett Garsed και μου άρεσε πάρα πολύ. Επίσης να προτείνω και τον Greg Howe (που θα τον ξέρεις πιστεύω) ο οποίος κινείται κι αυτός στη Rock Fusion. Δηλώνω μεγάλος φαν αυτού του στυλ! :D Δυστυχώς δεν την ακουμπάω ακόμα γιατί με τις πεντατονικές και τη φυσική μινόρε που γνωρίζω μόνο, δεν... :-[ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru pipityri Δημοσιευμένο 25 Μαρτίου 2014 Guru Share Δημοσιευμένο 25 Μαρτίου 2014 Τον είχα τσεκάρει κι εγώ πρόσφατα τον Brett Garsed και μου άρεσε πάρα πολύ. Επίσης να προτείνω και τον Greg Howe (που θα τον ξέρεις πιστεύω) ο οποίος κινείται κι αυτός στη Rock Fusion. Δηλώνω μεγάλος φαν αυτού του στυλ! :D Δυστυχώς δεν την ακουμπάω ακόμα γιατί με τις πεντατονικές και τη φυσική μινόρε που γνωρίζω μόνο, δεν... :-[ Οι πεντατονικές είναι σημαντικό εργαλείο σε αυτά τα στυλ,Δημήτρη. Απλά τις χρησιμοποιείς λίγο διαφορετικά από πως έχεις συνηθίσει. :) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση