Moderator BillTrantos Δημοσιευμένο 9 Μαρτίου 2014 Moderator Share Δημοσιευμένο 9 Μαρτίου 2014 Συγχαρητήρια Δημήτρη,όντως η βελτίωσή σου είναι εμφανέστατη,το λέγαμε και τις προάλλες στο skype έτσι κι αλλιώς! :) Αν μπορείς, να κάνεις το σόλο ΜΕ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΟΥ, χωρίς καν να παίζεις τι κιθάρα (ή να το τραγουδίσεις πρώτα, αλλά μετά με το μυαλό σου) ΤΟΤΕ έχεις φτάσει κάπου! Εγώ αντιμετωπίζω το εξής θέμα.''Ακούω'' στο μυαλό μου ακριβώς αυτό που θέλω να παίξω,αλλά τεχνικά δε μπορώ να το αποδώσω στο 100% ώστε να ακουστεί άνετο.Μάλλον έχω φτάσει κάπου,αλλά είναι αδιέξοδο! ;D More is more. Yngwie Malmsteen Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
fusiongtr Δημοσιευμένο 9 Μαρτίου 2014 Share Δημοσιευμένο 9 Μαρτίου 2014 Εγώ αντιμετωπίζω το εξής θέμα.''Ακούω'' στο μυαλό μου ακριβώς αυτό που θέλω να παίξω,αλλά τεχνικά δε μπορώ να το αποδώσω στο 100% ώστε να ακουστεί άνετο.Μάλλον έχω φτάσει κάπου,αλλά είναι αδιέξοδο! ;D Βασίλη, για ανάπτυξη φραζαρίσματος και μελωδικής γραμμής-αίσθησης μιλάμε, όχι για σρεντάρισμα. ;D ;D Παίξτο αργά και με λιγότερες νότες, αρκεί να βγαίνει η βασική μελωδία και οι χρόνοι της. Παίξε μια φράση και σταμάτα. Άκουσέ την πολλές φορές. Σκέψου-τραγούδησε πώς θα μπορούσε να συνεχιστεί. Κάθε φορά που θα το κάνεις (στην ίδια φράση), θα έχεις κι άλλη πιθανή εκδοχή για την συνέχειά της. Μετά από λίγο καιρό, θα αυτοματοποιηθεί αυτή η διαδικασία, και παίζοντας, θα έχεις από πριν (χωρίς να σκέφτεσαι) μέσα σου (στο αυτί και στα δάχτυλα), όλο και περισσότερες μελωδικές επιλογές real time. Pipityri και freerock ..... ζωγραφίσατε. Ευαγγέλιο τα γραπτά σας. :) Freud-Σαντές Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru Nikolas Δημοσιευμένο 9 Μαρτίου 2014 Guru Share Δημοσιευμένο 9 Μαρτίου 2014 Τυγχαίνει να έχω μια παρόμοια συζήτηση σε φόρουμ για κλασσική μουσική και πιάνο. Το θέμα είναι ότι αυτό που είπα (και όπως το είπα) παραμάνει στο θεωρητικό μέρος, όπως πολύ σωστά συμπλήρωσε ο Γρηγόρης και άλλοι. εν τέλει ο "σούπερ ντούπερ" μουσικός θα πρέπει να: 1. Έχει την απεριόριστη τεχνική κατάρτιση για να μην περιορίζεται σε τίποτε. 2. Να έχει αυτιά που να ακούνε 110% για να μπορεί να ακούει τι κάνει και τι κάνουν οι άλλοι. 3. Να έχει μαντικές ικανότητες για να καταλαβαίνει τι ακολουθεί μετά, ωστέ να διαμορφώσει αντίστοιχα στο σόλο του (αυτό που κάνουν στην free jazz ένα πράγμα...). 4. Το μυαλό του να παίρνει πολλές στροφές την ώρα που παίζει για να σκεφτεί, πρωτ'απ'όλα τι θα παίξει μετά, πως κολάει, κοκ. 5. Να έχει αναπτύξει την αισθητική του, ωστε να αντιλαμβάνεται ότι ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ είναι όργανα και εργαλεία προς την δουλειά που πρέπει να γίνει: να δημιουργηθεί μουσικός ήχος. Δηλαδή άστα να πάει. Και ο Χάιλάντερ να ήταν, τόσο καλός μουσικός δε γίνεται! άντε έγραψα πάλι... :P Home - Editions Musica Ferrum Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator BillTrantos Δημοσιευμένο 9 Μαρτίου 2014 Moderator Share Δημοσιευμένο 9 Μαρτίου 2014 Βασίλη, για ανάπτυξη φραζαρίσματος και μελωδικής γραμμής-αίσθησης μιλάμε, όχι για σρεντάρισμα. ;D ;D Παίξτο αργά και με λιγότερες νότες, αρκεί να βγαίνει η βασική μελωδία και οι χρόνοι της. Παίξε μια φράση και σταμάτα. Άκουσέ την πολλές φορές. Σκέψου-τραγούδησε πώς θα μπορούσε να συνεχιστεί. Κάθε φορά που θα το κάνεις (στην ίδια φράση), θα έχεις κι άλλη πιθανή εκδοχή για την συνέχειά της. Μετά από λίγο καιρό, θα αυτοματοποιηθεί αυτή η διαδικασία, και παίζοντας, θα έχεις από πριν (χωρίς να σκέφτεσαι) μέσα σου (στο αυτί και στα δάχτυλα), όλο και περισσότερες μελωδικές επιλογές real time. Μετά από προτροπή σας,''δουλεύω'' κάπως έτσι.Ακούω αρκετές φορές το backing track ή το τραγούδι που γράφω και σκέφτομαι ποια μελωδία θα ταίριαζε στα αυτιά μου.Όταν έχω αρχίσει να έχω μια ιδέα,αρχίζω τα takes. Όντως με την πάροδο του χρόνου βλέπω αισθητή διαφορά,απλώς λείπει αυτό το κάτι παραπάνω!Το ψάχνω όμως και με μελέτη όλων των ειδών (παίξιμο,ακούσματα,διάβασμα) θεωρώ ότι φτάνω όλο και πιο κοντά στο προσωπικό μου ύφος.Έχω πολύ δρόμο ακόμα! :) Pipityri και freerock ..... ζωγραφίσατε. Ευαγγέλιο τα γραπτά σας. :) Ισχύει!! Η ιδέα για ένα Lead Guitar Sticky Thread είναι πολύ καλή! More is more. Yngwie Malmsteen Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
fusiongtr Δημοσιευμένο 9 Μαρτίου 2014 Share Δημοσιευμένο 9 Μαρτίου 2014 Δηλαδή άστα να πάει. Και ο Χάιλάντερ να ήταν, τόσο καλός μουσικός δε γίνεται! άντε έγραψα πάλι... :P ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D Γι' αυτό καλοπληρώνεται, επειδής κάνει τα απίστευτα. ;D ;D ;D ;D Freud-Σαντές Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
geodimitri Δημοσιευμένο 9 Μαρτίου 2014 OP Share Δημοσιευμένο 9 Μαρτίου 2014 @Βασίλη σ' ευχαριστώ πολύ! @Pipityri Ξέχασα να σταθώ προηγουμένως στο σχόλιό σου για τον τρόπο μελέτης. Μου φαίνεται πολύ δημιουργικός και θα τον χρησιμοποιήσω σίγουρα! Και πιστεύω ότι όσο περνάει ο καιρός τόσο λιγότερες παύσεις θα χρειάζονται αφού οι φράσεις θα έρχονται πιο εύκολα. ;) :) @Νικόλα Και πάλι έγραψες! ;D Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru pipityri Δημοσιευμένο 9 Μαρτίου 2014 Guru Share Δημοσιευμένο 9 Μαρτίου 2014 Το μυαλό και το αυτί μας βέβαια δεν γεννούν μουσική από το πουθενά. Τα τροφοδοτούμε ακούγοντας, τα εξασκούμε με ear training, transcriptions κτλ και οτιδήποτε μπορεί να οξύνει την μουσική μας φαντασία. Άλλα στυλ, διαφορετικές προσεγγίσεις στο όργανο ή στο γράψιμο. Και, όχι παραδόξως, μελέτη με περιορισμούς. Πόσο δημιουργικός μπορώ να είμαι παίζοντας μόνο σε μια χορδή, ή δύο, παίζοντας μόνο arpeggios ή ενός τύπου σκάλα ή μόνο τρίηχα ή με ένα time feel? Πόσο δημιουργικός μπορώ να είμαι παίζοντας μόνο πολλά ή μόνο λίγα? Εστιάζοντας σε κάτι συγκεκριμένο όταν μελετάμε βρίσκουμε σιγά τρόπους για αυτό το κάτι. Τρόπους συχνά προσωπικούς. :) Διάβασε κανείς την συνέντευξη του 10χρονου πιτσιρίκου από το άλλο thread, που ξεσκίζει το Giant Steps? Πως το κάνεις, τον ρώτησε ο τύπος. Και η απάντηση...I play whatever my head sings to me. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
fusiongtr Δημοσιευμένο 9 Μαρτίου 2014 Share Δημοσιευμένο 9 Μαρτίου 2014 Αμήν. :) Freud-Σαντές Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
geodimitri Δημοσιευμένο 9 Μαρτίου 2014 OP Share Δημοσιευμένο 9 Μαρτίου 2014 Αμήν. :) +2014 Σε ευχαριστούμε pipityri! :) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
gregg Δημοσιευμένο 9 Μαρτίου 2014 Share Δημοσιευμένο 9 Μαρτίου 2014 Το μυαλό και το αυτί μας βέβαια δεν γεννούν μουσική από το πουθενά. Τα τροφοδοτούμε ακούγοντας, τα εξασκούμε με ear training, transcriptions κτλ και οτιδήποτε μπορεί να οξύνει την μουσική μας φαντασία. pipityri, συμφωνω προσωπικα με ολα αυτα που λες και σ'ευχαριστουμε γι'αυτο το κειμενο. Απλα να προσθεσω, πραγμα που επισης το λες στο ποστ σου - σκοπιμα ομως εκανα παραθεση αυτου του σημειου γιατι νομιζω πως αξιζει να υπωθει και σε σχεση με το θεμα της μουσικης φαντασιας - πως αυτα που μπορουν να την οξυνουν σε πολυ μεγαλο βαθμο ειναι οτιδηποτε εχει να κανει με την πρακτικη διασταση της μουσικης. Με το ιδιο το παιξιμο δηλαδη. Για να το εξηγησω λιγο παραπερα, αυτο που λεω, ειναι πως αν δεν πιασει κανεις την κιθαρα ή το βιολι ή αν δεν κατσει στο πιανο κλπ και σιγουρα αν δεν ακουσει παρα πολυ μουσικη, δεν θα ανοιξει ο δρομος για να σκεφτει ή να φανταστει μελωδιες. Λεμε περιπου το ιδιο πραγμα, το ξερω, αλλα μου αρεσε αυτο Το μυαλό και το αυτί μας βέβαια δεν γεννούν μουσική από το πουθενά. Το οποιο ειναι πολυ σωστο και θελησα να το αναπτυξω λιγο οπως το καταλαβαινω και με βασει το τι θεωρω πως σημαινει. Προσωπικα θα ανατρεξω στη συνεντευξη του νεαρου jazzman. :) just changed avatar :p Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση