fusiongtr Δημοσιευμένο 8 Μαρτίου 2014 Share Δημοσιευμένο 8 Μαρτίου 2014 Ο ηχος:Κανε μου τη χαρη και κρατα τις ρυθμισεις,ειναι εξαιρετικος. Αλήθεια είναι! 8) Θα υπενθυμισω την παγια ταπεινη μου συμβουλη:Προσπαθησε να χτιζεις μελωδιες στο μυαλο σου και μετα να τις μεταφερεις στην ταστιερα.Θελει χρονο αλλα αν δεν ξεκινησεις,δε θα γινει ποτε. Πρόσεξε λοιπόν Δημήτρη ένα "κόλπο". Την ώρα που ακούς αυτό που έγραψες (ή ότι γράφεις), το σταματάς σε κάποιο σημείο (πολλά σημεία) κάνοντας pause, και ακούγοντας το backing track, προσπάθησε να σκεφτείς-τραγουδήσεις την συνέχεια της φράσης σου στο σημείο που το σταμάτησες. Οι επιλογές βέβαια, είναι άπειρες, αλλά μην μασάς, θα σε βοηθήσει να στρώσεις το φραζάριασμα. Freud-Σαντές Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
geodimitri Δημοσιευμένο 9 Μαρτίου 2014 OP Share Δημοσιευμένο 9 Μαρτίου 2014 @Σταύρο Τι να πω...τα λόγια σου είναι πολύ ενθαρρυντικά και σ' ευχαριστώ πολύ! Το preset στο Guitar Rig έχει αποθηκευτεί! 8) Ο Hendrix μου είναι όντως δύσκολος στο άκουσμα αλλά θα προσπαθήσω να ακολουθήσω τη συμβουλή σου! Τελευταία έχω κολλήσει λίγο με τον Blackmore. ;) @Σταύρο, Στράτο Είμαι μου φαίνεται ανεπίδεκτης μαθήσεως... :-[ Μου το έχετε επισημάνει τόσες φορές το κόλπο με το χτίσιμο της μελωδίας αλλά εγώ εκεί... Αυτή τη φορά βέβαια το προσπάθησα. :D Έπαιξα αρκετές φορές το σόλο και κρατούσα κάθε φορά τις φράσεις που άρεσαν. Μου άρεσαν και άλλες, αλλά δυστυχώς δεν μπορούσα να τις παίξω σωστά οπότε αρκέστηκα σε αυτές που ακούσατε. :) Σας ευχαριστώ και πάλι!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru Nikolas Δημοσιευμένο 9 Μαρτίου 2014 Guru Share Δημοσιευμένο 9 Μαρτίου 2014 Χωρίς να ακούσω το κομμάτι και μόνο στο θέμα της μελωδίας: Τα χέρια μας είναι εργαλεία συνήθειας! θα πάνε εκεί που πάνε πάντα. Τα αυτιά μας είναι επίσης εργαλεία συνήθειας! Θα ακούσουν και θα θέλουν να ακούσουν αυτό που ακούνε πάντα (για αυτό και σου λέει ο άλλος "να εδώ μου ακούγεται σαν τον καράφλα", κλπ) Αν μπορείς, να κάνεις το σόλο ΜΕ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΟΥ, χωρίς καν να παίζεις τι κιθάρα (ή να το τραγουδίσεις πρώτα, αλλά μετά με το μυαλό σου) ΤΟΤΕ έχεις φτάσει κάπου! Θεωρητικά μιλώντας πάντα, έτσι; Home - Editions Musica Ferrum Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
gregg Δημοσιευμένο 9 Μαρτίου 2014 Share Δημοσιευμένο 9 Μαρτίου 2014 Χωρίς να ακούσω το κομμάτι και μόνο στο θέμα της μελωδίας: Τα χέρια μας είναι εργαλεία συνήθειας! θα πάνε εκεί που πάνε πάντα. Τα αυτιά μας είναι επίσης εργαλεία συνήθειας! Θα ακούσουν και θα θέλουν να ακούσουν αυτό που ακούνε πάντα (για αυτό και σου λέει ο άλλος "να εδώ μου ακούγεται σαν τον καράφλα", κλπ) Αν μπορείς, να κάνεις το σόλο ΜΕ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΟΥ, χωρίς καν να παίζεις τι κιθάρα (ή να το τραγουδίσεις πρώτα, αλλά μετά με το μυαλό σου) ΤΟΤΕ έχεις φτάσει κάπου! Θεωρητικά μιλώντας πάντα, έτσι; +1 Πολυ σωστο. Ομως θελω να προσθεσω το παρακατω, με διευκρινιστικη διαθεση. Και τα χερια και τα αυτια συμμετεχουν στην ανανεωση των συνηθειων, τοσο οσο το μυαλο. Χρειαζεται η πρακτικη εκφραση του σε καθε περιπτωση, οπως πολυ σωστα λες για το τραγουδισμα. Το γραφω αυτο γιατι το να κανεις το σολο "με το μυαλο" ειναι ισως ενα απο τα σταδια σε μια διαδικασια να αναπτυξει κανεις τη μελωδικη του ικανοτητα, αλλα οχι το βασικοτερο ή το μονο. just changed avatar :p Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
sotiroubas Δημοσιευμένο 9 Μαρτίου 2014 Share Δημοσιευμένο 9 Μαρτίου 2014 Χμμ δεν είναι εύκολη υπόθεση όταν μελετάς αρκετό καιρό Joe Satriani, και μετά να μελετάς Jimi Hendrix και να τα καταφέρεις. Ο Joe είναι καθαρά τεχνικός κιθαρίστας εως ψυχρός θα τον χαρακτήριζα, ;D αυτό είναι ένα χαρακτηριστικό που δεν το έχει, το ''καυτό συναίσθημα'' δλδ, και ειδικά αυτό που σχετίζεται με blues και με Rock.Όπως και ο Steve Vai. Αυτοί έχουν άλλα χαρακτηριστικά που γουστάρουμε και μας αρέσουν και τους θαυμάζουμε και ασκούν επιρροή επάνω μας, και όχι επιπλέον αυτά που θα θέλαμε ίσως. Για να μελετήσεις λοιπόν Hendrix( εαν θέλεις) άρχισε με τις επιρροές του πρώτα.Κατόπιν είναι απαραίτητο να μπείς στο κλίμα στην ατμόσφαιρα που λέμε παίζοντας ''φυσικά'' και με απόλυτο συναίσθημα, πρέπει να γίνεις ο κυρίαρχος του bend, είναι κάτι που χαρακτηρίζει τον JIMI. Τώρα όσον αφορά το χτίσιμο των ισχυρών μελωδιών, αυτό προυποθέτει αρκετή ώρα μελέτης-παιξίματος, την ώρα που σκαλίζεις.... μια νότα μπορεί να σου δώσει την έμπνευση η το έναυσμα για ανάπτυξη μιας strong melody, (εδώ είναι που παρεμβάλλονται οι επιρροές) το επόμενο βήμα είναι αυτό του τονικού κέντρου εκεί κοντά που θα κάνεις βηματάκια-αλλαγές και δοκιμές. Αν δεν βγει τίποτα παράτα την κιθάρα και δοκίμασε την επόμενη φορά, αυτά όλα όμως με την λογική της έμπνευσης κι όχι με την λογική τώρα θα φτιάξω κάτι σε στυλ Satriani η Hendrix. Τα λέω χωρίς να είμαι κανένας Guru του Hendrix η οτιδήποτε άλλο, μου την σπάει το άκουσμα της λέξης Guru ;D https://www.youtube.com/channel/UCadoO2nmanT5ozuL8bWeDoQ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru pipityri Δημοσιευμένο 9 Μαρτίου 2014 Guru Share Δημοσιευμένο 9 Μαρτίου 2014 Ωραίος, Geodimitri! :) Να προσθέσω στα, πολύ χρήσιμα, παραπάνω...ένας τρόπος μελέτης που έχει βοηθήσει πολύ εμένα και πολλούς άλλους. Αυτοσχεδίασε πάνω στο backing track ως εξής....παίξε κάτι για ένα μέτρο και κάνε παύση για άλλο ένα. Η παίξε για δύο και κάνε παύση για δύο. Η παίξε για τρία, κάνε παύση ένα. Η το αντίστροφο. Η κάτι τέτοιο... Συμβαίνουν τα εξής...πρώτα πρώτα οι παύσεις χωρίζουν ό,τι παιζεις σε φράσεις. Ακόμα κι αν παίζεις σαχλαμάρες, δεν ακούγονται σαν μια ατέλειωτη σειρά από σαχλαμάρες αλλά χωρίζονται σε φράσεις. Πολύ σημαντικό! :) Στη συνέχεια, χρησιμοποιείς τις παύσεις για να σκεφτείς-σε πραγματικό χρόνο- τι είναι αυτό που μόλις έπαιξες. Και τι θα μπορούσες να κάνεις μ'αυτό στην επόμενη φράση.Έτσι αρχίζεις να μοντάρεις σταδιακά όλο το υλικό σου με έναν τρόπο προσωπικό και ιδιαίτερο. Δεν είναι απλή μελέτη, φίλος, είναι ταξίδι αυτογνωσίας! ;D (δεν αστειεύομαι τελείως) Τα παραπάνω είναι από τα βασικά σημεία του μαθήματος αυτοσχεδιασμού του Hal Crook στο Berklee, και μπορεί να τα βρεί κανείς στο βιβλίο του How to Improvise. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
cigaret13 Δημοσιευμένο 9 Μαρτίου 2014 Share Δημοσιευμένο 9 Μαρτίου 2014 Δεν μαζεύετε, όλες αυτές τις πολύ χρήσιμες συμβουλές σε ένα sticky θέμα. Lead guitar, αυτός ο γνωστός-άγνωστος.... ::) 8) Λέω εγώ τώρα... :o Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
freerock1974 Δημοσιευμένο 9 Μαρτίου 2014 Share Δημοσιευμένο 9 Μαρτίου 2014 Αν μπορείς, να κάνεις το σόλο ΜΕ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΟΥ, χωρίς καν να παίζεις τι κιθάρα (ή να το τραγουδίσεις πρώτα, αλλά μετά με το μυαλό σου) ΤΟΤΕ έχεις φτάσει κάπου! +100000000 Aυτο ακριβως! Επισης προς συμπληρωση: Οταν το μυαλο εχει ''χτισει'' μια μελωδια,μετα ερχεται η αισθητικη του πως θα την αποδωσεις. Και εκει πρεπει να υπαρχει η τεχνικη που να σου δινει επιλογες ''υφους'' αναλογα παντα και με την αισθητικη που εχεις αναπτυξει απο τα ακουσματα σου. @Σωτηρη εχεις δικιο αλλα θεωρω οτι ο Δημητρης διαμορφωνει ''ηχο'' δαχτυλων. Το να παρει 2-3 Χεντριξικα στοιχεια ως μελισσα,ειναι εφικτο. Δεν ειναι για χορταση.Οπως και τιποτα δεν ειναι για χορταση κατα τη γνωμη μου για να μην καταντησει καποιος κακεκτυπο... :) Ωραια κουβεντα ανοιξε! εδιτ:Ο ΣΑΤΡΙΑΝΙ ;) ειχε προτεινει τις εξης ασκησεις αυτιου-επαφης με την κιθαρα: Παιζε τυχαια στην ταστιερα χωρις αρμονικους κανονες και τραγουδα αυτο που ακουγεται(μεμονωμενες νοτες). Επισης παιξε μια νοτα και μια αλλη τυχαια(σε μεγαλουτσικο διαστημα τονικο).Μπορεις πριν πατησεις τη δευτερη να ξερεις τι θα ακουστει? Ασχετα και σχετικα τα παραπανω... :-* GROOVEYARD RECORDS - SUPER VINTAGE - WELCOME TO MOJO LAND Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
sotiroubas Δημοσιευμένο 9 Μαρτίου 2014 Share Δημοσιευμένο 9 Μαρτίου 2014 +100000000 Aυτο ακριβως! Επισης προς συμπληρωση: Οταν το μυαλο εχει ''χτισει'' μια μελωδια,μετα ερχεται η αισθητικη του πως θα την αποδωσεις. Και εκει πρεπει να υπαρχει η τεχνικη που να σου δινει επιλογες ''υφους'' αναλογα παντα και με την αισθητικη που εχεις αναπτυξει απο τα ακουσματα σου. @Σωτηρη εχεις δικιο αλλα θεωρω οτι ο Δημητρης διαμορφωνει ''ηχο'' δαχτυλων. Το να παρει 2-3 Χεντριξικα στοιχεια ως μελισσα,ειναι εφικτο. Δεν ειναι για χορταση.Οπως και τιποτα δεν ειναι για χορταση κατα τη γνωμη μου για να μην καταντησει καποιος κακεκτυπο... :) Ωραια κουβεντα ανοιξε! Ναι σε όλα Σταύρο και στα υπόλοιπα παιδιά, αυτό που με κάνει να χαίρομαι και να συγκινούμαι, είναι να βλέπω μέσω του Noiz την ανάπτυξη και βελτίωση και κιθαριστική πρόοδο που κάνει ο Δημήτρης, είναι συγκλονιστικό, θέλω να του πω ένα μεγάλο μπράβο για τα κότσια που έχει (και ταλέντο) ;) και για το ανοιχτό μυαλό που διαθέτει, ως επίσης και για τον χαρακτήρα του (κανένα ίχνος κομπλεξισμού). Του λείπει ο χρόνος μόνο. https://www.youtube.com/channel/UCadoO2nmanT5ozuL8bWeDoQ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
geodimitri Δημοσιευμένο 9 Μαρτίου 2014 OP Share Δημοσιευμένο 9 Μαρτίου 2014 Παιδιά δεν μπορείτε να φανταστείτε πόσο χαίρομαι που έχουμε ανοίξει μια τόσο εποικοδομητική συζήτηση! :) Χαίρομαι επίσης καθώς άτομα που έχουν γνώσεις και ταλέντο στο χώρο, μοιράζονται μαζί μας τις γνώσεις και τα tips τους έτσι ώστε να βοηθηθούμε όλοι και να γίνουμε καλύτεροι. Η πρόταση του Φώτη (cigaret13) για σύνταξη ενός sticky θέματος για lead guitar είναι πολύ καλή και πιστεύω ότι κάτι τέτοιο θα ήταν πολύ χρήσιμο για την κοινότητα. Αλλά αυτό απαιτεί πολύ χρόνο από τον συγγραφέα. Ίδωμεν! :) @Νικόλα, Σταύρο, Σωτήρη, Φώτη, pipityri, gregg Και πάλι να σας ευχαριστήσω όλους για τις εποικοδομητικές σας προτάσεις. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση