Προς το περιεχόμενο

Vintage synths? ξανασκεφτείτε το.


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Προσωπικά πιστεύω ότι αν μπορείς να βρείς ένα VST που να προσομοιάζει το original τοτε τα πρωτερήματα θα είναι τουλάχιστον στον πρακτικό τομέα πάρα πολλά.

 

Απο εκεί και πέρα τωρα όσον αφορά στο πρόβλημα που περιγράφεις, δεν ξέρω..Μήπως έχει κάποιο πρόβλημα το ρεύμα στο χώρο σου και γι αυτό βγάζουν τόσα προβλήματα;

Το λέω γιατί εγώ έχω ένα Korg Mono/Poly και ένα Roland Super JX (JX10) και μάλιστα το JX το χρησιμοποιώ σαν το mother keyboard πάνω στο οποίο δουλεύω ανελλιπώς, και μεχρι σήμερα ούτε το Korg αλλά ούτε και το Roland μου έχουν βγάλει το παραμικρό πρόβλημα. Μήπως κάτι άλλο συμβαίνει που ευθύνεται για τα προβλήματα που περιγράφεις; Ξέρω γω ρεύμα, πολύ σκόνη, υπερβολική υγρασία ή κάτι τέτοιο;;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 58
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

Προσωπικά πιστεύω ότι αν μπορείς να βρείς ένα VST που να προσομοιάζει το original τοτε τα πρωτερήματα θα είναι τουλάχιστον στον πρακτικό τομέα πάρα πολλά.

 

Απο εκεί και πέρα τωρα όσον αφορά στο πρόβλημα που περιγράφεις, δεν ξέρω..Μήπως έχει κάποιο πρόβλημα το ρεύμα στο χώρο σου και γι αυτό βγάζουν τόσα προβλήματα;

Το λέω γιατί εγώ έχω ένα Korg Mono/Poly και ένα Roland Super JX (JX10) και μάλιστα το JX το χρησιμοποιώ σαν το mother keyboard πάνω στο οποίο δουλεύω ανελλιπώς, και μεχρι σήμερα ούτε το Korg αλλά ούτε και το Roland μου έχουν βγάλει το παραμικρό πρόβλημα. Μήπως κάτι άλλο συμβαίνει που ευθύνεται για τα προβλήματα που περιγράφεις; Ξέρω γω ρεύμα, πολύ σκόνη, υπερβολική υγρασία ή κάτι τέτοιο;;

 

Καταρχάς σου εύχομαι τόσο το jx όσο και το monopoly να μην σου βγάλουν ποτε πρόβλημα (λίγο δύσκολο το βλέπω ιδίως για το korg  ;D)

 

Όσο για την υγρασία που αναφέρεις το έχω σκεφτεί και εγω γιατι μένω σε μέρος γενικότερα και σε σπίτι ειδικότερα που έχει αρκετή υγρασία.

 

Τι να πω..πάντως πριν το Πάσχα θα τα στείλω ένα ένα στον τεχνικό και ελπίζω μέχρι το τελος καλοκαιριού να τα έχω όλα πίσω "σαν καινούργια".

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σ ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου. Επίσης εύχομαι και σε σένα να πάνε όλα καλά και μετά το service να φτιάξουν όλα και να μείνουν έτσι για πολλά χρόνια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θυμάμαι το πρώτο thread που είχα ανοίξει τότε όταν τελείως  rookie ρωτούσα γνώμες για το juno 106 και αν θα ήταν καλό για να ξεκινήσω σαν πρώτο synth.To thread κανιβαλήστηκε τελείως,μέχρι motorhead πόσταρε κάποιος θυμάμαι και να ακούω ότι το juno ΔΕΝ είναι αναλογικό.Ο μόνος που κατάφερε να μου δώσει μια απλή και χρήσιμη απάντηση ήταν ο mamonou(αυτά να λέγονται).Τελικά το πήρα το juno αφού πρώτα πήγα αθήνα να το δω και να το ακούσω από κοντά.Το synth ήταν σε mint condition σχεδόν,με πρόφατο service στο synthspa και αλλαγή του 6ου voice chip.Δεν το μετανιώνω καθόλου,το γουστάρω πολύ και έχει αυτόν τον χαρούμενο και pop ήχο tvn 80''s.Εκτός ότι για house και techno που γράφω αυτόν τον καιρό είναι το SYNTH.Συμφωνώ ότι τα vintage synths κουβαλάνε προβλήματα και θα πρέπει να σκεφτείς καλά αν πραγματικά αξίζει να δώσεις τα χρήματά σου για τέτοια μηχανάκια.Αλλά τα γούστα πληρώνονται... ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφωνώ ότι τα vintage synths κουβαλάνε προβλήματα και θα πρέπει να σκεφτείς καλά αν πραγματικά αξίζει να δώσεις τα χρήματά σου για τέτοια μηχανάκια.Αλλά τα γούστα πληρώνονται... ;D

 

Η συνθομανία-συνθοενασχόληση ούτως ή άλλως είναι ακριβό χόμπι, αλλά είναι το θαυμαστότερο μιάς και σε ταξιδεύει σε αφάνταστα μέρη... Είμαι της άποψης ότι δεν έχει σημασία πόσο παλιός είναι ο ήχος ενός σύνθ, διότι πρόκειται περί σύνθ άρα με αυτό μπορείς να δημιουργήσεις ήχους που δεν έχουν ξανακουστεί αλλά και επειδή αν το παλιό πράγμα είναι καλό, γιατί να το παρατήσεις; Και η φλογέρα είναι πανάρχαιο όργανο, απλούστατο τεχνολογικά αλλά ακόμα χρησιμοποιείται παντού, πρέπει να το παρατήσουμε λόγω παλαιότητος;

Το korg M1 είναι βασιλιάς. :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν νομιζω οτι τα software synths-samplers, θα φτασουν ποτε τα hardware synths-samplers. Μια προσεκτικη και με καταλληλα μηχανηματα, συγκριση τους θα αποβει σε βαρος των πρωτων. Απλα τα software synths-samplers ειναι πολλες φορες χωρις κοστος ( DL ), απαλλαγμενα απο χιλιαδες καλωδια και τον παραγομενο απο αυτα θορυβο, ολα μαζεμενα και ελεγχομενα σε ενα δυνατο PC, χωρις παρεμβολες limiters, exciters, equalizers, maximizers κλπ και τον παραγομενο απο αυτα θορυβο, και χωρις προβληματα συντηρησης, κλαβιε, μπαταριων κλπ.

Η ανωτεροτητα ομως του hardware ηχου  θα ειναι παντα αναμφισβητητη, οσο το software θα προσπαθει να μιμηθει  τα hardware synths-samplers.

Καποιοι νομιζουν οτι αγοραζοντας ενα INTEGRA θα εχουν ολους τους ηχους της Roland σε ενα κουτι. Ομως ο ιδιος ηχος παιγμενος απο δυο διαφορετικα μηχανηματα της ιδιας εταιριας, ακουγεται διαφορετικος. Γιατι; Απλα γιατι εχουν διαφορετικο ηλεκτρονικο σχεδιασμο. Σκεφτειτε τωρα  ο ηχος να παραγεται απο ενα προγραμμα, και οχι απο ενα παραπλησιο κυκλωμα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.....:

Ο παλιος (HSS), ειναι αλλοιως....

Ομως οι ευκολιες που μας προσφερει η υπαρξη ενος ολοκληρου studio μεσα σε ενα Computer, κινδυνευουμε να μας κανουν να ξεχασουμε οτι ειναι απλως ενα ακομη μηχανημα και οτι τα πραγματικα μηχανηματα, που τα καναμε φαντασματα και τα βαλαμε μεσα του, συνεχιζουν και υπαρχουν ακομη, εξω απο εκει, και οι ατελεις προβολες τους στο PC συνεχιζουν να μας θυμιζουν την καταγωγη τους.

Αληθεια, υπαρχει καποιος που εφτιαξε καινουριους ηχους σε VSTi, οταν υπαρχει το πραγματικο μηχανημα απο το οποιο συνεχιζουμε να φτειαχνουμε και να αντλουμε ηχους;

Εχοντας μια μετρια συλλογη απο μουσικα μηχανηματα, πιστευω οτι ο Μουσικος Υπολογιστης, ειναι κατι που δεν πρεπει να ειναι τιποτε περισσοτερο απο ενα ακομη μουσικο μηχανημα......Δηλαδη ενα midi sequencer και ενας αποθηκευτικος χωρος, για εγγραφες.

Εχουμε φτασει ομως στο σημειο, ενα AKAI S2000, να πουλιεται πιο λιγο και απο το 1/10 της αρχικης του τιμης και να μην υπαρχουν αγοραστες!!!!!!!!!!!!!!!!!Κριμα.....

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειδικά για τα samplers το software τα έχει αφήσει μίλια μακριά, με δυνατότητες που ούτε στα πιο τρελά όνειρα δεν είχαν. Αν κάποιος θέλει κάποιον συγκεκριμένο ηχητικό χαρακτήρα "παλιάς κοπής" τότε ΟΚ, αλλά το ζητούμενο στο 90% των περιπτώσεων στο σαμπλάρισμα ενός φυσικού οργάνου ήταν και θα είναι η αληθοφάνεια, και εκεί πολύ απλά δεν υπάρχει σύγκριση. Το να συγκρίνεις από άποψη αληθοφάνειας το S2000 με μια σύγχρονη βιβλιοθήκη είναι σα να συγκρίνεις παπάκι με φόρμουλα ένα. 

 

 

Βέβαια το πράγμα δεν έχει μείνει εκεί, και στα VA synth π.χ. πλέον η καινούργια σοδιά αρχίζει και ξεπερνά το hardware, αλλά ειδικά στα sampler το hardware έχει ξεπεραστεί εδώ και 10 χρόνια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και η φλογέρα είναι πανάρχαιο όργανο, απλούστατο τεχνολογικά αλλά ακόμα χρησιμοποιείται παντού, πρέπει να το παρατήσουμε λόγω παλαιότητος;

Το korg M1 είναι βασιλιάς. :P

 

Η φλογερα χρησιμοποιείται παντου, το Μ1 πουθενα. Και για τα 2 υπάρχει λόγος που γίνεται αυτο ;)

 

+1000 Μανο

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το θέμα είναι ότι η φλογέρα του Μ1 δεν μπορεί πλέον να χρησιμοποιηθεί πουθενά γιατί ακούγεται κάπως, έχουν βγει καινούργιες φλογέρες.

 

Οπότε εφόσον συνεννοηθήκαμε ας επανέρθουμε στο topic...

33 1/3333cos301/2sqrt564,0909{fx-dty/sqrtz}

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η φλογερα χρησιμοποιείται παντου, το Μ1 πουθενα. Και για τα 2 υπάρχει λόγος που γίνεται αυτο ;)

 

+1000 Μανο

 

 

Ε, όχι και πουθενά. Δηλαδή ποιός έκατσε να ελέγξει ποιές πηγές ήχου-όργανα, χρησιμοποιούν οι μερικά εκατομμύρια μουσικοί παραγωγοί στον πλανήτη, άλλοι μικρότεροι άλλοι μεγαλύτεροι, ώστε να πεί ότι δεν χρησιμοποιείται πουθενά; Ας μην τα ισοπεδώνουμε όλα, αν μή τι άλλο το Μ1 ακόμα το παίζουν διάφοροι σε πανηγύρια κ.λ.π.

 

Το θέμα είναι ότι η φλογέρα του Μ1 δεν μπορεί πλέον να χρησιμοποιηθεί πουθενά γιατί ακούγεται κάπως, έχουν βγει καινούργιες φλογέρες.

 

Οπότε εφόσον συνεννοηθήκαμε ας επανέρθουμε στο topic...

 

Η φλογέρα του Μ1 ίσως δεν χρησιμοποιείται, αλλά το Μ1 δεν είναι εξομοιωτής φλογέρας, είναι σύνθι και έχει μερικές χιλιάδες ήχους στο διαδίκτυο για να χρησιμοποιήσεις. Ποιός μπορεί να πεί με βεβαιότητα ότι το Μ1 δεν το χρησιμοποιεί κανείς πιά για τους ηλεκτρονικούς-συνθετικούς ήχους του και όχι για τους ακουστικούς; Εκτός και αν νομίζετε κάποιοι ότι όλη η ουσία του Μ1 είναι να παίζεις με τους ακουστικούς ήχους του. Φυσικά όλα αυτά ισχύουν για οποιοδήποτε παλιό όργανο, όχι μόνο για το Μ1.

Και επειδή δεν ξεφύγαμε από το τόπικ, ζήτω τα βιντάζ μαζί και με το Μ1, ακόμα και αν έχουν προβλήματα...υγείας...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου