neeq Δημοσιευμένο 25 Μαρτίου 2014 Share Δημοσιευμένο 25 Μαρτίου 2014 Ε, όχι και πουθενά. Δηλαδή ποιός έκατσε να ελέγξει ποιές πηγές ήχου-όργανα, χρησιμοποιούν οι μερικά εκατομμύρια μουσικοί παραγωγοί στον πλανήτη, άλλοι μικρότεροι άλλοι μεγαλύτεροι, ώστε να πεί ότι δεν χρησιμοποιείται πουθενά; Ας μην τα ισοπεδώνουμε όλα, αν μή τι άλλο το Μ1 ακόμα το παίζουν διάφοροι σε πανηγύρια κ.λ.π. Οχι, δεν έλεγξε κανεις όλες τις πηγές ήχου, αλλά το λέει η λογική. Αφενος δεν παραγονται καινουρια Μ1, αφετέρου η τεχνολογια του σημερα μπορει να κανει όλα οσα κάνει το Μ1 και ακομα περισσότερα, αρα οι καινουριοι παραγωγοι, προτιμούν ένα οργανο με περισσότερες δυνατότητες, και ζωντανή τεχνική υποστήριξη. Αν έχεις παραδείγματα παραγωγων και οργανοπαιχτών που χρησιμοποιούν ακομα Μ1, μπορεις να μας τους παραθεσεις ώστε να στηρίξεις τη θέση σου. Στα πανηγυρια δε χρησιμοποιούν Μ1 επειδή ειναι καλύτερο απο το Kronos, αλλά επειδή έχουν έτοιμους περασμένους ζουρνάδες και solo pipiliaris ήχους, και η μοναδική εξέλιξη τους ειναι να παρουν Triton. Δεν είναι και τόσο χώρος για να βρεις ηχοσυνθετικές καινοτομίες. Στα συν του το οτι ειναι φτιαγμένο σαν τανκ και δεν πειράζει αν πεσει και λίγη ρετσίνα ή το ζουμι απο τη βραστη γίδα πάνω. Και επειδή δεν ξεφύγαμε από το τόπικ, ζήτω τα βιντάζ μαζί και με το Μ1, ακόμα και αν έχουν προβλήματα...υγείας... Αυτό δε μπορεί να το πει ενας επαγγελματίας όμως που χρειάζεται αξιοπιστα εργαλεία για τη δουλειά του. Τι να το κάνεις το βιντατζ, αν δε μπορεις να το κουβαλήσεις, αν σου ξεκουρδίζεται πάνω στη σκηνή, ή αν κάνεις προσευχες για να αναψει? Αν παίζεις μονος σου στο σπιτι, ή απλά κάνεις συλλογή, συμφωνώ 100% Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
manosx Δημοσιευμένο 25 Μαρτίου 2014 Share Δημοσιευμένο 25 Μαρτίου 2014 Εντάξει δεν χρειάζεται να είμαστε απόλυτοι, κάποιος μπορεί να θέλει 90ies ηχοχρώματα στο κομμάτι του, γιατί να μη χρησιμοποιήσει ένα M1 ή και το Μ1 VST; Σίγουρα πάντως ένα καινούργιο Korg έχει περισσότερες δυνατότητες και πιο μοντέρνους ήχους, δεν είναι όμως πάντα αυτό το ζητούμενο. Φυσικά αν έπρεπε να διαλέξω μόνο ένα μηχάνημα, θα χτύπαγα το καινούργιο χωρίς καν να το σκεφτώ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
neeq Δημοσιευμένο 25 Μαρτίου 2014 Share Δημοσιευμένο 25 Μαρτίου 2014 Εντάξει δεν χρειάζεται να είμαστε απόλυτοι, κάποιος μπορεί να θέλει 90ies ηχοχρώματα στο κομμάτι του, γιατί να μη χρησιμοποιήσει ένα M1 ή και το Μ1 VST; Σίγουρα πάντως ένα καινούργιο Korg έχει περισσότερες δυνατότητες και πιο μοντέρνους ήχους, δεν είναι όμως πάντα αυτό το ζητούμενο. Φυσικά αν έπρεπε να διαλέξω μόνο ένα μηχάνημα, θα χτύπαγα το καινούργιο χωρίς καν να το σκεφτώ. Δεν είμαι απόλυτος, Ειπα πως υπάρχουν και αυτοι που θελουν έναν συγκεκριμένο ήχο και τον κανει καλύτερα ένα συγκεκριμένο μηχάνημα. Ας κάνω την εξης ερώτηση λοιπόν. Ποσοι πιστεύεις ότι ειναι αυτοι που συνειδητά (και οχι για οικονομικους λόγους), έχουν το Μ1 ως κύριο συνθετικο όργανο? Πανω απο 5, στην Ελλάδα? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
manosx Δημοσιευμένο 25 Μαρτίου 2014 Share Δημοσιευμένο 25 Μαρτίου 2014 Αδυνατώ να πιστέψω ότι στον 21ο αιώνα ;D θα υπάρχει κάποιος που θα έχει το M1 για κύριο συνθετικό εργαλείο. Θέλω να πω ότι ΟΚ, για μια έξτρα εσάνς γιατί όχι, αλλά FFS, για όνομα του Θεού, ούτε resonant φίλτρα δεν έχει ;D ;D Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Waterfall-K Δημοσιευμένο 25 Μαρτίου 2014 Share Δημοσιευμένο 25 Μαρτίου 2014 Οχι, δεν έλεγξε κανεις όλες τις πηγές ήχου, αλλά το λέει η λογική. Αφενος δεν παραγονται καινουρια Μ1, αφετέρου η τεχνολογια του σημερα μπορει να κανει όλα οσα κάνει το Μ1 και ακομα περισσότερα, αρα οι καινουριοι παραγωγοι, προτιμούν ένα οργανο με περισσότερες δυνατότητες, και ζωντανή τεχνική υποστήριξη. Mε αυτη τη λογικη, δεν θα επρεπε να υπαρχουν ακομα μουσικοι που παιζουν με Minimoog και αλλα παρομοια προϊστορικης εποχης synths, γιατι "η τεχνολογια του σημερα μπορει να κανει όλα οσα κάνει το Μinimoog και ακομα περισσότερα." Δεν παει ετσι ομως. Το καθε synth εχει τα Pros & Cons του, και αφου στην εποχη μας θεωρειται νορμαλ να αγοραζουν καποιοι synths των 70s, το να λεμε οτι δεν υπαρχει θεση για ενα synth του 1988 οπως το Μ1 (το οποιο μαλιστα ειναι ισως το μεγαλυτερο best seller στην ιστορια των synths) ειναι παραλογο. Αν έχεις παραδείγματα παραγωγων και οργανοπαιχτών που χρησιμοποιούν ακομα Μ1, μπορεις να μας τους παραθεσεις ώστε να στηρίξεις τη θέση σου. Vangelis' synth setup (Doha concert - December 2011) Ας ξεκολλησουμε λιγο απ'το Μ1, εδω εχουν εκθειαστει κατα καιρους οι πλεον "πατατες" synths, το Μ1 ξαφνικα μας πειραξε? Specs talks, Mgs walks Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Παστίτσιός Δημοσιευμένο 25 Μαρτίου 2014 Share Δημοσιευμένο 25 Μαρτίου 2014 Mε αυτη τη λογικη, δεν θα επρεπε να υπαρχουν ακομα μουσικοι που παιζουν με Minimoog και αλλα παρομοια προϊστορικης εποχης synths, γιατι "η τεχνολογια του σημερα μπορει να κανει όλα οσα κάνει το Μinimoog και ακομα περισσότερα." Δεν παει ετσι ομως. Το καθε synth εχει τα Pros & Cons του, και αφου στην εποχη μας θεωρειται νορμαλ να αγοραζουν καποιοι synths των 70s, το να λεμε οτι δεν υπαρχει θεση για ενα synth του 1988 οπως το Μ1 (το οποιο μαλιστα ειναι ισως το μεγαλυτερο best seller στην ιστορια των synths) ειναι παραλογο. Vangelis' synth setup (Doha concert - December 2011) Ας ξεκολλησουμε λιγο απ'το Μ1, εδω εχουν εκθειαστει κατα καιρους οι πλεον "πατατες" synths, το Μ1 ξαφνικα μας πειραξε? +1000000000000 Έτσι ακριβώς, να μην τα ξαναγράφω. Προσωπικά, δεν έχω ψάξει σε όλα τα εκατομμύρια μουσικών στον πλανήτη για να δώ ποιός παίζει με Μ1 είτε live είτε σε παραγωγές, οπότε δεν μπορώ να το ισοπεδώσω το θέμα χρησιμοποιώντας τέτοιες εξωφρενικές θεωρητικές...θεωρίες όπως το "δεν το χρησιμοποιεί κανείς" ή "το χρησιμοποιούν κάποιοι" ή "το χρησιμοποιούν πολλοί" ή "το χρησιμοποιούν οι περισότεροι". Αντιθέτως, χρησιμοποιώντας την απλή λογική, καταλήγω στο ότι το διασημότερο και πιό μοσχοπουλημένο όργανο του είδους του, το οποίο εδώ και 2,5 δεκαετίες έχει γίνει αγαπητό σε πάρα πολλούς, και πολλοί μουσικοί αποκτούν έρωτα με τα όργανα τους, πολλοί από αυτούς έστω, τότε η συνάρτηση είναι απλή. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
mamonu Δημοσιευμένο 25 Μαρτίου 2014 Share Δημοσιευμένο 25 Μαρτίου 2014 Το θεμα ειναι ενδιαφερον. Ομως ειμουν πολυ απασχολημενος με τη δουλεια..... κατα την γνωμη μου..... α) αν θες να εχεις εναν συγκεκριμενο ηχο.. καποια μηχανηματα ειναι μονοδρομος. (δεν μιλαω για hype,πιο πολυ εχω αυτο, αυτο μου αρεσει, τελος...) γιαυτο καταλαβαινω και τον αχταρμα... σε αυτο που λεει.... β) αν ειναι παλια καλα ειναι ( σαν τους συμπαθεστατους οδηγους σκαραβαιων τα παλια χρονια) να μαθεις να ανοιγεις το καπω και να διορθωνεις τυχον απλα προβληματα. (καποια τσιπακια κλπ,ψυχρες κολλησεις....) γ) ο δευτερος μονοδρομος ειναι να εχεις καλη / φιλικη σχεση με ενα μαστορα σχετικο, η τελος παντων οχι απατεωνα και οχι ασχετο... για τις πιο δυσκολες καταστασεις... δ) τα service manuals ειναι ο φιλος σου... ε) το www.vintageplanet.nl ειναι ο φιλος σου για ανταλακτικα . (αλλα οχι για ενα ενα...αρκετα μαζι...15 ευρω μινιμουμ παραγγελια) στ) οι τιμες που βαζουν καποιοι vintage synths για πωληση δεν ειναι αναγκαστικα αυτες που πουλιουνται... οπως και στο ebay το να εχω ενα Μ%&%&κα που να πουλαει ενα sh101 2000ευρω δεν παει να πει οτι καποιος το αγοραζει... (απλα προσφερουν γελιο αυτες οι αγγελιες...) τελος παντων το θεμα με λιγα λογια ειναι... αν σου αρεσει ο ηχος κανεις και καποιες θυσιες παραπανω να το διατηρησεις... αν οχι... εφυγε.... επισης.... κατι που δεν αναφερθηκε......καποια παλια μηχανηματα λογω της μη SMD τεχνολογιας τους διορθωνονται πολυ πιο ευκολα απο συγχρονα μηχανηματα... μαντεψτε τι ειναι πιο ευκολο να φτιαχτει ενα synth που εχει ΤΕΡΑΣΤΙΟΥΣ πυκνωτες αντιστασεις κλπ η τα SMD components που φτιαχνονται απο robot και θες φακο για να τα δεις??? φερνω ενα παραδειγμα.... χιλιες φορες re-capping* (αλλαγη κανουργιους πυκνωτες ) σε ενα παλιο oberheim ( το OB8 πχ) παρα αν κατι δεν παει καλα με ενα πχ waldorf micro-q (η κατι τετοιας γενιας) που ... παει για πεταμα..... η σου αλλαζουν ολη τη πλακετα με κοστος 300 ευρω... οποτε.. vintage synths ... εχουν μπελαδες.. εχουν και τα καλα τους.. απολαυστε υπευθυνα ;D * οι πυκνωτες μετα απο 20-30 χρονια.... λιωνουν.. οσοι αγαπατε τα μηχανηματα σας... φροντιστε το... "Don't panic!" - Douglas Adams Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
neeq Δημοσιευμένο 25 Μαρτίου 2014 Share Δημοσιευμένο 25 Μαρτίου 2014 @Αχταρμας εχει πλάκα που αρπαζεσαι με τις αντιθετες αποψεις, αλλα εχει επισης ενδιαφερον, οτι δε μου εφερες κανενα παράδειγμα παραγωγου ή λάιβ παιχτη που να έχει το Μ1. Ή μάλλον εκανες +1000 σε κάποιον που έχει ενα σε μορφή ρακ, παραχωμένο αναμεσα σε 100 άλλα, πράγμα που περισσότερο επιβεβαιώνει αυτα που λέω παρά τα απορρίπτει. Ενας παμπλουτος που παίζει μουσικη του '80, έχει και ενα (όχι στην πολυ βαριά keyboard εκδοση του) για 1-2 ήχους, που πολυ αμφιβαλω, αν τους ξεχωρίζεις. Μοσχοπουλημενο ή οχι το 1821, σήμερα δεν υπάρχει παρα στα πανηγυρια (δεν το λέω υποτιμητικά). Το ότι το βγαζω "πατατα", δεν ξερω απο που προκύπτει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Waterfall-K Δημοσιευμένο 25 Μαρτίου 2014 Share Δημοσιευμένο 25 Μαρτίου 2014 ...εκανες +1000 σε κάποιον που έχει ενα σε μορφή ρακ, παραχωμένο αναμεσα σε 100 άλλα, πράγμα που περισσότερο επιβεβαιώνει αυτα που λέω παρά τα απορρίπτει.Και επειδη ειναι σε μορφη rack τι εγινε? Επαψε να ειναι το Korg M1? Tα μονα synths σε μορφη keyboard που εχει o Βαγγελης στο live/κυριως setup του απ'οσο γνωριζω ειναι το Kronos και το παλιο Roland JV-80. Αν υπηρχε το Kronos σε rack να εισαι σιγουρος οτι θα το προτιμουσε απ'την keyboard εκδοση. Ειναι ετσι το συστημα του που το να εχει 15 synths σε κανονικη μορφη ειναι σπαταλη χωρου. Αυτα για το συγκεκριμενο/κυριως setup του το οποιο οδηγει απο το custom MIDI συστημα το οποιο καταλαμβανει ηδη αρκετο χωρο. Σε αλλα setup σε διαφορα μερη εχει κυριως synths σε keyboard μορφη και πιο νεας γενιας. Το Korg M1R EX ειναι "παραχωμένο αναμεσα σε 100 άλλα" τα περισσοτερα των οποιων ειναι και αυτα vintage, οπως τα EMU Proteus 2 (1990) EMU Proteus 3 (1991) (2x) Roland S-760 (1990) (2x) Roland JD-990 (1993) (3x) Roland JV-1080 (1994) επισης τα Akai Z4 και Z8 του 2002 κλπ. Αρα το M1R EX δεν ειναι το μονο vintage synth στη ρακιερα "παραχωμένο αναμεσα σε 100 άλλα (νεας γενιας φανταζομαι εννοεις)" αλλα ακομα ενα vintage synth στη ρακιερα. Ενας παμπλουτος που παίζει μουσικη του '80, έχει και ενα (όχι στην πολυ βαριά keyboard εκδοση του) για 1-2 ήχους, που πολυ αμφιβαλω, αν τους ξεχωρίζεις. Ο "παμπλουτος που παίζει μουσικη του '80" ειναι ενας απο τους κορυφαιους συνθετες του πλανητη, και ενας απο τους πλεον κορυφαιους πληκτραδες του πλανητη επισης. Βαγγελη Παπαθανασιου τον λενε, ειναι παμπλουτος γιατι το αξιζει, και δεν παιζει..."μουσικη του '80", οχι τουλαχιστον με την υποτιμητικη εννοια που το γραφεις. Το τι μουσικη παιζει/εχει παιξει ο Βαγγελης ειναι προφανες οτι δεν ξερεις, ασε τα 80s λοιπον εκει που ειναι και ας πουμε κατι αλλο. Αυτο το "παμπλουτος που παίζει μουσικη του '80" παντως ειναι σχεδον τοσο καλο οσο και τα δυο παρακατω ανεκδοτα που μου ειχε πει πριν καποια χρονια ενας DJ. Σε ερωτηση μου τι εχει ακουσει απο Jazz μου απαντησε το κλασσικο "Coltrane", και οταν τον ρωτησα ποσα αλμπουμ του Coltrane εχει στη δισκοθηκη του μου ειπε "δυο (2)". ;D Η χαριστικη βολη ηρθε λιγα λεπτα αργοτερα, οταν απο την Jazz περασε στην Κλασσικη μουσικη, και σε σχετικη ερωτηση αν εχει ακουσει και τι, απαντησε "Τα Παντα". ;D Οταν τον ρωτησα δε τι εννοει οταν λεει "τα παντα", απαντησε με το Θεϊκο "εχω 10 βινυλια στη δισκοθηκη μου". Specs talks, Mgs walks Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
neeq Δημοσιευμένο 25 Μαρτίου 2014 Share Δημοσιευμένο 25 Μαρτίου 2014 Πλιζ, διαβαζετε το αρχικο θεμα και μην πηδατε απο το ενα στο άλλο. "Όμως θα πρέπει να ομολογήσω και να παράλληλα να προειδοποιήσω όσους σκέφτονται να αγοράσουν ένα παλιό όργανο, ότι μαζί με αυτά δεν παίρνεις μόνο τον καλό ζεστό και fat ήχο, αλλά και πολλά προβλήματα!" ...εγραψε ο Hysplex, οπότε δε νομιζω ο μοναδικος που βρήκατε να χρησιμοποιεί (ελάχιστα) το Μ1, να είναι επιχείρημα κατα του σκεπτικισμού για τα παλιά όργανα. Εξακολουθει να είναι δυσχρηστο, περιορισμένο, βαρύ και χωρις υποστήριξη απο την εταιρεία του....απλά τον παμπλουτο Βαγγελη δεν το νοιαζει προφανως... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση