Προς το περιεχόμενο

Johnny Marr -BOSS GT100


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Για να πει κανείς ότι δεν του αρέσει ο ήχος του, πρέπει να είναι σε ανάλογα κυβικά καλλιτεχνικής και τεχνικής αρτιότητας.

 

Μη μπερδευόμαστε.

 

Μόνο που έχεις ΚΑΙ εσύ μπερδευτεί.

 

Άλλο ο  ήχος ενός κιθάρίστα, κι άλλο η μουσική που παράγει.

 

Η καλλιτεχνική και τεχνική αρτιότητα έχει να κάνει με τη ΜΟΥΣΙΚΗ που παράγει

 

Ο ήχος έχει να κάνει με την κιθάρα, τα εφέ και λοιπόν εξοπλισμό που έχει επιλέξει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 41
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

@sfaku,

 

Νομιζω πως καταλαβαινω καλυτερα αυτο που λες, με την επεξηγηση στο 2ο ποστ. Δεν ηταν σαφη ολα αυτα απο το πρωτο ποστ :)

 

Για την ιστορια της συζητησης, δεν συντασσομαι με τη γνωμη του Εκτορας για το μετριο ηχο (αν εννοουσε αυτο), εξ'αλλου δεν ειναι αποκλειστικα τα μεσα ενος μουσικου που τον κανουν να ακουγεται καλα (πως θα μπορουσαν να ηταν εξ'αλλου).

 

Φυσικα, δεν τιθεται κανενα θεμα αμφισβητης δικαιωματος εκφρασης, μεσα απο τα γραφομενα σου.

just changed avatar :p

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@Sfaku:

 

Διαφωνούμε ΚΑΘΕΤΑ. Προσπαθείς να εξηγήσεις στο 2ο σου post, ότι είναι ναι μεν προσωπική η άποψη στην αισθητική... εκτός αν μπορεί με κάποια συγκεκριμένα ποσοτικά κριτήρια (πωλήσεις δίσκων, συναυλίες, εμφανίσεις σε πρωινάδικα, ίσως...) να μετρηθεί... η αξία και η αναγνώριση ενός καλλιτέχνη (Κύριε Ελέησον... ), οπότε ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ μεν, οφείλουμε όλοι να εκτιμούμε τον ήχο του. Η θεωρία αυτή με ξεπερνά.

 

Αναγνωρίζω το γεγονός ότι το βίντεο που ανάρτησε ο SF έχει προωθητικό χαρακτήρα και για αυτό τον λόγο ΑΚΡΙΒΩΣ σχολίασα αρνητικά τους ήχους που βγάζει ο συγκεκριμένος καλλιτέχνης με το εν λόγω "εργαλείο". Eπειδή σε κανένα σημείο του βίντεο δεν με έκανε να σκεφτώ "Ουάου, τί υπέροχοι και δύσκολοι να επιτύχει κάποιος ήχοι! Ας αγοράσω λοιπόν και εγώ μια, για να έρθω λίγο πιο κοντά σε αυτό που ακούω".  Αντίθετα, σε όλη την διάρκεια του βίντεο σκεφτόμουν: "Καλά, και χρειάζεσαι μια GT-2000 για να βγάλεις ήχους που οποιοσδήποτε με έναν αξιοπρεπή, καθαρό ενισχυτή, ένα καλό reverb και ένα boss-άκι chorus μπορεί (τουλάχιστον...) να πλησιάσει...; "

 

 

Βέβαια μετά μου τονίστηκε ότι είμαι πολύ μικρός και ασήμαντος για να τολμώ να μιλάω για τους ήχους και την αισθητική του Johny Marr που παίζει την σουπερ-ντουπερ τελευταία πεταλιέρα της Boss, που έχει ΑΚΡΙΒΩΣ τους ίδιους ήχους που πουλάει η boss τα τελευταία 30 χρόνια και  που άπειροι κιθαρίστες θα αγοράσουν για να γεμίσουν τις αγγελίες του Noiz με αυτές ένα χρόνο αργότερα στην μισή τιμή της αρχικής... Οπότε η συζήτητηση ξέφυγε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο Μarr καταρχην δεν παιζει ΜΟΝΟ με την πεταλιερα,παντα,και στο βιντεο,τη συνδεει σε καποιον BF Fender ενισχυτη.

 

Οποτε αυτο που ακουμε στο βιντεο ειναι ΚΥΡΙΩΣ  ο καθαρος ηχος καποιου deluxe reverb με καποια ,θαυμασια,modulation,delay & reverb απο την πεταλιερα.

 

ΙΜΗΟ ο ηχος ειναι ΣΑΦΕΣΤΑΤΑ εκπληκτικος ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ ΚΑΘΑΡΟΥ ηχου,πως θα μπορουσε αλλωστε να ειναι κατι ΑΛΛΟ μια και ο Marr για αυτον τον ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ signature καθαρο ηχο (και τη μουσικη του  μεγαλοφυΐα ,την απιστευτη soundscaping ηχητικη αποψη του και την τρομερη  κιθαριστικη του δεινοτητα βεβαια) ειναι ενας απο τους μεγαλυτερους κιθαριστες ολων των εποχων.

 

Δε διαφερει αλλωστε σε ΤΙΠΟΤΑ απο τον ηχο που ειχε ΠΑΝΤΟΤΕ,ειτε στην περιοδο των Smiths που επαιζε με λιγα BOSS πεταλια,ειτε στην περιοδο των THE THE & των δεκαδων session που εκανε σαν hired gun με τους μεγαλυτερους καλλιτεχνες της εποχης του οπου χρησιμοποιουσε ....ρακιερες ισαμε το μποϊ του... είτε με την πιο προσφατη πορεια του με Modest Mouse κτλ οπου επαιζε με την παλια GT5 και 2-3 αναλογικα πεταλια.

 

που παίζει την σουπερ-ντουπερ τελευταία πεταλιέρα της Boss, που έχει ΑΚΡΙΒΩΣ τους ίδιους ήχους που πουλάει η boss τα τελευταία 30 χρόνια

 

και τα καλυτερα boutique πεταλια ΑΚΡΙΒΩΣ τους ιδιους ηχους  εχουνε...δεν νομιζω ομως να ακουγονται ολοι οι κιθαριστες που τα χρησιμοποιουνε το ιδιο....δεν ειναι το εργαλειο αγαπητε μου....ο ΜΑΣΤΟΡΑΣ κανει τη διαφορα...

 

αλλο ηχο θα βγαλει απο την GT100 ο Μπαμπης ο Σουγιας ο καφρομεταλας και αλλο ο Marr...οπως αλλο ηχο θα βγαλει απο το Tube Screamer ο Μητσος ο Γκαζιαρης απο το Καρπενησι και αλλον ο SRV... ;)

 

Και μια και τετοιο ηχο δεν τον χορταινω παρτε ακομα ενα βιντεακι.. ;D

 

 

 

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1985 LP std

 

http://www.smithsonguitar.com/2008/12/johnny-marrs-gear.html

 

My other Les Paul is a mid-'80s one with a Bigsby retro-fitted; that's the one I used on 'How Soon Is Now?'.

 

The Les Paul I used on the second Smiths album is the one I've still got now, the cherry one. I put a retro-fit Bigsby on it. I also put on Seymour Duncans and a coil tap.

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@Sfaku:

 

Διαφωνούμε ΚΑΘΕΤΑ. Προσπαθείς να εξηγήσεις στο 2ο σου post, ότι είναι ναι μεν προσωπική η άποψη στην αισθητική... εκτός αν μπορεί με κάποια συγκεκριμένα ποσοτικά κριτήρια (πωλήσεις δίσκων, συναυλίες, εμφανίσεις σε πρωινάδικα, ίσως...) να μετρηθεί... η αξία και η αναγνώριση ενός καλλιτέχνη (Κύριε Ελέησον... ), οπότε ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ μεν, οφείλουμε όλοι να εκτιμούμε τον ήχο του. Η θεωρία αυτή με ξεπερνά.

 

Αναγνωρίζω το γεγονός ότι το βίντεο που ανάρτησε ο SF έχει προωθητικό χαρακτήρα και για αυτό τον λόγο ΑΚΡΙΒΩΣ σχολίασα αρνητικά τους ήχους που βγάζει ο συγκεκριμένος καλλιτέχνης με το εν λόγω "εργαλείο". Eπειδή σε κανένα σημείο του βίντεο δεν με έκανε να σκεφτώ "Ουάου, τί υπέροχοι και δύσκολοι να επιτύχει κάποιος ήχοι! Ας αγοράσω λοιπόν και εγώ μια, για να έρθω λίγο πιο κοντά σε αυτό που ακούω".  Αντίθετα, σε όλη την διάρκεια του βίντεο σκεφτόμουν: "Καλά, και χρειάζεσαι μια GT-2000 για να βγάλεις ήχους που οποιοσδήποτε με έναν αξιοπρεπή, καθαρό ενισχυτή, ένα καλό reverb και ένα boss-άκι chorus μπορεί (τουλάχιστον...) να πλησιάσει...; "

 

 

Βέβαια μετά μου τονίστηκε ότι είμαι πολύ μικρός και ασήμαντος για να τολμώ να μιλάω για τους ήχους και την αισθητική του Johny Marr που παίζει την σουπερ-ντουπερ τελευταία πεταλιέρα της Boss, που έχει ΑΚΡΙΒΩΣ τους ίδιους ήχους που πουλάει η boss τα τελευταία 30 χρόνια και  που άπειροι κιθαρίστες θα αγοράσουν για να γεμίσουν τις αγγελίες του Noiz με αυτές ένα χρόνο αργότερα στην μισή τιμή της αρχικής... Οπότε η συζήτητηση ξέφυγε.

Αγαπητέ συμφορουμίτη, δεν έχω καμιά όρεξη για άσκοπες αντιπαραθέσεις. Απλώς δεν αντιλαμβάνεσαι νομίζω το θέμα μου.

 

Χρησιμοποίησες τη λέξη μέτριος. Μέτριος σημαίνει: αντικειμενικός χαρακτηρισμός. Όπως λέμε μέτριος μαθητής (μεταξύ 14 και 16). Όπως λέμε μέτριος καφές (μία κουταλιά ζάχαρη), μέτρια βροχόπτωση, μέτρια προσέλευση κοκ.

 

Δεν είπες ότι δεν σου αρέσουν τα πολλά βάθια ή η φράτζα του. Επειδή τα ελληνικά σου είναι καλά και σαφή, φαντάζομαι ότι εννοείς αυτά που λες ή ότι εν τη ρύμη του λόγου δεν ακριβολόγησες και ότι εννοείς κάτι παραπλήσιο. Πάντως η λέξη μέτριος έχει συγκεκριμένες συμπαραδηλώσεις.

 

Κατά τα άλλα δεν είμαι γίδι στο θέμα πεταλιέρα vs πετάλια ούτε αυτό είναι το θέμα μου. Κι εγώ με χωριστά πετάλια παίζω και με προγραμματιζόμενο switcher και με καλά patch cables και τα ρέστα. Αλλά νομίζω ότι όλα αυτά τα κάνουμε κυρίως επειδή είναι επιλογή μας (και καλά κάνουμε) και όχι επειδή δεν θα κάναμε τη δουλειά μας και με μια πεταλιέρα, ιδίως στο λάιβ.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε Sfaku, αν και το κουράσαμε το θέμα, θα χαρώ να διευκρινήσω. "Μέτριος" στην συγκεκριμένη περίπτωση, είναι ο ήχος ο μη ιδιαίτερος / ξεχωριστός, ο αρκετά εύκολος (τηρουμένων των αναλογιών) να επιτύχεις, ο κοινότυπος. Αντιλαμβάνομαι ότι οι χαρακτηρισμοί μου είναι λογικό να ενοχλούν τους φίλους του Marr και της μουσικής του, αλλά, τί να κάνουμε τώρα, έτσι νιώθω και σκέφτομαι.

 

Για να αντιπαραθέσω ήχους κιθαριστών που θεωρώ ιδιαίτερα χαρακτηριστικούς, ήχους-υπογραφή που χιλιάδες κιθαρίστες προσπαθούν να προσεγγίσουν αλλά δεν το βρίσκουν εύκολο:

 

Tony Iommi

Rory Gallagher

Slash

Petrucci

Santana

Moore

BB King

Peter Green

SRV

 

Για εμένα, σίγουρα ο Marr δεν ανήκει σε αυτή την ομάδα. Ξανά, για να μην παρεξηγηθώ (πάλι) αναφέρομαι στον ήχο του και δεν έχω πει κουβέντα ούτε για την μουσική, ούτε για την σύνθεση, ούτε για την τεχνική του, μιας και αυτό πραγματεύεται το αρχικό βιντεο.

 

Όσο για τα πολυεφέ, για τα οποία γίνεται όλη η κουβέντα, μάλλον και εγώ με κανα πολυεφέ θα έπαιζα αν έπαιζα live στην φάση που είμαι τώρα και θα άφηνα τα ακριβά αναλογικά πεταλάκια μου σπίτι. Αλλά όχι, αν ήμουν ο Johny Marr.  ;)

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Tony Iommi

Rory Gallagher

Slash

Petrucci

Santana

Moore

BB King

Peter Green

SRV

 

με εξαιρεση τους BB King και SRV κανεις απο αυτους δεν εχει αξιολογο καθαρο ηχο,ενω ΚΑΝΕΙΣ απο αυτους δεν χρησιμοποιει ΕΦΕ  οποτε καταλαβαινεις ποσο ΜΑΚΡΙΑ απο αυτο που κανει ο Marr ειναι...και ποσο δεν τιθεται θεμα συγκρισης ηχου...(καλα το ΕΙΔΟΣ της μουσικης που παιζουν ειναι τοσο ΑΣΧΕΤΟ με αυτο του Marr που ετσι κι αλλοιως δεν τιθεται θεμα συγκρισης)  

 

ήχους-υπογραφή που χιλιάδες κιθαρίστες προσπαθούν να προσεγγίσουν αλλά δεν το βρίσκουν εύκολο:

 

o ηχος του Marr ΣΑΦΩΣ και ειναι ηχος με ΥΠΟΓΡΑΦΗ...κανεις αλλος δεν εχει τετοιο ηχο,αλλωστε μη ξεχνας οτι (μαζι με τον Edge και τον Peter Buck)  χαρακτηρισε μια ολοκληρη εποχη κανοντας χιλιαδες κιθαριστες να...ανακαλυψουν οτι υπαρχει και ΑΛΛΟΣ ηχος εκτος απο τα ατελειωτα ...γκαζια (των κιθαριστων που αναφερεις) και οτι υπαρχει και κατι που λεγεται ΡΥΘΜΙΚΗ κιθαρα.. ;)

 

και ΣΑΦΕΣΤΑΤΑ χιλιαδες κιθαριστες προσπαθουν να πιασουν αυτον τον ηχο...απλα δεν ειναι rock & hard rock fans  σαν και εσενα. ;)

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω το μονο που θελω να πω ειναι οτι οταν η αδερφη μου ακουγε smiths πισω στο 1988 την

εκραζα λεγοντας την φλορουμπα....χρονια αργοτερα της ζητησα συγνωμη οταν καταλαβα τι

γ@ματο συγκροτημα ηταν οι smiths και ποσο εκπληκτικος κιθαριστας ειναι ο Marr.

το ''πάσο'' τρώει το λουκούμι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου